Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 februari 2008, 21:20   #1
Moby
Provinciaal Statenlid
 
Moby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Berichten: 780
Standaard Extreme politiekers bakken er niets van

Ik vind het opvallend dat al wie zich een extreme (racistisch of helemaal anders) identiteit aanschaft hij er op termijn niets van bakt. Het lijkt wel of ze alleen een grote bek opzetten tot het in praktijk omgezet moet worden. Voorbeelden:

Sarkozy roept tijdens de promotiecampagnes dat hij dit en dat op een extreme manier zal aanpakken. resultaat: hij zakt flink in de peilingen en denkt alleen aan n*uken.

Bush gaat het helemaal anders aanpakken: al wie tegen hem is gaat er aan. resultaat: hij zakt zo diep dat hij in het moeras blijft steken. De VS is nog nooit zo erg in de problemen geweest, de dollar nog nooit zo erg gezakt, ze stevenen af om een faillisement dat ze zelfs een nieuwe munt willen uitbrengen... Hij wordt nu al de slechtste president ooit genoemd, en hij ontkent dat ook niet toen men hem dit vertelde.

Filip De Winter is al 20 jaar (?) bezig met extreme politiek: eerst als heethoofd die in het openbaar het Nazisme verheerlijkt (zie bekende reportage met videobeelden) en daarna in maatpak zich voordoen als een bekeerde politieker. Helaas heeft dit niet mogen baten, en nu komt hij enkel in de Media als een nieuwe racisitische lied uitbrengt, of een veroordeelde crimineel in bescherming neemt, of er weer geruzied wordt in de partij,...

Frank Vanhecke heeft altijd in de schaduw geleefd en nu is het weer uit met zijn carriëre. Had hij zich tijdens de winterdagen maar niet verwarmt aan Morel, dan had hij gewoon verder in de schaduw mogen blijven van de echte VBers.

Rob Verreycken (alias Rob Klop) kennen wij nog met zijn voorstellen hoe hij allochtonen op deze of andere manier kan tegenwerken (hier op het forum). Maar een extremist komt niet zomaar aan zijn naam, want ook privé is hij een ware sadist. Zijn ex-vrouw heeft het aan den lijve mogen ondervinden.

Bart Debie(L) wilde ook het extreme pad op. Maar ook hij bakt er niets van en hij wordt verklikt door ex-collega's (ware politieagenten!) voor zijn valse pv's, geweldadigheid, verduistering,... Natuurlijk is dit alles geen probleem voor het VB, want hij heeft net als hen ook een hekel aan buitenlanders. En daarbij wat maakt het uit of er nu 1 of meerdere criminelen in het VB zitten...ze hebben nooit gestaan voor kwaliteit, anders zou Dhr Dewinter en Annemans zich ook niet laten filmen terwijl ze de graven van overleden SSers willen bezoeken en eren.

Lijst Pim Fortuin zal het weer allemaal anders aanpakken. De leider werd neergeknald vanwege een kippenkwestie. De homofiele leider vond de kontjes van Marokkaanse jongens best lekker, want ooit zei hij dat de Marokkaanse jongens eerst gen*ukt moesten worden alvorens ze naar hun land terug te sturen. Hopelijk belandt hij niet in de hemel, want dan mag hij de rest van zijn eeuwige leven geen kontje meer aanraken.
De rest van de partij heeft de ene rechtszaak na de andere opgestart...neen niet om de maatschappelijke problemen aan te pakken, maar om elkaar aan te pakken vanwege de postjes.

Nationale Alliantie is er simpelweg mee gestopt, omdat het gewoon niet werkt. Dit zijn nu eens eerlijke racisten.

Bart De Wever laat echt van zich horen tijdens de laatste verkiezingen. En je raadt het al...Kort na zijn deelname loopt het al in het 100. Zelfs Frankrijk moeit zich mee, omdat de ruzie ook een belediging aan het worden is voor hun land (de taal en de link leggen met luiheid). Het resultaat is dat de oude regering (Verhofstadt vind ik nu eens een echte politieker!) terug geïnstalleerd wordt en het niet goed uitziet voor De Wever. Hij kan het best bij zijn zus gaan inwonen in Wallonië en samen van een uitkering genieten.

Le Pen heeft de ene nederlaag na de andere en is zelfs volledig verdwenen naar de achtergrond.

Silvio Berlusconi wil het ook helemaal anders aanpakken. Met hem gaat het ook niet zo goed. De ene schandaal na de andere achtervolgt hem.

...

Wat leren wij hieruit? Extreem werkt niet!!
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 21:28   #2
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Helaas kost het de maatschappij elke keer opnieuw heel wat miserie voor die evidentie voor iedereen duidelijk is
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 21:34   #3
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Wie zegt dat Pim Fortuyn zal mislukt zijn mocht hij kans hebben gehad premier te worden?
__________________


Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 21:37   #4
Moby
Provinciaal Statenlid
 
Moby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
Wie zegt dat Pim Fortuyn zal mislukt zijn mocht hij kans hebben gehad premier te worden?
Als ik de loopbaan van de andere extremisten bekijk zou ik zeggen "No chance!". Zijn liefde voor jonge jongens was iets te groot, dus waarschijnlijk was hij geëindigd in een schandaal ofzo.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 21:58   #5
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Als ik de loopbaan van de andere extremisten bekijk zou ik zeggen "No chance!". Zijn liefde voor jonge jongens was iets te groot, dus waarschijnlijk was hij geëindigd in een schandaal ofzo.
Belachelijke linkse en homofobe laster. Pim was het beste dat de vermolmde Nederlandse democratie kon overkomen, hij werd vermoord omwille van zijn mening en nog is het niet goed voor de poco's: nee, hij moet eerst nog eens besmeurd worden met leugens en laster. In één woord: zielig.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:13   #6
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Helaas kost het de maatschappij elke keer opnieuw heel wat miserie voor die evidentie voor iedereen duidelijk is
Daar zal dan wel een verdomd goede reden voor zijn, niet? Misschien het wanbeleid van traditionele partijen?
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:13   #7
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Belachelijke linkse en homofobe laster. Pim was het beste dat de vermolmde Nederlandse democratie kon overkomen, hij werd vermoord omwille van zijn mening en nog is het niet goed voor de poco's: nee, hij moet eerst nog eens besmeurd worden met leugens en laster. In één woord: zielig.
Veralgemeningen...
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:14   #8
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Daar zal dan wel een verdomd goede reden voor zijn, niet? Misschien het wanbeleid van traditionele partijen?
Welk wanbeleid?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:16   #9
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Welk wanbeleid?
Je gaat me toch niet vragen om alle schandalen en affaires van de SP uit de doeken te doen he? En ja, dat is wanbeleid.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:19   #10
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Je gaat me toch niet vragen om alle schandalen en affaires van de SP uit de doeken te doen he? En ja, dat is wanbeleid.
Wangedrag en wanbeleid zijn verschillende zaken, doe nog eens een poging. Je zei ook "traditionele partijen".
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 2 februari 2008 om 22:19.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:26   #11
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Wangedrag en wanbeleid zijn verschillende zaken, doe nog eens een poging. Je zei ook "traditionele partijen".
Het ging dan ook over meer dan België alleen. Doe nog eens een poging.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:29   #12
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Het ging dan ook over meer dan België alleen. Doe nog eens een poging.
Je beweert dus dat er sprake is van wanbeleid, maar je kan of wil niet verder op in gaan. Sterk.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 22:55   #13
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Je beweert dus dat er sprake is van wanbeleid, maar je kan of wil niet verder op in gaan. Sterk.
Beste man, ik weet niet waar jij de laatste twintig jaar hebt gezeten, maar er zijn voorbeelden genoeg hoor. En dan had ik nog geneens zaken zoals Augusta of dioxinecrisis in gedachte, maar het simpel feit dat ik, om een voorbeeld te nemen, in mijn eigen hoofdstad niet eens in mijn eigen taal terecht kan in het ziekenhuis. Dat is wanbeleid, beste vriend.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 23:04   #14
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Beste man, ik weet niet waar jij de laatste twintig jaar hebt gezeten, maar er zijn voorbeelden genoeg hoor. En dan had ik nog geneens zaken zoals Augusta of dioxinecrisis in gedachte, maar het simpel feit dat ik, om een voorbeeld te nemen, in mijn eigen hoofdstad niet eens in mijn eigen taal terecht kan in het ziekenhuis. Dat is wanbeleid, beste vriend.
En nu nog aantonen waarom extremisme daar een antwoord op zou bieden...
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 23:05   #15
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
En nu nog aantonen waarom extremisme daar een antwoord op zou bieden...
Dat heb ik niet beweerd, he. Maar dat is wel een verklaring voor de populariteit ervan.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 00:40   #16
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Ik vind het uitgangspunt van deze discussie eigenlijk totaal verkeerd: Sarkozy is een mainstreampoiticus, Bush is gekozen door een meerderheid van de opgekomen Amerikaanse kiezers... dus ja.

Fortuyn was eigenlijk ook vrij mainstream, maar wees op de problemen die broeiden in de maatschappij en waar de andere partijen achteraf van toegaven te veel te hebben genegeerd. Fortuyn heeft een tijdlang de andere partijen tot een introspectie gedwongen en dat is gewoon gezond in een democratie: partijen zijn vervangbaar, democratie heel wat minder.

Je opsomming is een totale soep en niet te becommentariën.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 17:24   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Ik vind het opvallend dat al wie zich een extreme (racistisch of helemaal anders) identiteit aanschaft hij er op termijn niets van bakt. Het lijkt wel of ze alleen een grote bek opzetten tot het in praktijk omgezet moet worden. Voorbeelden:

Sarkozy roept tijdens de promotiecampagnes dat hij dit en dat op een extreme manier zal aanpakken. resultaat: hij zakt flink in de peilingen en denkt alleen aan n*uken.
Is Sarko nu ook al een extremist???

Citaat:
Bush gaat het helemaal anders aanpakken: al wie tegen hem is gaat er aan. resultaat: hij zakt zo diep dat hij in het moeras blijft steken. De VS is nog nooit zo erg in de problemen geweest, de dollar nog nooit zo erg gezakt, ze stevenen af om een faillisement dat ze zelfs een nieuwe munt willen uitbrengen... Hij wordt nu al de slechtste president ooit genoemd, en hij ontkent dat ook niet toen men hem dit vertelde.
Bush is niet op zijn extremisme verkozen. Bij zijn eerste verkiezingen was "compassionate conservatism" zijn lokroep. Pas toen hij was verkozen begon hij zijn rol te spelen van handpop voor de neo-cons en hun havikgedrag.

Dat het een slechte president is, dat hoor je me niet ontkennen. Maar het geval Bush is niet dat van een extreem politicus maar eerder het verhaal van een pop in handen van neocons die het land totaal hebben leeggezogen.

Over dat van die nieuwe munt zou ik wel eens een bron willen zien. Wie stuurt aan op een nieuwe munt? Bush? De oppositie? De Amerikaanse fed? Graag wat bronnenmateriaal hierbij.

Citaat:
Filip De Winter is al 20 jaar (?) bezig met extreme politiek: eerst als heethoofd die in het openbaar het Nazisme verheerlijkt (zie bekende reportage met videobeelden) en daarna in maatpak zich voordoen als een bekeerde politieker. Helaas heeft dit niet mogen baten, en nu komt hij enkel in de Media als een nieuwe racisitische lied uitbrengt, of een veroordeelde crimineel in bescherming neemt, of er weer geruzied wordt in de partij,...
Daar zeg je het... de media. Verder is er naast de regimepers ook nog een cordon sanitaire. In een normaal land had het Vlaams Belang na megascores zoals in 2004 reeds lang in een regering gezeten, maar dit is geen normaal land.

Citaat:
Frank Vanhecke heeft altijd in de schaduw geleefd en nu is het weer uit met zijn carriëre. Had hij zich tijdens de winterdagen maar niet verwarmt aan Morel, dan had hij gewoon verder in de schaduw mogen blijven van de echte VBers.
Ik denk dat je de rol van Vanhecke serieus onderschat. Een partij als Vlaams Belang in weerwil van cordons en haatcampagnes rechthouden, zelfs explosief doen groeien en te zorgen dat het nog steeds naar voor komt als 1 blok. Il faut le faire. Ik ben niet 's mans grootste fan, maar ik durf wel chapeau zeggen als ik iets zie wat een opmerkelijke prestatie is.

Citaat:
Rob Verreycken (alias Rob Klop) kennen wij nog met zijn voorstellen hoe hij allochtonen op deze of andere manier kan tegenwerken (hier op het forum). Maar een extremist komt niet zomaar aan zijn naam, want ook privé is hij een ware sadist. Zijn ex-vrouw heeft het aan den lijve mogen ondervinden.
Hij is in die zaak vrijgesproken. Niet eens een lichte straf of zo, maar formeel vrijgesproken. Dat het een driftkop is, dat is een feit. Maar dat mevrouwtje tegen een heleboel arresten van de rechtbank inging toen ze Klop weer eens ging stalken, dat heeft ze er niet bijgezegd in haar fameuze interview met humo.

Citaat:
Bart Debie(L) wilde ook het extreme pad op. Maar ook hij bakt er niets van en hij wordt verklikt door ex-collega's (ware politieagenten!) voor zijn valse pv's, geweldadigheid, verduistering,... Natuurlijk is dit alles geen probleem voor het VB, want hij heeft net als hen ook een hekel aan buitenlanders. En daarbij wat maakt het uit of er nu 1 of meerdere criminelen in het VB zitten...ze hebben nooit gestaan voor kwaliteit, anders zou Dhr Dewinter en Annemans zich ook niet laten filmen terwijl ze de graven van overleden SSers willen bezoeken en eren.
Die man moet ik ook niet echt. Maar die "Debie(L)" vind ik van nul en generlei argumentatieve waarde.

Citaat:
Lijst Pim Fortuin zal het weer allemaal anders aanpakken. De leider werd neergeknald vanwege een kippenkwestie. De homofiele leider vond de kontjes van Marokkaanse jongens best lekker, want ooit zei hij dat de Marokkaanse jongens eerst gen*ukt moesten worden alvorens ze naar hun land terug te sturen. Hopelijk belandt hij niet in de hemel, want dan mag hij de rest van zijn eeuwige leven geen kontje meer aanraken.
De rest van de partij heeft de ene rechtszaak na de andere opgestart...neen niet om de maatschappelijke problemen aan te pakken, maar om elkaar aan te pakken vanwege de postjes.
Pim Fortuyn (ja, de man heet nu eenmaal zo) heeft altijd gezegd dat zijn partij geen capabele mensen had maar dat hij wel snel mensen moest vinden aangezien zijn succes zo explosief was.

Ik wil je weeral om een bron vragen als je het hier hebt over een kippenkwestie. Voor zover ik weet is Pim gewoon doodgeschoten door een extreem-links sujet omdat die laatste Nederland wou behoeden voor de concentratiekampen die er ongetwijfeld zouden komen onder Pim

Citaat:
Bart De Wever laat echt van zich horen tijdens de laatste verkiezingen. En je raadt het al...Kort na zijn deelname loopt het al in het 100.
BDW een extremist

Kan je jezelf nog bekijken in de spiegel zonder in lachen uit te barsten.

En ach... in het honderd lopen. Voor 1 keertje geven de Vlamingen niet toe, en voila, het land in rep en roer. Ik durf wedden dat je aktief gelooft in de mythe van Verhofstadt als "groot staatsman".

Citaat:
Zelfs Frankrijk moeit zich mee, omdat de ruzie ook een belediging aan het worden is voor hun land (de taal en de link leggen met luiheid).
Bron? Weer een gratuite bewering?

Citaat:
Het resultaat is dat de oude regering (Verhofstadt vind ik nu eens een echte politieker!)
ROFL... had dit nog niet gelezen toen ik dat van die grote staatsman schreef. Jullie regimeslaafjes zijn ook zo doorzichtig, he. Dat dreunt maar constant af wat de media hen inlepelen en ze voelen zich dan nog eens zo fier als waren ze briljante politieke analisten.

Citaat:
terug geïnstalleerd wordt en het niet goed uitziet voor De Wever. Hij kan het best bij zijn zus gaan inwonen in Wallonië en samen van een uitkering genieten.
Verhofstadt III is door de koning tegen de verkiezingsuitslagen in geinstalleerd. Ik durf wedden dat je klaarkomt van zoveel democratie.

Dat van de zus van BDW is oud nieuws en is al duchtig uitgespeeld geweest door mensen die niet vies zijn van modder. U zou het waarschijnlijk ook fair play vinden als ze je familie viseren om jou te raken?

Citaat:
Le Pen heeft de ene nederlaag na de andere en is zelfs volledig verdwenen naar de achtergrond.
Le Pen is oud. Le Pen heeft trouwens maar 1 nederlaag geleden naast een imposante rij van overwinningen. Enkel toen Sarkozy hem pakte op zijn populistische kant toen de banlieus van Parijs en andere grote Franse steden in brand stonden, kon Sarko stemmen pikken van Le Pen. Stemmen die hij bij een volgende verkiezing weer kwijt zal zijn, want van zijn stoere woorden tov. het "racaille" heeft hij nog niet veel waar gemaakt.

Citaat:
Silvio Berlusconi wil het ook helemaal anders aanpakken. Met hem gaat het ook niet zo goed. De ene schandaal na de andere achtervolgt hem.
Niet meteen fan van die man, maar hij heeft er heel wat van gebakken en de grote bevrijder van Italie, Prodi, zit zo diep in de shit en heeft niets van een ommezwaai kunnen realiseren. Ook daar is het regime versus de grote vijand want tot nog toe heeft de president het ontslag van Prodi niet aanvaard. Ik denk dat Silvio dezer dagen elke dag een fleske champagne open trekt.

Citaat:
...

Wat leren wij hieruit? Extreem werkt niet!!
Ik alvast leer hieruit dat je een hoop beweringen het forum opjaagt die je niet kan staven. Dat je ook niet goed weet wat die politici deden of doen, los van wat je op Indymedia of een of andere antifa site hebt gevonden.

Ik heb me geamuseerd met alles te weerleggen en misschien gaat toch van 1 of ander persoon de ogen eens open en gaan ze vanaf nu meer willen afgaan op wat ze zelf ontdekken in plaats van de linkse praatjes te geloven.

Ik groet u niet.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 februari 2008 om 17:28.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 17:27   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Je opsomming is een totale soep en niet te becommentariën.
Het is het ijlerige samenraapsel van onwaarheden en schuttingtaal zoals die doorgaans door extremisten wordt gebruikt. Ik heb er echter wel commentaar op gegeven. Alle steentjes uit de ogenschijnlijk sterke muur geklopt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 17:36   #19
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Je beweert dus dat er sprake is van wanbeleid, maar je kan of wil niet verder op in gaan. Sterk.

Hier heb je een voorbeeld van wanbeleid.
En hoeveel verrlies de staat op die gebouwen had weten we ondertussen ook allemaal.

Johan Vande Lanotte SPA verspild 36 miljoen euro belastingsgeld aan vakantiedorpen om te laten verloederen.

Gezien de grote instroom van vluchtelingen beslistte de ministerraad begin 2000 om drie vakantiedorpen aan te kopen voor de opvang van asielzoekers. Er werd in totaal bijna 36 miljoen euro belastingsgeld neergeteld voor Zon en Zee in Westende, Hengelhoef in Houthalen-Helchteren en Les Dolimarts in Bohan. Vandaag staan ze alledrie leeg en wil de overheid ze verkopen. Voor de helft van de prijs en zelfs nog minder.

Les Dolimarts:
Aankoopprijs: In januari 2001 kocht minister Johan Vande Lanotte het vakantiepark voor 3,1 miljoen euro.
Verkoopprijs: Nog niet bepaald, maar onder de gegeven omstandigheden (vandalen hebben er lelijk huisgehouden en meubels, sanitair en verwarming zijn gestolen) is het amper nog iets waard.

Zon en Zee:
Aankopprijs: Vande Lanotte had 13,6 miljoen euro over voor het vakantiecentrum.
Verkoopprijs: De Regie der Gebouwen hoopt 9,6 miljoen euro te krijgen voor de gebouwen.
Verlies: Minstens vier miljoen euro.

Hengelhoef:
Aankoopprijs: Onder luid protest van honderden vakantiehangers en omwonenden kocht de overheid het centrum in 2000 voor een recordbedrag van 19,26 miljoen euro.
Verkoopprijs: De Regie der Gebouwen hoopt tien miljoen euro te krijgen voor Hengelhoef, ongeveer de helft van de aankoopprijs. De Nederlandse groep Oostappen heeft als enige geinteresseerde een bod gedaan van amper 230.000 euro!
Verlies: Minstens negen miljoen euro. Komen er geen andere kandidaten en gaat het domein naar de Nederlandse groep kan het verlies oplopen tot 19 miljoen euro.

Pittig detail is dat in deze vakantiedorpen amper 700 asielzoekers een onderkomen vonden (380 in Zon en Zee en 320 in Hengelhoef) In Dolimarts heeft uiteindelijk nooit een asielzoeker gezeten.
Bron: GVA
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2008, 19:01   #20
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het is het ijlerige samenraapsel van onwaarheden en schuttingtaal zoals die doorgaans door extremisten wordt gebruikt. Ik heb er echter wel commentaar op gegeven. Alle steentjes uit de ogenschijnlijk sterke muur geklopt.
't was me te laat om er ten gronde op in te gaan. En wie zo'n mail verstuurd, bewijst eigenlijk geen reactie ten gronde te verdienen.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be