Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2012, 13:31   #21
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
En wat is jullie reactie ten gronde of gaan we alleen een hoop gewauwel krijgen?
De grootste wauwelaar ben jij hier ...

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 19 april 2012 om 13:34.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 13:39   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het Belang en de N-VA: volgens linkiewinkies ene Pol Pot nat.
En de rechtieslechties maar in alle toonaarden ontkennen... De feiten spreken nochtans voor zich...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 13:48   #23
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En de rechtieslechties maar in alle toonaarden ontkennen... De feiten spreken nochtans voor zich...
[Artisjok modus]
Feiten ? welke feiten ?
Is er klacht neergelegd tegen 'hete pol' ?
Mag men iedereen veroordelen zonder proces ?
Geloof je niet meer in de rechtstaat ? ..onschuldig tot tegendeel bewezen is ?
Ben je geen voorstander van de UVRM ?

Citaat:
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen of instrumenteel gemeten.

Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden (zie het artikel wetenschappelijke methode). Echter, de waarneming zelf is subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals perspectief, voorkeur, nauwkeurigheid, tijdigheid, compleetheid en omstandigheden
Bron? link ? voor de feiten graag..

[/artisjok modus off]

Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:00   #24
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Gewoon opgepakt door de flikken. Voor de N-VA is dat voldoende bewijsmateriaal.
Goh ja, d�*t en een bekentenis.

Mannekes toch.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:01   #25
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Wat voor bekentenis?
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:10   #26
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Wat voor bekentenis?
Daar waar Kim Geybels toegaf dat zij en haar getrouwde toyboy drugs gekocht hadden?
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:15   #27
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 8.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Was Geybels niet geholpen door haar mandaat als senator en door de n-va, dan had ze nu haar eigen aflevering van "locked up abroad" op national geographic.

Van PVDD is er geen enkele klacht neergelegd, nu niet en 20 jaar geleden óók niet. Enkel wat geroep in de pers over wat hij zogezegd heeft gedaan. Als het waar is, dan leg je klacht neer en breng je hem voor de rechter. Feit dat ze dit nog steeds niet gedaan hebben, en dat ze worden tegengesproken door onverdachte personen die toen tentijde ook meewerken op die redacties, zegt zééééér veel over hun verhaal.

Dus ja: dat is een groot verschil.
Waren die "onverdachte" personen" waarover je het hebt dan altijd in het bureel van Polleke aanwezig toen hij zijn fikken niet kon thuishouden?
Als een tiental vrouwen iemand van handtastelijkheden beschuldigen vraag ik me af welke rechter deze beschuldigingen zo maar langs zich neer zal leggen.
Anderzijds is het nogal grof van jou te beweren dat vies Polleke onschuldig zou zijn omdat die dames in kwestie geen officiele klacht hebben ingediend.
Maar nu hij zelf een klacht heeft ingediend zal de waarheid wel snel aan het licht komen omdat al die dames door de politie ondervraagd zullen worden.
Tegen september zou de zaak rond moeten zijn.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:36   #28
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Waren die "onverdachte" personen" waarover je het hebt dan altijd in het bureel van Polleke aanwezig toen hij zijn fikken niet kon thuishouden?
Als een tiental vrouwen iemand van handtastelijkheden beschuldigen vraag ik me af welke rechter deze beschuldigingen zo maar langs zich neer zal leggen.
Anderzijds is het nogal grof van jou te beweren dat vies Polleke onschuldig zou zijn omdat die dames in kwestie geen officiele klacht hebben ingediend.
Maar nu hij zelf een klacht heeft ingediend zal de waarheid wel snel aan het licht komen omdat al die dames door de politie ondervraagd zullen worden.
Tegen september zou de zaak rond moeten zijn.
elementaire wiskunde zegt mij dat 2 niet gelijk staat aan een tiental. Of gaan we anonieme getuigenissen nu ook al au serieux beginnen nemen of zo?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 14:55   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Daar waar Kim Geybels toegaf dat zij en haar getrouwde toyboy drugs gekocht hadden?
Wanneer krijgt "heet Polleke, kleur mijn bolleke of ik vul jouw holleke" de toelating van de N-VA om zichzelf in de media te komen te verdedigen ?

Verder dan een loze impulsieve dreiging met een rechtszaak komt er niet veel nieuws.

Hoe hebben ze bij de N-VA Bas Luyten en Kim Geybels behoedt voor de media ?
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 14:56.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:48   #30
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wanneer krijgt "heet Polleke, kleur mijn bolleke of ik vul jouw holleke" de toelating van de N-VA om zichzelf in de media te komen te verdedigen ?

Verder dan een loze impulsieve dreiging met een rechtszaak komt er niet veel nieuws.
Hoe is dit een reactie op mijn post?

De man heeft via zijn advocaat gereageerd en ontkend, ik denk niet dat hij daar aan iemand de toelating voor heeft gevraagd of ook maar verschuldigd is, maar daar hou ik mij verder niet mee bezig.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:55   #31
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Even deze bedenking.

Herinnert u zich nog het gedwongen ontslag van Kim Geybels uit de N-VA na haar Thailandreisje in 2010? Daar was niet veel bewijs voor nodig. Enkele geruchten over drugs op een plezierreisje met haar vriend waren voldoende.

Pol Van den Driessche, dat is andere koek. Zelfs na verschillende onafhankelijke beschuldigingen van verschillende slachtoffers over handtastelijkheden bij vrouwen blijft de vermagerde dikke pal achter zijn vertrouweling staan. "Niemand is schuldig alvorens een rechtbank hierover geoordeeld heeft. Is DSK dan al veroordeeld door een rechtbank?

Zou dat zijn omdat Kim maar een vrouw is en vrouwen 'quantité négligeable' zijn voor de Vlaams-nationalisten? Welke vrouw kan de N-VA nu nog au sérieux nemen?
Ja , DSK is officieel in beschuldiging gestelt .

En koekentien kim , is enkel thailand uitgeraakt dmv tussenkomst van de ambassade , want anders was het brommen .

Stel dat er ten aanzien van Van den Driessche een officiele aanklacht met inbeschuldiging stelling komt , dan zal dat evenzeer leiden tot gevolgen .

Ja, het zou kunnen dat die losse polletjes en de erectie al iets getempert is .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 16:02   #32
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rarara Bekijk bericht
Als het juist is wat die dames verklaren is er dan geen sprake van schuldig verzuim?
ALS ? ALS is een terechte vraag . en Als die vraag gestelt word en het gerecht vind dat hij over de schreef is gegaan , dan zal dat concequenties hebben .

EN als iedereen vent die een keer een grietje heeft willen binnen doen morgen zijn job moet moet opgeven , oei oei oei , hij heeft ze niet verkracht geloof ik hé .

Kijk die blonde griet zat er toch maar geamuseert bij toen ze haar verhaal deed . zij is ook wel heel snel op zijn avances ingegaan om iets te gaan eten . en toen heeft hij zijn hand op haar been gelegt , stel u dat voor zeg .

hoe iritant , maar een paar dagen later zat ze opnieuw bij hem op bureau . Wast dat aanleiding of niet echt voorzichtig . ze wist toch al dat ze in de smaak viel .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 16:04   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ja , DSK is officieel in beschuldiging gestelt .

En koekentien kim , is enkel thailand uitgeraakt dmv tussenkomst van de ambassade , want anders was het brommen .

Stel dat er ten aanzien van Van den Driessche een officiele aanklacht met inbeschuldiging stelling komt , dan zal dat evenzeer leiden tot gevolgen .

Ja, het zou kunnen dat die losse polletjes en de erectie al iets getempert is .
Ik ben nu echt vergeten in welke Aziatische luchthaven ik persoonlijk het bordje gezien heb:
"We don't joke about drugs: death penalty"
maar ik peins dat ook in Thailand ze een "alternatieve" straf kennen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 april 2012 om 16:05.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 16:11   #34
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Een heel leuke meid gaf me ooit de volgende informatie .

If i talk , i want you to listen....
If you listen , i want you to talk ...
If you praise me, i think you're lying...
If you don't , you're good for nothing ...
If you are agree with me , you're a wimp..
If you don't , You're not understanding...
If you kis me , You're not a gentlemen...
If you don't , you're not a real man...
So simple .. so complex
So weird ... yet so beautiful...
A non understandable creature of god .....
That a Woman
That's ME .......

Over ons volgende ontmoeteing wil ik liever geen details geven .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 16:18   #35
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben nu echt vergeten in welke Aziatische luchthaven ik persoonlijk het bordje gezien heb:
"We don't joke about drugs: death penalty"
maar ik peins dat ook in Thailand ze een "alternatieve" straf kennen.
Ge maakt mij amusant nieuwsgierig .... Al , ik ben clean , ik moet niet echt van drugs of drugsgebruik weten . en Thailand ken ik niet . Maar In Vietnam en de Filipijnen lees ik er liever een verhaal over dan gesnapt te zijn .

Ga maar eens naar Davao
google maar eens naar Davao Duterte . Die burgemeester steekt een klein briefje in Uw bus of bezorgt U er eentje . de tweede keer een laatste verwittinging, en de derde keer is het el pistolero met de Black Bicks en t'was spijtig .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 19:55   #36
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.949
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik stel me dezelfde vraag. Iemand zoals de brabander die beweert dat alleen de BUB de N-VA kan stoppen heeft ze niet alle vijf. Dat heeft hij dan gemeen met de voorzitter van dit snertpartijtje, een zekere Hans Van De Cauter, een werkloze Brusselse advocaat die een paar jaar geleden met de kas gaan lopen is. Hiertegen werd klacht neergelegd door een Brugs kaderlid van de kaartersclub die dan op zijn beurt de BAB opgericht heeft. Ongelooflijk maar waar. Er zijn nu minstens 2 superbelgische minipartijtjes die samen vermoedelijk nog geen 100 leden tellen. Eén ervan komt de grootste belgische partij regelmatig de les spellen. Zo komt hij ook eens in the picture, de grootste sukkel van dit forum.
"Een Brugs kaderlid dat BAB opgericht heeft"
Je bedoelt waarschijnlijk BUB ?
Mogen we iets meer weten over dienen mens ?

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:17   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
"Een Brugs kaderlid dat BAB opgericht heeft"
Je bedoelt waarschijnlijk BUB ?
Mogen we iets meer weten over dienen mens ?

http://www.belgischealliantie-alliancebelge.be/bab/nl

Maar als je op West-Vlaanderen klikt, zie je niet dezelfde tekst als in provincies waar ze wel alledrie actief zijn ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:47   #38
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Even deze bedenking.

Herinnert u zich nog het gedwongen ontslag van Kim Geybels uit de N-VA na haar Thailandreisje in 2010? Daar was niet veel bewijs voor nodig. Enkele geruchten over drugs op een plezierreisje met haar vriend waren voldoende.

Pol Van den Driessche, dat is andere koek. Zelfs na verschillende onafhankelijke beschuldigingen van verschillende slachtoffers over handtastelijkheden bij vrouwen blijft de vermagerde dikke pal achter zijn vertrouweling staan. "Niemand is schuldig alvorens een rechtbank hierover geoordeeld heeft. Is DSK dan al veroordeeld door een rechtbank?

Zou dat zijn omdat Kim maar een vrouw is en vrouwen 'quantité négligeable' zijn voor de Vlaams-nationalisten? Welke vrouw kan de N-VA nu nog au sérieux nemen?
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  main-troll.jpg
Bekeken: 53
Grootte:  163,1 KB
ID: 85506
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:48   #39
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Even deze bedenking.

Herinnert u zich nog het gedwongen ontslag van Kim Geybels uit de N-VA na haar Thailandreisje in 2010? Daar was niet veel bewijs voor nodig. Enkele geruchten over drugs op een plezierreisje met haar vriend waren voldoende.

Pol Van den Driessche, dat is andere koek. Zelfs na verschillende onafhankelijke beschuldigingen van verschillende slachtoffers over handtastelijkheden bij vrouwen blijft de vermagerde dikke pal achter zijn vertrouweling staan. "Niemand is schuldig alvorens een rechtbank hierover geoordeeld heeft. Is DSK dan al veroordeeld door een rechtbank?

Zou dat zijn omdat Kim maar een vrouw is en vrouwen 'quantité négligeable' zijn voor de Vlaams-nationalisten? Welke vrouw kan de N-VA nu nog au sérieux nemen?
Ze noemen je een trol, Brabander. Op dit forum betekent dat dat je waarschijnlijk gelijk hebt.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:52   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Ze noemen je een trol, Brabander. Op dit forum betekent dat dat je waarschijnlijk gelijk hebt.
Inderdaad...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be