Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2021, 10:14   #21
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Zo te zien zullen de rode driehoekjes weer roodgloeiend gestaan hebben.

Wat er ook gebeurt met deze draad (en ik hoop op een beetje objectiviteit van de moderator), Ik kan alleen maar alweer vaststellen dat rechts en extreem rechts elke discussie willen ontlopen over het feit dat N-VA geen enkele valabel alternatief voor de klassieke kleine tradootjes is.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 16 april 2021 om 10:16.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:23   #22
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
[AI detectie on]
troldraad = buffer overflow
quality = 0.00001
[AI detectie off]
Stond ik niet op een lijstje dat u bijhoudt van dit forum ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:23   #23
Ferre
Parlementslid
 
Geregistreerd: 15 mei 2005
Berichten: 1.573
Standaard

De partijsoldaten staan weer klaar om naar de ander te wijzen (in beide richtingen). Spijtig.

Goed beheer van overheidsgeld was dit niet. 10 jaar lang, door meedere politieke strekkingen en op meerdere politieke niveaus. Hier moeten lessen uit getrokken worden. Dit is een systeem falen.

- De politiek heeft het merk 'Sihame' opgebouwd. Moet zij zich als een groupie smijten voor iemand die reeds van in het begin haar zelf evenzeer promote als het 'project'? *alarm signaal*
- Dit LGU project is toch maar een dansschool in een dozijn. Vanwaar het favoritisme? *alarm signaal*
- Hoe zijn die monster bedragen te rechtvaardigen? Zeker als duidelijk is dat er beperkte buurtwerking is of samenwerking met andere sociaal culturele projecten. *alarm signaal*
- Waarom omzeggens geen controle? Dat er eens een factuur of bedrag onder de radar blijft, ok. Maar dit is structureel. Er zijn al minstens 4 jaar signalen en klokkenluiders. Maar er gebeurde niets. Integendeel de kraan werd nog verder opengezet. *alarm signaal*
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:24   #24
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Koen Kennis, de man die van BDW zijn schepenambt mag aandikken met 17 betaalde mandaten. Omwille van zijn managerskills.

Remember, toen BDW dat verdedigde, omdat 'hij daar zelf niks van kent' en een manager van dergelijk niveau niet voor een simpel schepenwedde te strikken is.

Straffe 'manager' : 3,5 mio subsidies geven en dan geen controles doorvoeren...
2!
No further comments needed !
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:24   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
De partijsoldaten staan weer klaar om naar de ander te wijzen (in beide richtingen). Spijtig.

Goed beheer van overheidsgeld was dit niet. 10 jaar lang, door meedere politieke strekkingen en op meerdere politieke niveaus. Hier moeten lessen uit getrokken worden. Dit is een systeem falen.

- De politiek heeft het merk 'Sihame' opgebouwd. Moet zij zich als een groupie smijten voor iemand die reeds van in het begin haar zelf evenzeer promote als het 'project'? *alarm signaal*
- Dit LGU project is toch maar een dansschool in een dozijn. Vanwaar het favoritisme? *alarm signaal*
- Hoe zijn die monster bedragen te rechtvaardigen? Zeker als duidelijk is dat er beperkte buurtwerking is of samenwerking met andere sociaal culturele projecten. *alarm signaal*
- Waarom omzeggens geen controle? Dat er eens een factuur of bedrag onder de radar blijft, ok. Maar dit is structureel. Er zijn al minstens 4 jaar signalen en klokkenluiders. Maar er gebeurde niets. Integendeel de kraan werd nog verder opengezet. *alarm signaal*
Ik ben lid van geen enkele partij.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:31   #26
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Opzettelijk misleidende topic-titel. Totaal waardeloos getrol.

2
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:33   #27
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Zo te zien zullen de rode driehoekjes weer roodgloeiend gestaan hebben.

Wat er ook gebeurt met deze draad (en ik hoop op een beetje objectiviteit van de moderator), Ik kan alleen maar alweer vaststellen dat rechts en extreem rechts elke discussie willen ontlopen over het feit dat N-VA geen enkele valabel alternatief voor de klassieke kleine tradootjes is.
[AI detectie on]
projecteren = buffer overflow
inhoud = 0.0000
quality = 0.0000
trollevel = buffer overflow
[AI detectie off]

De draadopener geeft zich bloot. En zijn vinger hovert over het rode driehoekje.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 april 2021 om 10:50.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:38   #28
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Stond ik niet op een lijstje dat u bijhoudt van dit forum ?
U bent degene die dossiertjes bijhoudt van forummers.
En u bent degene die gisteren met de staart tussen zijn benen als verliezer is afgedropen. En vandaag zal het een herhaling zijn.
Want uw posts niveau is laag.
Het onderwerp van deze draad had nochtans potentieel.

En ik heb inhoudelijk al meer aangehaald dat dit een falen is van een hele resem partijen die politieke correctheid omarmen en die in deze dame een soort wandelende reklame voor de multikul zagen. Helaas is dit het bewijs van het falen van die strategie. Positieve discriminiatie is minstens even erg als de gewone vorm. Kostelijke affaire.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:39   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Zo te zien zullen de rode driehoekjes weer roodgloeiend gestaan hebben.

Wat er ook gebeurt met deze draad (en ik hoop op een beetje objectiviteit van de moderator), Ik kan alleen maar alweer vaststellen dat rechts en extreem rechts elke discussie willen ontlopen over het feit dat N-VA geen enkele valabel alternatief voor de klassieke kleine tradootjes is.
Uw enige bedoeling van deze misleidende topic-titel, is De Wever en de N-VA zoveel mogelijk te beschadigen, niet om een discussie te starten.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:41   #30
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.037
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uw enige bedoeling van deze misleidende topic-titel, is De Wever en de N-VA zoveel mogelijk te beschadigen, niet om een discussie te starten.
Volgens u zit enkel Bart De Wever en de NVA in het Antwerps Stadsbestuur?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:43   #31
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

https://metkennisvanzaken.be/





https://www.cumuleo.be/nl/mandataris...oen-kennis.php



Sinds 2013 is er een N-VA Antwerps financiënschepen met Kennis van zaken.

Mandatenlijst van Koen Kennis van 2018 volgens Cumuleo:

Schepen (titelvoerend of wnd.) Stad Antwerpen Afgerond op 100 000,00
Lid Raad van Bestuur Antwerp Headquarters vzw -
Ondervoorzitter van de raad van bestuur Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel NV 15.374,96
Lid Raad van Bestuur Eandis cvba 1,00 - 5 000,00 30/06/18
Lid raadgevend comité Ethias gemeenrecht -
Voorzitter van de raad van bestuur Financieringsvereniging voor de Energievoorziening in het Antwerpse (FINEA) 215,54 29/03/18
Voorzitter van het directiecomité Financieringsvereniging voor de Energievoorziening in het Antwerpse (FINEA) - 29/03/18
Lid Raad van Bestuur Fluvius cvba 1,00 - 5 000,00 28/05/18
Lid Raad van Bestuur Fluvius System Operator cvba 1,00 - 5 000,00 01/07/18
Voorzitter Raad van Bestuur Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen (Mobiliteit en Parkeren Antwerpen AG) -
Lid Raad van Bestuur Havenbedrijf Antwerpen nv 1,00 - 5 000,00
Lid van de raad van bestuur Intercommunale Maatschappij voor Energievoorzie- ning Antwerpen (IMEA) 1.584,38
Lid van de raad van bestuur Intercommunale voor Teledistributie van het Gewest Antwerpen (INTEGAN) 1.231,64
Voorzitter Raad van Bestuur Interkabel Vlaanderen cvba 1,00 - 5 000,00
Voorzitter VGRI Intermixt stichting van openbaar nut 1,00 - 5 000,00 14/02/18
Lid Raad van Bestuur Inter-regies cvba - 30/06/18
Lid Raad van Bestuur Kunstenstad Antwerpen vzw -
Lid Raad van Bestuur Kunststeden Vlaanderen vzw -
Lid Raad van Bestuur KVHV Antwerpen vzw -
Lid Lokale besturen N-VA -
Lid Partijbestuur N-VA -
Lid Partijraad N-VA -
Lid Raad van Bestuur N-VA -
Voorzitter van de raad van bestuur ParticipatieMaatschappij Vlaanderen NV 27.276,00
Lid Raad van Bestuur PMV re Vinci NV -
Lid Raad van Bestuur Publi-T cvba 1,00 - 5 000,00
Lid Raad van Bestuur Rantparking nv - 28/12/18
Lid Raad van Bestuur Stadmarketing en toerisme vzw -
Lid Raad van Bestuur Telenet Vlaanderen nv -
Lid Raad van Bestuur Tunnel Liefkenshoek NV -
Lid Raad van Bestuur Vereniging van Vlaamse Mandatarissen (VMM) vzw -
Lid Raad van Bestuur Vlaams Pers-, Radio- en TV-Instituut (VPRTI) vzw -
Lid Raad van Bestuur Vormingscentrum Lodewijk Dosfel (VCLD) vzw -
Voorzitter Raad van Bestuur Warmte@vlaanderen cvba 1,00 - 5 000,00 27/04/18

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 april 2021 om 10:45.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 10:48   #32
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Volgens u zit enkel Bart De Wever en de NVA in het Antwerps Stadsbestuur?
Dat is net wat Willem en uw adepten doen .
Alsof het probleem zich niet vooral bij open vld situeert.
Maar ik ben niet te beroerd toe te geven dat gehele politieke klasse dringend aan zelfreflectie moet doen.
Oversubsidie van een dansschooltje. Veel te kleine doelgroep om echt impact te kunnen maken mbt inburgering.

Trouwens, volgens u is Jambon toch de premier, niet dan ?

Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 april 2021 om 10:49.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:07   #33
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is net wat Willem en uw adepten doen .
Alsof het probleem zich niet vooral bij open vld situeert.
Maar ik ben niet te beroerd toe te geven dat gehele politieke klasse dringend aan zelfreflectie moet doen.
Oversubsidie van een dansschooltje. Veel te kleine doelgroep om echt impact te kunnen maken mbt inburgering.


Trouwens, volgens u is Jambon toch de premier, niet dan ?
Subsidie geven moet ook gepaard gaan met vertrouwen hebben in het project dat je subsidieert. Wanneer er strenger zou zijn toegekeken op de gelden die richting Sihame gingen, zou er altijd wel een linkse sul geweest zijn die dat als een vorm van "racisme" zou hebben beschouwd, gezien haar achtergrond.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:11   #34
Ferre
Parlementslid
 
Geregistreerd: 15 mei 2005
Berichten: 1.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uw enige bedoeling van deze misleidende topic-titel, is De Wever en de N-VA zoveel mogelijk te beschadigen, niet om een discussie te starten.
Er is een Antwerps rapport uit die de Antwerpse subsidie stroom richting Sihame El Kaouakibi onderzocht. Lijkt me logisch dat de topic dan over Antwerpen gaat.

Ik ken de bedoelingen van topic starter niet. Maar los daarvan moet dit toch kunnen. Je kan niet altijd alles op een hoop willen gooien en bij enige vorm van kritiek beginnen roepen, 'jama en de anderen dan' of 'als het van daar komt waaien zit er iets 'slechts' achter. We zijn geen kleuters.

De andere subsidie dossiers en het kieslijst gemarchandeer met 'serial social entrepreneur' bij OVLD zal later wel verder aan bod komen.

Laatst gewijzigd door Ferre : 16 april 2021 om 11:12.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:12   #35
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Voor mij is dit een voorbeeld tot welke uitwassen dat politieke correctheid kan leiden. Het voorwerp van deze subsidiestroom leek wel een droom voor de politiek correcte klasse en het leek een goed voorbeeld voor inburgering en al die mooie zaken waar die politiek correcte meute voor staan. Het was zo mooi, dat ze vergeten zijn dat fraude blijkbaar niet voorbehouden is tot de autochtone bevolking waarvan we weten dat die niet te vertrouwen zijn.

Zowat alle partijen stonden te lonken naar die dame. Met als gevolg dat ze werd begraven met subsidies. En voor wat dan nog. Dat projectje is zo mager, en er zijn zoveel groepen die hunkeren naar subsidies.

Alle partijen moeten wat dit betreft aan zelfreflectie doen. pure anti politiek.
Dat dit naar boven komt is ook geen toeval natuurlijk. De eigen achterban van El Sihame kon het niet verkroppen dat ze naar open vld ging. Er ontstonden interne wrijvingen en de bal ging aan het rollen. Het dossier is wellicht zeer ingewikkeld, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat moest ze niet bij open vld gegaan zijn dat het misschien zelfs niet zou uitgekomen zijn. De achterban is meer pvda blijkbaar. Maar dan had ze dan weer die subsidies niet gekregen. Dus om subsidies te verkrijgen moet je dus ook nog eens lid zijn van de juiste partij. Het zou het project in kwestie moeten zijn dat daarvoor bepalend is. En persoonlijk vind ik urban dance een zeer mager beestje met een te kleine doelgroep.
Correct gezien.
Zeer dikwijls reageren beleidsmakers te omzichtig als er een allochtoon element in een dossier zit om toch maar niet met het toverwoord "racisme" in verbinding gebracht te worden.
Hopelijk zal men nu in de toekomst dit soort dossiers met meer realiteitszin beoordelen.
Nog een woordje over die Mio 3,5 die de stad Antwerpen in het renovatieproject op het Kiel stak.En het resultaat mag gezien worden.
Uit het onderzoek blijkt nu dat 90% inderdaad voor deze stadsfeestzaal gebruikt werden. Voor 10% (bron GVA) vindt men geen gedegen uitleg.
Dit valt in de "marges" als de overheid zulke projecten aanpakt.
Anderzijds begrijp ik niet dat voor zulke werken, de benodigde gelden eerst via een VZW in dit geval LGU moeten vloeien en niet direct naar de aannemers gaat. Dit is de melk bij de kat zetten.
Heeft de stad geen diensten die dat zelf kunnen beheren.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 16 april 2021 om 11:13.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:17   #36
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
https://metkennisvanzaken.be/


https://www.cumuleo.be/nl/mandataris...oen-kennis.php



Sinds 2013 is er een N-VA Antwerps financiënschepen met Kennis van zaken.

Mandatenlijst van Koen Kennis van 2018 volgens Cumuleo:
27/04/18
Moeten we daar uit besluiten dat Koen Kennis 2/3 van zijn mandaten gratis of voor 1€ invult?
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 16 april 2021 om 11:17.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:23   #37
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uw enige bedoeling van deze misleidende topic-titel, is De Wever en de N-VA zoveel mogelijk te beschadigen, niet om een discussie te starten.
Dat zie je hier anders nooit, topictitels die een bepaalde strekking verraden.

Ten gronde: natuurlijk betekent een subsidie geven dat je hetgeen die organisatie doet de moeite waard vindt. Maar op grond van mijn ervaring betekent dat niet dat de controle op het gebruik van die subsidies niet grondig mag zijn. Men moet letterlijk elke euro verantwoorden: vooraf in een gedetailleerde begroting en achteraf aan de hand van facturen, loonfiches, ...

Om te vermijden dat de ambtenaar die er inhoudelijk mee betrokken is niet te soft zou zijn, wordt de controle door anderen gedaan.

Het loont wel degelijk de moeite grondig na te gaan waarom die controle hier gefaald heeft.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:32   #38
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Hoeveel politiekers hebben in dat dossier iets onder tafel terug gekregen? Voor wat hoort wat subsidie politiek.
Sommige aangekochte goederen zijn mss. op een nog ANDER adres geleverd, wie weet?
Vracht historiek opvragen van aangekochte goederen brengt dit aan het licht. Meestal zijn dat onderaannemers die leveringen uitvoeren.

Laatst gewijzigd door Deo : 16 april 2021 om 11:36.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:50   #39
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Volgens u zit enkel Bart De Wever en de NVA in het Antwerps Stadsbestuur?
eindelijk iemand die het opmerkt !
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 11:53   #40
Ferre
Parlementslid
 
Geregistreerd: 15 mei 2005
Berichten: 1.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Hoeveel politiekers hebben in dat dossier iets onder tafel terug gekregen? Voor wat hoort wat subsidie politiek.
Sommige aangekochte goederen zijn mss. op een nog ANDER adres geleverd, wie weet?
Vracht historiek opvragen van aangekochte goederen brengt dit aan het licht. Meestal zijn dat onderaannemers die leveringen uitvoeren.
Als Sihame haar vastgoed zonder hypotheek betaald heeft (wat ik zo begrepen heb), moet dat geld ergens van komen. Meer dan 2 miljoen € in BE alleen voor de gerapporteerde eigendommen. Haar bedrijfjes waren niet dusdanig florisant om dit bijeen te harken.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be