Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 september 2008, 13:36   #121
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Een communist in hart en nieren kan wat censuur wel waarderen, natuurlijk.
touché! Men ziet altijd de spinter in andermans oog maar niet de balk in eigen oog.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 30 september 2008, 13:37   #122
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
touché! Men ziet altijd de spinter in andermans oog maar niet de balk in eigen oog.
sorry hoor, maar ik zie echt nog altijd niet in waar de moderatie zo erg in de fout gaat? ben ik daarom een communist?

so be it....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 september 2008, 13:39   #123
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Oeps, ik ging alleen maar akkoord met de stelling dat een goede, overtuigde communist geen problemen heeft met censuur.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 30 september 2008, 13:41   #124
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
touché! Men ziet altijd de spinter in andermans oog maar niet de balk in eigen oog.
Betekent dat dan dat we in uw ogen een hele houthandel gaan vinden?!
moser is offline  
Oud 30 september 2008, 13:42   #125
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik ben toch meer een communist in maag en darmen. Maar dat volledig terzijde natuurlijk.
U houdt van simpel en somber voedsel? Dan zit u in boerenkool-met-worst-Nederland misschien toch beter.
liberalist_NL is offline  
Oud 30 september 2008, 13:42   #126
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Betekent dat dan dat we in uw ogen een hele houthandel gaan vinden?!
Misschien. Dat kan ik zelf niet zien, he.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 30 september 2008, 13:43   #127
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U houdt van simpel en somber voedsel? Dan zit u in boerenkool-met-worst-Nederland misschien toch beter.
Dank u voor de uitnodiging, maar ik denk dat ik in spek-met-eieren-België blijf voorlopig
abou Anis is offline  
Oud 30 september 2008, 13:45   #128
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
sorry hoor, maar ik zie echt nog altijd niet in waar de moderatie zo erg in de fout gaat? ben ik daarom een communist?

so be it....
²
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline  
Oud 30 september 2008, 13:51   #129
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

al dat geklaag over de moderatie.
als het u hier niet bevalt, ga dan.
Er wordt heus niet zo streng gemodereerd hier.
Jedd is offline  
Oud 30 september 2008, 13:54   #130
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
al dat geklaag over de moderatie.
als het u hier niet bevalt, ga dan.
Er wordt heus niet zo streng gemodereerd hier.
U bent hier nog niet eens een maand. De situatie hier evolueert wel buitensporig snel, grotendeels dankzij de moderatie.
liberalist_NL is offline  
Oud 30 september 2008, 13:55   #131
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U bent hier nog niet eens een maand. De situatie hier evolueert wel buitensporig snel, grotendeels dankzij de moderatie.
ik zit hier toch al wat langer, maar ik zie echt geen verschil met vroeger hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 september 2008, 13:58   #132
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U bent hier nog niet eens een maand. De situatie hier evolueert wel buitensporig snel, grotendeels dankzij de moderatie.
misschien kan ik, net doordat ik nieuw ben, de situatie objectiever bekijken dan mensen die hier langer zitten en vastgeroest komen in bepaalde patroontjes ?
Jedd is offline  
Oud 30 september 2008, 13:58   #133
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik zit hier toch al wat langer, maar ik zie echt geen verschil met vroeger hoor.
Niet qua lay-out, nee. Ik mis echter sommige forummers wel, die geband zijn omwille van hun mening. Het is goed dat er regels zijn, voor de goede orde op het forum. Maar mensen gaan bannen zonder naar bijvoorbeeld context te kijken, lijkt mij een beetje ver gaan.
liberalist_NL is offline  
Oud 30 september 2008, 14:08   #134
Mr. Slime
Vreemdeling
 
Mr. Slime's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik moet zeggen dat ik vind dat de moderatie het uitstekend doet.
__________________
moderatie
Mr. Slime is offline  
Oud 30 september 2008, 14:12   #135
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Slime Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik vind dat de moderatie het uitstekend doet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 september 2008, 15:23   #136
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik heb destijds een relatie(dilemma)thread opgestart op vraag van mijn ex. Deze was bij nader inzien toch niet zo blij met de antwoorden en heeft die door de moderatie laten verwijderen. Dat is hem gelukt (geen wonder want hij is redelijk bevriend met sommige mensen uit die moderatie). Dit werd gedaan onder het mom van privacyschending. Hier was echter nergens sprake van, ik had niet de voor- of gewone naam, ook geen adresgegevens, zelfs niet de echte nick van deze persoon vrijgegeven. Ik heb me er ook niet moe mee gemaakt hem een judaskus te geven. Daar was het mij dan ook niet om te doen, maar enkel om de reacties van de gewone gemiddelde mens op een bepaalde situatie. Toch werd die thread zonder boe of bah verwijderd (vanaf het moment dat een bepaald groepje zich ermee kwam moeien ), terwijl daar heel interessante en zinvolle posts stonden.
Er stond toen ook nergens dat een thread opstarten over een relatie niet mocht of deze verwijderd zou worden.
Ondertussen zijn hier nog veel threads opgestart over relatieproblemen. Nooit heeft iemand daar moeilijk om gedaan...
Er komt ook regelmatig een bepaalde groep 'leutig doen' als ik ergens iets post, daar heb ik de moderatie ook van op de hoogte gebracht maar deze grijpt (en het is me duidelijk waarom) niet in. De hele tijd venijnige discussies voeren met of bitsige posts barstensvol subtiele persoonlijke aanvallen lezen van de hele tijd hetzelfde groepje, maakt je niet vrolijk, maar alles went.
Toen een paar weken terug echter bepaalde personen het nodig vonden om een argument dat ik gebruikte in een gewone thread over het hele forum uit te smeren en dit overal waar mogelijk tegen mij (??) begonnen te gebruiken, er een persoonlijke thread over mij verscheen, er ondanks vele rapporteringen niets gebeurde behalve strafpunten aan mijn adres omwille van een zogenaamde persoonlijke aanval die geen persoonlijke aanval was (wat iedere goede verstaander kon zien) en die ten tweede om dat te verduidelijken dan nog eens op vragende toon werd gesteld nl. ik twijfel ergens aan ..., de smerigste en meest lage verwijten aan mijn adres die niet eens op vragende of suggererende toon werden gesteld waren dan wel weer geen persoonlijke aanvallen, alle rapporteringen bleken zinloos en werden tot op heden door meerdere mods (er zijn er genoeg online geweest in die periode) genegeerd... Nadien zijn er nog enkele andere mensen gaan klagen over het gedrag van bepaalde personen bij de moderatie, ook zij kregen geen duidelijk antwoord. De enige actie van de moderators was die persoonlijke thread zodanig manipuleren dat het leek alsof niemand dit een persoonlijke thread vond, nl door selectief berichten te knippen van forummers die zeiden dat ze zoiets niet vonden kunnen. Hier hebben een aantal mensen zelfs openlijk tegen gereageerd, maar deze berichten werden ondanks rapportering met de vraag naar een reactie genegeerd. In het beste geval werd er in een andere thread omheen gefietst.
Voor de rest staat het forum nog vol leugens en allemaal insinueringen aan mijn adres, maar dat deert blijkbaar niet.
En ja, ik ben altijd blijven reageren tegen de beledigers, maar sommige verwijten zijn zo kwetsend en grof dat je ze nu eenmaal moeilijk kan negeren, ten andere moest ik wel zelf reageren, gezien de moderatie het blijkbaar vooral leutig vond om naar te kijken. Maar zoals ik al zei ken ik een aantal van de moderators hier, en dat plaatst het één en ander wel in zijn context... Ik kan me dus wel voorstellen dat er volgens sommige "nieuwe" gebruikers (dubbelnicks) of enkele oudgedienden niets aan de hand is.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 september 2008 om 15:28.
Groentje-18 is offline  
Oud 30 september 2008, 16:13   #137
André de Hollander
Minister
 
André de Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2007
Locatie: Belgische Kempen
Berichten: 3.557
Standaard

Op grond van wat ik tot op heden gezien heb, geen kritiek op de moderatie. Het is ook geen full-time job voor deze mensen hé.

De meeste klagers zouden hun eigen posts eens spiegelen aan het forumreglement.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik ben zonder zonden, ik alléén beslis daar dus over.
André de Hollander is offline  
Oud 30 september 2008, 16:27   #138
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Op grond van wat ik tot op heden gezien heb, geen kritiek op de moderatie. Het is ook geen full-time job voor deze mensen hé.

De meeste klagers zouden hun eigen posts eens spiegelen aan het forumreglement.
Ik vind dat ze spammen strenger moeten bestraffen
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline  
Oud 30 september 2008, 16:35   #139
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ik vind dat ze spammen strenger moeten bestraffen
duveltje382 is offline  
Oud 30 september 2008, 17:32   #140
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Op grond van wat ik tot op heden gezien heb, geen kritiek op de moderatie. Het is ook geen full-time job voor deze mensen hé.

De meeste klagers zouden hun eigen posts eens spiegelen aan het forumreglement.
Actie, reactie hé. Dat is altijd zo geweest. En als de moderatie alles toelaat, neemt een mens zelf het heft in handen.
Het hoeft geen fulltime job te zijn, maar als je er te weinig tijd voor hebt modereer je beter volledig niet, dan nu en dan eens wel, en nu en dan eens niet, kwestie van de schijn van onpartijdigheid een beetje hoog te houden.

Bepaalde personen zullen anderdeels wel blij zijn te zien dat hun lastercampagne zijn effect niet gemist heeft.

Iemand meldde me overigens terecht dat toen er enkele dagen geleden wel privégegevens zwart op wit op dit forum werden prijsgegeven, de moderatie na een klacht door de geviseerde ook deed alsof er niets aan de hand was. Bij publiekelijke navraag bleek de moderator "de klacht niet te begrijpen".
Groentje-18 is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be