Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 16 januari 2007, 21:10   #1
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard Fort Vlaanderen

Beste,

Stel dat u aan de macht komt. U besluit om alle vreemdelingen die moslim zijn (u wijst in uw verschillende posts geweldig op "het gevaar" van die kant), die thuis nog hun moedertaal durven spreken, die geen werk hebben, die hier illegaal zijn, ... U stuurt die allemaal terug naar hun land.
Hoeveel denkt u dat zo'n operatie zou kosten, én, in hoeveel tijd zou de plek van die "illegalen" terug ingevuld zijn door een nieuwe stroom vluchtelingen?
Hoe denkt u dus een eind te maken aan de vluchtelingenstromen naar Europa? Als u beseft dat die mensen bereid zijn hun leven op het spel te zetten om hier te raken, dan komt u misschien net zoals ik tot de conclusie dat een simpele grens hen niet zal tegenhouden.

Ik kijk alvast uit naar uw antwoord.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 17 januari 2007, 14:40   #2
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Ik zal wel weer het verwijt krijgen dat ik geen afdoend antwoord geef, maar eerlijk gezegd: uw vragen vergen een heel boek. Anderzijds ben ik vereerd door uw veronderstelling dat ik een van de fundamentele wereldproblemen kan oplossen.
Laat ik een voorzet geven.
Om het lapidair uit te drukken: alleen minder geboorten kunnen in de Derde Wereld zorgen voor een betere voeding en opvoeding. Het is derhalve aan het Westen om de keuze te maken: ofwel doet men niets aan de bevolkingsexplosie in de Derde Wereld (wat nog meer dan vandaag tot ontzaglijke drama’s zal leiden zoals hongersnoden, epidemieën en pandemieën, immigratieperikelen, oorlogen en genocides) ofwel probeert men via de internationale fora daar iets aan te doen door een systeem van vrijhandel-annex-demografische-nulgroei die het de achtergebleven volkeren moet mogelijk maken eindelijk zelfbedruipend te worden en een menswaardig levenspeil te bereiken.
Filip De Man is offline  
Oud 17 januari 2007, 14:56   #3
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Herinnert U zich de VB actie 12 12 12, een actie tegen ontwikkelingssamenwerking las emanatie van het "eigen volk eerst".
Een vermindering van een bevolkingsexplosie komt er eerst na een vermeerdering van de welvaart. Een vermeerdering van de elvaart komt er eerst na de afbraak van een globalistische uitbuiting ten bate van oligarchieën en multinationals.

Het VB schittert niet in haar neiging met andere volkeren, naties samen te werken. Men kan nog niet met mensen die een andere taal spreken in het eigen land samenwerken en is zelfs bereid de voor ons zo belangrijke "ruimte" op te geven. Uw onafhankelijk Vlaanderen zal onvoldoende industriegronden ter beschikking hebben !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 17 januari 2007, 15:00   #4
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik zal wel weer het verwijt krijgen dat ik geen afdoend antwoord geef, maar eerlijk gezegd: uw vragen vergen een heel boek. Anderzijds ben ik vereerd door uw veronderstelling dat ik een van de fundamentele wereldproblemen kan oplossen.
Laat ik een voorzet geven.
Om het lapidair uit te drukken: alleen minder geboorten kunnen in de Derde Wereld zorgen voor een betere voeding en opvoeding. Het is derhalve aan het Westen om de keuze te maken: ofwel doet men niets aan de bevolkingsexplosie in de Derde Wereld (wat nog meer dan vandaag tot ontzaglijke drama’s zal leiden zoals hongersnoden, epidemieën en pandemieën, immigratieperikelen, oorlogen en genocides) ofwel probeert men via de internationale fora daar iets aan te doen door een systeem van vrijhandel-annex-demografische-nulgroei die het de achtergebleven volkeren moet mogelijk maken eindelijk zelfbedruipend te worden en een menswaardig levenspeil te bereiken.
Zoals in china ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 17 januari 2007, 15:21   #5
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Eerst en vooral, bedankt voor uw antwoord. Ik veronderstel alleen maar dat u er een visie op moet hebben en ik stel het op prijs dat u die hier deelt met ons.

Ik ben het met u eens als het gaat over het zelfbedruipend maken van de derde-wereldlanden, maar wat bedoelt u precies met vrijhandel-annex-demografische-nulgroei?
Wilt u voorwaarden voor handel koppelen aan demografisch beleid ter plaatse? Vindt in dat opzicht ook dat we onze overschotten niet meer gesubsidieerd mogen dumpen in de derde wereld?
En mogen/moeten we ons mengen in (al dan niet "interne") conflicten in de gebieden waar de vluchtelingen vandaan komen?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 17 januari 2007, 15:34   #6
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

De demografie is op zich enkel een probleem indien we het huidige technologische niveau van de 3de wereldlanden willen behouden: landbouw op zijn inefficients.

Ik ben er van overtuigd dat indien men actief meewerkt aan de technologische vooruitgang in deze landen, dat er helemaal geen geboortebeperking nodig is omdat de geboortegroei zichzelf wel zal stabiliseren zoals in het rijke weste na verloop van tijd. Onderwijs is hierin the key parameter. Investeer miljarden in onderwijs voor deze landen en het probleem is opgelost.
Tavek is offline  
Oud 17 januari 2007, 15:48   #7
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik zal wel weer het verwijt krijgen dat ik geen afdoend antwoord geef, maar eerlijk gezegd: uw vragen vergen een heel boek. Anderzijds ben ik vereerd door uw veronderstelling dat ik een van de fundamentele wereldproblemen kan oplossen.
Laat ik een voorzet geven.
Om het lapidair uit te drukken: alleen minder geboorten kunnen in de Derde Wereld zorgen voor een betere voeding en opvoeding. Het is derhalve aan het Westen om de keuze te maken: ofwel doet men niets aan de bevolkingsexplosie in de Derde Wereld (wat nog meer dan vandaag tot ontzaglijke drama’s zal leiden zoals hongersnoden, epidemieën en pandemieën, immigratieperikelen, oorlogen en genocides) ofwel probeert men via de internationale fora daar iets aan te doen door een systeem van vrijhandel-annex-demografische-nulgroei die het de achtergebleven volkeren moet mogelijk maken eindelijk zelfbedruipend te worden en een menswaardig levenspeil te bereiken.
Hoe wilt u de bevolkingsexplosie verhinderen in de Derde Wereld als de Paus en de RKK tegen anticonceptiva zijn en alles wat natuurllijk is blijven predikken? Binnen uw partij zijn trouwens talrijke conservatieven die er een zelfde mening op na houden.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 januari 2007 om 15:49.
labyrinth is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:24   #8
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Hoe wilt u de bevolkingsexplosie verhinderen in de Derde Wereld als de Paus en de RKK tegen anticonceptiva zijn en alles wat natuurllijk is blijven predikken? Binnen uw partij zijn trouwens talrijke conservatieven die er een zelfde mening op na houden.

Afrika moet het probleem niet zijn voor het Vlaams Belang. Als ze ginder elkaar willen kapot neuken (verkrachten) en uitmoorden, is dat hun zaak en niet de onze.

De geldkraan moet dicht gedraaid worden en enkel openstaan voor landen die een positieve toekomst willen uitbouwen. (voor wat hoort wat)
Vorenus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be