Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2006, 13:35   #61
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Juist ,maar het systeem heeft verdomd handig gespeelt om ons zo solitair mogelijk te maken.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar er is nog een lange weg te gaan.
Want ik denk dat opstanden, zoals uit het begin van vorige eeuw, nu niet meer mogeljk zijn.
We zijn allemaal wijsgemaakt dat we te veel te verliezen hebben.
Terwijl we in feite niets hebben,velen hebben zelfs hun eigen mening niet meer.
the road goes on and on - het best is denk ik dat we het zelf als een spel zien en het leven niet al te ernstig trachten opvatten. After all - It s just a ( bad ) dream.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 13:36.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 13:39   #62
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Een spel trouwens dat als we het niet meespelen zeker verliezen maar als we het meespelen dan is er een waterkans - die waterkans moeten we nemen - we zijn dat aan de toekomstige generaties verplicht - al was het maar omdat die dan niet kunnen zeggen dat we het niet geprobeerd hebben.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 13:39.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 14:03   #63
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ja idd maar het dood het voedsel meteen ook mee en daar gaat het nu net om.
Graag had ik geweten hoe een gamma straal een appel doodt.

Citaat:
die bacterien en zo daar moet ge trouwens gewoon weerstand tegen maken. En die hebben we niet meer omdat ze alles op die manier oa steriliseren
Wat voor soort appels hebt gij dan wel niet in gedachten, de bestand zijn tegen bacteriën, wormen en schimmels? Graag voorbeelden van zulke appels (mogen ook voorbeelden uit een ver verleden zijn, als we die "niet meer hebben").
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 14:14   #64
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Alez hier gaan we dan maar weer...zo goed als de meeste melk produkten worden even op uht temperatuur gebracht om schadenlijke bacteriën teniet te doen L O L...heeft men ook onderzocht HOEVEEL mineralen en vitamientjes hierdoor plots verloren gaan ?!


Kijk hé het is vrij simpel ik heb ooit al eens echte zuivere en verse melk gedronken zenne en ik wordt liever ziek van een natuurlijke voesel vergiftiging dan van een gemaakte economische voedsel vergiftiging enzo.

Hup hup Duncan gaat er voor ....SOYA scheuten in groot waren huizen...test die A U B eens tegen sporen van benzinne ( THNX ) het is maar dat ingevoerde soya soms gewassen wordt in open water met benzinne waarna men ze stevig poetst en door verkoopt .

Geloof me men weet nog NIETS en mag wel eens wat tijd maken en geld vrijmaken voor ECHT voesel onderzoek .

Dat verhaaltje van die soya kende ik al meer dan 8 jaar en overlaatst nog terug gehoort via via .

Veilige voeding jaja hahaha dermee dat ik ex - verzorger ben geworden omdat het zo gezond is voor geest en lichaam lol .

Smeer die'n appel in met zelf gemaakte olie en voeg er leem aan toe; als je die gaat op eten spoel die dan wel goed af maar op deze manier kuntge ook iets conserveren voor een tijdje ...is moh een ideetje zenne

Laatst gewijzigd door duncan : 17 januari 2006 om 14:17.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 14:24   #65
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Graag had ik geweten hoe een gamma straal een appel doodt.
op de zelfde manier als dat de gammastraal de pit dood. antwoord op de rest van je post volgt later
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 15:28   #66
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Alez hier gaan we dan maar weer...zo goed als de meeste melk produkten worden even op uht temperatuur gebracht om schadenlijke bacteriën teniet te doen L O L...heeft men ook onderzocht HOEVEEL mineralen en vitamientjes hierdoor plots verloren gaan ?!

Kijk hé het is vrij simpel ik heb ooit al eens echte zuivere en verse melk gedronken zenne en ik wordt liever ziek van een natuurlijke voesel vergiftiging dan van een gemaakte economische voedsel vergiftiging enzo.
Oh, maar voor mijn part doet u maar hoor. Pasteur mag dan in uw ogen een loser zijn geweest die diende als marionet voor de kankermaffia om u zo van uw noodzakelijke vitamientjes te depriveren, in mijn ogen is hij een ware held. Dus als het u niet aanstaat, gebruik gerust niet-gepasteuriseerde melk (en bier, wijn, fruitsap, eieren, honing, ...). Let wel: onze kankerziekenhuizen zullen u niet behandelen wanneer blijkt dat bvb. de tuberculose bacterie u heeft besmet. Akkoord?

Citaat:
Hup hup Duncan gaat er voor ....SOYA scheuten in groot waren huizen...test die A U B eens tegen sporen van benzinne ( THNX ) het is maar dat ingevoerde soya soms gewassen wordt in open water met benzinne waarna men ze stevig poetst en door verkoopt .

Dat verhaaltje van die soya kende ik al meer dan 8 jaar en overlaatst nog terug gehoort via via .
Graag een link of bron aub waaruit blijkt dat sojascheuten gewassen worden met benzine. Of bent u weer iets te goedgelovig in deze drol van een stadslegende gestapt?

Citaat:
Geloof me men weet nog NIETS en mag wel eens wat tijd maken en geld vrijmaken voor ECHT voesel onderzoek .
Dat gebeurt nu al meer dan genoeg. Ooit al in een ECHT voedselbedrijf geweest?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 15:29   #67
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
op de zelfde manier als dat de gammastraal de pit dood.
??? Daarmee weet ik dus nog niets. Zou dat kunnen zijn omdat u daar ook eigenlijk de ballen van weet?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 19:01   #68
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Oh, maar voor mijn part doet u maar hoor. Pasteur mag dan in uw ogen een loser zijn geweest die diende als marionet voor de kankermaffia om u zo van uw noodzakelijke vitamientjes te depriveren, in mijn ogen is hij een ware held. Dus als het u niet aanstaat, gebruik gerust niet-gepasteuriseerde melk (en bier, wijn, fruitsap, eieren, honing, ...). Let wel: onze kankerziekenhuizen zullen u niet behandelen wanneer blijkt dat bvb. de tuberculose bacterie u heeft besmet. Akkoord?



Graag een link of bron aub waaruit blijkt dat sojascheuten gewassen worden met benzine. Of bent u weer iets te goedgelovig in deze drol van een stadslegende gestapt?



Dat gebeurt nu al meer dan genoeg. Ooit al in een ECHT voedselbedrijf geweest?


Ik schreef niet dat louis P een loser is .

Leg geen woorden in de mond bij een mens in armoede aub...nog voorbeeldje nodig.

Een melk produkt dat op UHT temp wordt gebracht is niet hetzelfde als pasteurisatie.

Ik schreef niet kanker ziekenhuizen.

Als ex - verzorgende bezochte ik meerdere voedings bedrijven van produktie tot... .

Dat van die benzinne staat in GEEN ENKEL boekje en IS zelfs GEEN stads roddel hihi komt vanuit mijn eigen goed gelovigheid zeg maar...wordt veroorzaakt bij import schepen aan de havens om de soja snel op te poetsen.

Daarna krijgen ze wat zuiverder water zodat ze terug fris ruiken en zo lol .

Stel je voor wie weet is het een stads roddel moh wie weet ook ni ...beslis gij moh
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 19:55   #69
Kundalini
Burger
 
Kundalini's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2006
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Welkom Kundalini. Ik ben blij dat we de honger vandaag bestreden hebben.

In ieder geval niet teveel aantrekken van een bepaalde spitsmuis die ons steeds weer van ons zgn. 'extremisme' probeert af te brengen en ons 'op het juiste spoor' wil zetten.

JE bent ook altijd vrij om bij ons een kijkje te nemen:

http://www.vierdewereldsyndicaat.org

Daar zitten nog meer gelijkgezinden.

P.S. doe jij aan meditatie en zo ? Misschien kan jij ons nog wat nieuwe energie toevoegen ?

http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/

Tot ziens
Ik vind die muis anders wel spits hoor, en ze getuigd ook van een portie humor heb ik de indruk.
Ondertussen heb ik even een kijkje genomen op jullie site maar ze is te uitgebreid om me er reeds een gedacht van te kunnen vormen.

Men doet meer aan meditatie dan men denkt hoor. Meditatie is niet steeds even gestructureerd als het soms wordt voorgesteld. Nooit met je gedachten "weggeweest"? Al bij stilgestaan dat je ademhaling zich dan automatisch aanpast?
Alvast bedankt voor de bovenstaande link hoor.
Kundalini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 20:12   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Nee?
Wat doe je met de lageloonlanden?
Ja wat doe je ermee ?
Ga jij beweren dat de bevolking daar beter gevoed wordt en er minder zieken zijn ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 20:22   #71
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

jama hoe wilt ge ook dat de mensen nog gezond zijn met al die nitraten en hormonen, gluten, fijn stof, ozon en camdium in ons eten?
dat kan niet goed zijn.
ze zou'n beter een bord vette havermoutpap of een goei zwijn aan 't spit eten gelijk vroeger, toen waren de mensen nog veel minder ziek en ze werkten ook harder en ze ZONGEN meer van blijdschap en levensvreugd'.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 17 januari 2006 om 20:24.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 21:33   #72
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
jama hoe wilt ge ook dat de mensen nog gezond zijn met al die nitraten en hormonen, gluten, fijn stof, ozon en camdium in ons eten?
dat kan niet goed zijn.
ze zou'n beter een bord vette havermoutpap of een goei zwijn aan 't spit eten gelijk vroeger, toen waren de mensen nog veel minder ziek en ze werkten ook harder en ze ZONGEN meer van blijdschap en levensvreugd'.
Ze zongen ongelooflijk mooi naar 't schijnt... Vooral die mijnwerkers, die stoflongen hadden...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 21:36   #73
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ze zongen ongelooflijk mooi naar 't schijnt... Vooral die mijnwerkers, die stoflongen hadden...
hier zie, den chipie is ook wakker.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 10:12   #74
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Een melk produkt dat op UHT temp wordt gebracht is niet hetzelfde als pasteurisatie.
Inderdaad: het lijkt me zelfs beter te zijn... (smaak blijft behouden, langere bewaartijd etc.)

Citaat:
Ik schreef niet kanker ziekenhuizen.
Behoort tot dezelfde kankerindustrie die ons dezelfde kankerrotzooi laten slikken.

Citaat:
Dat van die benzinne staat in GEEN ENKEL boekje (...) komt vanuit mijn eigen goed gelovigheid zeg maar
Meer moet dat niet zijn.

PS: wist u ook dat blonde Westerse vrouwen terwijl ze in pashokjes staan, worden ontvoerd en naar Arabië versleept om te dienen in de harem?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 09:29   #75
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ja wat doe je ermee ?
Ga jij beweren dat de bevolking daar beter gevoed wordt en er minder zieken zijn ?
Amaai zeg is dit hier een kleuterklas.

Jij schreef:Ik heb er geen weet van dat de geïndustrialiseerde landen hulp moeten vragen aan ontwikkelingslanden.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 10:02   #76
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Verbaasd mij niets.

Boter, chips, hamburgers... ik kots ervan omdat ik weet wat daar in zit. Men gebruikt daar gewoon oliëen in waarmee je een dieselmotor kan smeren, louter omdat het zo goedkoop is.

Mensen eisen dat het vlees bij de slager er zo mooi, lekker, rood, en vers uit ziet. Heeft u al eens "natuurlijk" vlees gezien, amper een dag of 2 oud? In de frigo bewaard is dat eetbaar, maar taai, en helemaal niet rood. Dus, slagers doen daar beetje pyriet in (is chemische stof) waardoor bacteriëen hun werk niet zo snel doen en dat vlees "vers aangesneden" lijkt. 1 nadeel: Pyriet is extreem kanker verwekkend... Maar in beperkte dosis mag dat wel (alé, volgens politici hé)

Ondertussen is de enige groente die de meesten nog eten degene die er tussen hun Quick-Hamburger zit...

En dan is men verbaasd dat de vlaamse kindertjes zo mollig en slachtrijp eruit zien.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 10:10   #77
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Verbaasd mij niets.

Boter, chips, hamburgers... ik kots ervan omdat ik weet wat daar in zit. Men gebruikt daar gewoon oliëen in waarmee je een dieselmotor kan smeren, louter omdat het zo goedkoop is.

Mensen eisen dat het vlees bij de slager er zo mooi, lekker, rood, en vers uit ziet. Heeft u al eens "natuurlijk" vlees gezien, amper een dag of 2 oud? In de frigo bewaard is dat eetbaar, maar taai, en helemaal niet rood. Dus, slagers doen daar beetje pyriet in (is chemische stof) waardoor bacteriëen hun werk niet zo snel doen en dat vlees "vers aangesneden" lijkt. 1 nadeel: Pyriet is extreem kanker verwekkend... Maar in beperkte dosis mag dat wel (alé, volgens politici hé)

Ondertussen is de enige groente die de meesten nog eten degene die er tussen hun Quick-Hamburger zit...

En dan is men verbaasd dat de vlaamse kindertjes zo mollig en slachtrijp eruit zien.


goed geschreven ge hebt groot gelijk
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 11:01   #78
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Boter, chips, hamburgers... ik kots ervan omdat ik weet wat daar in zit.
Dit lijkt me het zoveelste onderwerp te zijn waarvan u beweert dat u er "alles van weet" om direct daarna aan te tonen dat u er eigenlijk geen snars van kent.

Voorbeelden te over:

Citaat:
Men gebruikt daar gewoon oliëen in waarmee je een dieselmotor kan smeren, louter omdat het zo goedkoop is.
Citaat:
Dus, slagers doen daar beetje pyriet in
Een lijst van voedseladditieven vindt u hier
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 11:08   #79
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Een of andere l'hopital de Paris had vroeger in de jaren negentig lijst vrij gegeven over KANKERVERWEKKENDE stoffen in bvb orangina en andere lekkere dingen.

Lijst heb ik nog in mijn bezit hier thuis, jammer hoe men snoepgoed voor kinderen zo giftig maakt in vergelijk met begin 1900 toen nog niet geboren was.

De cola is er wel op vooruit gegaan tegenwoordig
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be