Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2023, 12:11   #41
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
En dan een snee in je vinger of vinger kwijt .....wat dan?
Of ze planten je vingerafdruk op de plaats delict van een moord omdat je een extreem rechtse, blanke racist, antivaxxer of klimaat-ontkenner bent?
Onweerlegbaar bewijs....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 12:57   #42
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik vermoed dat Albeir ooit een aanvraag voor een nieuw rijbewijs heeft gedaan, om wat voor reden ook: diefstal, kwijtgespeeld ...
Ik lees ook dat een oud rijbewijs van voor 1989 in bepaalde landen niet wordt aanvaard. Zie ook Nieuwsblad
Neen, echt niet.
Juist daarom ontgaat me de logica; Albeir had al jaaaaarenlang zijn rijbewijs voordat ik het mijne afgelegd heb in 1989.
Toch ben IK het die nog steeds zo'n roze papiertje heeft.
Maar bon; ik ben blij dat ze mij nog 10j gerust laten dan

Anderzijds vraag ik me af;
als zo ne jonge flik mij ooit tegenhoudt, die heeft zo'n roze papieren rijbewijs nog mss nooit gezien?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 13:05   #43
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Of ze planten je vingerafdruk op de plaats delict van een moord omdat je een extreem rechtse, blanke racist, antivaxxer of klimaat-ontkenner bent?
Onweerlegbaar bewijs....
Langs de andere kant moeten ze voor hun gebruikte illegale herkenning software die nu op bijna iedere verkeerscamera zit wel ergens uw foto vandaan halen.

Dat zal wel van rijbewijzen en paspoorten zijn dus.

Hoe anders?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 13:49   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
En toch vind ik het vreemd dat die papieren rijbewijzen van de jaren 80 geldig blijven tot 2033. Toch in België.
Er is toch een zekere discrepantie als we de situatie met het plastieken rijbewijs vergelijken.
Mijn inziens gaat het om een uitdoofoperatie.
Eigenlijk blijven die papieren rijbewijzen niet geldig.
Want zodra de foto niet meer gelijkend is, moet je een nieuw gaan halen.

En dat was ook zo met die oude papieren identiteitskaarten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 13:54   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Sommige huiswijven denken dat als je een fotokopie of digitale print hebt van je vingerafdrukken, dat je die kan kan kopiëren en ergens opplakken.

Terwijl een vingerafdruk die je ergens achterlaat op een glas of een raam ergens, niet meer is dan een vetafdruk van jouw vinger, waarin je het patroon van je huidrimpeltjes ziet.

Nu ja, theoretisch is het mogelijk.
Als je dan zo'n soort drie-diagonale zweetvet-printer hebt, dan moet je een plaats delict gaan zoeken, en daar zelf de moord plegen, of het lijk daar naartoe sleuren, om alles in scène te zetten.
Djiezes wat een dommekloten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 mei 2023 om 13:56.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 14:03   #46
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Neen, echt niet.
Juist daarom ontgaat me de logica; Albeir had al jaaaaarenlang zijn rijbewijs voordat ik het mijne afgelegd heb in 1989.
Toch ben IK het die nog steeds zo'n roze papiertje heeft.
Maar bon; ik ben blij dat ze mij nog 10j gerust laten dan

Anderzijds vraag ik me af;
als zo ne jonge flik mij ooit tegenhoudt, die heeft zo'n roze papieren rijbewijs nog mss nooit gezien?
Dat zou wel het toppunt zijn
Ik zou mij niet ongerust maken. Er rijden zelfs nog ouw pekes rond met zo'n papieren ding op zak van 40 of 50 jaar oud. We zullen maar zwijgen over de foto.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 14:06   #47
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Langs de andere kant moeten ze voor hun gebruikte illegale herkenning software die nu op bijna iedere verkeerscamera zit wel ergens uw foto vandaan halen.

Dat zal wel van rijbewijzen en paspoorten zijn dus.

Hoe anders?
Gij denkt dus dat flitsboetes worden uitgedeeld door verkeerscamera's met gezichtsherkenningssoftware?
Amai mijne frak....overigens is de kwaliteit van die flits fotookes zelden duidelijk genoeg om de bestuurder te kunnen identificeren, laat staan om te kunnen vergelijken...als die bestuurder al mee op de flits foto staat....

Van het voertuig in overtreding wordt een foto gemaakt en door de geregistreerde nummerplaat wordt de eigenaar opgespoord en die krijgt dan de boete in zn brievenbus.
Ze hebben jouw foto dus helemaal niet nodig.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 14:20   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Eigenlijk blijven die papieren rijbewijzen niet geldig.
Want zodra de foto niet meer gelijkend is, moet je een nieuw gaan halen.
Schoof, ik ben niet overtuigd.
Op het papieren rijbewijs heb je een stempel, voor een stuk op de foto, de rest op het papier. Die foto kan je niet zo maar vervangen. Plus, dat papieren ding is nog geldig tot 2033.
Als het moet kunnen identiteitsgegevens, inclusief foto, geverifieerd worden op de identiteitskaart.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 14:30   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Tot 2033.....dan hopen de politieke dieven dat de kritische oudere generatie tegen dan al uitgestorven is, die zijn toch maar vervelend als ze bestolen worden.

Die kans om papieren documenten te vervangen door plastieke brol met vervaldatum bij diefstal of verlies konden ze natuurlijk niet laten liggen want ze wagen het niet om de vervanging te verplichten omdat ze geen valabele argumenten hebben.

Waarom zouden papieren rijbewijzen vroeger moeten vervangen worden?
Het rijbewijs bewijst dat je door een afgelegd examen bekwaam bent bevonden om een voertuig te besturen.
Waarom zou dat bewijs dan überhaupt vervangen moeten worden?
Een (vervallen) rijbewijs is maar een administratieve banaliteit, dat heeft helemaal niks te maken met je rijvaardigheid, bovendien neemt je rijvaardigheid met de tijd zelfs toe door de opgedane ervaring van het rijden.
Je rijvaardigheid en -ervaring verdwijnen niet als je rijbewijs vervalt!

Je bent nog altijd bekwaam om een voertuig te besturen met vervallen rijbewijs.
Je leeft nog altijd en bent wie je bent met vervallen paspoort.
Het is absurd en hallucinant dat rijbewijs/paspoort kunnen vervallen en het is duidelijk dat het weer om de poen en de hebzucht van de politieke zelfbedieners/staat draait.

Terzijde: ze stelen steeds maar meer en meer van de bevolking maar ze kunnen zelfs geen begroting in balans krijgen ondanks de hoogste belastingdruk, de laagste pensioenen en hun grenzeloze diefstallen en absurde rooftochten. Ze bakken er niks van en verarmen ons bewust en geniepig op alle mogelijke manieren.
Er zijn bestuurders die gelet op hun hoge leeftijd en trage reflexen best eens hun praktisch examen opnieuw zouden mogen afleggen.
Plus, ze mogen die ook eens verplicht naar de oogarts sturen. Sommigen zien met moeite een verkeersbord, zelfs geen zebrapad.
Ik vrees dat er veel rijbewijzen zouden sneuvelen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 15:27   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Mijn bankkaart heeft ook een 'geldig tot' datum. Tegen die datum wordt mij door de bank automatisch een nieuwe bankkaart toegestuurd. Gratis zal die kaart niet zijn, wordt verrekend in de bankonkosten. Het printen van zulke kaart kan geen 1 Euro kosten. Waarom kan de overheid niet wat de bank wel kan? Omdat de overheid daar een afdeling ambtenaren kan voor aanstellen en dat levert dan weer rode bollekens op bij de verkiezingen.
Ik vind dat 'automatisch' toesturen, meestal via De Post al een 'gevaarlijke zaak.

Beter zou zijn dat je die ging afhalen op uw bankkantoor?

Was dat vroeger zo niet?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 mei 2023 om 15:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 15:30   #51
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Er zijn bestuurders die gelet op hun hoge leeftijd en trage reflexen best eens hun praktisch examen opnieuw zouden mogen afleggen.
Plus, ze mogen die ook eens verplicht naar de oogarts sturen. Sommigen zien met moeite een verkeersbord, zelfs geen zebrapad.
Ik vrees dat er veel rijbewijzen zouden sneuvelen.
Laten ze eerst maar eens beginnen met de stroom anderstaligen, die hun rijbewijs uit jakkamakka geruild hebben zonder enige vorm van kennis over onze verkeerscode en die onbeschaamd zelfs door het rode licht vlammen alsof het verkeerslicht er niet staat, die geen verkeersborden kunnen lezen en niet weten waarvoor een richtingaanwijzer dient, die niet weten dat ze moeten stoppen bij haaietanden of een stopbord en alle verkeersregels vierkant en ongestraft aan hun laars lappen enz..dat is het gevaar in de huidige verkeersjungle dat aangepakt moet worden, daar zou de verkeersveiligheid pas bij gebaat zijn dan de minderheid aan ervaren bestuurders te discrimineren voor hun hoge leeftijd.

En wat noemt gij een hoge leeftijd? 70? 80?
De meeste ouderen weten zelf wel wanneer het tijd is geworden om hun autosleutels aan de haak te hangen, meestal ook al door gezondheidsproblemen op die leeftijd.
Wat is dat toch maar telkens met dat idiote verplichten?!
Plan zelf maar een bezoek aan de oogarts als je vreest dat je geen zebrapad meer kan zien maar laat anderen met rust om zelf te bepalen wanneer het nodig is voor een oogtest...betutteling is niet nodig op die leeftijd.

Overigens: de manier van testen is zodanig dubbelzinnig en bedrieglijk met vuile valstrikken waardoor maar 25 van 100 vlamingen met rijbewijs van alle leeftijden slaagden in een nieuwe test voor het rijbewijs (pano)...
Dat zegt niks over de rijvaardigheden van de vlaming maar alles over de testen die niet deugen.

De meeste mensen snappen waar dat schoentje wringt: een rijbewijs behalen moet uitgemolken worden als een koe, het moet zo streng en duur mogelijk gemaakt worden voor de jongeren want autorijden moet onmogelijk gemaakt worden, we moeten allemaal op de fiets en uiteraard doet het politieke geknoei met allerlei veranderingen in de wegcode daar ook mee een duit in het zakje om ons uit de auto te kunnen jagen en tegelijk meer boetes te kunnen innen door de verwarring van de veranderende verkeersregels.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 15:32   #52
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vind dat 'automatisch' toesturen, meestal via De Post al een 'gevaarlijke zaak.

Beter zou zijn dat je die ging afhalen op uw bankkantoor?

Was dat vroeger zo niet?
Toen waren er nog bankkantoren...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 16:56   #53
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Gij denkt dus dat flitsboetes worden uitgedeeld door verkeerscamera's met gezichtsherkenningssoftware?
Amai mijne frak....overigens is de kwaliteit van die flits fotookes zelden duidelijk genoeg om de bestuurder te kunnen identificeren, laat staan om te kunnen vergelijken...als die bestuurder al mee op de flits foto staat....

Van het voertuig in overtreding wordt een foto gemaakt en door de geregistreerde nummerplaat wordt de eigenaar opgespoord en die krijgt dan de boete in zn brievenbus.
Ze hebben jouw foto dus helemaal niet nodig.
Niet nodig om onnozel te doen eh?

In Londen is bij de kroning alle herkennings actief geweest. Gans Londen. Was zelfs op het nieuws.
In China gans de tijd.

Waarmee denk je dat ze het gebruiken?
Een 8mm caméra ?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 mei 2023 om 16:57.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 18:25   #54
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Hoe doen al die vreemde aangespoelde luizen da om hier te rijden, kan mij niet voorstellen dat ze hier rijlessen volgen aan 1000€.
Zou dat geen discriminatie zijn naar ons eigen jongeren.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 19:47   #55
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Hoe doen al die vreemde aangespoelde luizen da om hier te rijden, kan mij niet voorstellen dat ze hier rijlessen volgen aan 1000€.
Zou dat geen discriminatie zijn naar ons eigen jongeren.
Het zou niet slecht zijn eens te achterhalen op welke manier die migranten hun rijbewijs hebben behaald.
Gaat het om Europeanen of niet Europeanen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 19:56   #56
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Laten ze eerst maar eens beginnen met de stroom anderstaligen, die hun rijbewijs uit jakkamakka geruild hebben zonder enige vorm van kennis over onze verkeerscode en die onbeschaamd zelfs door het rode licht vlammen alsof het verkeerslicht er niet staat, die geen verkeersborden kunnen lezen en niet weten waarvoor een richtingaanwijzer dient, die niet weten dat ze moeten stoppen bij haaietanden of een stopbord en alle verkeersregels vierkant en ongestraft aan hun laars lappen enz..dat is het gevaar in de huidige verkeersjungle dat aangepakt moet worden, daar zou de verkeersveiligheid pas bij gebaat zijn dan de minderheid aan ervaren bestuurders te discrimineren voor hun hoge leeftijd.

En wat noemt gij een hoge leeftijd? 70? 80?
De meeste ouderen weten zelf wel wanneer het tijd is geworden om hun autosleutels aan de haak te hangen, meestal ook al door gezondheidsproblemen op die leeftijd.

Wat is dat toch maar telkens met dat idiote verplichten?!
Plan zelf maar een bezoek aan de oogarts als je vreest dat je geen zebrapad meer kan zien maar laat anderen met rust om zelf te bepalen wanneer het nodig is voor een oogtest...betutteling is niet nodig op die leeftijd.

Overigens: de manier van testen is zodanig dubbelzinnig en bedrieglijk met vuile valstrikken waardoor maar 25 van 100 vlamingen met rijbewijs van alle leeftijden slaagden in een nieuwe test voor het rijbewijs (pano)...
Dat zegt niks over de rijvaardigheden van de vlaming maar alles over de testen die niet deugen.

De meeste mensen snappen waar dat schoentje wringt: een rijbewijs behalen moet uitgemolken worden als een koe, het moet zo streng en duur mogelijk gemaakt worden voor de jongeren want autorijden moet onmogelijk gemaakt worden, we moeten allemaal op de fiets en uiteraard doet het politieke geknoei met allerlei veranderingen in de wegcode daar ook mee een duit in het zakje om ons uit de auto te kunnen jagen en tegelijk meer boetes te kunnen innen door de verwarring van de veranderende verkeersregels.
Ik ga daar geen leeftijd op plakken. Ik stel enkel vast dat er heel wat bestuurders op leeftijd zijn die een gevaar op de weg zijn. Het zijn geen snelheidsduivels maar ze merken niet eens als iemand het zeebrapad wilt oversteken.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 20:43   #57
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Als je wat ouder bent en meer genoodzaakt word om een auto te gebruiken....ontdek je dat enkel fietsers nog in de stad kunnen rijden.

En dat gaat niet meer.
Met dank aan groen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 21:57   #58
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het zou niet slecht zijn eens te achterhalen op welke manier die migranten hun rijbewijs hebben behaald.
Gaat het om Europeanen of niet Europeanen.
Dat dus, paki syrie eritrea ouzbeken enz.........................meer van dat tuig
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 07:54   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het zou niet slecht zijn eens te achterhalen op welke manier die migranten hun rijbewijs hebben behaald.
Gaat het om Europeanen of niet Europeanen.
Ik volg, wellicht zoals velen, de lokale pers.
Ik zie daar toch niet zoveel accidenten die veroorzaakt worden door vreemdelingen.

Iets anders zijn vreemde truckers, vaak Oost-Europeanen, en zelfs ook Portugezen.
Ook iets anders zijn mogelijks jonge vreemdelingen, al dan niet al genaturaliseerd, die onder invloed van drugs zijn in het verkeer, met hun patserbakken. Dat weet ik niet zo goed, of ze die regelmatig tegenkomen bij controles.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 07:57   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik ga daar geen leeftijd op plakken. Ik stel enkel vast dat er heel wat bestuurders op leeftijd zijn die een gevaar op de weg zijn. Het zijn geen snelheidsduivels maar ze merken niet eens als iemand het zeebrapad wilt oversteken.
Ik denk (ik vermoed) dat jij just de kloten vaststelt.
Je vermoedt.

Harde statistieken, die hebben we nodig.

Ik vermoed soms ook. Bijvoorbeeld zo vermoed ik dat de veiligste chauffeurs de madammekes zijn van tussen de 50 en de 75.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be