Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2006, 12:39   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Je kunt net hetzelfde zeggen tegen de Walen: leer Nederlands, geef ons onze bevoegdheden of hou op met op onze transfers te teren.

En tegen immigranten die vasthouden aan hun tradities hetzelfde, hou uw hoofdoek gerust aan, kerk en staat hoef je niet te scheiden en vrouwenrechten al helemaal niet te respecteren, maar doe het dan wel in uw land van herkomst, want alleen voor de sociale verworvenheden hoef je hier niet te blijven. Niet alleen de lusten, ook de lasten!

Ha neen, hé! D�*t hoeft niet daar geen van de genoemden 'enge Vlaams-nationalisten' zijn, hé?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:42   #22
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Fijn te weten dat wanneer jullie het hebben over Vlaanderen jullie een blank Vlaanderen bedoelen.

Mijn Vlaanderen is een verdraagzaam Vlaanderen dat zich niet vasthoudt aan een mythisch ideaalbeeld van 'Trotsch ende Eer' maar rekening houdt met een veranderende wereld waarin meerdere kleurtjes samenleven. Wees consequent; smijt uw auto buiten en zadel uw paard, sluit de elekticiteit af en verlicht uw huis met kaarsen, verbrand uw sportschoenen en kerf u een paar klompen en ziedaar het Oude Vlaanderen waar u van droomt is weer enkele stappen dichterbij gekomen.

Wat bedoel je met "jullie" ? Moet ik direct in de racistische hoek geduwd worden omdat ik met wat nostalgie terug denk aan de bedevaarten in Diksmuide die ik in mijn jeugd meegemaakt heb ? Ik heb niets tegen Marrokanen, maar op de vergadering van de huurdersbond nodig je toch ook geen krakers uit ? Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:43   #23
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Maar anderen dingen in de mond leggen die ze nooit gezegd hebben, dat stoort jou dan weer niet, want dat wijst wél op verdraagzaamheid en openheid?
ik herinner me niet dat ik daar over iets gezegd heb, behalve dan dit op een post van eric feremans

Citaat:
Heel de viering is er gepreekt voor verdraagzaamheid, wat blijkt de partijen die er blijkbaar de meest de mond van vol hebben zondigen het eerst
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:44   #24
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Om te beginnen heeft Jazeker zijn mond nog niet eens open gedaan in deze draad. Waarom vernoem je hem dan?
Ten tweede heeft noch Jazeker noch 'Knuppeltje' ooit het woord 'Makak' in de mond genomen. Van Ilfalco herinner ik me dat trouwens evenmin.

Deze draad werd gestart door Johan en ook hem heeft niemand kunnen betrappen op het gebruik van dat scheldwoord.
Jij daarentegen springt er niet eens zuinig mee om, maar je verwijt het wel degenen die zich daar niet aan bezondigen.
Wat hebben we jou eigenlijk in de weg gelegd dat je ons altijd op de meest negatieve wijze linkt?
Zijn het soms de, voor jou 'verdraagzame' persoontje, niet te genieten waarheden die jou tot het uiten van smerige insinuaties en beschuldigingen aanzetten?
Leren lezen, beste knuppeltje....

Ik zeg nergens dat jullie het woord makak gebruiken of misbruiken. Wel dat jullie eng nationalisme en herkauwen van het VB gedachtengoed mij enigzins stoort.

En ja, ik ben een verdraagzaam persoon, edoch niet zozeer t.o.v. mensen die met hun hypocrisie en huichelarij het platte popuisme van het VB mee gestalte geven.

Mijn stelregel is nl. "waarom zou ik mij zeer verdraagzaam moeten opstellen t.o.v. meningen en personen die zelf getuigen van een extreme onverdraagzaamheid t.o.v. alles wat anders is...."
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 augustus 2006 om 12:44.
Khonnor is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:44   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
Daar komt het idd op neer. Op wat de linkse kerk goed uitkomt.
Knuppel is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:44   #26
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Fijn te weten dat wanneer jullie het hebben over Vlaanderen jullie een blank Vlaanderen bedoelen.

Mijn Vlaanderen is een verdraagzaam Vlaanderen dat zich niet vasthoudt aan een mythisch ideaalbeeld van 'Trotsch ende Eer' maar rekening houdt met een veranderende wereld waarin meerdere kleurtjes samenleven. Wees consequent; smijt uw auto buiten en zadel uw paard, sluit de elekticiteit af en verlicht uw huis met kaarsen, verbrand uw sportschoenen en kerf u een paar klompen en ziedaar het Oude Vlaanderen waar u van droomt is weer enkele stappen dichterbij gekomen.
laatste nieuwe technologie, auto's en kleren kunnen best samengaan met een blanke leefwereld.Net alsof kleurlingen en islamieten synoniem zijn van moderniteit.Islam bvb. doet mij eerder aan de middelleeuwen denken, de Inquisitie, kuisheidsgordels, godsdienstoorlogen en dergelijke...en zwarten aan stammen-oorlogen, dus nog verder terug in de geschiedenis.
Al die moderne, technologische snufjes zijn trouwens door blanken uitgevonden...Dus geen onzin vertellen,a.u.b. Bij voorbaat bedankt.
carlgustaaf is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:45   #27
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Wat bedoel je met "jullie" ? Moet ik direct in de racistische hoek geduwd worden omdat ik met wat nostalgie terug denk aan de bedevaarten in Diksmuide die ik in mijn jeugd meegemaakt heb ? Ik heb niets tegen Marrokanen, maar op de vergadering van de huurdersbond nodig je toch ook geen krakers uit ? Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
Hij was (is) toch een vlaming alleen één met een kleurtje (en dit is niet politiek bedoelt)
__________________
La causa nostra:Mani pulite

Laatst gewijzigd door maarte : 28 augustus 2006 om 12:46.
maarte is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:46   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Is dit een retorische vraag, beste maarte?

Als ik reacties lees in de trant van "schande, er komt ne makak spreken op de Ijzerbedevaart....", dan moet ik dergelijke vragen al niet meer stellen...?

Eng nationalisme en een open, verruimde geest gaan nu eenmaal niet samen. Knuppeltje en onze beste vriend jazeker, en hun kompanen ifalco en andev bewijzen dit telkenmale opnieuw...
Tiens. Jij bent de eerste die het over "ne makak" heeft in deze draad.

Maar ga gerust verder met je "profiling".
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:46   #29
Metal Tom
Parlementslid
 
Metal Tom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Locatie: Hellgië
Berichten: 1.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Wat bedoel je met "jullie" ? Moet ik direct in de racistische hoek geduwd worden omdat ik met wat nostalgie terug denk aan de bedevaarten in Diksmuide die ik in mijn jeugd meegemaakt heb ? Ik heb niets tegen Marrokanen, maar op de vergadering van de huurdersbond nodig je toch ook geen krakers uit ? Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
Even dacht ik dat u op de goede weg was qua argumenten maar dan laat u toch weer in uw kaarten kijken.

U vergelijkt de uwen dus met de huurdersbond (=de goeden, de braven, ...) en de Marokkaanse, excuses, Vlaamse spreker van Marokkaanse origine met de kraker (=de slechte, de luie, ...). Terwijl het feitelijk gaat om een nieuwe huurder binnen jullie bond die er gewoon wat anders uit ziet.

Ik heb u trouwens niet in de racistische hoek geduwd, ik heb enkel opgemerkt dat een blanke spreker blijkbaar geen probleem is en een bruine wel. Als u al in een racistische hoek werd geplaatst hebt u er zich zelf in gezet.
__________________

Laatst gewijzigd door Metal Tom : 28 augustus 2006 om 12:47.
Metal Tom is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:47   #30
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Wat bedoel je met "jullie" ? Moet ik direct in de racistische hoek geduwd worden omdat ik met wat nostalgie terug denk aan de bedevaarten in Diksmuide die ik in mijn jeugd meegemaakt heb ? Ik heb niets tegen Marrokanen, maar op de vergadering van de huurdersbond nodig je toch ook geen krakers uit ? Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
Jongen toch, wat als die Marokkaan nu een voorbeeld is van de VB-inburgeringscursus en perfect nederlands spreekt, "onze" normen en waarden (wat die ook mogen zijn... want jou normen en waarden zijn in elk geval de mijne niet) hanteert?

Of dient de Ijzerbedevaart inderdaad een zuiver "blanke" aangelegenheid te zijn?

En waarom steeds op je achterste poten gaan staan als iemand voor meer verdraagzaamheid komt pleiten?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:48   #31
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Wat bedoel je met "jullie" ? Moet ik direct in de racistische hoek geduwd worden omdat ik met wat nostalgie terug denk aan de bedevaarten in Diksmuide die ik in mijn jeugd meegemaakt heb ? Ik heb niets tegen Marrokanen, maar op de vergadering van de huurdersbond nodig je toch ook geen krakers uit ? Het lijkt mij duidelijk wat U met verdraagzaamheid bedoelt: alleen dat wat U goed uitkomt.
Apropos mijn neefje van 12 was ook meegekomen op de bedevaart, zijn vader is een griek. Past hij dan nog in jouw beeld van de bedevaart?
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:48   #32
Metal Tom
Parlementslid
 
Metal Tom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Locatie: Hellgië
Berichten: 1.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
laatste nieuwe technologie, auto's en kleren kunnen best samengaan met een blanke leefwereld.Net alsof kleurlingen en islamieten synoniem zijn van moderniteit.Islam bvb. doet mij eerder aan de middelleeuwen denken, de Inquisitie, kuisheidsgordels, godsdienstoorlogen en dergelijke...en zwarten aan stammen-oorlogen, dus nog verder terug in de geschiedenis.
Al die moderne, technologische snufjes zijn trouwens door blanken uitgevonden...Dus geen onzin vertellen,a.u.b. Bij voorbaat bedankt.
Zoek het woord ironie eens op
__________________
Metal Tom is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:49   #33
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
In het vervolg moeten de sprekers een DNA-test ondergaan om te zien dat ze wel voor 100% Germaans bloed hebben in hun aderen??
zover moet het niet gaan...het volstaat dat ze op het eerste zicht tot het Europese type behoren, en vlaams praten.Een minimum...Wat trekt een Marokaan zich nu aan van wat er aan de Ijzer gebeurt is, en van de Vlaamse onafhankelijkheid?
carlgustaaf is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:53   #34
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Je kunt net hetzelfde zeggen tegen de Walen: leer Nederlands, geef ons onze bevoegdheden of hou op met op onze transfers te teren.

En tegen immigranten die vasthouden aan hun tradities hetzelfde, hou uw hoofdoek gerust aan, kerk en staat hoef je niet te scheiden en vrouwenrechten al helemaal niet te respecteren, maar doe het dan wel in uw land van herkomst, want alleen voor de sociale verworvenheden hoef je hier niet te blijven. Niet alleen de lusten, ook de lasten!
het is eigenlijk ongelofelijk dat dit niét gezegd word...en dat daar over gediscuteerd moet worden.Dat je voor extremist word uitgescheten als je zulks enkel durft voorstellen...
carlgustaaf is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:54   #35
Metal Tom
Parlementslid
 
Metal Tom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Locatie: Hellgië
Berichten: 1.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
...het volstaat dat ze op het eerste zicht tot het Europese type behoren,
Waarom? Er bestaan ook Vlamingen (die Nederlands praten, Vlaams bestaat niet als taal) van niet-Europese origine.
__________________
Metal Tom is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:54   #36
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zover moet het niet gaan...het volstaat dat ze op het eerste zicht tot het Europese type behoren, en vlaams praten.Een minimum...Wat trekt een Marokaan zich nu aan van wat er aan de Ijzer gebeurt is, en van de Vlaamse onafhankelijkheid?
goedsvrede en nooit meer oorlog gaat ons allen aan. Die jongen woont in vlaanderen en heeft dus ook zijn belang met zelfbestuur
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:55   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Leren lezen, beste knuppeltje....

Ik zeg nergens dat jullie het woord makak gebruiken of misbruiken. Wel dat jullie eng nationalisme en herkauwen van het VB gedachtengoed mij enigzins stoort.

En ja, ik ben een verdraagzaam persoon, edoch niet zozeer t.o.v. mensen die met hun hypocrisie en huichelarij het platte popuisme van het VB mee gestalte geven.

Mijn stelregel is nl. "waarom zou ik mij zeer verdraagzaam moeten opstellen t.o.v. meningen en personen die zelf getuigen van een extreme onverdraagzaamheid t.o.v. alles wat anders is...."
Herlees die laatste zin nog eens opnieuw want dat is nu precies wat ik denk over politici en hun partijslaven die mij mijn mening proberen te verbieden door middel van 'sanitaire' cordons, en door muilkorf-en andere wetten waarmee rechtbanken en KGB-achtige instituten mij in HUN gareel willen doen lopen. Dit met als enige doel mij en de mijnen HUN eigen ideeënengoed even gemakkelijk te kunnen opdringen als dat met jou lukte.
En ik ben niet eens 'anders' dan een kwart van alle Vlaamse burgers in dit minitictatuurtje in spé.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 augustus 2006, 12:58   #38
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Herlees die laatste zin nog eens opnieuw want dat is nu precies wat ik denk over politici en hun partijslaven die mij mijn mening proberen te verbieden door middel van 'sanitaire' cordons, en door muilkorf-en andere wetten waarmee rechtbanken en KGB-achtige instituten mij in HUN gareel willen doen lopen. Dit met als enige doel mij en de mijnen HUN eigen ideeënengoed even gemakkelijk te kunnen opdringen als dat met jou lukte.
En ik ben niet eens 'anders' dan een kwart van alle Vlaamse burgers in dit minitictatuurtje in spé.
Helemaal niet. Zeg gerust wat je wilt, aan mij om er tegen in te gaan.

Nogmaals, leer lezen, ik zeg nergens dat jouw mening verboden moet worden, wel dat ik jouw mening verwerpelijk vind.

Loop gerust het VB achterna, see if I care... Je zal het er in elk geval ver mee schoppen.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 28 augustus 2006, 13:04   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zover moet het niet gaan...het volstaat dat ze op het eerste zicht tot het Europese type behoren, en vlaams praten.Een minimum...Wat trekt een Marokaan zich nu aan van wat er aan de Ijzer gebeurt is, en van de Vlaamse onafhankelijkheid?
D�*�*r gaat het om!
Een Marokkaan kan het geen zak schelen of hij in Belgique of in Vlaanderen kan wonen. Zolang hij maar niet terug hoeft naar zijn eigen land van melk en honing is alles dik in orde.

Op de IJzerwake was er vorig jaar trouwens een gekleurde spreker uit Zuid-Afrika aanwezig. Die mensen verstaan tenminste waar de onafhankelijkheidsstrijd over gaat. Maar heb je toen één positief woord gehoord van dezelfde critikasters die het vandaag niet kunnen laten hun gal te spuwen naar het eigen volk?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 augustus 2006, 13:09   #40
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Even dacht ik dat u op de goede weg was qua argumenten maar dan laat u toch weer in uw kaarten kijken.

U vergelijkt de uwen dus met de huurdersbond (=de goeden, de braven, ...) en de Marokkaanse, excuses, Vlaamse spreker van Marokkaanse origine met de kraker (=de slechte, de luie, ...). Terwijl het feitelijk gaat om een nieuwe huurder binnen jullie bond die er gewoon wat anders uit ziet.

Ik heb u trouwens niet in de racistische hoek geduwd, ik heb enkel opgemerkt dat een blanke spreker blijkbaar geen probleem is en een bruine wel. Als u al in een racistische hoek werd geplaatst hebt u er zich zelf in gezet.
Natuurlijk is het belachelijk dat die Marokkaan daar een podium krijgt.
Wat zijn zijn merites in de Vlaamse strijd? Welke zijn z'n strijdpunten?
Gewoon wat spirit-gezeik over hoe wij ons moeten aanpassen aan hem/hen.
Wel, fuck off zou ik zeggen. Daar dient de Ijzerbedevaart niet voor!
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be