Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 januari 2018, 10:11   #181
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dan?
Al die "vluchtelingen" moeten niet weglopen uit hun eigen landen, ze moeten daar zelf de zaken in orde zetten, met geweld als het moet, want geweld dat kennen ze! En daar mag de rest van de wereld hen mee helpen, met het rechtzetten van die toestanden, ook al komt daar weer geweld bij te pas omdat er anders toch niets gebeurt of verandert!
Alsof de meesten hier en elders "tijdelijk" op hun gat komen zitten!
Neen, het is gewoon onmogelijk om de halve wereld hier op te vangen, met om even wat voor domme praatjes!
We kunnen ook wachten tot er zoveel "vluchtelingen" hier rondlopen dat ze hier dezelfde toestanden komen creëren zoals in hun landen van oorsprong!
Daar gaan we in sneltreinvaart naar toe!

Een menselijke ramp of een dictator in één van hun landen geeft nu al aanleiding hier voor relletjes en het opbreken van straten, plunderen van winkels enz
Eigenlijk zitten we daar al in.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 10:13   #182
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Meneertje Skobelev zal me eens als een illegaaltje behandelen...

Jij zou nog niet eens buiten België kunnen gaan leven moest je het willen.
U kunt dit omdat u de sociale zekerheid van hier uitbuit zonder er veel aan bijgedragen te hebben.

En nu vindt u dat wij het OCMW van de wereld moeten spelen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 10:26   #183
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De toestand van de schending van de mensenrechten van de asielzoekers is in België zo acuut geworden, dat de VN België scherp op de vingers heeft getikt.

Volgens mij is de Belgische asieltoestand zo verrot, dat wij burgers verplicht zullen zijn ten privé-titel asielcentra te openen.
er bestaat al een oplossing hoor, zo'n migrant mag hier perfect het land binnen van zodra een Belgische staatsburger een document tekent dat hij instaat voor en financieel borg staat voor medische en andere kosten die het verblijf van een migrant zouden kunnen meebrengen voor de B-staat.

doen zou ik zeggen!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 11:44   #184
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U kunt dit omdat u de sociale zekerheid van hier uitbuit zonder er veel aan bijgedragen te hebben.

En nu vindt u dat wij het OCMW van de wereld moeten spelen.
Dat vind ik inderdaad getuigen van lef. Als je reeds vele jaren als steuntrekker, dus op kosten van onze sociale zekerheid, op de Canarische Eilanden leeft... En dan maar van daar uit zitten pontificeren en linkse kritiek spuien. Iemand met een beetje gezond verstand zou beseffen dat hij best een low profile zou aanhouden. Niet zo voor Eno2, wat hij opstrijkt zijn allemaal "verworven rechten".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 12:44   #185
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat vind ik inderdaad getuigen van lef. Als je reeds vele jaren als steuntrekker, dus op kosten van onze sociale zekerheid, op de Canarische Eilanden leeft... En dan maar van daar uit zitten pontificeren en linkse kritiek spuien. Iemand met een beetje gezond verstand zou beseffen dat hij best een low profile zou aanhouden. Niet zo voor Eno2, wat hij opstrijkt zijn allemaal "verworven rechten".
Off topic Argumentatie NUL.

Ik kan en wil natuurlijk niet antwoorden op persoonlijke aanvallen en de kloterijen van personen die op mijn negeerlijst staan.

Maar jij kopieëert zaken die strijdig zijn met het forumreglement en voegt er nog eens een zelf ad hominem aan toe.

Citaat:
kopiëren van zaken die strijdig zijn met het forumreglement (1 bp)
+

Citaat:
persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)
Gepercipiëerde lef daarentegen is geen forumreglement overtreding.

Ik hoef op al die kloterij dus niet te antwoorden, maar hier volgt toch een toegift voor jou aangezien je geen seriële persoonlijke kloterij producent bent:

Gepensioneerden hebben zelf bijgedragen aan het overheidsbudget zowel met hun belastingen als voor de pensioenen van anderen in het pensioen repartitiesysteem.

Ik ben altijd een positieve bijdrager gebleven.

Ik heb bovendien al mijn spaargeld aan de staat moeten afstaan tijdens een periode van vijf jaar als laagsteloonwerker in armoede. Aan het tempo dat ik nu kan sparen als gepensioneerde, moet ik 10 jaar op pensioen zijn om die aanslag op mijn spaargeld door een criminele overbelastingsterreur op minimumloonwerkers door de overheid terug bijeen te sparen. .

Beschouw dit uitoefenen van mijn verworven rechten dus maar als de volkomen legitieme wraak van de volkomen kaalgeplukte laagsteloonwerker in armoede.



Als ik van mijn welverdiend pensioen geniet is dat omdat ik daar voldoende carrière voor opgebouwd heb en er voldoende bijdragen voor ingeleverd heb.
Capito?

En waar ik dat genieten in de praktijk breng is mijn persoonlijke zaak en keuze. Capito?

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2018 om 13:12.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 12:50   #186
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

In mijn vette jaren van een dik inkomen stond ik trouwens al op de verkiezingslijsten voor Groen.

ik zie niet in waarom ik mijn sociaal engagement had moeten veranderen nadat ik door een combinatie van een paar catastrofale omstandigheden in uiterst magere jaren terecht gekomen ben...

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2018 om 12:57.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 14:33   #187
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb bovendien al mijn spaargeld aan de staat moeten afstaan tijdens een periode van vijf jaar als laagsteloonwerker in armoede. Aan het tempo dat ik nu kan sparen als gepensioneerde, moet ik 10 jaar op pensioen zijn om die aanslag op mijn spaargeld door een criminele overbelastingsterreur op minimumloonwerkers door de overheid terug bijeen te sparen. .
En dat presteer ik door te leven op gemiddeld 700€/maand.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 14:51   #188
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
En dat presteer ik door te leven op gemiddeld 700€/maand.
Je bent voor de vreemdelingen invasie. Je hoort in de BAK!
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 14:56   #189
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je bent voor de vreemdelingen invasie. Je hoort in de BAK!
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 14:59   #190
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.091
Standaard

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 15:05   #191
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je bent voor de vreemdelingen invasie. Je hoort in de BAK!
Persoonlijke Aanval.

+

Vrome wensen van humanitair ontspoorde maar impotente rechtse mensen.

1% van de bevolking aan vluchtelingen tijdelijk opvangen in een crisissituatie is geen invasie.


Ik ben overigens helemaal niet voor vreemdelingeninvasies en allerminst islamofiel.

Maar elk democratisch land in of buiten de EU club moet zijn behoorlijke asiel bijdrage leveren.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 15:39   #192
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Persoonlijke Aanval.

+

Vrome wensen van humanitair ontspoorde maar impotente rechtse mensen.

1% van de bevolking aan vluchtelingen tijdelijk opvangen in een crisissituatie is geen invasie.


Ik ben overigens helemaal niet voor vreemdelingeninvasies en allerminst islamofiel.

Maar elk democratisch land in of buiten de EU club moet zijn behoorlijke asiel bijdrage leveren.
Als je bedoelt 1 procent van "onze bevolking" erbij nemen aan asielzoekers, dan mogen daar héél grote vraagtekens bij gezet worden. Loop maar eens rond op bepaalde plaatsen en je zit daar echt niet met één vreemdeling op de honderd mensen rond je. Zoals er ook maar zes procent moslims zouden zijn, en kijk eens wat voor gevolgen dat nu al heeft!
Het heeft natuurlijk geen zin daar alle discussies over nog eens en nog eens en nog eens over te doen.
Het staat iedereen vrij om er het zijne van te denken, en de beleidsmakers blijven met de plicht te doen wat moet in de eerste plaats voor goed van hun eigen bevolking.
We moeten in elk geval denken aan minder asiel en meer hulp ter plaatse!
De boel laten verstikken in miljoenen toestromende asielzoekers, dat is geen "plicht" maar een grote dwaasheid met catastrofale gevolgen...

Laatst gewijzigd door andev : 24 januari 2018 om 15:48.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 16:20   #193
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Als je bedoelt 1 procent van "onze bevolking" erbij nemen aan asielzoekers, dan mogen daar héél grote vraagtekens bij gezet worden. Loop maar eens rond op bepaalde plaatsen en je zit daar echt niet met één vreemdeling op de honderd mensen rond je. Zoals er ook maar zes procent moslims zouden zijn, en kijk eens wat voor gevolgen dat nu al heeft!
Het heeft natuurlijk geen zin daar alle discussies over nog eens en nog eens en nog eens over te doen.
Het staat iedereen vrij om er het zijne van te denken, en de beleidsmakers blijven met de plicht te doen wat moet in de eerste plaats voor goed van hun eigen bevolking.
We moeten in elk geval denken aan minder asiel en meer hulp ter plaatse!
De boel laten verstikken in miljoenen toestromende asielzoekers, dat is geen "plicht" maar een grote dwaasheid met catastrofale gevolgen...
De enige manier om onze planeet leefbaar te houden voor iedereen, is bereid zijn om offers te brengen.
Men moet dus iederdaad de problemen ter plaatsen durven gaan oplossen.

En dit is niet iets wat in enkele jaren kan opgelost worden.
Dit is niet iets dat met zachte hand kan opgelost worden.
Als wij onze levensstandaard willen behouden, zullen we bereid moeten zijn om onze mensen in te zetten op plaatsen waar ze gevaar lopen te sterven.
Als wij willen dat men in Afrika een behoorlijk en veilig leven kan leiden, dan zullen wij bereid moeten zijn onze mensen daar in te zetten, ook al lopen zij het gevaar daar te sterven.
Hoe hard en onmenselijk het ook klinkt, om de problemen buiten de westerse wereld op te lossen, zal de westerse wereld moeten stoppen met te denken dat men die op een humane manier kan. Dat die problemen zijn op te lossen zonder zelf offers te brengen.
Men moet de problemen daar oplossen zoals men het Nazi probleem in Europa heeft opgelost.
Systeemmatisch stukje voor stukje terrein terugwinnen, voor sommige stukjes zullen er veel mensenlevens moeten betaald worden.
Maar dat zijn nu eenmaal de taken van een militair en politieagent, hun leven opofferen voor de veiligheid en vrijheid van andere.
Men zal daarna alle criminelen systeemmatisch moeten opsporen en vervolgen, een meedogeloze jacht op hen moeten maken.
Ook hierbij zullen mensenlevens verloren gaan, maar het is de enige manier en militairen en politie laten zich betalen om hun leven in te zetten voor de veiligheid en vrijheid van andere.
Daarna zal men justitie de vrijheid moeten geven om zware strafffen uit te spreken en uit te voeren.
Men zal in het spoor van de krijgsmachten, medische diensten moeten inzetten.
Men zal mensen met de nodige technische kennis moeten inzetten voor de heropbouw van de infrastructuur.

En niet zoals in Irak of Afghanistan, noch zoals in Syrië of Libië, waar men het nalaat om na de opkuis noop een deftige manier verder te werken en alles terug in handen laat vallen van criminelen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 16:29   #194
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De enige manier om onze planeet leefbaar te houden voor iedereen, is bereid zijn om offers te brengen.
Men moet dus iederdaad de problemen ter plaatsen durven gaan oplossen.

En dit is niet iets wat in enkele jaren kan opgelost worden.
Dit is niet iets dat met zachte hand kan opgelost worden.
Als wij onze levensstandaard willen behouden, zullen we bereid moeten zijn om onze mensen in te zetten op plaatsen waar ze gevaar lopen te sterven.
Als wij willen dat men in Afrika een behoorlijk en veilig leven kan leiden, dan zullen wij bereid moeten zijn onze mensen daar in te zetten, ook al lopen zij het gevaar daar te sterven.
Hoe hard en onmenselijk het ook klinkt, om de problemen buiten de westerse wereld op te lossen, zal de westerse wereld moeten stoppen met te denken dat men die op een humane manier kan. Dat die problemen zijn op te lossen zonder zelf offers te brengen.
Men moet de problemen daar oplossen zoals men het Nazi probleem in Europa heeft opgelost.
Systeemmatisch stukje voor stukje terrein terugwinnen, voor sommige stukjes zullen er veel mensenlevens moeten betaald worden.
Maar dat zijn nu eenmaal de taken van een militair en politieagent, hun leven opofferen voor de veiligheid en vrijheid van andere.
Men zal daarna alle criminelen systeemmatisch moeten opsporen en vervolgen, een meedogeloze jacht op hen moeten maken.
Ook hierbij zullen mensenlevens verloren gaan, maar het is de enige manier en militairen en politie laten zich betalen om hun leven in te zetten voor de veiligheid en vrijheid van andere.
Daarna zal men justitie de vrijheid moeten geven om zware strafffen uit te spreken en uit te voeren.
Men zal in het spoor van de krijgsmachten, medische diensten moeten inzetten.
Men zal mensen met de nodige technische kennis moeten inzetten voor de heropbouw van de infrastructuur.

En niet zoals in Irak of Afghanistan, noch zoals in Syrië of Libië, waar men het nalaat om na de opkuis noop een deftige manier verder te werken en alles terug in handen laat vallen van criminelen.
En wie zijn die criminelen??? Zijn dat niet dezelfde die nu pleiten voor de open deuren politiek hier bij ons???
Zijn dat niet zij die elk degelijk bestuur in vele ontwikkelingslanden hebben onmogelijk gemaakt en hele landen ontwricht hebben zogezegd om wille van de schending van de mensenrechten; waar het hen duidelijk niet om de mensenrechten te doen was, maar wel degelijk om de rijkdommen uit die landen...
Zijn dat niet zij die de mond vol hebben van de mensenrechten en ter zelfder tijd Israël zijn nazistische politiek voor de 100% steunt???
Zijn dat niet hoofdzakelijke de grote machthebbers van bij ons, niet de kleine politieke natuurlijk die op de voorgrond treden, maar de echte machthebbers die nu ook de EU meer en meer voor hun facistische kar spannen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 17:22   #195
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
de echte machthebbers die nu ook de EU meer en meer voor hun facistische kar spannen...
Te gek voor woorden. Doordazende kopstandjes.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 17:54   #196
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En wie zijn die criminelen??? Zijn dat niet dezelfde die nu pleiten voor de open deuren politiek hier bij ons???
Hen kan je enkel dwazen noemen, die net zoals in de jaren 20, 30 en 40 van de vorige eeuw achter een idiologie die hen word opgerdongen lopen.
Zij lopen rond met schuldgevoelens voor misdrijven die zijn gebeurd eeuwen voor zij geboren werden.
Citaat:

Zijn dat niet zij die elk degelijk bestuur in vele ontwikkelingslanden hebben onmogelijk gemaakt en hele landen ontwricht hebben zogezegd om wille van de schending van de mensenrechten; waar het hen duidelijk niet om de mensenrechten te doen was, maar wel degelijk om de rijkdommen uit die landen...
Het heeft nooit om mensenrechten gegaan en het zal nooit om mensenrechten gaan.
En het gaat zelfs niet om de rijkdommen uit die landen.
De huidige oorlogen die gevoerd worden en in de media worden vermeld, zijn gewoon gevolgen van de koude oorlog en een verder zetting van de menigsverschillen tussen de geallieerden van WWII.

Moest het echt gaan om de grondstoffen, dan zouden er veel meer acties worden ondernomen om Centraal Afrika in handen te krijgen en houden.

Citaat:

Zijn dat niet zij die de mond vol hebben van de mensenrechten en ter zelfder tijd Israël zijn nazistische politiek voor de 100% steunt???
Ook hier gaat het om schuldgevoelens voor zaken die plaats vonden voor wij geboren waren.

Citaat:

Zijn dat niet hoofdzakelijke de grote machthebbers van bij ons, niet de kleine politieke natuurlijk die op de voorgrond treden, maar de echte machthebbers die nu ook de EU meer en meer voor hun facistische kar spannen...
De echte machthebbers zijn zelfs geen politici.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2018, 18:32   #197
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

[quote=Jantje;8631588]
Citaat:
Hen kan je enkel dwazen noemen, die net zoals in de jaren 20, 30 en 40 van de vorige eeuw achter een idiologie die hen word opgerdongen lopen.
Zij lopen rond met schuldgevoelens voor misdrijven die zijn gebeurd eeuwen voor zij geboren werden.
Dat zijn niet de machthebbers; dat zijn niet meer en niet minder dan het geindoctrineerde plebs dat hier in al zijn dwaasheid van zijn oren komt maken en de echte machthebbers, ipv hen tegen te werken in de kaart blijven spelen...

Citaat:
Het heeft nooit om mensenrechten gegaan en het zal nooit om mensenrechten gaan.
En het gaat zelfs niet om de rijkdommen uit die landen.
De huidige oorlogen die gevoerd worden en in de media worden vermeld, zijn gewoon gevolgen van de koude oorlog en een verder zetting van de menigsverschillen tussen de geallieerden van WWII.
Het oude feodale stelsel op wereldniveau. Inderdaad, buiten een laagje vernis zijn we nog geen stap verder van de aap verwijderd...

Citaat:
Moest het echt gaan om de grondstoffen, dan zouden er veel meer acties worden ondernomen om Centraal Afrika in handen te krijgen en houden.
China heeft dat begrepen...


Citaat:
Ook hier gaat het om schuldgevoelens voor zaken die plaats vonden voor wij geboren waren.
Dwaze schuldgevoelens ons door andere dwazen aangepraat...

Citaat:
De echte machthebbers zijn zelfs geen politici.
Dat heeft het verleden hen wel bijgebracht... Het zijn de anderen die in de vuurlinies mogen lopen; zij blijven liever verborgen achter de schermen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2018, 00:44   #198
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2018, 10:31   #199
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Off topic Argumentatie NUL.

Ik kan en wil natuurlijk niet antwoorden op persoonlijke aanvallen en de kloterijen van personen die op mijn negeerlijst staan.

Maar jij kopieëert zaken die strijdig zijn met het forumreglement en voegt er nog eens een zelf ad hominem aan toe.
Gepercipiëerde lef daarentegen is geen forumreglement overtreding.

Ik hoef op al die kloterij dus niet te antwoorden, maar hier volgt toch een toegift voor jou aangezien je geen seriële persoonlijke kloterij producent bent:

Gepensioneerden hebben zelf bijgedragen aan het overheidsbudget zowel met hun belastingen als voor de pensioenen van anderen in het pensioen repartitiesysteem.

Ik ben altijd een positieve bijdrager gebleven.

Ik heb bovendien al mijn spaargeld aan de staat moeten afstaan tijdens een periode van vijf jaar als laagsteloonwerker in armoede. Aan het tempo dat ik nu kan sparen als gepensioneerde, moet ik 10 jaar op pensioen zijn om die aanslag op mijn spaargeld door een criminele overbelastingsterreur op minimumloonwerkers door de overheid terug bijeen te sparen. .

Beschouw dit uitoefenen van mijn verworven rechten dus maar als de volkomen legitieme wraak van de volkomen kaalgeplukte laagsteloonwerker in armoede.



Als ik van mijn welverdiend pensioen geniet is dat omdat ik daar voldoende carrière voor opgebouwd heb en er voldoende bijdragen voor ingeleverd heb.
Capito?

En waar ik dat genieten in de praktijk breng is mijn persoonlijke zaak en keuze. Capito?
Het is meer dan duidelijk dat er op een "gevoelige teen" werd getrapt. Als je dat wilt vermijden doe je als uitkeringstrekker er beter aan wat minder vanop uw eiland te zitten pontificeren.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2018, 11:16   #200
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De toestand van de schending van de mensenrechten van de asielzoekers is in België zo acuut geworden, dat de VN België scherp op de vingers heeft getikt.

Volgens mij is de Belgische asieltoestand zo verrot, dat wij burgers verplicht zullen zijn ten privé-titel asielcentra te openen.
Alle voorstanders van nog meer immigranten raad ik aan om er eentje te adopteren of er met eentje te traouwen, dan zijn ze direkt Belg.. Er zijn alleenstaanden genoeg die niet aan hun trekken komen en die mannen zullen graag meewerken.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be