Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2012, 22:54   #201
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Figures...
En omdat u schijnbaar niet verder las dan de eerste zin, nog even de rest:

Citaat:
U legt het trouwens ook nergens uit. U zwaait maar een beetje met "moreel gezag", maar wat het eigenlijk nu juist inhoudt voor een politicus en hoe dat nu geschaad zou kunnen worden door roddels en verdachtmakingen, wordt ook stilzwijgend door u aan de kant gelaten. Dus, neen, wat u stelt, valt tot op heden niet te begrijpen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 01:21   #202
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U geeft slechts onrechtstreeks antwoord op mijn vragen, maar het is duidelijk dat u inderdaad vindt dat de inhoud en de vorm van het (naar mijn oordeel) ongeloofwaardig verhaal van twee dames met betrekking tot door hen niet eens als traumatisch ervaren gescharrel in hoofde van Van den Driessche losweg mag worden vergeleken met de strafbare feiten waarvan DSK wordt verdacht (zij het niet met de ernst ervan), dat u inderdaad vindt dat het aanhalen van het “geval DSK” een redelijk en fair argument is in de context van onderhavige discussie omtrent Van den Driessche, en dat u evenzeer vindt dat het aanhalen van Frankrijk relevant is in verband met de moraliteit (welke deze ook weze) van Van den Driessche : in uw reactie doet u er zelfs nog een schepje bovenop.
U hoeft niet te stellen wat ik vind en hoe hoeft zeker mijn conclusies niet te maken. Dat zal ik zelf wel doen. Ik hoop dat U me toestaat dat ik niet overal op reageer. Ik weet dat dit soms enneverend kan zijn maar dergelijks is een beetje eigen aan internetfora.

Het is duidelijk dat U bevroeg hoe het komt dat we hier met DSK een vergelijking maken en daarop heb ik toegelicht op welke manier we hier kijken naar Frankrijk. Dat is duidelijk niet dezelfde manier dan het gross van de Fransen naar hun eigen land.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik heb al dikwijls gemerkt dat u er graag een gewoonte van maakt om allerhande totaal niets ter zake doende misvattingen aan te halen in verband met Frankrijk, bij gebrek aan relevante en nuttige argumenten in een discussie over een Belgisch politiek onderwerp. Volgens u is alles in Frankrijk zonder uitzondering nog veel erger of minder paradijselijk dan in België, en dat stokpaardje blijkt voor u voldoende geruststelling, ja zelfs voldoende bewijs te zijn in uw overtuiging dat België zowat de hemel is op aard.
U begrijpt het totaal verkeerd als U meent dat dit zou wezen door gebrek aan argumentatie. Ik kan er ook niet aan doen dat U vreemde vragen en opvattingen over ons land stelt en er op na houdt. U ben welkom dat hier te doen maar begrijp dan ook dat er vergelijkingen worden gemaakt met Uw heimat en in het karakter van een Vlaming zit nu eenmaal de reflex om steken terug te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Van een belgo-nationalist kan mij dat weliswaar niet verbazen, doch mag ik er u op wijzen

* dat er op dit forum voldoende ruimte en gelegenheid is in het onderdeel Europa om uw mening en desnoods uw misvattingen inzake Frankrijk de vrije loop te laten : u hoeft dit derhalve niet telkens volkomen off topic te doen in de draden omtrent Belgische binnenlandse politieke aangelegenheden ;
DSK is nu wel een Frans en als men zoiets in de titel plaatst denken we hier wel degelijk aan Franse toestanden. Daar van afgezien deel ik Uw ergernis dat hier soms niet de moeite wordt gedaan om een off-topic te gaan in een nieuw topic op het juiste subforum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
* dat u, mocht het uw bedoeling zijn om mij te raken met uw commentaar inzake mijn land, geen enkele kans maakt : mezelf en zonder twijfel zowat al mijn landgenoten kan het echt geen ene bal schelen wat een Belg over ons en/of over ons land denkt. Wij Fransen doen ons ding, mijnheer ViveLaBelgique, en wij houden daarbij nul rekening met België of wie dan ook. Ik weet dat dit wel eens op de zenuwen kan werken van zij die ons niet begrijpen, en ik weet dat een klein buurlandje zoals België soms wel eens gedwongen is om onze visie in Europees verband te ondergaan : jammer maar helaas, dat is nu eenmaal de wet der sterkste in de politiek.
Met dergelijk statement kan ik niet anders dan de vraag stellen waar U zich in hemelsnaam als vreemde vogel mee moeit in een topic over binnenlandse aangelegenheden. Ik vermoed zelfs dat Uw statement zonder ironie bedoelt is, wat het nog erger maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Inmiddels merk ik dat het opzettelijk aangestoken vuur inzake Van den Driessche zo stilaan aan het uitdoven is. Ik lees dat ene mevrouw Wilssens, de “wow-dame” in het verhaal, niettemin uiteindelijk een klacht gaat indienen tegen Van den Driessche.

Als die dame enige kans had willen maken met een klacht had ze die vanzelfsprekend beter ten gepasten tijde ingediend, maar voor mij niet gelaten. Ik weet overigens wel zeker dat de advocaat van Van den Driessche bedoelde klacht met groot genoegen tegemoet ziet : hij weet dat dit volkomen risicoloze gratis publiciteit voor hem zal betekenen.

Ik kan slechts hopen voor de dame in kwestie dat zij bij de uiteindelijke afloop op hulp en bijstand zal kunnen rekenen vanwege de sensatiemedia die haar nu om geheel eigen redenen misbruiken, wanneer ze vaststelt dat ze een bij tegeneis toegekende schadevergoeding van “wow”-proportie dient te betalen…
Tegeneis op welke grond ?
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 01:22.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 02:45   #203
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Tegeneis op welke grond ?
De grond waar de cvp/dexia mafia naar op zoek is bij de uitkomst vd volgende verkiezingen
Misschien moet beke maar beginnen uitkijken naar politiek asiel in tunesie of zo

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 april 2012 om 02:46.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 03:07   #204
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Wie is kim gijbels?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 april 2012 om 03:07.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:33   #205
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Persbericht van Pol Van den Driessche:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6092399
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:44   #206
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
De grond waar de cvp/dexia mafia naar op zoek is bij de uitkomst vd volgende verkiezingen
Misschien moet beke maar beginnen uitkijken naar politiek asiel in tunesie of zo
Een tegeneis kan je niet stellen op grond van motieven en zeker niet als het geen motieven van de verweerder zijn.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:47   #207
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Wie is kim gijbels?
Het gaat om Kim Geybels:

__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:11   #208
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Klopt. Maar toch is voorzichtigheid geboren. De belgicistische moraalridders liggen op de loer. Plotseling hebben ze het begrip "normen en waarden" herontdekt, begrip dat ze j�*ren geleden overboord hadden geworpen. In de volgende weken ga ik speciaal Humo volgen. Een zogezegd familieblad dat je best ver van kinderen houdt. De meest "sappige" uitspraken ga ik bundelen om ze ten gepaste tijde te publiceren.

Ik wil je wel waarschuwen voor al te veel enthousiasme voor de ronduit schitterende beschouwingen van ons aller Gwylan, een grote dame. Vooraleer je het beseft word je beschuldigd van ongewenste intimiteiten op afstand.
Beste ,

Ik heb ook de zevende dag gezien

Als oud VU stemmer, jarenlang' en jarenlang politiek dakloos (lees geen VB stemmer)

Tja , moraalridders , je vindt die overal ,links of rechts, ikzelf geloof niet in het
"wulder" en "zulder".

Dat het geval PVDD een afrekening is die de "tjeven" nu afschuiven op de N-VA is nogal duidelijk.

"kaf en koren " vindt je nu jammer
genoeg OVERAL.

Vlaams Republikeinse groet

Nabat
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:33   #209
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Wie is kim gijbels?
How gij ventje, ge zoudt ze wel herkennen mocht ge ze tegenkomen in een discotheek !
En inderdaad, misschien zoudt ge ze niet herkennen, als ze u in onderdelen van mekaar, binnenbrengen in de spoedafdeling van het ziekenhuis waar ze spoedarts speelt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:36   #210
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het gaat om Kim Geybels:

Wie is dat kabouterke naast Kim?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2012, 20:10   #211
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Lijkt wel de kerstman zonder muts.
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2012, 20:50   #212
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Wie is kim gijbels?
Vraag 17.
Wie is Kim Geybels?
Antwoord Vraag 17.
Kim Geybels was een spoedarts en een flamboyante pas verkozen volksvertegenwoordigster van de NVA met veel politieke toekomst. Zij maakte een fout een drugverslaafde te willen helpen en door beroep te doen op de Belgische ambassadeur in Thailand via een andere NVA-er, senator Danny Pieters.

Vraag 18.
Waarom werd Kim Geybels gedumpt?
Antwoord vraag 18.

Kim Geybels werd gedumpt wegens paniek in NVA-rangen. De goede naam van de partij zou worden besmet.

Vraag 19.

Waarom werd Kim Geybels zo snel gedumpt?
Antwoord Vraag 19.
Kim Geybels werd zo snel gedumpt omdat Bart Dewever ervan kon profiteren zijn protégé de plaats te doen innemen van de weggejaagde Kim Geybels.

Vraag 20
Werd Kim Geybels correct behandeld?
Antwoord vraag 20.
Neen, Kim Geybels werd zeer onheus behandeld.


Vraag 21.
Is het waar dat de NVA meet met twee maten en twee gewichten?
Antwoord vraag 21..
Ja, dat is waar.

Vraag 22.
Waarom is dit waar?
Antwoord vraag 22..
Het antwoord moet men zoeken in de recente zaak van Vies Polleke.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 april 2012 om 21:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 11:31   #213
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat is de tekst van de journalist. De Saedeleer spreekt van "brieven". Daarenboven: de aanstelling van een vertrouwenspersoon betekent nog niet dat er een officiële klacht werd ingebracht. Wel dat er zich een situatie voordoet die blijkbaar als problematisch wordt ervaren en waarbij er partijen in conflict voorkomen.
U bent alweer rond de pot aan het draaien, een Danneels waardig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 22:01   #214
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent alweer rond de pot aan het draaien, een Danneels waardig.
Ik lees wat er staat. Meer niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 14:39   #215
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...olspoel_Bracke

Volgens Gui Polspoel is hij door Siegfried Bracke gecontacteerd voor pikant materiaal om Pol VDD buiten de N-VA te kunnen zetten.

Blijkbaar is zijn gedeeltelijke opstap uit de N-VA al even weinig vrijwillig als het ontslag van Kim Geybels.

Wat me frapeert is dat hete Pol nog wel communicatie adviseur mag blijven bij de N-VA.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 16:27   #216
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...olspoel_Bracke

Volgens Gui Polspoel is hij door Siegfried Bracke gecontacteerd voor pikant materiaal om Pol VDD buiten de N-VA te kunnen zetten.

Blijkbaar is zijn gedeeltelijke opstap uit de N-VA al even weinig vrijwillig als het ontslag van Kim Geybels.

Wat me frappeert is dat hete Pol nog wel communicatie adviseur mag blijven bij de N-VA.
Als het niet meer met woorden uit te leggen is, kan Pol het nog altijd met zijn pollekes.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 16:36   #217
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...olspoel_Bracke

Volgens Gui Polspoel is hij door Siegfried Bracke gecontacteerd voor pikant materiaal om Pol VDD buiten de N-VA te kunnen zetten.

Blijkbaar is zijn gedeeltelijke opstap uit de N-VA al even weinig vrijwillig als het ontslag van Kim Geybels.

Wat me frapeert is dat hete Pol nog wel communicatie adviseur mag blijven bij de N-VA.
Als je dertig jaar lang alle dagen opnieuw een groot aantal vrouwen kan molesteren, aanranden, betasten en verkrachten zonder dat er iets van komt, dan zal hij het wel goed kunnen uitleggen zeker?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 16:45   #218
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik vind het besluit van Potspoel nogal lichtvaardig getrokken.

Omdat den Bracke zich afvraagt wat er nog uit de bus gaat komen, besluit die zomaar dat hij bezig is met een "dossier".

Mooi groepje vrienden daar op de linkse bepotel-zender.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 17:03   #219
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...olspoel_Bracke

Volgens Gui Polspoel is hij door Siegfried Bracke gecontacteerd voor pikant materiaal om Pol VDD buiten de N-VA te kunnen zetten.

Blijkbaar is zijn gedeeltelijke opstap uit de N-VA al even weinig vrijwillig als het ontslag van Kim Geybels.

Wat me frapeert is dat hete Pol nog wel communicatie adviseur mag blijven bij de N-VA.

Straf verhaal... en niet zo fraai. Nu, na de mega blunder die n-va gedaan heeft met de defenestratie van kim geybels zullen ze toch wel slimmer geworden zijn. Is dat de reden van Bracke zijn speurtocht ? Eerst nagaan of er inderdaad voldiende stront te rapen is om een wekenlange artikelen reeks over Hete Pol te publiceren ?

Ik denk dat er behalve misschien een coma-patient niemand is die gelooft dat Pol VDD zelf beslist heeft om ontslag te nemen.
Als het waar is dat hij nog communicatie adviseur is en blijft, is dat waarschijnlijk de noemer onder dewelke de partij beslist heeft om zijn engagement naar Pol toe uit te voeren. Met name : een parlementaire wedde tot aan de verkiezingen van 2014.
Vergeet aub niet dat deze partij dat nu aan kan hee, na de spiltsing van de VU waren ze virtueel failliet, maar hun kartelperiode heeft dat opgelost. En met het aantal verkozenen dat ze nu hebben, leven ze in weelde door het financieringsmechanisme dat er voor partijen is.

Ik blijf denken dat Pol VDD op de reservebank zit, en in 2014 terug mag meespelen. Direkt in de eerste ploeg : de lijst van de federale/vlaamse verkiezingen.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 17:08   #220
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Straf verhaal... en niet zo fraai. Nu, na de mega blunder die n-va gedaan heeft met de defenestratie van kim geybels zullen ze toch wel slimmer geworden zijn. Is dat de reden van Bracke zijn speurtocht ? Eerst nagaan of er inderdaad voldiende stront te rapen is om een wekenlange artikelen reeks over Hete Pol te publiceren ?

Ik denk dat er behalve misschien een coma-patient niemand is die gelooft dat Pol VDD zelf beslist heeft om ontslag te nemen.
Als het waar is dat hij nog communicatie adviseur is en blijft, is dat waarschijnlijk de noemer onder dewelke de partij beslist heeft om zijn engagement naar Pol toe uit te voeren. Met name : een parlementaire wedde tot aan de verkiezingen van 2014.
Vergeet aub niet dat deze partij dat nu aan kan hee, na de spiltsing van de VU waren ze virtueel failliet, maar hun kartelperiode heeft dat opgelost. En met het aantal verkozenen dat ze nu hebben, leven ze in weelde door het financieringsmechanisme dat er voor partijen is.

Ik blijf denken dat Pol VDD op de reservebank zit, en in 2014 terug mag meespelen. Direkt in de eerste ploeg : de lijst van de federale/vlaamse verkiezingen.
Kim Geybels kon ook fluiten naar haar vergoeding als senator waar ze rechtstreeks voor was verkopen. Ik zie niet in waarom de N-VA zich nog aan zou vasthouden aan de beloofde verloning aan hete Pol. Als zijn verhalen hem meer dan 20 jaar lang achtergevolgen dan gaan ze dat ook 22 jaar lang doen.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be