Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 10 oktober 2006, 15:15   #41
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ikke? In mijn jonge tijd was er eens een jonge oliesheik die me wou kopen voor een stuk of 10 kamelen en DRIE VOLBLOEDEN!

Ik vrees echter dat ik nu niet verder dan een geit geraak. (als ze die geit al niet liever zelf houden).

Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2006 om 15:15.
circe is offline  
Oud 10 oktober 2006, 15:21   #42
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

tja, de "goede oude tijd" stellen we ons wel allemaal rooskleuriger voor dan hij in werkelijkheid was maar allé, kzal u geloven
lantjes is offline  
Oud 10 oktober 2006, 15:26   #43
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[
Citaat:
=Uh-Huh;2066704]De Armeense genocide heeft niets maar dan ook niets met België of haar politiek te maken. Als hij de holocaust niet erkent, dan pas zit je met een probleem.
Ach we gaan dus wat selectief doen. De ene genocide is de andere niet. De ene genocide past de moslims al wat beter dan de andere. Laten we dus ook gelijk maar de ogen sluiten voor de genocide die momenteel in Darfoer plaats vindt want die is ook niet flatterend voor de moslims.


Citaat:
En dan? Ik sta ook niet achter de manier waarop de paus tot "een dialoog" tussen de godsdiensten wou komen. Maakt dat mij een onbekwame politicus?
Als politicus spreekt hij namens de SPA. Dan moet hij zijn persoonlijke overtuiging en vooral zijn islamitische godsdienst thuis laten.

Citaat:
Tja, dubbele nationaliteit. Hij moest zijn legerdienst (waarschijnlijk met veel tegenzin) gaan vervullen. Maar maakt dat van hem een onbekwame politicus?
Het maakt van hem vooral een onbetrouwbare politicus. Eentje die van 2 walletjes wil eten. Eentje die er nog niet van overtuigd is dat hij Vlaming/Belg is, mits hij zijn Turkse nationaliteit wil behouden (zelfs als hij daar zijn legerdienst moet voor doen).
Online is offline  
Oud 11 oktober 2006, 16:11   #44
MARE
Provinciaal Gedeputeerde
 
MARE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 851
Standaard

Down with islam: lees sectie religie!
MARE is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be