Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 7 maart 2008, 14:12   #1281
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
U zegt ze nu nog niet maar u zult ze ongetwijfeld denken.Ik bewonder mensen die ooit deel uit maakten van de Vlaamse beweging .Zo is dat, maar moet ik daarom een nazi zijn ,botten dragen ,met de arm omhoog lopen neen dacht het niet.Wat die nsv voorzitter zei weet ik niet noch wat hij er echt mee bedoelde ,heb het hem niet horen zeggen.
Hoe weet u nu wat ik denk? Ik stel alleen vast, dat u Staf de Clercq verheerlijkt of bewondert. En u herhaalt dit bij elke posting. U haalt er dus steeds weer het verleden bij. U bent er als het ware mee vergroeid. Goed, dat is uw recht. Maar dan moet u niet klagen dat u daar opmerkingen over krijgt. Al dan niet ironisch bedoeld.

Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2008 om 14:20.
system is offline  
Oud 7 maart 2008, 16:18   #1282
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hoe weet u nu wat ik denk? Ik stel alleen vast, dat u Staf de Clercq verheerlijkt of bewondert. En u herhaalt dit bij elke posting. U haalt er dus steeds weer het verleden bij. U bent er als het ware mee vergroeid. Goed, dat is uw recht. Maar dan moet u niet klagen dat u daar opmerkingen over krijgt. Al dan niet ironisch bedoeld.
Ik klaag verre van ,noch schaam ik me er voor ,veel dingen die ik in deze draad neerpoot zijn gemeend andere zijn nogal bij de haren getrokken zelfs u moet toch in sommige dingen de ironie zien ,of bent u ziende blind.Ik begon niet over het verleden van het vlaams nationalisme in het algemeen hoor.Ik ging er wel op door.Vergroeid mja ,al is het er niet met de paplepel ingegoten ,bewustwording sinds een jaar of 20 ja.Geen zwarten in de familie al zou ik me dat niet aangetrokken hebben noch kom ik uit een ultra vlaams nest.Ik heb het licht gezien toen ik 16 werd en ik voel er me echt in thuis!
vlaanderen72 is offline  
Oud 7 maart 2008, 18:16   #1283
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Ik klaag verre van ,noch schaam ik me er voor ,veel dingen die ik in deze draad neerpoot zijn gemeend andere zijn nogal bij de haren getrokken zelfs u moet toch in sommige dingen de ironie zien ,of bent u ziende blind.Ik begon niet over het verleden van het vlaams nationalisme in het algemeen hoor.Ik ging er wel op door.Vergroeid mja ,al is het er niet met de paplepel ingegoten ,bewustwording sinds een jaar of 20 ja.Geen zwarten in de familie al zou ik me dat niet aangetrokken hebben noch kom ik uit een ultra vlaams nest.Ik heb het licht gezien toen ik 16 werd en ik voel er me echt in thuis!
Die ironie bespeur ik zeker wel. Geen probleem. Alleen, u ziet de ironie blijkbaar niet altijd heb ik zo de indruk.

Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2008 om 18:19.
system is offline  
Oud 7 maart 2008, 20:18   #1284
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
100% goed,ik kan dat gewoonweg niet begrijpen dat er mensen zijn die zo neerbuigend denken over hun volk en land.Dat u zelfs uw identiteit verloochent,ik vind dat zelf beschamend.
Juist ja, wie niet bereid is te sterven voor "zijn volk en/of land" (what's in a name ?? ), denken er neerbuigend over . Sterf jij voor mijn part zoveel je wil. En dat soort "identiteit" waar je me wilt aan herinneren mag je zo diep je kan in je gat steken.
Pietje is offline  
Oud 8 maart 2008, 10:00   #1285
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

wie is er voor dat vlaanderen72 haar voornemens vandaag nog in de praktijk brengt?
Steek uw hand op!

*steekt hand op*
Pelgrim is offline  
Oud 8 maart 2008, 10:05   #1286
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
wie is er voor dat vlaanderen72 haar voornemens vandaag nog in de praktijk brengt?
Steek uw hand op!

*steekt hand op*
Hoe zou hij dat kunnen doen? Een zelfgemaakte bom in een rugzakske en dan met zijn fiets tegen de Congreskolom rijden?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 8 maart 2008, 10:50   #1287
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Hey, dat ze dan wel ineens deftig werk doet en met haar fiets naar Laken rijdt eh.
Pelgrim is offline  
Oud 8 maart 2008, 11:10   #1288
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Hey, dat ze dan wel ineens deftig werk doet en met haar fiets naar Laken rijdt eh.
Om de poort lichte schade toe te brengen?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 8 maart 2008, 11:52   #1289
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

hey, dan moeten ze daar wel een poort betalen. Van hetzelfde budget dat ze krijgen.
Pelgrim is offline  
Oud 8 maart 2008, 12:02   #1290
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Die ironie bespeur ik zeker wel. Geen probleem. Alleen, u ziet de ironie blijkbaar niet altijd heb ik zo de indruk.
O jawel geen schrik,al zult u ironie nog niet herkennen als het in uw gat beet.
vlaanderen72 is offline  
Oud 8 maart 2008, 12:05   #1291
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Juist ja, wie niet bereid is te sterven voor "zijn volk en/of land" (what's in a name ?? ), denken er neerbuigend over . Sterf jij voor mijn part zoveel je wil. En dat soort "identiteit" waar je me wilt aan herinneren mag je zo diep je kan in je gat steken.
OOk jij uiteraard ,wat wil je met een links "brein" slaat de bal kompleet mis.Ik ben ervan overtuigd dat dingen in je gat steken één van je favorieten is.
vlaanderen72 is offline  
Oud 8 maart 2008, 12:07   #1292
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
hey, dan moeten ze daar wel een poort betalen. Van hetzelfde budget dat ze krijgen.
"Hey" de pelgrim se,just een krokodil :zooooooooon bakkes en zoooooooon poten!
vlaanderen72 is offline  
Oud 8 maart 2008, 12:08   #1293
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Hoe zou hij dat kunnen doen? Een zelfgemaakte bom in een rugzakske en dan met zijn fiets tegen de Congreskolom rijden?
Ik weet zeker dat dingen opblazen een kolfje naar de hand is van links en vreemdelingen gebroed.
vlaanderen72 is offline  
Oud 8 maart 2008, 16:52   #1294
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

.

Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2008 om 17:06.
system is offline  
Oud 9 maart 2008, 08:34   #1295
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
.
Jodengebroed neen dat heb ik nooit in de mond genomen ,ik zei het eerder zieke geest hebt u,en rakelt u het verleden op zoveel u wil het is meer een fetisch voor u dan voor mij das duidelijk.
vlaanderen72 is offline  
Oud 11 maart 2008, 17:54   #1296
De Waal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2007
Berichten: 1.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Jodengebroed neen dat heb ik nooit in de mond genomen ,en rakelt u het verleden op zoveel u wil het is meer een fetisch voor mij dan voor u das duidelijk.
De regenwormen mogen voor mijn part rustig voortkronkelen in uw ziek brein als ze daar plezier aan beleven.
De Waal is offline  
Oud 11 maart 2008, 17:58   #1297
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
De regenwormen mogen voor mijn part rustig voortkronkelen in uw ziek brein als ze daar plezier aan beleven.
Waar moei jij je mee eikel.
Als "waal" zul jij wel alles weten van een door regenwormen aangetast ziek brein.Uitzuigers!
vlaanderen72 is offline  
Oud 11 maart 2008, 20:10   #1298
De Waal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2007
Berichten: 1.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Waar moei jij je mee eikel.
Als "waal" zul jij wel alles weten van een door regenwormen aangetast ziek brein.Uitzuigers!
De Waal is offline  
Oud 11 maart 2008, 20:18   #1299
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Waar moei jij je mee eikel.
Als "waal" zul jij wel alles weten van een door regenwormen aangetast ziek brein.Uitzuigers!
Kijk eens aan, mama wordt boos.
Another Jack is offline  
Oud 11 maart 2008, 20:19   #1300
fransV
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Berichten: 1.024
Standaard hoe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
De regenwormen mogen voor mijn part rustig voortkronkelen in uw ziek brein als ze daar plezier aan beleven.
Hoe voelt dat aan ?
fransV is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be