Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland en Oekraine veroverd en inlijft?
JA 2 9,52%
NEE 8 38,10%
WEET NIET 0 0%
IDIOOT idee, die Dewanand is gek, manisch psycho, heeft TBS dwangbehandeling nodig tgv koudesteek 11 52,38%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 december 2022, 07:20   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Rusland inlijven.....yeah right.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2022, 12:24   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
is eigenelijk zever, je moet rusland niet veroveren om hun petrol te gebruiken
Hun installaties platgooien zodat ze zelf in de problemen geraken?

Dat is maar 1ne Stealth, geen radardetectie, geen visuele detectie, geen infrarood detectie, geen akoestische detectie.

Hoge kostprijs...

p.s.

Ging Poetin geen 100 tankschepen kopen?

Met prijsplafond en importverbod van olie zit Europa in Poetin zijn portemonnee. Maar gaan wij dat ook aan de pomp voelen?

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221205_93856248

Topicsgewijze:

Dat inlijven lijkt mij wreed ver gezocht.

Misschien willen zij het zelf niet want zij steken alles op de NAZI's en die riepen vroeger toch: "Ausländer Raus?"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2022 om 12:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2022, 15:11   #23
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Hun installaties platgooien zodat ze zelf in de problemen geraken?

Dat is maar 1ne Stealth, geen radardetectie, geen visuele detectie, geen infrarood detectie, geen akoestische detectie.

Hoge kostprijs...

p.s.

Ging Poetin geen 100 tankschepen kopen?

Met prijsplafond en importverbod van olie zit Europa in Poetin zijn portemonnee. Maar gaan wij dat ook aan de pomp voelen?

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221205_93856248

Topicsgewijze:

Dat inlijven lijkt mij wreed ver gezocht.

Misschien willen zij het zelf niet want zij steken alles op de NAZI's en die riepen vroeger toch: "Ausländer Raus?"

zonder russische olie aanbod zal de olieprijs op de vrije markt logischerwijs STIJGEN dus ja in europa zal de prijs bij de pomp nu sterk moeten stijgen.

en rusland zal gewoon zijn ruwe olie naar india en china dumpen om zo toch nog flink eraan te verdienen,

india heeft de import v russische ruwe olie vervijfvoudigd en verdient er nu miljarden extra mee. China idem dito. Ook Quattar kan makkelijk STIEKEM russische LNg gas importeren in bulk en doorverkopen aan EU.

doodsimpel ok poetin lacht zich krom
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2022, 16:05   #24
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zonder russische olie aanbod zal de olieprijs op de vrije markt logischerwijs STIJGEN dus ja in europa zal de prijs bij de pomp nu sterk moeten stijgen.

en rusland zal gewoon zijn ruwe olie naar india en china dumpen om zo toch nog flink eraan te verdienen,

india heeft de import v russische ruwe olie vervijfvoudigd en verdient er nu miljarden extra mee. China idem dito. Ook Quattar kan makkelijk STIEKEM russische LNg gas importeren in bulk en doorverkopen aan EU.

doodsimpel ok poetin lacht zich krom
wat kunnen die bobo's toch allemaal het halve verhaal vertellen

laten we beginnen met
1/ Putin heeft geld nodig voor zijn oorlog juist of niet juist wat denk je ?
2/ Je verdient geld met Petrol/Gas te verkopen juist of niet 50% omzet RU
3/ Hoe kunnen we Putin kloten in zijn expantionistische drang ? Zijn inkomen doen zakken . Ok snap je al een beetje het plan ?
4/ Je zegt dat hij zijn gas kan stoven... Dus de gasleiding is opgeblazen door zijn eigen genietroepen, en de rest vervangen we door LPG... en windmolens doen draaien gelijk zot en iedereen de chauffage op 16° en stoken met hout.
5/ We zeggen dat we zijn Petrol maar 60euro gaan geven per vat. We rijden maximaal elektrisch, dus zijn behoefte aan petrolwordt kleiner en kleiner
6/ Putin zegt de pot op ik verkoop het liever aan een Chinees
7/ Chinees zegt hé putin heb gehoord dat de petrol over hebt, maar hé ik geef maar 65euro per vat. Putin knarst eens op zijn tanden maar zegt ok 65 is goed, chinees kontent want goedkoop petrol, en putin kontent kan de indruk geven aan EU dat hij niet meer wil levern
8/ Arabier zit op een voorraad olie en ziet de vraag uit China INdie zakken. Die zegt fuck ik wil nog wat geld voor mijn appartementenbouw te financieren, ik ga toch nieuwe markten moeten zoeken. Naar het schijnt will EU wat petrol. Eu komt af om te onderhandelen biedt 70$, arabier content want krijgt meer dan de pricecap, en zijn klant uit China zegt dat hij petrol van de russen koopt beregoedkoop dus hij moet zijn broek niet helemaal afdoen
9/ de wereld draait verder.. en iedereen is kontent
10/ Russen krijgen nu budgettaire krapte, en economie moet stillekesaan toegeven dat ze de oorlog niet te hard moeten op inzetten dat ze beter stoppen met vecthen
11/ Oorlog stopt bij gebrek aan wapens, en RU kruipt in zijn schil

Laatst gewijzigd door brother paul : 5 december 2022 om 16:08.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2022, 23:44   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wat kunnen die bobo's toch allemaal het halve verhaal vertellen

laten we beginnen met
1/ Putin heeft geld nodig voor zijn oorlog juist of niet juist wat denk je ?
2/ Je verdient geld met Petrol/Gas te verkopen juist of niet 50% omzet RU
3/ Hoe kunnen we Putin kloten in zijn expantionistische drang ? Zijn inkomen doen zakken . Ok snap je al een beetje het plan ?
4/ Je zegt dat hij zijn gas kan stoven... Dus de gasleiding is opgeblazen door zijn eigen genietroepen, en de rest vervangen we door LPG... en windmolens doen draaien gelijk zot en iedereen de chauffage op 16° en stoken met hout.
5/ We zeggen dat we zijn Petrol maar 60euro gaan geven per vat. We rijden maximaal elektrisch, dus zijn behoefte aan petrolwordt kleiner en kleiner
6/ Putin zegt de pot op ik verkoop het liever aan een Chinees
7/ Chinees zegt hé putin heb gehoord dat de petrol over hebt, maar hé ik geef maar 65euro per vat. Putin knarst eens op zijn tanden maar zegt ok 65 is goed, chinees kontent want goedkoop petrol, en putin kontent kan de indruk geven aan EU dat hij niet meer wil levern
8/ Arabier zit op een voorraad olie en ziet de vraag uit China INdie zakken. Die zegt fuck ik wil nog wat geld voor mijn appartementenbouw te financieren, ik ga toch nieuwe markten moeten zoeken. Naar het schijnt will EU wat petrol. Eu komt af om te onderhandelen biedt 70$, arabier content want krijgt meer dan de pricecap, en zijn klant uit China zegt dat hij petrol van de russen koopt beregoedkoop dus hij moet zijn broek niet helemaal afdoen
9/ de wereld draait verder.. en iedereen is kontent
10/ Russen krijgen nu budgettaire krapte, en economie moet stillekesaan toegeven dat ze de oorlog niet te hard moeten op inzetten dat ze beter stoppen met vecthen
11/ Oorlog stopt bij gebrek aan wapens, en RU kruipt in zijn schil

klein foutje vd EU proleten is

12/ INdia raffineert goedkope Russische olie tot DIESEL en maakt snel miljarden euro's winsten in Nederland omdat hele transport op diesel rijdt, en ik denk echt nu dat die zwartjes uit INDia onderhands ZWART de winst delen met poetin.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2022, 10:34   #26
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
klein foutje vd EU proleten is

12/ INdia raffineert goedkope Russische olie tot DIESEL en maakt snel miljarden euro's winsten in Nederland omdat hele transport op diesel rijdt, en ik denk echt nu dat die zwartjes uit INDia onderhands ZWART de winst delen met poetin.
indie doet dat maar als het geld opbrengt
dus het kan maar geld opbrengen als die constructie goedkoper komt
maar de transportkosten zitten ertussen, dus er moet een tanker met geraffineerde diesel varen
of die kostprijs verhoogt de constructiekostprijs en verlaagt de winst voor RU
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2022, 11:08   #27
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik mis de optie "Ja, ik wil graag een atoombom op mijn woonplaats", maar jouw eigen verwoording werkt ook nog wel.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2022, 11:18   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik mis de optie "Ja, ik wil graag een atoombom op mijn woonplaats", maar jouw eigen verwoording werkt ook nog wel.
Ik teken daar direct voor.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 00:33   #29
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Thumbs down 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
indie doet dat maar als het geld opbrengt
dus het kan maar geld opbrengen als die constructie goedkoper komt
maar de transportkosten zitten ertussen, dus er moet een tanker met geraffineerde diesel varen
of die kostprijs verhoogt de constructiekostprijs en verlaagt de winst voor RU
diesel prijs zal flink stijgen dus transport fors duurder binnen 12 maanden, is nekslag Nederlandse transport industrie

echte Derde wereldoorlog zitten wij nu en binnen 12 maanden kan dit harder worden in Nederland met echte terroristische aanslagen van russische commando's die nu zeker al op scherp staan en hun doelen al uitgerekend hebben.

om europa echt te treffen moet rusland/ poetin echt nederlandse transport sector flinke schade toebrengen denk ik.

poetin zal zich wreken in hartje EUropa denk ik nu en heel europa meeslepen in zijn totalitaire oorlog
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 00:43   #30
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking foto's hete hindoe meiden he

veel stemmers hiervoor: 11
IDIOOT idee, die Dewanand is gek, manisch psycho, heeft TBS dwangbehandeling nodig tgv koudesteek


Ja hoor de politie kwam al vijf keer langs bij mij dit jaar ivm de bouw van een speciale TBS genotscel voor mij als ERE Dorpsgek van Delft Katten stad. Ik krijg daar goed koelie apenvoer he doksa massala met bara, roti en kip erbij. En ik kan internationaal eten bestellen ok, zelfs de nieuw authentieke Russische Hamburgers, die netjes geserveerd worden in de oude Mcdonalds tentjes v het moderne rusland..

en dit zijn mijn roomservice meiden in deze luxueuze TBS genotscel van mij he foto's
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 13:25   #31
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ONderwerp:

Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland en Oekraine veroverd en inlijft?


analyse

Voordelen voor heel Europa incl UK om geld te investeren voor het veroveren en 100 % inlijven van heel oekraine en rusland:

1) Graanschuur, droom van adolf hitler
2) Onmetelijke olie en gasvoorraden genoeg voor 1000 jaar
3) Mooie slavische baargrietjes die supergeil worden na slokje zuivere Vodka
4) HI Tech om de HOEK
5) Groter dan Yankee USA

In theorie is dit een rendabele investering om dus nu 1 biljoen euro te investeren voor totale oorlog tegen uitgeputte russische leger nu meteen, na afvuren 16.000 raketten is hun vuurkracht nu bijna ten einde dus even doorstoten en 3 maanden flink terug schieten met Oekrainse INVASIE legermacht van 2 miljoen en heel Rusland is platgelegd.

zIe enquete of je dit wil ok
geef je mening

Groot Europees Invasie leger van minstens 5 miljoen man kan rusland binnen 12 maanden helemaal plat leggen en inlijven denk ik.

Nato v USA moet niet bemoeien die zijn anti europees en anti White Aryan Power

We must finish the dirtiest JOB of adolf hitler: Germanic Aryan CAT's Empire of One Thousand ASTRAL Years
Ten eerste kan dat helemaal niet (Rusland is een nucleaire macht)
Ten tweede heeft het ook geen nut. Zelfs Oekraïne bij de EU voegen heeft weinig nut.

Iedereen is plots zo pro oekraïne terwijl we twee jaar geleden nog bezig waren over oostblokkers die ons werk afpakken.

Ik sta aan de kant van de slachtoffers van de oorlog. Of ze Rus of Oekraïens zijn doet er eigenlijk niet veel toe.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 11:33   #32
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik teken daar direct voor.
Jouw vrouw ook?
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2023, 20:58   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

harde Feiten:

1) EU en Nato ondersteunen nu terug veroveren hele Donbass door Oekrainse troepen en leveren dus voor 50 miljard euro aan wapentuig

2) Gasprijs daalt nu ondanks vernietiging Nordstream I en II dus Poetin verliest het nu van Europese Unie op energie gebied.

3) Russische Legioen Vrijheid voert oorlog tegen Poetin, massale opstand russische militairen???

4) Kan heel Rusland over 12 of 24 maanden toch door Europese Unie veroverd zijn??

5) Bij welk oorlogsscenario kan 4) een hard feit worden?? Interne bloedige coup binnen Russische LEGER zelf, of grote russische burgeroorlog met bloedbaden over 12 maanden waarna alle Europese landen geen keus hebben dan een invasie leger richting rusland te sturen van minstens 1,5 miljoen permanente bezettings troepen??

6) punt 5) ontstaat nadat Poetin toch met 10.000 bommen en drones een massieve aanval uitvoert op hele europese unie en Derde Wereldoorlog officieel losbarst.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2023, 21:29   #34
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Rusland helemaal veroveren en inlijven was toch al duizend jaar een hoger doel van de Europese Machten en het lukte hen nooit.

Toch biedt het hele grote economische en militaire voordelen om heel Rusland in te lijven binnen Euroblok, vooral qua energie, graanproduktie, hi tech supersonische wapens, lebensraum, en als Witte miljarden Unie tegenwicht versus china, india, asean, Midden Oosten, Zwart Hyperseksueel Afrika, Latijns Amerika, grote blokken

Die Grote Militaire Veroverings OORLOG van heel Europa verenigd tegen Rusland komt eraan denk ik
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 1 juni 2023 om 21:31. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2023, 20:58   #35
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Die Grote Militaire Veroverings OORLOG van heel Europa verenigd tegen Rusland komt eraan denk ik
__________________

OMDAT nu die DAM is vernietigd en een nucleaire meltdown dreigt van de kerncentrale in dat stuwmeer.

Nu zal er een kettingreactie plaatsvinden en heel Europa zal gedwongen zijn om Rusland aan te vallen,........... omdat Poetin de Noordzee windmolen parken binnenkort zal vernietigen met een paar massieve bombardementen, of hij laat 1000 torpedo's afvuren vanaf grote afstand op de windmolen parken in de Noordzee om heel Europa in een diepere energie crisis te storten.

Een Groot Europees leger van minstens 2 miljoen sterke HETERO mannen kan Rusland binnen 24 maanden wel totaal veroveren en fysiek bezetten. Aan Europese HOMO mannen heb je nu niets. Aan uitgenaaide, en versleten Europese KUT feministen heb je nu ook niets.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 15:20   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Jouw vrouw ook?
Ze moet dat niet weten. Ze zal het ook nooit weten
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2023, 13:00   #37
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Een Groot Europees leger van minstens 2 miljoen sterke HETERO mannen kan Rusland binnen 24 maanden wel totaal veroveren en fysiek bezetten. Aan Europese HOMO mannen heb je nu niets. Aan uitgenaaide, en versleten Europese KUT feministen heb je nu ook niets.
__________________

ook aan die WOKE blanken en HOMO blanken heb je nu niets als de Totalitaire Oorlog begint om Rusland helemaal te veroveren met een grote invasie macht van minstens 2 tot zelfs 5 miljoen Europese Militairen.
Parachutisten kunnen gedropt worden direct in het hart van Moskou via grote luchtvloot eskaders en jachtvliegtuigen, bommenwerpers, met vooraf een flinke raket aanval.

Zo kan Poetin weggeschoten worden en Rusland ingelijfd worden bij de GROOT/ Pan Arische Europese Unie, haha adolf hitler zal spuiten en rectaal squirten in zijn martelcel middenin Hades.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2023, 22:05   #38
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Een Groot Europees leger van minstens 2 miljoen sterke HETERO mannen kan Rusland binnen 24 maanden wel totaal veroveren en fysiek bezetten. Aan Europese HOMO mannen heb je nu niets. Aan uitgenaaide, en versleten Europese KUT feministen heb je nu ook niets.
__________________

ook aan die WOKE blanken en HOMO blanken heb je nu niets als de Totalitaire Oorlog begint om Rusland helemaal te veroveren met een grote invasie macht van minstens 2 tot zelfs 5 miljoen Europese Militairen.
Parachutisten kunnen gedropt worden direct in het hart van Moskou via grote luchtvloot eskaders en jachtvliegtuigen, bommenwerpers, met vooraf een flinke raket aanval.

Zo kan Poetin weggeschoten worden en Rusland ingelijfd worden bij de GROOT/ Pan Arische Europese Unie, haha adolf hitler zal spuiten en rectaal squirten in zijn martelcel middenin Hades.

Eigenlijk moet Europese Unie nu de tanden laten zien aan Poetin en Rusland openlijk de oorlog verklaren, waarna alle lidstaten dan de NOODTOESTAND afkondigen en op oorlogseconomie overgaan met nationale mobilisatie van het LEGER en verplichte militaire dienstplicht voor alle sterke, vechtlustige, HETERO mannen, die echt willen knokken om dus heel Rusland te veroveren met een Groot Europees invasieleger van minstens 2 miljoen sterke, potente hetero mannen.

Nu STAAT Poetin toch het zwakst dus nu moet Europese Unie keihard de Tanden laten zien en resoluut Rusland officieel de OORLOG verklaren waarna dus officieel De Vierde Wereldoorlog kan beginnen op aarde.

Er zijn toch al teveel mensen op aarde, 8 miljard he, dus nu is de tijd rijp om via een bloedige Vierde Wereldoorlog het aantal mensen te decimeren, en dit is een noodzakelijk en natuurlijk genocide proces in elke parasitaire populatie, ja Dharti Maata (Moeder AARDE) is meedogenloos en wijs.

De mens is een parasitaire plaag op aarde dus WOIV is nu noodzakelijk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 22:26   #39
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Exclamation Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

dit is toch grappig en harde feit
ik plaats het in deze topic ipv een nieuw topic aan te maken omdat de hele Europese Unie nu officieel al in een Proxy Oorlog is verwikkeld met Rusland en in theorie is dit ook een harde bittere RASSENOORLOG nu tegen de NIET Blanke BRICS unie, waar China en Iran ook in zitten.

Oekraine gedoe is een Rassenoorlog geworden, Derde Wereldoorlog is een keiharde Rassenoorlog

Europa kan zelf geen HI Tech en supersonische wapens meer fabriceren........... oorlogseconomie is onmogelijk dus als China besluit om Europa keihard aan te vallen dan is heel Europa binnen 3 maanden helemaal platgebombardeerd en een simpele handelsboycot met totale EXPORTSTOP naar heel Europa van China zal al fataal worden binnen 4 weken, grote hongersnoden, rellen en burgeroorlogen breken dan zeker uit, reken maar na.

================= STELLING:

Hele Europese Unie zal een massieve OORLOGS Economie moeten ontwikkelen om Rusland dus gezamenlijk aan te vallen en te veroveren en nu lijkt het erop dat dit scenario de realiteit kan worden binnen 24 maanden.

De Russische Oorlogseconomie is al een hard feit en POetin heeft de steun van hele NIET blanke en NIET Arische BRICS dus het is aan 'Anti White Men' (Anti Blanke mannen) oorlog geworden en de blanke (Hetero) mannen in heel Europa EU moeten zich nu verenigen onder een sterke (katten) Fuhrer denk ik. Blanke HOMO Mannen zijn helaas 100 % genetisch AFVAL/ Junk DNA en willen goed genaaid worden als oude, waardeloze MANwijven dus daar hebben wij nu niets meer aan.



============================

https://wnl.tv/2024/04/04/minister-o...-complex-meer/


Goedemorgen Nederland - 4 april 2024 — 10:32
Minister Ollongren sorteert voor op oorlogseconomie, maar: ‘Europa heeft bijna geen militair-industrieel complex meer’

De NAVO bestaat 75 jaar, maar tijd voor taart en slingers is er niet. Demissionair minister Kajsa Ollongren (Defensie) sorteert voor op een oorlogseconomie, vertelt ze in Goedemorgen Nederland op NPO 1. “Ik bel met bedrijven en praat met de financiële sector, die ook nodig is om de defensie-industrie echt groter te maken.”

Dat de wens voor een grote defensie-industrie geboren is uit de Russische dreiging, steekt Ollongren niet onder stoelen of banken. “Rusland kan zeggen: ‘Wij zijn nu een oorlogseconomie, jij gaat nu granaten produceren’. In onze landen gaat dat anders. Gelukkig maar, maar we hebben de industrie wel keihard nodig.”

Op dit moment kan de industrie de vraag niet aan, zegt de bewindsvrouw. “Ze hebben jarenlang relatief lage niveaus van bestellingen gehad. Nu geven alle landen meer uit aan Defensie, maar de industrie kan dat eigenlijk niet bijbenen. Dat moet wel. Bovendien is de techniek ook veranderd. Het gaat niet alleen om granaten. Het gaat ook om drones van alle soorten en maten, die je ziet in de oorlog in Oekraïne.”

Ontvang jij onze nieuwsbrief al? Meld je hier nu gratis aan!

Ze gaat verder: “We hebben de industrie nodig, net zoals we de maatschappij nodig hebben. We moeten ervoor zorgen dat voor transport door Nederland het spoor op orde is, dat de bruggen het aankunnen.”

Nederland moet zich voorbereiden op oorlog, benadrukt Ollongren. “Juist omdat we hem niet willen.”
‘Geen militair-industrieel complex in Europa meer’

De capaciteit van de defensie-industrie opschroeven is geen eenvoudige taak, waarschuwt directeur van het Haags Centrum voor Strategische Studies Rob de Wijk. “Ook andere landen komen tot de conclusie dat we iets hebben laten liggen de afgelopen decennia en dat er iets moet gebeuren. Je hebt dan wel een groot probleem, want de defensie-industrie wil eerst opdrachten en wil zeker weten dat die opdrachten blijven komen.”

Bovendien is financiering vooraf nodig. De Wijk: “Wie gaat dat doen? Gaat de overheid dat doen? Gaat de financiële sector dat doen? Zeg het maar. Ik heb niet veel met de term oorlogseconomie, moet ik eerlijk zeggen, maar dat je wat moet doen aan de defensieproductie is een ding dat zeker is.”

Goedemorgen Nederland gemist? Kijk nu hier terug via NPO Start.

De productiecapaciteit opschroeven is de manier om Rusland van repliek te dienen, zegt De Wijk. “Het duurt een tijdje. Het is niet zo dat je heel snel je defensie-industrie weer op orde hebt. Vorig jaar is besloten om binnen een jaar één miljoen granaten in Europa te maken. Dat is niet gelukt. Dus zelfs dat kunnen we niet.”

Hij concludeert: “We hebben bijna geen militair-industrieel complex in Europa. Dat is de afgelopen decennia afgeschaft, dat bestaat niet meer. Dat is een geweldig probleem.”
Wapenwetloop

De Wijk waarschuwt dat het opschroeven van de capaciteit “verstandig” moet gebeuren en niet te hard moet gaan. “Anders raak je verstrikt in een volledige wapenwetloop. Dat is ook niet wat je wil. Je moet niet proberen om op alle fronten de sterkste te worden, maar je moet wel aan Rusland laten zien: als je doorgaat zijn wij in staat om het tempo bij te benen en eroverheen te gaan. Het vereist een heel andere manier van doen.”

Lees ook:

-------------------------------------------






https://wnl.tv/2024/04/04/minister-o...-complex-meer/
=============================

Tientallen Nederlandse militairen trekken door de straten tijdens oefening: ‘Er is echt iets aan de hand’

Met de Russische dreiging in het achterhoofd trekken de komende dagen tientallen militairen door de Nederlandse straten. De Luchtmobiele Brigade oefent in verschillende steden langs … Meer lezen over

=================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 4 april 2024 om 22:36. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2024, 09:33   #40
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Eigenlijk moet Europese Unie nu de tanden laten zien aan Poetin en Rusland openlijk de oorlog verklaren, waarna alle lidstaten dan de NOODTOESTAND afkondigen en op oorlogseconomie overgaan met nationale mobilisatie van het LEGER en verplichte militaire dienstplicht voor alle sterke, vechtlustige, HETERO mannen, die echt willen knokken om dus heel Rusland te veroveren met een Groot Europees invasieleger van minstens 2 miljoen sterke, potente hetero mannen.

Nu STAAT Poetin toch het zwakst dus nu moet Europese Unie keihard de Tanden laten zien en resoluut Rusland officieel de OORLOG verklaren waarna dus officieel De Vierde Wereldoorlog kan beginnen op aarde.

Er zijn toch al teveel mensen op aarde, 8 miljard he, dus nu is de tijd rijp om via een bloedige Vierde Wereldoorlog het aantal mensen te decimeren, en dit is een noodzakelijk en natuurlijk genocide proces in elke parasitaire populatie, ja Dharti Maata (Moeder AARDE) is meedogenloos en wijs.

De mens is een parasitaire plaag op aarde dus WOIV is nu noodzakelijk.
hoh er moet maar één land van de NATO beginnen vechten met RU, en alles schiet in gang hoor
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be