Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2023, 13:35   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard hartstilstand (BDE): wij zijn geesten (Nano Goden, Godinnen), even in menselijk licha

onderwerp
hartstilstand (BDE): wij zijn geesten (Nano Goden, Godinnen), even in menselijk lichaam

oorspr:
Vrouw die hartstilstand kreeg is ervan overtuigd: wij zijn geesten die even op aarde komen in menselijk lichaam

===========================

analyse

1) Ja, zie hier he, deze vrouw was even bijna DOOD, werd gereanimeerd, kreeg pacemaker met spoed en leeft nog, haar verhaal is ongelooflijk. Ik heb zelf BDE meegemaakt ok, honderden suicidale depressies, eenzaamheid, psychoses, dieptepunten, ja duizenden keren wilde ik gewoon zelfmoord plegen en nu leef ik nog, ben 57 jaar geworden dit jaar, ongelooflijk.

2) Mijn GeLOOF noem ik Dewanisme, en mijn enige Katten zoontje, Wieroe (RIP 09.09.2022) heeft mij nu geholpen om dit nieuwe geloof een kop en staart te geven, als een nieuwe SF, Alien stroming binnen de oude Sanathan Dharma uit Aryawart. Maar ik ben niet heilig en weet heel weinig van het hele complexe Hindoeisme uit zwart India, ken niet eens Hindi, Sarnami en Sanskriet en ben half moslim, Gammafiel, dus ik sta extreem laag in Hindoe kasten hierarchie, bijna lager dan een geboren Hindoe paria. Het zwarte Hindoeisme is extreem racistisch en primitief geloof in harde praktijk, moorddadig bijna, dierlijk animistisch. Zo ken ik vele zwarte hindoe aapjes persoonlijk nu ok na ruim vijf decennia. Ja de RASverschillen zijn gigantisch, vreselijker dan wij denken.

3) Wie heeft hier een geloof?? ZEGT BDE onder jou iets? Geesten?? of zijn wij toch Nano goden en nano godinnen, gemanifesteerd in mensaap gedaanten, om hier flink te neuken, gang bangen, vechten, vreten, genieten en te beesten als moderne beestmensen? Wat zijn wij, wat ben ik??

4) In theorie had Jezus van Nazareth uit de Bijbel ook een soort BDE denk ik nu. HOe dit zit weet ik niet goed, maar de Duitse schrijver, onderzoeker Holger Kersten heeft dit uitgezocht en beweerde in zijn oude boek dat Jezus terug ging naar India na de wederopstanding en daar is gestorven.


===================================

https://www.gfcnieuws.com/jonge-vrou...elijk-lichaam/

Vrouw die hartstilstand kreeg is ervan overtuigd: wij zijn geesten die even op aarde komen in menselijk lichaam
donderdag 16 september 2021



Vrouw die hartstilstand kreeg is ervan overtuigd: wij zijn geesten die even op aarde komen in menselijk lichaam
donderdag 16 september 2021
geri burke | GFC

GFC LIFESTYLEREDACTIE- De Amerikaanse Geri Burke kreeg een hartstilstand nadat ze zich een paar dagen ervoor niet zo lekker voelde.

Ze werd op tijd gereanimeerd en in het ziekenhuis vochten artsen voor haar leven. Er moest met spoed een pacemaker in haar lichaam worden geplaatst.

Burke vertelt in gesprek met Jeff Mara dat ze tijdens haar hartstilstand in een heel andere maar fantastische wereld terecht kwam.

“Het is een wereld waarin er geen haatgevoelens bestaan, ook geen verdriet, pijn, zorgen, jaloezie, boosheid of andere negatieve emoties. Alles in die andere zeer mooie realiteit draait om 1 ding: liefde, intense liefde”, beweert ze.

“Ik heb daar geleerd wat de waarheid is. Wij zijn geestentiteiten die even naar de aarde zijn gekomen in een fysiek lichaam met het doel om te leren, verder te groeien en heel andere gevoelens te ervaren”, aldus Burke.

Volgens haar gaan mensen die fysiek zijn overleden terug naar die mooie plek. Ze is ervan overtuigd dat daar in de geestenwereld ons echte thuis is.




https://www.gfcnieuws.com/jonge-vrou...elijk-lichaam/
=======================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2023, 10:15   #2
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Geen Geest zonder lichaam en als wij sterven leven wij verder in de hemel van de microkosmos met een hoger "etherisch" lichaam.

Het lichaam dient de Geest en zonder dat is het slechts abstract bewusteloos begrip.
Overigens is ook het lichaam geestelijk in die zin dat het uit gedachten bestaat, zich laat denken als objectieve Geest als deel van de subjectieve Geest.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2023, 15:09   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Het enige dat we met zekerheid weten, is vermeld in het Vlaams liedje:
en als we dood zijn groeit er gras op onzen buik, gras op onzen buik ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2023, 09:32   #4
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het enige dat we met zekerheid weten, is vermeld in het Vlaams liedje:
en als we dood zijn groeit er gras op onzen buik, gras op onzen buik ...
Als we dood zijn leven we verder in de hemel van de microkosmos.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2023, 09:58   #5
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Is er een verschil tussen de nanogoden en microgoden van beide forummers (zie hierboven)?
Lijkt wel een modeverschijsel niet door de teloscoop maar door de microscoop te kijken op zoek naar een antwoord op levensmysterie. De pretentie hét antwoord te weten is bij de ene profeet al groter dan bij de andere. Ik vraag me soms af waar die pretentie vandaan komt. Is het ingegeven en door angst of intellectuele zwakte misschien? Men kan evengoed beweren dat 42 de essentie van het leven is. Dat geeft bij mij dezelfde vrij onderkoelde "aha" resonantie als zo'n microtheorie.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 augustus 2023 om 09:59.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2023, 10:09   #6
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Is er een verschil tussen de nanogoden en microgoden van beide forummers (zie hierboven)?
Met micro bedoel ik klein in het algemeen, want de microgoden zijn ongeveer 10^24 maa zo klein als wij zijn.
Citaat:
l
Lijkt wel een modeverschijsel niet door de teloscoop maar door de microscoop te kijken op zoek naar een antwoord op levensmysterie.
Door de microscoop kan je de microgoden niet zien, daarvoor zijn ze veel te klein.
En het levensmysterie is opgelost door mijn atoomtheorie.
Citaat:
De pretentie hét antwoord te weten is bij de ene profeet al groter dan bij de andere. Ik vraag me soms af waar die pretentie vandaan komt.
Het berust op logisch denken.
Citaat:
Is het ingegeven en door angst of intellectuele zwakte misschien? Men kan evengoed beweren dat 42 de essentie van het leven is. Dat geeft bij mij dezelfde vrij onderkoelde "aha" resonantie als zo'n microtheorie.
Dit laatste is wel een heel erge domme opmerking.

Maar goed: dat ben ik wel gewend van de mensen niet te kunnen denken en zomaar wat te zeggen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2023, 10:35   #7
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Met micro bedoel ik klein in het algemeen, want de microgoden zijn ongeveer 10^24 maa zo klein als wij zijn.
Door de microscoop kan je de microgoden niet zien, daarvoor zijn ze veel te klein.
En het levensmysterie is opgelost door mijn atoomtheorie.
Het berust op logisch denken.
Dit laatste is wel een heel erge domme opmerking.

Maar goed: dat ben ik wel gewend van de mensen niet te kunnen denken en zomaar wat te zeggen.
Ja sorry voor zoveel domheid. Nu durf ik amper nog een vraag stellen aan u, profeet van de microgoden en levensmysterie oplosser.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 augustus 2023 om 10:36.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2023, 09:36   #8
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ja sorry voor zoveel domheid. Nu durf ik amper nog een vraag stellen aan u, profeet van de microgoden en levensmysterie oplosser.
Nu maak je mij vreselijk nieuwsgierig welke domme vraag je zou willen stellen...
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2023, 10:27   #9
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Nu maak je mij vreselijk nieuwsgierig welke domme vraag je zou willen stellen...
Ik dacht dat domme vragen niet bestonden?

Een van de vragen die de profeet misschien kan beantwoorden is of die microwezens met ons kunnen communiceren, of ze dat doen, hoe ze dat doen en wat hun boodschap is?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2023, 11:06   #10
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik dacht dat domme vragen niet bestonden?
Zeker wel, in het boeddhisme zijn ze te vinden, daar maakt men er zelfs een sport van. bijvoorbeeld: "welk geluid maakt het klappen van slechts één hand?"
Citaat:
Een van de vragen die de profeet misschien kan beantwoorden is of die microwezens met ons kunnen communiceren, of ze dat doen, hoe ze dat doen en wat hun boodschap is?
Communicatie is helaas nog niet mogelijk.
De God die Mij in een droom is verschenen met de boodschap dat ik hem eens zal zien was geen microwezentje.
Ik denk dat daarvoor een volgende Christus voor nodig is.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be