Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 18 januari 2007, 13:31   #1
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard niet de echte Filip de Man!

Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:33   #2
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.
Dat kan natuurlijk ook...Zou wel wat laag bij de grond zijn...
largo_w is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:37   #3
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

lol, da's een goeike CAP !
Anna List is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:39   #4
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

het zou mij verbazen, dan zou de moderatie er al lang iets tegen gedaan hebben.

Volgens mij is deze volksvertegenwooridger gewoon zo.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:51   #5
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Volgens mij is deze volksvertegenwooridger gewoon zo.
Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:54   #6
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...

Capke, niet uitmelken, het was een goeike, kort krachtig en venijnig ... maar nu ben je ze aant rekken ... daar wordt een mop zelden beter van.
Anna List is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:56   #7
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...

Misschien heb je wel gelijk, welke volksvertegenwoordiger zou anders zulke dingen zeggen:

-"Ward de Bever"

-"Vreemd bovendien dat die 'arme' vreemdelingen in hun thuisland niet bij de vleet bussen in de fik steken.
In eigen land kennen ze natuurlijk geen kansarmoede."
Gevraagd naar voorstellen mbt tot ontwikkelingshulp

- "Mijn mening over de islam staat in het lang en het breed op http://www.filipdeman.be/6/4/"
Gevraagd naar 'blank europa' en zijn mening daarover

- " Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan."
Gevraagd wat hij vindt van het feit dat een VB-aanhanger het woord mak(k)ak gebruikt.

- "Sommigen zijn voorstander van de 'melting pot', ik niet.
Eén van de rijkdommen van de wereld is precies dat er veel verschillende volkeren en culturen bestaan." en een opmerking over Duitse herders en dat mensen daarom nazi's zijn.

Gevraag wat we moeten denken van zijn uitspraak 'bloed en bodem'

- "Ik zou die ethische poseur annex drugssnuiver geen woord gegund hebben.Nee man, dan liever een pint in de bar."
Gevraagd naar zijn mening over 0110

Om nog maar over de viswinkel opmerking en onrespectvol zijn tov posters te zwijgen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell

Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 januari 2007 om 14:16.
Kay_ is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:01   #8
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 18 januari 2007 om 14:01.
smiley is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:03   #9
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.

Bon, ik vind het anders niet erg normaal dat een volksvertegenwoordiger geen voorstellen geeft als je hem vraagt over dingen als bijvoorbeeld ontwikkelingshulp
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:04   #10
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is
Vandaar dat het interessant zou geweest zijn indien de Man concreet to-the-point, beargumenteerd, beleefd, met respect voor de vragenstellers en helder zou antwoorden op de vragen die hem in deze sessie worden voorgelegd.

Wat we nu te lezen krijgen zegt niets over politiek maar alles over de figuur zelf. Het maakt zijn partij er niet sympathieker op en zijn argumentatie niet overtuigender. Een gemiste kans dus.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:08   #11
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.
Voila, capaciteiten en capabel zijn wordt overgewaardeerd. In deze particratie is het belangrijker dat ge als volksvertegenwoordiger op het juiste moment op het juiste knoppeke drukt. Er wordt wel voor u gedacht...
Pieke is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:09   #12
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.
Dan mag dat programma ook uitgelegd worden... Als antwoorden zoals "als een kat bevalt in een viswinkel, heeft die dan visjes?" het standpunt van de partij zijn dan zegt dat genoeg...
largo_w is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:12   #13
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

het is inderdaad een ontzettende zielige vertoning.
Ik hoop voor het VB dat de filip de man die hier post fake is, maar ik vrees dat de man echt zo is.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:33   #14
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.
Dat durf ik me soms wel afvragen als ik Hans1's berichten lees, welke garantie hebben wij? Dat is juist het mooie aan die forumsessies, ik denk dat de moderatie zelf contact opneemt met de politicus en garandeert dat het wel degelijk de juiste persoon is? ...Ja toch?!
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:38   #15
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

moest het niet de echte filip de man zijn, zou de echte filip de man wel al van zich laten horen hebben.
er zitten VB-mandatarissen op dit forum. VB is watching you.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 18 januari 2007, 15:10   #16
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 januari 2007 om 15:10.
Anna List is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be