Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 22:48   #21
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Negers, lui? Dan hebt u hoogstwaarschijnlijk nog nooit gehoord van the hardest working man in showbusiness...



Mistah James Brown
__________________
auction your future!
netslet is offline  
Oud 17 januari 2007, 22:51   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dus zwarten zijn per definitie lui?! Als dat niet ruikt naar racisme dan weet ik het ook niet meer..
En dat dan nog komende van C2C, een die-hard linkse.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 17 januari 2007, 23:02   #23
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Puur racisme inderdaad. Mijn buren zijn Zwart-Afrikanen en zijn zeer charmante en sympathieke mensen. De meeste sympathieken in mijn buurt, als je het mij vraagt.
Everytime is offline  
Oud 17 januari 2007, 23:27   #24
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Deze werkten ook hard

Vorenus is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:02   #25
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Puur racisme inderdaad. Mijn buren zijn Zwart-Afrikanen en zijn zeer charmante en sympathieke mensen. De meeste sympathieken in mijn buurt, als je het mij vraagt.
Het ging er niet over of zwarte negers sympathiek zijn. Natuurlijk zijn zwarte negers sympathiek, die kunnen toffe danskes doen en die glimlachen altijd breed. Maar het gaat erover of ze ook gelijk een bende neurotische konijnen 60 uur per week zonder te glimlachhen voor ne lichtbak kunnen zitten op een of ander boekhoudkantoor of in een bank um zu arbeiten.

Het antwoord is: nein. En als fiere Vlaeminck die in termen van "wij, de Vlaemingen" durft spreken, durf ik ook spreken over "zij, de zwarte negers die niet gedurende 60 uur per week neurotisch voor ne lichtbak kunnen zitten." De hardwerkende Vlaeming kan dat wel. Schluss damit.

Laatst gewijzigd door C2C : 18 januari 2007 om 00:04.
C2C is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:24   #26
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Van mij moeten er geen hopen gastarbeiders (of gastdoppers) naar hier gehaald worden.
Er zijn verdorie meer dan een half miljoen werklozen in dit land!
Een aantal bemerkingen daarover:

1. Er bestaat in ons land zoiets als een probleem van vergrijzing. Eenvoudig uitgelegd komt het erop neer dat onze bevolkingspiramide dreigt ondersteboven te komen staan waarbij een klein aantal jongere mensen hard en lang zal moeten werken om een zeer groot aantal bejaarden te onderhouden.
Diverse geledingen zoals de werkgevers in ons land en andere Westeuropese landen stellen dat de enige oplossing erin bestaat immigratie toe te staan zodat de migranten mee ingeschakeld kunnen worden in onze economie en op die manier de pensioenen van onze bejaarden kunnen helpen voorzien. Hoe zou u het probleem van de vergrijzing in Westeuropa oplossen als dat niet gebeurt door migratie?

2. U zegt 'er moeten geen hopen gastarbeiders naar hier gehaald worden'. U bent het dus eens met het beleid van de huidige regering die een immigratiestop handhaaft die in 1973 werd ingevoerd. Als u het eens bent met het beleid van de regering op dat vlak, waarom voert uw partij dan oppositie?

3. U spreekt over 'gastdoppers'. U weet dat de werkloosheid bij een aantal bevolkingsgroepen onvoorstelbaar hoog is. Soms tot 30%. Voor een groot deel is die werkloosheid in ons land structureel sinds begin jaren '70. Bij de migranten wordt ze deels veroorzaakt door een taalachterstand en deels door de weigering van werknemers om mensen van vreemde origine aan te werven. Is uw partij bereid om zwaar te investeren in het onderwijs van deze groep werklozen die door hun uitzichtloze situatie vaak in de problemen belanden of problemen veroorzaken?

4. Als beslagen politicus bent u zonder twijfel op de hoogte van het feit dat het gros van de jongeren die vandaag opgeleid worden in de verzorgingssector hoofdzakelijk bestaat uit moslima's. Die vrouwen zijn verzekerd van een toekomstige baan omdat de verzorgingssector weliswaar een zeer stresserende en zwaar ondergewaardeerde en onderbetaalde maar heel belangrijke sector is. In hun uitvoering zullen ze niet alleen de toekomstige zorg over gehandicapten op zich nemen maar in steeds toenemende mate ook de incontinente, bedlegerige, chagrijnige en demente bejaarden die een groot deel van uw kiespubliek uitmaken met liefde verzorgen. Bent u van mening dat die jonge moslima's a) in die sector op hun plaats zijn, b) in ons land op hun plaats zijn, c) hun taak mogen uitoefenen met behoud van hun cultuur, religie en bijhorende hoofddoek indien ze daar zelf, vrijwillig voor kiezen?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:26   #27
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Respectvol toch he zo een volksvertegenwoordiger.
en beleefd dat die mannen zijn... beleefd!! wij kunnen er nog een punt aan zuigen...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:28   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
en beleefd dat die mannen zijn... beleefd!! wij kunnen er nog een punt aan zuigen...
Jij moet spreken.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:28   #29
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Een aantal bemerkingen daarover:

1. Er bestaat in ons land zoiets als een probleem van vergrijzing. Eenvoudig uitgelegd komt het erop neer dat onze bevolkingspiramide dreigt ondersteboven te komen staan waarbij een klein aantal jongere mensen hard en lang zal moeten werken om een zeer groot aantal bejaarden te onderhouden.
Diverse geledingen zoals de werkgevers in ons land en andere Westeuropese landen stellen dat de enige oplossing erin bestaat immigratie toe te staan zodat de migranten mee ingeschakeld kunnen worden in onze economie en op die manier de pensioenen van onze bejaarden kunnen helpen voorzien. Hoe zou u het probleem van de vergrijzing in Westeuropa oplossen als dat niet gebeurt door migratie?

2. U zegt 'er moeten geen hopen gastarbeiders naar hier gehaald worden'. U bent het dus eens met het beleid van de huidige regering die een immigratiestop handhaaft die in 1973 werd ingevoerd. Als u het eens bent met het beleid van de regering op dat vlak, waarom voert uw partij dan oppositie?

3. U spreekt over 'gastdoppers'. U weet dat de werkloosheid bij een aantal bevolkingsgroepen onvoorstelbaar hoog is. Soms tot 30%. Voor een groot deel is die werkloosheid in ons land structureel sinds begin jaren '70. Bij de migranten wordt ze deels veroorzaakt door een taalachterstand en deels door de weigering van werknemers om mensen van vreemde origine aan te werven. Is uw partij bereid om zwaar te investeren in het onderwijs van deze groep werklozen die door hun uitzichtloze situatie vaak in de problemen belanden of problemen veroorzaken?

4. Als beslagen politicus bent u zonder twijfel op de hoogte van het feit dat het gros van de jongeren die vandaag opgeleid worden in de verzorgingssector hoofdzakelijk bestaat uit moslima's. Die vrouwen zijn verzekerd van een toekomstige baan omdat de verzorgingssector weliswaar een zeer stresserende en zwaar ondergewaardeerde en onderbetaalde maar heel belangrijke sector is. In hun uitvoering zullen ze niet alleen de toekomstige zorg over gehandicapten op zich nemen maar in steeds toenemende mate ook de incontinente, bedlegerige, chagrijnige en demente bejaarden die een groot deel van uw kiespubliek uitmaken met liefde verzorgen. Bent u van mening dat die jonge moslima's a) in die sector op hun plaats zijn, b) in ons land op hun plaats zijn, c) hun taak mogen uitoefenen met behoud van hun cultuur, religie en bijhorende hoofddoek indien ze daar zelf, vrijwillig voor kiezen?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord
ik denk dat dit laatste ijdele hoop is...

zijn kort populistische antwoordjes werken nu eenmaal niet op een dergelijke gefundeerde en gedetailleerde vraag
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:31   #30
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jij moet spreken.
NEWSFLASH!! meneer de man is een volksvertegenwoordiger... een politicus

van zo iemand mag je wel wat respectvolle taal verwachten.

ik zie meneer de man integendeel enkel naaste de kwestie antwoorden, zijn politieke tegenstanders beschimpen en wat populistische praat verkopen...

respect moet je verdienen, mijn beste... ik denk dat voor mij in het geval filip de man het kalf al verdronken is...

zijn antwoorden komen nog niet aan de enkels van de antwoorden van de meeste posters hier, links of rechts...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:32   #31
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
respect moet je verdienen, mijn beste... ik denk dat voor mij in het geval filip de man het kalf al verdronken is...
Goh, eventjes had ik gedacht dat jij door een forumsessie zou gaan stemmen op het Vlaams Belang.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 januari 2007 om 00:33.
Jazeker is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:45   #32
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Goh, eventjes had ik gedacht dat jij door een forumsessie zou gaan stemmen op het Vlaams Belang.
love your sarcasm, honey
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:56   #33
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
NEWSFLASH!! meneer de man is een volksvertegenwoordiger... een politicus

van zo iemand mag je wel wat respectvolle taal verwachten.

ik zie meneer de man integendeel enkel naaste de kwestie antwoorden, zijn politieke tegenstanders beschimpen en wat populistische praat verkopen...

respect moet je verdienen, mijn beste... ik denk dat voor mij in het geval filip de man het kalf al verdronken is...

zijn antwoorden komen nog niet aan de enkels van de antwoorden van de meeste posters hier, links of rechts...
Verbaast me niets van iemand met zo'n vooringenomenheid en zo'n hoop vooroordelen als jij.
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:05   #34
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Verbaast me niets van iemand met zo'n vooringenomenheid en zo'n hoop vooroordelen als jij.
haha... jij bent de grapjas van de klas zeker...

van een politicus als de man heb in elk geval niets te leren: noch wat beleefdheid, noch wat kennis, noch wat gefundeerd antwoorden op een vraag betreft...

politici van andere partijen kunnen dit wel, waarom de heer de man dan niet?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:26   #35
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Komaan kids, een beetje beleefder en wat meer inhoud alstublieft. De vraag was: kan de neger genezen worden van zijn luiheid? En zoja, kan deze neger dan bijdragen aan de Vlaamse klei en de gewassen die erop groeien.

Ik zeg: ja, want de neger is over't algemeen zeer katholiek, zeer conservatief, onderwerpt zijn vrouw, staat een patriarchaal samenlevingsmodel voor, is bovendien heel vruchtbaar, én perfect op de hoogte van de recentste separatistische tribale strijdtactieken. Deze zwarte neger is dus de ideale Vlaams Belanger. Gesteld dat hij niet lui zou zijn.
C2C is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:35   #36
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Komaan kids, een beetje beleefder en wat meer inhoud alstublieft. De vraag was: kan de neger genezen worden van zijn luiheid? En zoja, kan deze neger dan bijdragen aan de Vlaamse klei en de gewassen die erop groeien.

Ik zeg: ja, want de neger is over't algemeen zeer katholiek, zeer conservatief, onderwerpt zijn vrouw, staat een patriarchaal samenlevingsmodel voor, is bovendien heel vruchtbaar, én perfect op de hoogte van de recentste separatistische tribale strijdtactieken. Deze zwarte neger is dus de ideale Vlaams Belanger. Gesteld dat hij niet lui zou zijn.
Haha
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:37   #37
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Komaan kids, een beetje beleefder en wat meer inhoud alstublieft. De vraag was: kan de neger genezen worden van zijn luiheid? En zoja, kan deze neger dan bijdragen aan de Vlaamse klei en de gewassen die erop groeien.

Ik zeg: ja, want de neger is over't algemeen zeer katholiek, zeer conservatief, onderwerpt zijn vrouw, staat een patriarchaal samenlevingsmodel voor, is bovendien heel vruchtbaar, én perfect op de hoogte van de recentste separatistische tribale strijdtactieken. Deze zwarte neger is dus de ideale Vlaams Belanger. Gesteld dat hij niet lui zou zijn.
jurgen79 is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:48   #38
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Komaan kids, een beetje beleefder en wat meer inhoud alstublieft. De vraag was: kan de neger genezen worden van zijn luiheid? En zoja, kan deze neger dan bijdragen aan de Vlaamse klei en de gewassen die erop groeien.

Ik zeg: ja, want de neger is over't algemeen zeer katholiek, zeer conservatief, onderwerpt zijn vrouw, staat een patriarchaal samenlevingsmodel voor, is bovendien heel vruchtbaar, én perfect op de hoogte van de recentste separatistische tribale strijdtactieken. Deze zwarte neger is dus de ideale Vlaams Belanger. Gesteld dat hij niet lui zou zijn.
Komaan zeg. Kunnen we het op niveau hebben. Vanuit de rest van het forum gezien heb ik al kunnen zien dat je zeer links georiënteerd bent. Dit soort toneeltjes opvoeren is niet enkel belachelijk maar verhindert ook de forumsessies. Als je een direkte vraag hebt, stel hem dan, maar ga je niet hullen in het keurslijf dat je niet past.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 18 januari 2007, 02:19   #39
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
1. Er bestaat in ons land zoiets als een probleem van vergrijzing. Eenvoudig uitgelegd komt het erop neer dat onze bevolkingspiramide dreigt ondersteboven te komen staan waarbij een klein aantal jongere mensen hard en lang zal moeten werken om een zeer groot aantal bejaarden te onderhouden.
Diverse geledingen zoals de werkgevers in ons land en andere Westeuropese landen stellen dat de enige oplossing erin bestaat immigratie toe te staan zodat de migranten mee ingeschakeld kunnen worden in onze economie en op die manier de pensioenen van onze bejaarden kunnen helpen voorzien. Hoe zou u het probleem van de vergrijzing in Westeuropa oplossen als dat niet gebeurt door migratie?
Een migratiebeleid voeren is één van de mogelijke oplossingen. Erg effectief lijkt het echter niet te zijn, dus we kunnen migratie alvast maar beter schrappen als mogelijke oplossing.
Een andere mogelijkheid is het voeren van een gezinsbeleid.

Citaat:
2. U zegt 'er moeten geen hopen gastarbeiders naar hier gehaald worden'. U bent het dus eens met het beleid van de huidige regering die een immigratiestop handhaaft die in 1973 werd ingevoerd. Als u het eens bent met het beleid van de regering op dat vlak, waarom voert uw partij dan oppositie?
Een migratiestop sinds '73?

Citaat:
3. U spreekt over 'gastdoppers'. U weet dat de werkloosheid bij een aantal bevolkingsgroepen onvoorstelbaar hoog is. Soms tot 30%. Voor een groot deel is die werkloosheid in ons land structureel sinds begin jaren '70. Bij de migranten wordt ze deels veroorzaakt door een taalachterstand en deels door de weigering van werknemers om mensen van vreemde origine aan te werven. Is uw partij bereid om zwaar te investeren in het onderwijs van deze groep werklozen die door hun uitzichtloze situatie vaak in de problemen belanden of problemen veroorzaken?
Ja deels door hun taalachterstand, deels door criminele reputatie, deels door hun incompetentie, deels door hun luiheid, deels door hun werkonwilligheid, ...
Wat mij betreft dient de overheid geen cent meer te investeren in het onderwijs van gastarbeiders. Als ze werk willen hebben, kunnen ze zich maar beter aanpassen en de taal leren en bereid zijn te werken.

Citaat:
4. Als beslagen politicus bent u zonder twijfel op de hoogte van het feit dat het gros van de jongeren die vandaag opgeleid worden in de verzorgingssector hoofdzakelijk bestaat uit moslima's. Die vrouwen zijn verzekerd van een toekomstige baan omdat de verzorgingssector weliswaar een zeer stresserende en zwaar ondergewaardeerde en onderbetaalde maar heel belangrijke sector is. In hun uitvoering zullen ze niet alleen de toekomstige zorg over gehandicapten op zich nemen maar in steeds toenemende mate ook de incontinente, bedlegerige, chagrijnige en demente bejaarden die een groot deel van uw kiespubliek uitmaken met liefde verzorgen. Bent u van mening dat die jonge moslima's a) in die sector op hun plaats zijn, b) in ons land op hun plaats zijn, c) hun taak mogen uitoefenen met behoud van hun cultuur, religie en bijhorende hoofddoek indien ze daar zelf, vrijwillig voor kiezen?
Oh nee, die arme moslima's die die racistische, neonazi-achitge, chagrijnige Vlamingen gaan moeten verzorgen ...

Ze kunnen ons beter dankbaar zijn dat ze een kans krijgen om te werken en geld te verdienen.
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 02:27   #40
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Oh nee, die arme moslima's die die racistische, neonazi-achitge, chagrijnige Vlamingen gaan moeten verzorgen ...
Ze kunnen ons beter dankbaar zijn dat ze een kans krijgen om te werken en geld te verdienen.
Wees er maar zeker van dat als je later bevend in een rustoord zit, het een vriendelijke moslima zal zijn die dagelijks je pamper zal verversen. Of zij dit als "een kans" moet beschouwen, is maar zeer de vraag.
Pietje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be