Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2003, 20:30   #61
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Nog meer woordkramerij dan maar :

Wat TEGEN de natuur ingaat is ontaard en verdorven , zo goed ......?
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 20:34   #62
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Nog meer woordkramerij dan maar :

Wat TEGEN de natuur ingaat is ontaard en verdorven , zo goed ......?
Ah, ik ben blij dat te horen. Aangezien het in mijn natuur ligt om met een man te vrijen, ben ik dus niet ontaard en verdorven
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 20:39   #63
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Ik moet u teleurstellen in Leuven doceren ze hem nog .....
Zeker wat zijn inzichten wat sublimatie betreft.
Zelfs indien "academici" een intellectuele profeet als Freud als "achterhaald" beschouwen zou het dom zijn om klakeloos hun "inzicht" over te nemen zonder goed onderbouwde argumenten. Freud is misschien grotendeels "achterhaald" voor wie hem overstegen heeft, daarom nog niet voor wie hem niet kent ......


Sexuele libido is gericht op de geslachtsdaad, afwijken hiervan is een perversie, ook onderdelen van een vrij normale voorspel die als doel op zich beschouwd worden en alszodanig bevredigen zijn dan ook een perversie........Wat is nu uw argument ?
Mijn argument is dat u hier een sterk staaltje woordenkramerij ten beste geeft.

"Perversie" heeft in de hedendaagse context een pejoratieve betekenis, die niet zozeer op "afwijkend" gedrag wijst, als wel op "verdorven" gedrag.
Dichters, dat zijn de verdorvenen, zij uiten zich per vers.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 20:40   #64
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

De natuur brengt niets dan mutaties voort , de mutatie die in de meerderheid is noemen we de norm, al de rest zijn afwijkingen van die norm. Het is duidelijk dat homo"s de menselijke soort niet voortzetten zodus is hun sexuele voorkeur niet natuurondersteunend maar een perversie .....Homo's brengen geen mensen voort het is een doodlopend straatje. Een foutje van de natuur dus .....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 20:40   #65
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym

Dichters, dat zijn de verdorvenen, zij uiten zich per vers.


Bewijs dat eens!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 20:42   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.455
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Raf, je hebt last van heel selectief lezen.

Mijn betoog steld dat perversie meestal slaat op sexuele handelingen die tegennatuurlijk zijn.Wat jij dus beaamd met je dikke Van Dalen antwoord.
Toch ben je verontwaardigd?

Ik stel ook vast dat perversie niet objectief beoordeeld kan worden,maar subjectief,maar dat in het algemeen bij de ruimdenkenden de grens getrokken word bij een vrijwillige keuze van sexuele handelingen, en alles wat nodig is een hoogtepunt te bereiken.
Dus in dit standpunt begint perversie als 1 van de betrokken partijen niet akkoord gaat.
Niet dat dit zo is bij homosexuele relaties.Die perfect Platonisch kunnen zijn.Maar als de betrokken partijen akkoord gaan, geen probleem, als er eentje niet mee wil doen, en er toch handelingen gebeuren, dan is er een DIK probleem.

Ikzelf heb het niet begrepen op de lichamelijke liefde tussen mannen,maar veroordeel ook niet.Ik scherts er wel mee door dit soort van lichamelijk contact te omschrijven als aambeien openschoffelen of irriteren.
Deze scherts wil u als een onbegrijpelijk betoog aan de kaak stellen.
Ikzelf heb al last van een pijnlijke uitgang als ik teveel of te zwaar naar de pot moet.En daar heb ik geen tekst en uitleg bij nodig.

Het wetenschappelijk vastgesteld,door deskundige of deelnemer, word verkondigt in zowat alle doelgroep treffende bladen, ook in de iets minder onderbouwde literatuur is het een veel voorkomende(maar als ik Uw reactie zo lees verkeerde) inschatting, dat in Mannenliefde kringen de lichamelijke konttakten vluchtiger zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:01   #67
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De natuur brengt niets dan mutaties voort , de mutatie die in de meerderheid is noemen we de norm, al de rest zijn afwijkingen van die norm. Het is duidelijk dat homo"s de menselijke soort niet voortzetten zodus is hun sexuele voorkeur niet natuurondersteunend maar een perversie .....Homo's brengen geen mensen voort het is een doodlopend straatje. Een foutje van de natuur dus .....
Anderzijds is homoseksualiteit bij wijze van spreken al zou oud als de mensheid zelf. De natuur is dan toch vrij consistent in de foutjes die ze maakt me dunkt 8)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:12   #68
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Zeer zeker maar consistentie houdt geen legitimatie in. Ziekten zijn ook vrij consistent, danzij de inbreng van de mens worden die in toom gehouden. Hetzelfde gaat ook op voor sexuele voorkeuren, mij dunkt ....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:25   #69
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mijn betoog steld dat perversie meestal slaat op sexuele handelingen die tegennatuurlijk zijn.Wat jij dus beaamd met je dikke Van Dalen antwoord.
Toch ben je verontwaardigd?
Ik was verontwaardigd omdat je met je uitlating insinueerde dat homoseksualiteit meestal zonder wederzijdse toestemming plaatsvindt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Maar als de betrokken partijen akkoord gaan, geen probleem, als er eentje niet mee wil doen, en er toch handelingen gebeuren, dan is er een DIK probleem.
Inderdaad, in dat geval spreken we niet van homoseksualiteit, zelfs niet van perversie, maar van verkrachting.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik scherts er wel mee door dit soort van lichamelijk contact te omschrijven als aambeien openschoffelen of irriteren.
Deze scherts wil u als een onbegrijpelijk betoog aan de kaak stellen.
Ikzelf heb al last van een pijnlijke uitgang als ik teveel of te zwaar naar de pot moet.En daar heb ik geen tekst en uitleg bij nodig.
Als dit soort van opmerkingen als scherts bedoeld is, dan moet je dringend je gevoel voor humor een beetje bijschaven. Ze komen zeer denigrerend over en wekken dan ook meteen de indruk dat ze als belediging bedoeld zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Het wetenschappelijk vastgesteld,door deskundige of deelnemer, word verkondigt in zowat alle doelgroep treffende bladen, ook in de iets minder onderbouwde literatuur is het een veel voorkomende(maar als ik Uw reactie zo lees verkeerde) inschatting, dat in Mannenliefde kringen de lichamelijke konttakten vluchtiger zijn.
Die vluchtige contacten zullen op jongere leeftijd wellicht regelmatig voorkomen, zoals dat overigens ook bij hetero-jongeren het geval is. Naarmate men ouder wordt, begint men toch meer de nood aan een stabiele relatie te voelen. De holebi's vormen daarop geen uitzondering.
In de media worden holebi's maar al te vaak afgeschilderd als promiscue. Zelfs goedbedoelde programma's zoals "Queer as Folk", die een taboe willen doorbreken, bevestigen uiteindelijk alleen een vaak voorkomend, maar verkeerd beeld van holebi's. Hetzelfde fenomeen doet zich voor bij de jaarlijkse verslaggeving van de Roze Zaterdag-happening: 's avonds in het 8-uurjournaal krijgt de brave, onwetende burger beelden te zien van halfnaakte binken en opzichtige drag-queens, terwijl het merendeel van de aanwezigen eigenlijk doodgewone mensen zijn zoals u en ik; mensen die een gewoon leven willen met de partner van hun keuze
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:40   #70
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Zeer zeker maar consistentie houdt geen legitimatie in. Ziekten zijn ook vrij consistent, danzij de inbreng van de mens worden die in toom gehouden. Hetzelfde gaat ook op voor sexuele voorkeuren, mij dunkt ....
Wat houdt volgens u dan wel een legitimatie in?
En op welke manier heeft de mens de "ziekte" homoseksualiteit in toom gehouden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:46   #71
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

De natuur doet aan reproduktie , culturen onderhouden dat principe ....
Hoe meer men gehoor geeft aan de natuur hoe meer homofilie als een perversie overkomt. Homofilie kan nooit als overheersende sexuele voorkeur gelden bij straffe van uitsterven van het volk. zodus het is per definitie een parasitaire leefvorm die de "sexuele norm" nodig heeft om zelfs maar te kunnen bestaan. Culturen hebben daar oog voor....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 21:57   #72
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De natuur doet aan reproduktie , culturen onderhouden dat principe ....
Hoe meer men gehoor geeft aan de natuur hoe meer homofilie als een perversie overkomt. Homofilie kan nooit als overheersende sexuele voorkeur gelden bij straffe van uitsterven van het volk. zodus het is per definitie een parasitaire leefvorm die de "sexuele norm" nodig heeft om zelfs maar te kunnen bestaan. Culturen hebben daar oog voor....
Men zou het ook omgekeerd kunnen stellen: heteroseksualiteit wordt in leven gehouden om zich voort te planten, zodat men zich vervolgens kan overgeven aan de geneugten van het vlees
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:02   #73
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De natuur doet aan reproduktie , culturen onderhouden dat principe ....
Hoe meer men gehoor geeft aan de natuur hoe meer homofilie als een perversie overkomt. Homofilie kan nooit als overheersende sexuele voorkeur gelden bij straffe van uitsterven van het volk. zodus het is per definitie een parasitaire leefvorm die de "sexuele norm" nodig heeft om zelfs maar te kunnen bestaan. Culturen hebben daar oog voor....
Men zou het ook omgekeerd kunnen stellen: heteroseksualiteit wordt in leven gehouden om zich voort te planten, zodat men zich vervolgens kan overgeven aan de geneugten van het vlees
Dat is een culturele interpretatie.
Als het zo was dan zou iedereen homofiel zijn, wat niet zo is ....
Eigen aan een heterosexueel is juist dat die plezier heeft aan de geslachtsdaad.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:03   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.455
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja Raf, ik kan mijn vorm van humor moeilijk mensvriendelijk noemen, maar ik heb ook nooit beweerd dat ik dat ben.
Ook stoelt(gang?)mijn opmerking uit persoonlijke ondervinding,dat mijn uitgang niet gemaakt is om er grote objecten door naar binnen te voeren,daar de juiste richting al lastig blijkt.

Ik heb nooit geinsinueerd dat enige vorm van sexuele handeling meestal zonder toestemming van 1 van de partijen is.Dat las jij uit mijn tekst.

Wat betreft verkrachting,da's ook pervers.En dit is een eenrichtings verkeer met woorden.


wat betrefd vluchtige kontakten. Waarschijnlijk is het dus evenredig tussen Holebi's en Hetero's. De promiscuen krijgen de (w)aandacht, de "gewoontediertjes'(zoals ik) bestaan niet.
Het grote verschil is en blijft dat de gevolgen van vluchtige kontakten tussen Hole's niet makkelijk op korte termijn zichtbaar vruchtbaar resultaat afwerpen.
't is een prachtvorm van geboortebeperking.Lees maar eens de "Eeuwige Oorlog" van Joe Haldeman.Indien dit te zware lectuur is, de Nederlandstalige stripversie is te vinden in de bete voorziene bibliotheken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:12   #75
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Dat is een culturele interpretatie.
Als het zo was dan zou iedereen homofiel zijn, wat niet zo is ....
Eigen aan een heterosexueel is juist dat die plezier heeft aan de geslachtsdaad.
Nochtans was het de grote Freud die ooit gezegd heeft dat iedereen op een bepaald ogenlik in zijn leven homoseksueel is...

Denk je dat homoseksuelen geen plezier beleven aan het vrijen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:18   #76
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Kinderen waren volgens Freud polysexueel. Homo"s leden aan een fixatie. Ze verwerkten het oedipus-complex niet.

Een verkrachter zal ook wel plezier beleven aan zijn daad, plezier is opzichzelf dus geen argument.

De kern is simpel : homo's hebben de sexuele voorkeur van hetero"s nodig om als caterogie te kunnen overleven. Andersom is het geval niet.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:32   #77
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Tja Raf, ik kan mijn vorm van humor moeilijk mensvriendelijk noemen, maar ik heb ook nooit beweerd dat ik dat ben.
Ook stoelt(gang?)mijn opmerking uit persoonlijke ondervinding,dat mijn uitgang niet gemaakt is om er grote objecten door naar binnen te voeren,daar de juiste richting al lastig blijkt.
Je bent erg anaal gefixeerd, me dunkt...
Overigens ben ik het met je eens in zoverre het mij persoonlijk betreft: ook bij mij gaat het om een "enkele richting". Dat neemt niet weg dat andere mensen er schijnbaar erg van kunnen genieten, zowel homo- als heteroseksuelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik heb nooit geinsinueerd dat enige vorm van sexuele handeling meestal zonder toestemming van 1 van de partijen is.Dat las jij uit mijn tekst.
Even een stapje terug...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Homofilie is even pervers als Dominatiespelletjes, bondage, en alle andere soorten van sexuele spelletjes.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Het woord pervers word ook meestal gebruikt om sexuele handelingen mee te veroordelen, als zijnde tegennatuurlijk, obsceen,zonder wederzijdse toestemming etc...
Kort samengevat zeg je:
(1) homoseksualiteit = pervers
(2) pervers = zonder wederzijdse toestemming
=> homoseksualiteit = zonder wederzijdse toestemming

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Het grote verschil is en blijft dat de gevolgen van vluchtige kontakten tussen Hole's niet makkelijk op korte termijn zichtbaar vruchtbaar resultaat afwerpen.
Bij hetero's wel? Wat is dat vruchtbaar resultaat dan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:46   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.455
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja, als ik 2 losse zinnen goed kluts, kan ik ook veel aanhalen.
Ik vermeld ook dat Perversie word gebruikt als woord om sexuele misdragingen mee te bepalen.
Ik vergelijk ook homosexualiteit met alle andere sexuele spelletjes qua perversiteit.Ik zeg niet dat die andere dingen pervers zijn.
In dit context zou het even nuttig zijn te zeggen dat Sla en kool allebei bladgroenten zijn.
Ikzelf vind geen van bovengaande handelingen pervers.
Zodoende zijn we weer bezig aan een woordenslag.Blijkbaar een hoop ervaring in de politiek Raf?

Maar wat betreft vruchbaar resultaat;Een vluchtige hetero relatie kan resulteren in een perfekt gezonde zwangerschap.
De eerste homo relatie, vluchtig of niet, die hierin lukt, kan aanspraak maken op een premie uitgelooft door een knotsgekke Amerikaan.Ik vermoed dat je dit fenomeen kan opvragen via de Guinness record toestanden.

Wat betreft mijn anale fixatie, drollen draaien is de boodschap, niet aanstampen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:53   #79
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Kunnen we het erop houden dat het niet natuurlijk is.?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2003, 22:53   #80
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

voor alle duidelijkheid alles wat het sexuele pelzier van de eigenlijke [size=6]geslachtsdaad[/size] losmaakt ( behalve binnen het normale voor-en naspel) is volgens Freud een pervertie. Ook onderdelen van het normale voor-en naspel die als een doel opzichzelf beschouwd worden zijn perversies. In deze betekenis is homofilie een pervertie nec plus ultra .....

De vraag blijft of het een pervertie is van de natuur (zoals er ook mensen geboren worden die geen ledematen hebben , ....) of een psychologische verwerving ( fixatie, trauma, ......) ......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be