Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2012, 19:02   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
et alors?
Niks abnormaals aan. Jouw indruk, die is pas niet normaal.
Hier moet ik Droske nu toch gelijk geven.

Mag die man nu niet eens meer een stapke in de wereld zetten ?
Moet hij zich echt in een ivoren toren opsluiten ?

Di Rupo moet bestreden worden zonder mededogen, op politiek vlak. Voor al de rest is hij een gewone buitenlander gelijk iedere Waal, Fransman ....




pffff
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 20:19   #102
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik dacht dat dit net was waar hij van vrijgepleit was.
Hij is vrijgepleit voor EEN beschuldiging!!

Trouwens , ik vrees dat buitenlandse media wel bepaalde zaken zullen onderzoeken en , indien er vuur is en niet alleen rook, zullen ze wel dat vuur aanwakkeren.

Laatst gewijzigd door omaplop : 13 januari 2012 om 20:23.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 21:07   #103
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik blijf het eigenaardig vinden dat de belangrijkste persoon in de Belgische politiek van dat ogenblik zich in volle onderhandelingsperiode 's nachts en alleen in de buurt van Fontainas ophoudt (dus niet in Bergen) en daar enkele Friezen tegen het lijf loopt die dat toevallig op film vastleggen. PS: De opname gebeurde op ongeveer 200 meter in vogelvlucht van Fontainas. Bewijs: de People Shoe Design winkel waarvan de neonreclame goed in het filmpje in beeld komt, ligt op de hoek van de Lombaardstraat en de Zuidlaan. Gemakkelijk te vinden via Google maps en en Google Street View.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111215_169
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...n-brussel.aspx
Ik beweer hiermee niets, ik stel gewoon vast, maar ik kan mij niet ontdoen van de indruk dat dit niet 'normaal' is.
Ik weet enkel wat ik las in de pers. En er heeft toch wel enkele keren in de pers gestaan dat EDR een appartement in centrum brussel heeft, om te vermijden dat hij terug naar Mons zou moeten rijden. Hij is overigens niet de enige toppoliticus die daar een appartement heeft.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 21:32   #104
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Hoe je het nu draait of keert een uit de lucht gegrepen aantijging is een gerucht. Er zijn al mensen onderzocht geweest door het gerecht voor uit de lucht gegrepen aantijgingen. Mensen die zich aan zoiets schuldig maken mogen van mij gerust ook vervolgd worden. Het gerecht kan niet bij voorbaat weten of die aantijgingen terecht zijn ja dan neen.
Tegen mij zijn er zover ik weet gaan aanwijzingen noch geruchten, zelfs niet uit de lucht gegrepen, derhalve kan men 'aannemen' dat ik 0,0 pedofiel ben. Wat ik ook ben. Tegen Di Rupo zijn er wel zulke geruchten dus kan ik dat niet aannemen en moet het in feite onderzocht worden en waarschijnlijk degene die de aantijgingen doet daarvoor straffen. Als het gerecht dat niet doet blijft het een gerucht.
Persoonlijk vind ik zo'n aantijgingen niet lichtzinnig te nemen en u gaat er veel te lichtzinnig mee om. Dat is dus storend, al begrijp ik wel uw punt, dat moet u dan maar op een andere manier maken.
Voor diegene die het wil weten, is er nog voldoende materiaal te vinden over de fantast Olivier Trusnach.
De "aanklacht" van pedofilie was van 1996. Daarna heeft dat manneke zijn streken gewoon voortgezet, tot in engeland toe : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GSDC7I8F

De reacties van de politieke wereld uit die tijd staan hier kernachtig beschreven : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GSDC7I8F

Mooie beschrijving van de fantast : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=G3FC7JAP

Eventjes googlen op zijn naam kan je nog veel meer leren.

Ik kan moeilijk aannemen dat mensen die op geregelde basis de pers volgen, dit niet weten. Er is niet weten, of niet willen weten.

Geruchten ? Die zijn er enkel hier op dit forum, en zijn stelselmatig terug te brengen tot een drietal personen die dit regelmatig oprakelen, zonder ook maar ooit iets van fundament te geven voor hun beschadigingspogingen.
Op de duur zie je het gevolg : andere forumleden beginnen in te pikken in de discussie, en gaan mee in de foutieve logika dat iemand zich zou moeten verdedigen tegen geruchten. Uiteraard is dat niet zo ! Dat is komplete omkering van bewijslast. We zijn hier toch niet in pakistan of iran ofzo ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 21:44   #105
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Voor diegene die het wil weten, is er nog voldoende materiaal te vinden over de fantast Olivier Trusnach.
De "aanklacht" van pedofilie was van 1996. Daarna heeft dat manneke zijn streken gewoon voortgezet, tot in engeland toe : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GSDC7I8F

De reacties van de politieke wereld uit die tijd staan hier kernachtig beschreven : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GSDC7I8F

Mooie beschrijving van de fantast : http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=G3FC7JAP

Eventjes googlen op zijn naam kan je nog veel meer leren.

Ik kan moeilijk aannemen dat mensen die op geregelde basis de pers volgen, dit niet weten. Er is niet weten, of niet willen weten.

Geruchten ? Die zijn er enkel hier op dit forum, en zijn stelselmatig terug te brengen tot een drietal personen die dit regelmatig oprakelen, zonder ook maar ooit iets van fundament te geven voor hun beschadigingspogingen.
Op de duur zie je het gevolg : andere forumleden beginnen in te pikken in de discussie, en gaan mee in de foutieve logika dat iemand zich zou moeten verdedigen tegen geruchten. Uiteraard is dat niet zo ! Dat is komplete omkering van bewijslast. We zijn hier toch niet in pakistan of iran ofzo ?
Kleine nuance Peter is dat Di Rupo zich niet moet vrijpleiten het gerecht moet dit doen. Van omkering van bewijslast heb ik nooit gesproken. Als het om deze oude feiten gaat dan dacht ik dat dit al lang gebeurd was. Het vervelende aan dit soort feiten is, en dat is dus vervelend voor Di Rupo, is dat het blijft plakken. Vandaar dus dat deze lasterlijke praktijken ook aangepakt moeten worden.
Dat is in feite ongeveer mijn standpunt, een statement dat ik ongeveer evenveel een pedofiel zou zijn als Di Rupo of eender wie welke andere persoon wil ik gewoon niet horen omdat ik weet dat ik het niet ben en van die andere weet ik het gewoon niet. Zo zou ik ook niet graag horen dat ik evenveel pedofiel ben als BDW. Dat stuit mij simpelweg tegen de borst. Zowel voor mij in feite als de andere persoon die ermee genoemd wordt. Waarom ? Omdat ik er verdomme helemaal niet mee geassocieerd wil worden. Pedofilie is ongeveer het verwerpelijkste dat er bestaat, vandaar.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2012 om 21:47.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 21:44   #106
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
De mantel der liefde... Of pure roddels die op niets gebaseerd zijn?
Niet zolang geleden liepen er drie (3!) verschillende strafdossiers tegen Di Rupo wegens pedofilie. Dat werd door de minister van justitie bevestigd in het federale parlement in antwoord op een parlementaire vraag over die onsmakelijke kwestie.

Je beseft toch wel dat als men een strafdossier start tegen iemand er serieuze aanwijzingen moeten zijn dat er misdaden gepleegd zijn?

Je beseft toch ook wel dat als Belgische procureurs, tegen een man als Di Rupo, drie verschillende strafdossiers opstarten wegens pedofilie er zeer ernstige aanwijzingen moeten zijn?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 22:30   #107
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik dacht dat dit net was waar hij van vrijgepleit was.
Hij is alleen vrijgepleit omdat men niet kon aantonen dat de prostitués waar hij gebruik van maakte minder dan 18 jaar waren, want het stond zo op hun paspoort. Dat hij een hoerenloper is betwist hij zelf niet eens.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 23:17   #108
De stem van het volk
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 januari 2012
Berichten: 7
Standaard

ook genoeg van de regering?
bent u het ook beu gepluimt te worden?
wij zijn een facebookgroep opgestart die opkomt voor het gewone volk genaamd "regering doet belg bloeden".
word lid en laat u mening horen.
mvg
De stem van het volk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 23:31   #109
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik weet enkel wat ik las in de pers. En er heeft toch wel enkele keren in de pers gestaan dat EDR een appartement in centrum brussel heeft, om te vermijden dat hij terug naar Mons zou moeten rijden. Hij is overigens niet de enige toppoliticus die daar een appartement heeft.
Ligt dat appartement dan in de buurt van Fontainas, zo een 2 km in vogelvlucht van de regeringsgebouwen? Eigenlijk aan de andere kant van Brussel-Stad?
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 23:47   #110
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

En dat is dan premier van België.
Dutroux mag trots zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 08:21   #111
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Niet zolang geleden liepen er drie (3!) verschillende strafdossiers tegen Di Rupo wegens pedofilie. Dat werd door de minister van justitie bevestigd in het federale parlement in antwoord op een parlementaire vraag over die onsmakelijke kwestie.
Post jij dan maar eens het verslag van deze parlementaire vraag. Dat moet online te vinden zijn op de websites van de Kamer en de Senaat. Or it didn't happen.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 11:12   #112
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Hij is alleen vrijgepleit omdat men niet kon aantonen dat de prostitués waar hij gebruik van maakte minder dan 18 jaar waren, want het stond zo op hun paspoort. Dat hij een hoerenloper is betwist hij zelf niet eens.
allé, we hebben die ene Belgische man die bij de hoeren gaat gevonden.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 11:17   #113
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik weet enkel wat ik las in de pers. En er heeft toch wel enkele keren in de pers gestaan dat EDR een appartement in centrum brussel heeft, om te vermijden dat hij terug naar Mons zou moeten rijden. Hij is overigens niet de enige toppoliticus die daar een appartement heeft.
U kunt desgewenst het (uiteraard beknopt) synthesedossier zelf inkijken :

* klik op http://wikileaks.org/wiki/Belgium:_D...35_pages,_2005

* klik op download file

* bekijk (o.a.) de pagina's 813 tot en met 822

Laatst gewijzigd door Gwylan : 14 januari 2012 om 11:18.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 11:27   #114
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U kunt desgewenst het (uiteraard beknopt) synthesedossier zelf inkijken :

* klik op http://wikileaks.org/wiki/Belgium:_D...35_pages,_2005

* klik op download file

* bekijk (o.a.) de pagina's 813 tot en met 822
Verhelderend!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:00   #115
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Niet zolang geleden liepen er drie (3!) verschillende strafdossiers tegen Di Rupo wegens pedofilie. Dat werd door de minister van justitie bevestigd in het federale parlement in antwoord op een parlementaire vraag over die onsmakelijke kwestie.

Je beseft toch wel dat als men een strafdossier start tegen iemand er serieuze aanwijzingen moeten zijn dat er misdaden gepleegd zijn?

Je beseft toch ook wel dat als Belgische procureurs, tegen een man als Di Rupo, drie verschillende strafdossiers opstarten wegens pedofilie er zeer ernstige aanwijzingen moeten zijn?
bron?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:01   #116
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Hij is alleen vrijgepleit omdat men niet kon aantonen dat de prostitués waar hij gebruik van maakte minder dan 18 jaar waren, want het stond zo op hun paspoort.
bron?

Citaat:
Dat hij een hoerenloper is betwist hij zelf niet eens.
bron?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:01   #117
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ligt dat appartement dan in de buurt van Fontainas, zo een 2 km in vogelvlucht van de regeringsgebouwen? Eigenlijk aan de andere kant van Brussel-Stad?
et alors?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:03   #118
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Verhelderend!
Voor u misschien verhelderend. Voor de rest van de wereld is dit oud nieuws. Valse aantijgingen die na onderzoek naar het rijk der fabelen zijn verdwenen. U herkauwt steeds weer hetzelfde weerlegde verhaaltje.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:10   #119
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Voor u misschien verhelderend. Voor de rest van de wereld is dit oud nieuws. Valse aantijgingen die na onderzoek naar het rijk der fabelen zijn verdwenen. U herkauwt steeds weer hetzelfde weerlegde verhaaltje.
Dat is een uitermate subjectieve voorstelling van zaken. De realiteit is : het betreft een deel van het dossier dat niet tot vervolging van de betrokkenen heeft geleid. Waarvan akte.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 12:13   #120
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat is een uitermate subjectieve voorstelling van zaken. De realiteit is : het betreft een deel van het dossier dat niet tot vervolging van de betrokkenen heeft geleid. Waarvan akte.
Ach, Gwylan, als je alle puzzelstukjes hierover bij elkaar legt, kun je niet anders dan tot die ene conclusie komen.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be