Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 februari 2014, 13:42   #1
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard waarom ik toch terug VB zal stemmen

Na lange inactiviteit op dit forum vanwege en desinteresse in de politiek (ook al door de strubbelingen binnen het VB) en een druk prive en professioneel leven ga ik toch ( weliswaar beperkt) terug af en toe mijn mening uiten noem het gerust een uitlaatklep.

Waarom nu ? Omdat ik eigenlijk niet anders kan omdat de verwikkelingen van de jongste weken mij wel verplichten om terug actief te worden.

De n-va vindt het blijkbaar nodig mij overal op het net met inhoudsloze en debiele filmpjes lastig te vallen. Als ik een liedje wil beluisteren of filmpje wil bekijken op youtube dan krijg je continu die zever te zien. Of eender op welke site die je komt zie je hun vervuilende banners. LDD stuurde ooit mails naar prive adressen wel dat vond ik er ook over. Als het VB dit ooit doet zal ik dit ook aanklagen. #Welvaart door Vooruitgang# dat kan enkel komen uit de koker van halve tsjeven. Vager en inhoudslozer kan niet.

Affiches kan je negeren , folders tot op zekere hoogte ook ... maar deze vorm van propaganda is mijn ziens contra productief. Mocht ik ooit al overwogen hebben om n-va te stemmen dan heb ik nu een afkeer van die partij.

Dit is niet de enige reden dat ik kriebels voel om terug actief te worden. Het uitpersen van de autorijder( multiple flitspalen , 0 promille voorstel , verlaging snelheden , rekeningrijden) neemt nu wel compleet geschifte vormen aan. En het doel mag duidelijk zijn de werkende Vlaming helemaal beroven.
De n-va werkt hier ook aan mee en zal als haar concurrenten dit goed uitspelen daar ook een prijs voor betalen.
Waarom ik nog steeds een afkeer heb van de n-va. Omdat het een eurofiele , pseudorechtse, elitaire partij is die gewoon een creatie is van de media om de volkswoede te kanaliseren. Ze zetelen nog steeds in het EU parlement in een fractie met groen en uiterst links. Dat op zich is al voldoende.

Eigenlijk kan ik met tot op zekere hoogte vinden in het programma van LDD. Maar het grootste probleem van LDD is Dedecker. En zonder Dedecker geen LDD. En bovendien zijn ze niet echt vlaams genoeg.


Blijft dus enkel het VB over voor mij. Gaat mijn stem het verschil maken ? Mssh niet. Maar ik maak toch een statement en voel me achteraf niet bedrogen. Ben ik nog een fanatieke VB kiezer. Nee helemaal niet.

Ik ben vandaag de dag economisch gematigd , ecologisch Groen , ethisch gematigd( al vind ik euthanasie op kinderen een brug te ver net als het opdringen van homopropaganda en adoptie etc maar ik kan wel leven met abortus onder voorwaarden etc) , republikeins , vlaams gezind , tikkeltje libertarisch etc. ik heb tal van allochtone vrienden die hard werken en stuiten op dezelfde zaken waar wij over klagen. Zoals eerder gezegd moet het VB veel minder de allochtoon aanvallen maar veel meer de politiek die de diversiteitscultus en massamigratie mogelijk maakt. Het VB en in het bijzonder FDW heeft daar soms grenzen mee overschreden.
Ook al omdat ze door het cordon en het mediacordon anders niet gehoord werden.

Ik zie nog altijd de islamisering als een groot en groeiend gevaar. Een individuele moslim kan perfect een prachtig mens zijn maar dat maakt die veroveringsideologie nog niet minder gevaarlijk.

Waarom ik terug VB zal stemmen ook al is het niet mijn ideale partij? Omdat ik door de vereniging van eurokritische krachten FPO, VB, LEGA NORD , WILDERS , SVP, DVP etc terug hoop krijg dat we het verschil kunnen maken. Mijn ideale partij zal een eenmanspartij zijn en dat geldt denk ik voor zowat iedereen . Maar aangezien dat utopisch is kies resoluut voor verzet . Ik heb niet langer de illusie dat we de demografische tijdbom kunnen ontmijnen. Mijn toekomst ligt niet langer in een Europa dat niet langer een westerse grondstroom kent. Maar zo lang ik hier ben zal ik in het belang van de mensen die hier blijven stemmen voor het behoudt van onze manier van leven.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 13:48   #2
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Zijn plaat blijft nog altijd hangen
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 13:57   #3
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

U kunt dat misschien wel zeggen maar ik ben wel degelijk geëvolueerd en vind het spijtig dat het VB niet genoeg evolueert. Maar er is hier geen alternatief.

Ik vind het spijtig dat ik niet op Wilders kan stemmen.

Als ik op de n-va stem kan ik europees gezien evengoed op Groen of uiterst links stemmen. Het enige positieve aan de n-va is dat ze iets of wat vlaamsgezind is. Voor de rest zie ik geen enkele reden om op die partij te stemmen. Ik ben geen ultra-liberaal weet je.

Als het VB wil overleven moet het haar conservatieve standunten die de individuele vrijheid inperken moderniseren en ook de grote groep migranten die wel onze manier van leven overnemen en wel bijdragen aan onze welvaart( minder dan 1/2 werkt) aanspreken. Dat is ook een uitdaging voor de republikeinen in de VS.

De parodox is natuurlijk dat diegenen die het bedje spreiden van de radicale is er zelf het grootste slachtoffer van zullen worden gezien hun progressieve opvattingen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 14:07   #4
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Ik ben vandaag de dag economisch gematigd , ecologisch Groen , ethisch gematigd( al vind ik euthanasie op kinderen een brug te ver net als het opdringen van homopropaganda en adoptie etc maar ik kan wel leven met abortus onder voorwaarden etc) , republikeins , vlaams gezind , tikkeltje libertarisch etc


Weer zo ene.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 14:08   #5
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht


Weer zo ene.
"maar ik kan wel leven"

Dat zijn vaak de ergste.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 14:51   #6
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Waarom ik nog steeds een afkeer heb van de n-va. Omdat het een eurofiele , pseudorechtse, elitaire partij is die gewoon een creatie is van de media om de volkswoede te kanaliseren. Ze zetelen nog steeds in het EU parlement in een fractie met groen en uiterst links. Dat op zich is al voldoende.
Dat vind ik ook zeer deplorabel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik ben vandaag de dag economisch gematigd , ecologisch Groen , ethisch gematigd( al vind ik euthanasie op kinderen een brug te ver net als het opdringen van homopropaganda en adoptie etc maar ik kan wel leven met abortus onder voorwaarden etc) , republikeins , vlaams gezind , tikkeltje libertarisch etc.
Volledig mee eens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Zoals eerder gezegd moet het VB veel minder de allochtoon aanvallen maar veel meer de politiek die de diversiteitscultus en massamigratie mogelijk maakt.
Inderdaad zijn zij die die multikul mogelijk maken, het grote gevaar. Massa's allo's naar hier halen (zonder de minste criteria - dus ook gangsters en misdadigers) en er dan geen blijf meer mee weten. Ik vind dat een R partij in feite ook zeer duidelijke signalen zou moeten geven aan de allo's van de buitenwereld dat ze hun problemen op eigen grond moeten uitvechten en oplossen ipv als lafaards weg te vluchten en hun op te dringen aan andere mensen/kulturen. Zeker wat betreft de moslims onder hen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik zie nog altijd de islamisering als een groot en groeiend gevaar. Een individuele moslim kan perfect een prachtig mens zijn maar dat maakt die veroveringsideologie nog niet minder gevaarlijk.
Natuurlijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Waarom ik terug VB zal stemmen ook al is het niet mijn ideale partij? Omdat ik door de vereniging van eurokritische krachten FPO, VB, LEGA NORD , WILDERS , SVP, DVP etc terug hoop krijg dat we het verschil kunnen maken. Mijn ideale partij zal een eenmanspartij zijn en dat geldt denk ik voor zowat iedereen . Maar aangezien dat utopisch is kies resoluut voor verzet . Ik heb niet langer de illusie dat we de demografische tijdbom kunnen ontmijnen. Mijn toekomst ligt niet langer in een Europa dat niet langer een westerse grondstroom kent. Maar zo lang ik hier ben zal ik in het belang van de mensen die hier blijven stemmen voor het behoudt van onze manier van leven.
Voila, nog eens iemand die het allemaal door heeft. Alhoewel mijn ideale partij er een zou zijn die iets strenger is dan het VB. Maar die bestaat spijtig genoeg niet. Misschien het FN van Frankrijk.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 februari 2014 om 14:54.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 14:56   #7
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Weer zo ene.
Nee twee. Tellen kunt ge ook al niet blijkbaar, Mr. de verdoken moslim.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 februari 2014 om 14:57.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 14:58   #8
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
"maar ik kan wel leven"
Dat zijn vaak de ergste.
Gij zijt ook heel, heel laag gevallen, dat ge uw gedachtengang al associeert met die van een trol.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 16:09   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Als dat je mening is, draadopstarter, dan heb je gelijk dat je Belang stemt.

Net zoals ik gelijk heb dat ik nva blijf stemmen.
Maar ik heb wel iets meer gelijk dan gij.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 17:15   #10
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als dat je mening is, draadopstarter, dan heb je gelijk dat je Belang stemt.

Net zoals ik gelijk heb dat ik nva blijf stemmen.
Maar ik heb wel iets meer gelijk dan gij.

.
Met Bourgeois en Bracke in de partij? Goed zot. Ik kan mij nog beelden herinneren toen Bourgeois door een VB-lid het vuur aan de schenen werd gelegd op het spreekgestoelte van het parlement. Hij liep als een klein kind weg. Bracke, ooit de rode ster van de VRT, daar rekent u ook op? Succes.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 17:21.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 17:28   #11
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Het hele zootje flaminganten kan de boom in.
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 17:35   #12
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Het hele zootje flaminganten kan de boom in.
Ja, gelukkig hebben wij onze Walen nog, die ons ondersteunen en onze economie redden.

Zonder de geldelijke steun van de Brusselaars, kan Vlaanderen het nooit redden.

En toen werd hij wakker ... en zag dat het omgekeerd was.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 17:39   #13
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Het hele zootje flaminganten kan de boom in.
Vroeg u zich niet af, waarom er zoveel 'onbeleefdheid' is tussen Vlamingen en Walen?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2014, 05:02   #14
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Het hele zootje flaminganten kan de boom in.
Wie laatst lacht best lacht. Wat gaat ge doen als de geldkraan dichtgedraaid word ? Ge kunt dan wel een trap onder uw Waals kont krijgen als ge dan nog durft bedelen.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 8 februari 2014 om 05:03.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 16:10   #15
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Na lange inactiviteit op dit forum vanwege en desinteresse in de politiek (ook al door de strubbelingen binnen het VB) en een druk prive en professioneel leven ga ik toch ( weliswaar beperkt) terug af en toe mijn mening uiten noem het gerust een uitlaatklep.

Waarom nu ? Omdat ik eigenlijk niet anders kan omdat de verwikkelingen van de jongste weken mij wel verplichten om terug actief te worden.

De n-va vindt het blijkbaar nodig mij overal op het net met inhoudsloze en debiele filmpjes lastig te vallen. Als ik een liedje wil beluisteren of filmpje wil bekijken op youtube dan krijg je continu die zever te zien. Of eender op welke site die je komt zie je hun vervuilende banners. LDD stuurde ooit mails naar prive adressen wel dat vond ik er ook over. Als het VB dit ooit doet zal ik dit ook aanklagen. #Welvaart door Vooruitgang# dat kan enkel komen uit de koker van halve tsjeven. Vager en inhoudslozer kan niet.

Affiches kan je negeren , folders tot op zekere hoogte ook ... maar deze vorm van propaganda is mijn ziens contra productief. Mocht ik ooit al overwogen hebben om n-va te stemmen dan heb ik nu een afkeer van die partij.

Dit is niet de enige reden dat ik kriebels voel om terug actief te worden. Het uitpersen van de autorijder( multiple flitspalen , 0 promille voorstel , verlaging snelheden , rekeningrijden) neemt nu wel compleet geschifte vormen aan. En het doel mag duidelijk zijn de werkende Vlaming helemaal beroven.
De n-va werkt hier ook aan mee en zal als haar concurrenten dit goed uitspelen daar ook een prijs voor betalen.
Waarom ik nog steeds een afkeer heb van de n-va. Omdat het een eurofiele , pseudorechtse, elitaire partij is die gewoon een creatie is van de media om de volkswoede te kanaliseren. Ze zetelen nog steeds in het EU parlement in een fractie met groen en uiterst links. Dat op zich is al voldoende.

Eigenlijk kan ik met tot op zekere hoogte vinden in het programma van LDD. Maar het grootste probleem van LDD is Dedecker. En zonder Dedecker geen LDD. En bovendien zijn ze niet echt vlaams genoeg.


Blijft dus enkel het VB over voor mij. Gaat mijn stem het verschil maken ? Mssh niet. Maar ik maak toch een statement en voel me achteraf niet bedrogen. Ben ik nog een fanatieke VB kiezer. Nee helemaal niet.

Ik ben vandaag de dag economisch gematigd , ecologisch Groen , ethisch gematigd( al vind ik euthanasie op kinderen een brug te ver net als het opdringen van homopropaganda en adoptie etc maar ik kan wel leven met abortus onder voorwaarden etc) , republikeins , vlaams gezind , tikkeltje libertarisch etc. ik heb tal van allochtone vrienden die hard werken en stuiten op dezelfde zaken waar wij over klagen. Zoals eerder gezegd moet het VB veel minder de allochtoon aanvallen maar veel meer de politiek die de diversiteitscultus en massamigratie mogelijk maakt. Het VB en in het bijzonder FDW heeft daar soms grenzen mee overschreden.
Ook al omdat ze door het cordon en het mediacordon anders niet gehoord werden.

Ik zie nog altijd de islamisering als een groot en groeiend gevaar. Een individuele moslim kan perfect een prachtig mens zijn maar dat maakt die veroveringsideologie nog niet minder gevaarlijk.

Waarom ik terug VB zal stemmen ook al is het niet mijn ideale partij? Omdat ik door de vereniging van eurokritische krachten FPO, VB, LEGA NORD , WILDERS , SVP, DVP etc terug hoop krijg dat we het verschil kunnen maken. Mijn ideale partij zal een eenmanspartij zijn en dat geldt denk ik voor zowat iedereen . Maar aangezien dat utopisch is kies resoluut voor verzet . Ik heb niet langer de illusie dat we de demografische tijdbom kunnen ontmijnen. Mijn toekomst ligt niet langer in een Europa dat niet langer een westerse grondstroom kent. Maar zo lang ik hier ben zal ik in het belang van de mensen die hier blijven stemmen voor het behoudt van onze manier van leven.
Waarom ik nooit VB zal stemmen:

- omdat ik een brein heb;
- omdat ik geen flamingant noch een idioot ben;
- omdat de B.U.B. bestaat.
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 16:42   #16
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Waarom ik nooit VB zal stemmen:

- omdat ik een brein heb;
- omdat ik geen flamingant noch een idioot ben;
- omdat de B.U.B. bestaat.
Waarom ik nooit BUB zal stemmen:

- Omdat ik een brein heb
- Omdat ik geen belgicist, noch een idioot ben
- Omdat de BUB bestaat
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 17:00   #17
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Waarom ik nooit VB zal stemmen:

- omdat ik een brein heb;
- omdat ik geen flamingant noch een idioot ben;
- omdat de B.U.B. bestaat.
Ik vraag me af wie in jouw clubje verantwoordelijk is voor de afdeling communicatie. Jouw posts bestaat louter uit sneren naar Vlaams-nationalisme zonder dat je met overtuigende argumenten op de proppen komt. Bovendien speelt je vaak op de man, ben je arrogant, en vertoon je Calimerogedrag. De realiteit is echter dat de B.U.B als partij niets voorstelt. Niet in Vlaanderen. Niet in Wallonië. Niet in Brussel. Niet in de Oost-kantons.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 10 februari 2014 om 17:00.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 17:28   #18
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Een stem op het VB is een stem voor de tradito's.
En weer gaan belgicisten en VBers hand in hand.

Laatst gewijzigd door giserke : 10 februari 2014 om 17:29.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 17:54   #19
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik vraag me af wie in jouw clubje verantwoordelijk is voor de afdeling communicatie. Jouw posts bestaat louter uit sneren naar Vlaams-nationalisme zonder dat je met overtuigende argumenten op de proppen komt. Bovendien speelt je vaak op de man, ben je arrogant, en vertoon je Calimerogedrag. De realiteit is echter dat de B.U.B als partij niets voorstelt. Niet in Vlaanderen. Niet in Wallonië. Niet in Brussel. Niet in de Oost-kantons.
Dat is nu net wat wij flaminganten verwijten. Jullie argumentatie is 0, jullie spelen vaak op de man (zoals nu weer), jullie zijn arrogant en jullie vertonen Calimerogedrag.

Jullie stellen momenteel iets voor, maar jullie zijn dan ook al 100 jaar bezig en jullie werden flink geholpen door de Duitse bezetter en door een lauwe, zelfs lakse, zuivering na de twee wereldoorlogen. De B.U.B. is nog maar 12 jaar bezig en wij bereiden ons voor op de grootste opkomst ooit in onze korte geschiedenis: lijsten in heel België. Wat kunnen we meer doen zonder geld en zonder media-aandacht?
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 18:04   #20
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Een stem op het VB is een stem voor de tradito's.
En weer gaan belgicisten en VBers hand in hand.
Is er buiten het VB een partij die naar een onafhankelijke Vlaamse staat streeft?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be