Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 21 april 2006, 14:00   #61
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En ik ben lang niet de enige die de islamwereld met nuchterheid durft te bekijken.
Het zou voor de verandering eens goed zijn indien de linkse angsthazen dat zelfs ook eens zouden doen.

Je kan hier beginnen Khonnor, je hoeft er niet eens van onder je kerktoren vandaan :

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php
Ik woon in hartje Antwerpen tussen de Turken, dankjewel.
Waar woon jij? Westvleteren of iets in die aard


[SIZE=2]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
De Marokkanen van het Rif
[/SIZE]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht

From the desk of Jan Neckers on Wed, 2006-04-19 18:52
blaat blaat blaat
Jan Neckers is columnist bij 't Pallieterke. Dat geeft mij voldoende indicatie over zijn politieke strekking om dit stukje niet al te serieus te moeten nemen.
En het feit dat één van de eerste woordjes in dit stuk met multikul begint, sterkt me in die overtuiging.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 21 april 2006 om 14:01.
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:08   #62
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
De grote kenner van de moslimwereld spreekt. Beweer jij echt dat je de moslimwereld door en door kent en zo je "nuchtere" conclusies kan trekken?
Nee, dat beweer jij, of althans dat probeer jij zo te verdraaien. Waarschijnlijk omdat dat in je natuur van hyprocriet ligt, of omdat je persé niet wil lezen wat er staat. Namelijk dat ik de islamwereld met nuchterheid durf aan te kijken.


Citaat:
Hoe ken je die moslimwereld dan?
Door mijn ogen en open op te trekken. En te lezen, heeeeeeeeeeeel veel te lezen.


Citaat:
En zeg nu niet: uit de boekjes, van het VB, ik leid het af uit het aantal moslim-terreurdaden op tv, etc.....
In een andere draad staat schrijf je hoe jij contant de VB-site afschuimt.
Schuif jouw verslaving aan die site dus maar niet op mij af, hypocriet.
Kom eens van onder je kerktoren, zoek een bibliotheek in je buurt, en dan kan jij misschien tegelijk met de moslimwereld beginnen aan je Verlichting.
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:12   #63
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Knor, hoe kan je de moslimwereld nuchter bekijken als je er zulk een subjectieve afkeer voor hebt, als je geen enkele vriend hebt die moslim is, als je alle info erover uit boeken en vanop "den televies" moet halen. Zonder het te weten heb je nu echt wel mijn punt bewezen dat je een angsthaas bent.

En nogmaals, ik woon niet in één of ander boerengat, ik woon in een multiculturele buurt in A'pen en dat gaat me goed af, wank you very much.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:16   #64
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Ik woon in hartje Antwerpen tussen de Turken, dankjewel.
Waar woon jij? Westvleteren of iets in die aard
Dat gaat jou geen moer aan.


Citaat:
Jan Neckers is columnist bij 't Pallieterke. Dat geeft mij voldoende indicatie over zijn politieke strekking om dit stukje niet al te serieus te moeten nemen.
Zo lijden aan vooringenomenheid Khonnor, en dan met het vingertje omhoog de betweter gaan uithangen en leuteren over vooringenomenheid en gebrek aan nuancering. Hmm, ik krijg weer een gevoel van déj�* vu bij al die schijnheiligheid.

Citaat:
En het feit dat één van de eerste woordjes in dit stuk met multikul begint, sterkt me in die overtuiging.
... sterkt je in je overtuiging van vooringenomenheid.
Les 1 : pluk die balk uit je oog alsvorens je anderen verwijt waar je je zelf aan bezondigt.
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:21   #65
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Dat gaat jou geen moer aan.
M.a.w., je wilt het niet zeggen uit schrik dat iedereen zou weten dat jij de angstige beunhaas bent die nog onder de kerktoren van één of ander klein gehucht woont waar ze de eerste moslim nog moeten tegenkomen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Zo lijden aan vooringenomenheid Khonnor, en dan met het vingertje omhoog de betweter gaan uithangen en leuteren over vooringenomenheid en gebrek aan nuancering. Hmm, ik krijg weer een gevoel van déj�* vu bij al die schijnheiligheid.
Niks vooringenomenheid, ik verspil ook geen tijd aan het uitpluizen van alle columns van FDW en co omdat ik op voorhand toch al weet welke teneur deze zal hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
... sterkt je in je overtuiging van vooringenomenheid.
Les 1 : pluk die balk uit je oog alsvorens je anderen verwijt waar je je zelf aan bezondigt.

En dit komt van iemand die haar beeld over de islam uit de boekskes en vanop den televies gehaald heeft. Lachen geblazen!
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 21 april 2006 om 14:21.
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:23   #66
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Knor, hoe kan je de moslimwereld nuchter bekijken als je er zulk een subjectieve afkeer voor hebt, als je geen enkele vriend hebt die moslim is, als je alle info erover uit boeken en vanop "den televies" moet halen. Zonder het te weten heb je nu echt wel mijn punt bewezen dat je een angsthaas bent.
1. Heb ik beweert dat ik geen moslimvrienden heb?
2. Heb ik beweert dat ik dat van 'den televies' haal?
Nee, dat zijn jouw leugenachtige insinuaties, alweer....
Kan jij echt nooit eens moeite doen om te lezen wat er staat.
Van waar die neurotische dwang tot liegen? Ben je zo ongelukkig in je vel Khonnor?

Ik heb moslimvrienden, weliswaar geseculariseerde.
Info dus uit een rechtstreekse bron ! ... naast de talrijke boeken die ik al over het onderwerp heb gelezen.


Citaat:
En nogmaals, ik woon niet in één of ander boerengat, ik woon in een multiculturele buurt in A'pen en dat gaat me goed af, wank you very much
Heb ik gezegd dat ik in een boerengat woon?
Nee, da's weeral een leugenachtige insinuatie.
Liegen is niet je 2de maar je 1ste natuur !
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:25   #67
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Khonnor : Niks vooringenomenheid, ik verspil ook geen tijd aan het uitpluizen van alle columns van FDW en co omdat ik op voorhand toch al weet welke teneur deze zal hebben.
In een andere draad beweer je juist het tegendeel !

Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:27   #68
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
1. Heb ik beweert dat ik geen moslimvrienden heb?
2. Heb ik beweert dat ik dat van 'den televies' haal?
Nee, dat zijn jouw leugenachtige insinuaties, alweer....
Kan jij echt nooit eens moeite doen om te lezen wat er staat.
Van waar die neurotische dwang tot liegen? Ben je zo ongelukkig in je vel Khonnor?

Ik heb moslimvrienden, weliswaar geseculariseerde.
Info dus uit een rechtstreekse bron ! ... naast de talrijke boeken die ik al over het onderwerp heb gelezen.

Heb ik gezegd dat ik in een boerengat woon?
Nee, da's weeral een leugenachtige insinuatie.
Liegen is niet je 2de maar je 1ste natuur !
Het is beweerd met een d, maar dit terzijde.

Voorts, proficiat, je hebt geseculariseerde moslim vriendjes. Dus, je geeft toe dat ook in de moslim wereld diverse strekkingen te vinden zijn, ipv het veralgemenende haatproza dat je hier nu al 800 postjes lang brengt.
Ofwel lieg je en heb jij geen moslimvriendjes en zeg je dit enkel om je vel te redden, ofwel heb je er wel en stel ik voor dat je nog eens goed naar hen luistert.

Ik heb nergens gezegd dat jij in een boerengat woont. Ironie, beste knor, ironie, en metaforen...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:29   #69
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Khonnor
En dit komt van iemand die haar beeld over de islam uit de boekskes en vanop den televies gehaald heeft. Lachen geblazen![/quote]

En waar komt jouw beeld van de islam vandaan?
Uit de menukaart van de kebabbar zeker, en de reclame voor voorverpakte couscousschotels.
Lachen geblazen !

Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:30   #70
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
In een andere draad beweer je juist het tegendeel !

Neen hoor, ik heb ze de laatste dagen eens vluchtig doorgenomen om te zien hoe het VB zou reageren. Ik had het beter niet gedaan. Ik voel me de laatste dagen een beetje misselijk.

__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:34   #71
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Voorts, proficiat, je hebt geseculariseerde moslim vriendjes. Dus, je geeft toe dat ook in de moslim wereld diverse strekkingen te vinden zijn, ipv het veralgemenende haatproza dat je hier nu al 800 postjes lang brengt.
De uitdrukking 'gesecularsieerde moslims' is een contradicto in terminis.
Ik hield het bij deze omschrijving om jou 3 hersencellen niet meer te belasten dan ze al zijn.

Citaat:
Ofwel lieg je en heb jij geen moslimvriendjes en zeg je dit enkel om je vel te redden, ofwel heb je er wel en stel ik voor dat je nog eens goed naar hen luistert.
Ik luister heel goed naar mijn geseculariseerde allochtone vrienden (alias ex-moslims), meer dan jou lief is. Had je dat dan nog niet gemerkt?
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:34   #72
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Neen hoor, ik heb ze de laatste dagen eens vluchtig doorgenomen om te zien hoe het VB zou reageren. Ik had het beter niet gedaan. Ik voel me de laatste dagen een beetje misselijk.

Kronkel kronkel kronkel
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:35   #73
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
De uitdrukking 'gesecularsieerde moslims' is een contradicto in terminis.
Ik hield het bij deze omschrijving om jou 3 hersencellen niet meer te belasten dan ze al zijn.



Ik luister heel goed naar mijn geseculariseerde allochtone vrienden (alias ex-moslims), meer dan jou lief is. Had je dat dan nog niet gemerkt?
waarom is dat een contradictio in terminis? seculiere katholieken bestaan toch ook?
vlijmscherp is offline  
Oud 21 april 2006, 14:36   #74
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waarom is dat een contradictio in terminis? seculiere katholieken bestaan toch ook?
Nee, die bestaan niet.
Je bent ofwel het ene, ofwel het andere.

Waarschijnlijk bedoelde je niet-praktiserende katholiek.
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 14:38   #75
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik heb nergens gezegd dat jij in een boerengat woont. Ironie, beste knor, ironie, en metaforen...
Tiens:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khonnor
M.a.w., je wilt het niet zeggen uit schrik dat iedereen zou weten dat jij de angstige beunhaas bent die nog onder de kerktoren van één of ander klein gehucht woont waar ze de eerste moslim nog moeten tegenkomen
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 21 april 2006, 14:39   #76
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Nee, die bestaan niet.
Je bent ofwel het ene, ofwel het andere.

Waarschijnlijk bedoelde je niet-praktiserende katholiek.
seculier in de zin van onkerkelijk. je kan je katholiek voelen maar toch niet akkoord gaan met de katholieke Kerk.
vlijmscherp is offline  
Oud 21 april 2006, 14:40   #77
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
De uitdrukking 'gesecularsieerde moslims' is een contradicto in terminis.
Ik hield het bij deze omschrijving om jou 3 hersencellen niet meer te belasten dan ze al zijn.
Niks contradictio in terminis. Secularisering is de benaming voor het algemene fenomeen dat religie als levenshouding voor de personen in de maatschappij aan belang verliest. Dit wilt niet zeggen dat een geseculariseerd iemand de basiswaarden van zijn godsdienst niet meer respecteert. Dit wil enkel zeggen dat hij/zij de strikte regels opgelegd door zijn godsdienst niet meer volgt, en dat hij /zij zich niet meer in hoofdzaak door zijn/haar godsdienst laat leiden om invulling te geven aan het leven . Zo is bijv. 95% van de Christenen in West-Europa eigenlijk geseculariseed

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ik luister heel goed naar mijn geseculariseerde allochtone vrienden (alias ex-moslims), meer dan jou lief is. Had je dat dan nog niet gemerkt?
Hiermee geef je nogmaals toe dat de moslimwereld veel ruimer is en veel meer strekkingen bevat dan je wilt toegeven. Jij extrapoleert het fanatisme en fundamentalisme van een bepaalde groep moslims naar heel de moslimwereld. Waarschijnlijk heb jij schrik van elke niet-bekeerde moslim omdat hij een potentieel terrorist of moordenaar is.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 21 april 2006 om 14:41.
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:43   #78
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Nee, die bestaan niet.
Je bent ofwel het ene, ofwel het andere.

Waarschijnlijk bedoelde je niet-praktiserende katholiek.
Zwart wit zwart wit zwart wit. De enige manier waarop knor kan denken. Doet me een beetje denken aan het binaire getalstelsel. Het is 0 of 1.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 14:49   #79
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik woon in hartje Antwerpen tussen de Turken, dankjewel.
Waar woon jij? Westvleteren of iets in die aard




Jan Neckers is columnist bij 't Pallieterke. Dat geeft mij voldoende indicatie over zijn politieke strekking om dit stukje niet al te serieus te moeten nemen.
En het feit dat één van de eerste woordjes in dit stuk met multikul begint, sterkt me in die overtuiging.

Ik heb dat al van meer dan 1 bron gehoord dan Jan Neckers, minder politiek correcte bronnen natuurlijk. Maar ik zou toch maar oppassen met het palieterke niet serieus te nemen. Want ik moet zeggen dak daar de laatste tijd meer serieuze dingen in lees dan in al die "goei" gazetten.

Ik zet datgene wat ik daar lees, tegen dingen die ik elders lees of zie, en ze zitten er zelden naast, zijn konsekwent, en schuwen het ook niet om tegen het belang in te gaan als dat nodig is.
Herr Flick is offline  
Oud 21 april 2006, 14:51   #80
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Niks contradictio in terminis. Secularisering is de benaming voor het algemene fenomeen dat religie als levenshouding voor de personen in de maatschappij aan belang verliest. Dit wilt niet zeggen dat een geseculariseerd iemand de basiswaarden van zijn godsdienst niet meer respecteert. Dit wil enkel zeggen dat hij/zij de strikte regels opgelegd door zijn godsdienst niet meer volgt, en dat hij /zij zich niet meer in hoofdzaak door zijn/haar godsdienst laat leiden om invulling te geven aan het leven . Zo is bijv. 95% van de Christenen in West-Europa eigenlijk geseculariseed

Laat me dan rechtzetten dat mijn vrienden vrijzinnige allochtonen zijn, maar definitely geen moslims. Ik preciseer dat hier uit respect voor hen omdat ze op geen enkele wijze met islam willen geassocieerd worden.


Citaat:
Hiermee geef je nogmaals toe dat de moslimwereld veel ruimer is en veel meer strekkingen bevat dan je wilt toegeven.
Heb ik ooit het tegendeel beweerd?
Graag bewijzen. Zo rap mogelijk. Quotes bij voorbeeld waarin ik dat zwart op wit geschreven heb.

Citaat:
Jij extrapoleert het fanatisme en fundamentalisme van een bepaalde groep moslims naar heel de moslimwereld.
Waar heb ik dat gedaan? Schuif je nu weer niet het beeld dat jij over moslims hebt in mijn schoenen? Net zoals je je voorgaande 5.000 posts met leugenachtige insinuaties vulde, die je uiteindelijk niet kon hard maken?

Citaat:
Waarschijnlijk heb jij schrik van elke niet-bekeerde moslim omdat hij een potentieel terrorist of moordenaar is.
Ik ben bang van niemand. Laat zeggen dat ik zelfmoordterroristen niet zo'n verrijking als jij beschouw. Laat zeggen dat ik de rage van zelfmoordterroristen niet minimaliseer als een voorbijgaand modeverschijnseltje.
Knorretje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be