Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2021, 11:52   #681
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe lang zou de Limburger die dit schreef achter de tralies vliegen voor haatzaaierij?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door het Oosten
Het 'moslim buiten' heeft niets te maken met een of andere antigodsdienstigheid. Dat de moslims hun geloof met dito waarden maar gaan belijden in een moslimland. Hun geloof past niet in onze manier van leven en zal er nooit in passen. Punt uit.
Het Oosten / System verandert wel af en toe van standpunt, maar dat betweterige, schoolmeesterachtige, dat is echt zijn handelsmerk.
"Punt uit", dat zeggen kleine kindjes als ze het niet kunnen verdragen dat ze tegengesproken worden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:34   #682
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Er wordt te veel veralgemeend, tot zover kan ik je volgen. Maar er zijn toch bepaalde problematieken die echt wel aangekaart moeten worden.

Mijn overbuur is een Turk, toffe gast en als zijn kinderen op straat spelen gaat die van ons mee doen. Maar binnen de Marokkaanse gemeenschap zit er echt wel een probleem rond homo- en vrouwenhaat en zelfs geweld in het algemeen.

Ik vind het gewoon onnozel dat dat zelfs niet gezegd mag worden. Want ondanks het feit dat er meer gematigden zijn dan radicalen, is het aantal radicalen te groot om de kop in het zand te steken.
Ik denk sterk dat de moslims veel matiger zijn dan vele christenen, niet te verwarren met mensen die cherrypicken.
Volgens mij zijn wij net te gematigd waar we beter radicaal zijn.

We mogen best de zonde luidop veroordelen en een ferm standpunt in nemen.
In Jezus’ naam.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:38   #683
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeg Bart....Ondanks je vreemde nick ben je ontmaskert.
Somers of Dewever?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:53   #684
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het Oosten / System verandert wel af en toe van standpunt, maar dat betweterige, schoolmeesterachtige, dat is echt zijn handelsmerk.
"Punt uit", dat zeggen kleine kindjes als ze het niet kunnen verdragen dat ze tegengesproken worden.
Vaneigens.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:53   #685
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe lang zou de Limburger die dit schreef achter de tralies vliegen voor haatzaaierij?


http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=112



http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=48


http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=343

Voor welke partij zou deze forumfiguur stemmen?
Ik zou dit niet als 'haatzaaierij' bestempelen, eerder als een vaststelling van feiten die binnen enkele jaren mainstream zal worden.
Hup Oosten hup.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 13:25   #686
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Somers of Dewever?
Voor zover ik weet heb ik nooit iets uit de mond van Somers horen komen zoals "haat is een subjectief begrip".

Het begrip ‘haat’ is bijzonder wazig. De Wever linkte haatspraak aan oproepen tot geweld.

Alexander De Croo (Open VLD) beweert dat "haatspraak geen mening" is. "Haatspraak is strafbaar. We moeten maken dat wat vandaag strafbaar is, niet straffeloos blijft."

De liberalen en hun kibbelende muzikanten plannen een wet die de vrije mening aan banden legt. Uiteraard bepalen zij wat een mening is en wat haatspraak. Voor hen is een mening die niet strookt met de hunne haatspraak.

Vreemd dat ik De Croo vorig jaar in april niet heb horen piepen over dit online pamflet dat opriep om aanslagen te plegen: “Nu politie overwerkt is, kunnen we ze aanvallen”.



Archieffoto van een betoging in Brussel waarbij anarchisten een molotovcocktail naar de politie gooiden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 13:31   #687
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor zover ik weet heb ik nooit iets uit de mond van Somers horen komen zoals "haat is een subjectief begrip".

Het begrip ‘haat’ is bijzonder wazig. De Wever linkte haatspraak aan oproepen tot geweld.

Alexander De Croo (Open VLD) beweert dat "haatspraak geen mening" is. "Haatspraak is strafbaar. We moeten maken dat wat vandaag strafbaar is, niet straffeloos blijft."

De liberalen en hun kibbelende muzikanten plannen een wet die de vrije mening aan banden legt. Uiteraard bepalen zij wat een mening is en wat haatspraak. Voor hen is een mening die niet strookt met de hunne haatspraak.

Vreemd dat ik De Croo vorig jaar in april niet heb horen piepen over dit online pamflet dat opriep om aanslagen te plegen: “Nu politie overwerkt is, kunnen we ze aanvallen”.



Archieffoto van een betoging in Brussel waarbij anarchisten een molotovcocktail naar de politie gooiden.
De Croo en zijn blauwe vazallen zijn dan ook erg liberaal.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 13:38   #688
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het Oosten / System verandert wel af en toe van standpunt, maar dat betweterige, schoolmeesterachtige, dat is echt zijn handelsmerk.
"Punt uit", dat zeggen kleine kindjes als ze het niet kunnen verdragen dat ze tegengesproken worden.
Dat klopt, maar daar gaat het niet over.
Als "stop de islamisering" haatspraak is waarvoor mensen VANDAAG achter de tralies vliegen, hoe noem je dan DIT?

Citaat:
Men moet eindelijk gaan inzien dat mensen met een moslimmoraal niet passen in het Westen. Tenminste indien we onze democratische rechtsstaat willen handhaven.

Hoe paradoxaal het ook moge klinken, maar iemand die moslims buiten wil is eigenlijk zeer progressief. Een echte verdediger van de seculiere rechtsstaat. We hebben lang moeten vechten om zulke staat te bekomen en we laten ons die niet afnemen door mensen met een aftandse godsdienst.

Het 'moslim buiten' heeft niets te maken met een of andere antigodsdienstigheid. Dat de moslims hun geloof met dito waarden maar gaan belijden in een moslimland. Hun geloof past niet in onze manier van leven en zal er nooit in passen. Punt uit.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=112
Citaat:
Maar het is een feit: de moslims distantiëren zich veel te weinig van de aanslagen. Volgens mij zijn er heel wat moslims die stiekem sympathiseren met ISIS.

En daarom, het klinkt radicaal, maar het is de enige uitweg: alle moslims moeten het land uit.

Overigens, men moet niet afkomen met 'vrijheid van mening'. Die vrijheid bestaat niet echt. Immers, als men van mening is dat de holocaust niet heeft bestaan, dan wordt men hier strafrechterlijk vervolgd. Dus 'vrijheid van mening'??

En dus, radicale moslims: onmiddellijk buiten! En andere moslims moeten aangezet en aangemoedigd worden om ons land te verlaten. Liefst zo vlug mogelijk.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=48

Citaat:
Een vreemdeling blijft nu eenmaal een vreemdeling.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=343
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 13:43   #689
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik zou dit niet als 'haatzaaierij' bestempelen, eerder als een vaststelling van feiten die binnen enkele jaren mainstream zal worden.
Hup Oosten hup.
De "liberalen" zetten alleszins volop hun schouders onder wat binnen afzienbare tijd mainstream zal zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 14:07   #690
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor zover ik weet heb ik nooit iets uit de mond van Somers horen komen zoals "haat is een subjectief begrip".

Het begrip ‘haat’ is bijzonder wazig. De Wever linkte haatspraak aan oproepen tot geweld.

Alexander De Croo (Open VLD) beweert dat "haatspraak geen mening" is. "Haatspraak is strafbaar. We moeten maken dat wat vandaag strafbaar is, niet straffeloos blijft."

De liberalen en hun kibbelende muzikanten plannen een wet die de vrije mening aan banden legt. Uiteraard bepalen zij wat een mening is en wat haatspraak. Voor hen is een mening die niet strookt met de hunne haatspraak.

Vreemd dat ik De Croo vorig jaar in april niet heb horen piepen over dit online pamflet dat opriep om aanslagen te plegen: “Nu politie overwerkt is, kunnen we ze aanvallen”.



Archieffoto van een betoging in Brussel waarbij anarchisten een molotovcocktail naar de politie gooiden.
Haatspraak is inderdaad te ongenuanceerd. Ze zouden beter stellen dat oproepen tot geweld geen mening meer is. Maar zeggen dat je iets haat moet zeer zeker kunnen.
De overheid kan alleen maar leiden door voorbeeld en dient bestaande infrastructuren haar werk te laten doen met de middelen die ze vragen.

Maar we hebben liberalen... Ik zou dat budget tegen extremisme en radicalisme wel eens in volle transparantie willen zien en wat daar de resultaten van zijn.
Ernaar mailen is zinloos.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 14:21   #691
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De "liberalen" zetten alleszins volop hun schouders onder wat binnen afzienbare tijd mainstream zal zijn.
Als ik Louis Tobback was, zou ik toch niet gerust zijn. De vivaldi-heropvoedingskampen staan hem te wachten. En dat op zijne leeftijd! Verschrikkelijk voor die mens!
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 14:36   #692
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Haatspraak is inderdaad te ongenuanceerd. Ze zouden beter stellen dat oproepen tot geweld geen mening meer is. Maar zeggen dat je iets haat moet zeer zeker kunnen.
De overheid kan alleen maar leiden door voorbeeld en dient bestaande infrastructuren haar werk te laten doen met de middelen die ze vragen.

Maar we hebben liberalen... Ik zou dat budget tegen extremisme en radicalisme wel eens in volle transparantie willen zien en wat daar de resultaten van zijn.
Ernaar mailen is zinloos.
Of daar budgetten voor vrijgemaakt zijn daar heb ik géén idee van.

Wat wij nog steeds 'onze' politici noemen die houden zich wel véél bezig met wat zij "het oprukkende gevaar" noemen namelijk de verrechtsing van de maatschappij.

Verschiet daar nog iemand van dat de verrechtsing van de maatschappij in stijgende lijn gaat? (zelf gezocht heren en dames Politici)

Schermafbeelding? Het "vingertje richting de Almachtige erbarmer?" of vergis ik mij schromelijk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 14:40   #693
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of daar budgetten voor vrijgemaakt zijn daar heb ik géén idee van.

Wat wij nog steeds 'onze' politici noemen die houden zich wel véél bezig met wat zij "het oprukkende gevaar" noemen namelijk de verrechtsing van de maatschappij.

Verschiet daar nog iemand van dat de verrechtsing van de maatschappij in stijgende lijn gaat? (zelf gezocht heren en dames Politici)

Schermafbeelding? Het "vingertje richting de Almachtige erbarmer?" of vergis ik mij schromelijk.
Dat budget was er al, maar is 5x verhoogd.
Gevolgd door een privébutler en -kok voor de ontvanger.

Mijn avatar is van een vzw waar ik regelmatig kom.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 21:10   #694
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Schermafbeelding? Het "vingertje richting de Almachtige erbarmer?" of vergis ik mij schromelijk.
Yep, en dan antwoordt hij "van een VZW", welke VZW?
Toch niet zo'n VZW die "goede doelen" steunt in moslim landen, en waar dan blijkt dat het geld naar jihadisten doorgesluisd wordt?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 21:21   #695
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Dit is wel racisme: https://www.bruzz.be/samenleving/19-...val-2021-06-15
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 21:35   #696
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Goh, in "De Morgen" staat het toch iets anders :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
“Hij begon me te beledigen: ‘hoer, slet, doe die sluier van je hoofd, ga weg, ga terug naar je land’”, zo vertelt Nisrine in Le Soir.
Meestal zijn het Islamitische vrouwen die géén hoofddoek dragen die door andere moslims uitgescholden worden voor hoer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Vervolgens spuwde de man in Nisrines gezicht.
Ook dat spuwen gebeurt vaak door moslims.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Een nummerplaat heeft Nisrine in de verwarring niet kunnen onthouden.
Niet echt concreet dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Ze vroeg de camerabeelden van de parking op, maar daarop zou slechts een deel van de parking te zien zijn, en niet de feiten waarvan sprake.
Da's ook weer toevallig...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Ze hoopte dat hij zou wegrijden, maar hij zette zich in achteruit en reed haar aan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Nisrine heeft vrijdag nog gewoon haar shift gedraaid en wou op zaterdag, vergezeld van haar vader, een klacht tegen onbekenden neerleggen, maar de politie van Ninove zou dat hebben geweigerd
Eerlijk gezegd, ik heb mijn twijfels bij dit verhaal.
Wat ze beschrijft : spuwen, hoer roepen, associeer ik veel meer met moslims dan met Vlamingen.
Toevallig heeft ze de nummerplaat niet kunnen onthouden.
En toevallig gebeurde het op een stuk van de parking waar de camera niet bijkon.

Zolang er niemand opgepakt wordt, blijven het beweringen.

Daarna wordt ze naar eigen zeggen aangereden, maar bij de politie komt ze pas de volgende dag aan, zonder medisch attest.
Ze wordt weggestuurd, de volgende dag gaat ze naar de politie in Brussel, waar de klacht wel genoteerd wordt.
Er staat niet bij of ze dan wél een medisch attest heeft.

Ze heeft ook de hele dag doorgewerkt, niettegenstaande ze naar eigen zeggen dus was aangereden.
Ik weet niet, als ik aangereden word, denk ik niet dat ik gewoon heel de dag zou doorwerken, en pas de volgende dag naar de politie gaan of naar een dokter.

Ik heb twijfels bij dit verhaal.
Het gaat toch niet om iemand die lid is van een actiegroep die de hoofddoek propageert, hoop ik?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 15 juni 2021 om 21:50.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 21:57   #697
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Yep, en dan antwoordt hij "van een VZW", welke VZW?
Toch niet zo'n VZW die "goede doelen" steunt in moslim landen, en waar dan blijkt dat het geld naar jihadisten doorgesluisd wordt?
Theocratie4Belgium
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 09:55   #698
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Die hebben wel lef om dat dan nog in Mechelen te doen...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 10:34   #699
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Goh, in "De Morgen" staat het toch iets anders :


Meestal zijn het Islamitische vrouwen die géén hoofddoek dragen die door andere moslims uitgescholden worden voor hoer.


Ook dat spuwen gebeurt vaak door moslims.


Niet echt concreet dus.


Da's ook weer toevallig...





Eerlijk gezegd, ik heb mijn twijfels bij dit verhaal.
Wat ze beschrijft : spuwen, hoer roepen, associeer ik veel meer met moslims dan met Vlamingen.
Toevallig heeft ze de nummerplaat niet kunnen onthouden.
En toevallig gebeurde het op een stuk van de parking waar de camera niet bijkon.

Zolang er niemand opgepakt wordt, blijven het beweringen.

Daarna wordt ze naar eigen zeggen aangereden, maar bij de politie komt ze pas de volgende dag aan, zonder medisch attest.
Ze wordt weggestuurd, de volgende dag gaat ze naar de politie in Brussel, waar de klacht wel genoteerd wordt.
Er staat niet bij of ze dan wél een medisch attest heeft.

Ze heeft ook de hele dag doorgewerkt, niettegenstaande ze naar eigen zeggen dus was aangereden.
Ik weet niet, als ik aangereden word, denk ik niet dat ik gewoon heel de dag zou doorwerken, en pas de volgende dag naar de politie gaan of naar een dokter.

Ik heb twijfels bij dit verhaal.
Het gaat toch niet om iemand die lid is van een actiegroep die de hoofddoek propageert, hoop ik?
Het hele verhaal klinkt inderdaad niet echt geloofwaardig.

p.s.

Best interessant om er eens op nagelezen te mogen worden of liever niet?¿

Terrorisme en jihadisme
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juni 2021 om 10:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2021, 07:43   #700
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ook niet in het kader van een zelfmoordaanslag ?

NOOIT = NOOIT

https://www.hln.be/binnenland/bart-s...even~a2b6e4a4/

Hier nog zo een kieken die denkt de oplossing gevonden te hebben.
Er is geen oplossing zolang wij zo dom tolerant blijven.
Aanpassen of opkrassen is de enige remedie.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be