Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2021, 09:09   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard Jeff Hoeyberghs riskeert strafproces

Jeff Hoeyberghs riskeert strafproces wegens seksisme.

Jeff vol in de 'aanval?'

Citaat:
Dat vrouwen ‘wel privileges en geld willen, maar hun benen niet meer willen opendoen’. Of: ‘U kent dat type vrouw wel. Zo’n pront narcistisch “dingske”, blauwe “oogskes”, tietjes.’
Misschien is dat wel al eens geweest dat er zijn die met enige graagte hun benen opendoen om aan een job/rol in film- of serie of aan geld te geraken maar hij heeft het volgens sommigen in een te fanatiek jasje gestoken.

En of je dan gelijk alle vrouwen moet gaan veroordelen dat lijkt mij ver gezocht.

Beelden van seksistische lezing Jeff Hoeyberghs veroorzaken ophef
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2021 om 09:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 09:14   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.311
Standaard

Heerlijk toch, mensen met een mening, die bekend zijn maar met niets of niemand rekening moeten houden.

Het was te peinzen dat hem de toorn van het feminisme over zich ging krijgen; en nu correctionele acties riskeert van vrouwen die door seksisme hun positie verkregen.

Europa 2021, het zal schoon zijn in 2100. Heel schoon.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 09:35   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Heerlijk toch, mensen met een mening, die bekend zijn maar met niets of niemand rekening moeten houden.

Het was te peinzen dat hem de toorn van het feminisme over zich ging krijgen; en nu correctionele acties riskeert van vrouwen die door seksisme hun positie verkregen.

Europa 2021, het zal schoon zijn in 2100. Heel schoon.
Klopt wat u schreef.

Het zal inderdaad héél schoon zijn in 2100 maar dan rijst de vraag: zal deze wereld 2100 nog wel halen zoals het er nu allemaal aantoegaat denkt u?

Ik moet soms al lachen als men de lijn voor vele zaken al op 2050 legt want zullen we dat nog halen?

Ach, verder zal het mij een worst wezen want ik zal het vanuit de 'hemel' bekijken of zou men mij naar de hel (warm, vrouwen, booze) sturen??
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 09:43   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Klopt wat u schreef.

Het zal inderdaad héél schoon zijn in 2100 maar dan rijst de vraag: zal deze wereld 2100 nog wel halen zoals het er nu allemaal aantoegaat denkt u?

Ik moet soms al lachen als men de lijn voor vele zaken al op 2050 legt want zullen we dat nog halen?

Ach, verder zal het mij een worst wezen want ik zal het vanuit de 'hemel' bekijken of zou men mij naar de hel (warm, vrouwen, booze) sturen??
De mens zal wellicht veel overleven, de vraag is alleen: hoeveel mensen zijn dat?
We zijn niet de eerste die verbaasd naar ons verleden kijken en er zullen misschien ooit mensen even verbaasd naar deze tijd kijken in de toekomst.

Er is reeds een doel en de rode loper daartoe is reeds uitgerold.
https://m.youtube.com/watch?v=1TdmnRyaMJw

Alles is gestaged.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 10:12   #5
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Och, tegenwoordig is het al wat de klok slaat.

Een minimum aan respect is tegenwoordig ver te zoeken en van de andere kant verdraagt men niets meer.
Idem zoals het met heel dat zwarte-piet gedoe was.

En los van dit geval worden de zaken ook meestal opgeblazen en als puntje bij paaltje komt is het meestal maar een storm in een glaasje water.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 11 februari 2021 om 10:38.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 10:39   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Och, tegenwoordig is het al wat de klok slaat.

Een minimum aan respect is tegenwoordig ver te zoeken en van de andere kant verdraagt men niets meer.
Idem zoals het met heel dat zwarte-piet gedoe was.

En los van dit geval worden de zaken ook meestal opgeblazen en als puntje bij paaltje komt is het meestal maar een storm in een glaasje water.
In de meeste gevallen gaat het inderdaad om het opblazen van bepaalde feiten/zaken.



Toch genieten er véél mensen van deze vorm van 'opblazen'.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 11:29   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.584
Standaard

De blaaskaak-arts toeterde daar wat vuile praat. Dat trok inderdaad op geen kloten.

Maar als men daarvoor strafrechtelijk aangepakt kan worden, dan is dat voor mij een straat te ver in het stroomlijnen van de vrije meningsuiting.

Hetzelfde trouwens met het proces tegen de mensen die niet meer deden dan een spandoek ontvouwen met de tekst "stop de islamisering".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 13:55   #8
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

We leven nu eenmaal in de tijd vh criminaliseren van meningen. We vinden dat normaal. Of we verkneukelen ons er in. Want diep van binnen trekken we onze medemens graag een kloot af. De gedachtenpolitie weet dit ook.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 februari 2021 om 13:55.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 14:02   #9
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.267
Standaard

stoute jeff
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 14:22   #10
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
We leven nu eenmaal in de tijd vh criminaliseren van meningen. We vinden dat normaal. Of we verkneukelen ons er in. Want diep van binnen trekken we onze medemens graag een kloot af. De gedachtenpolitie weet dit ook.
Overgewaaid van achter het (vroegere) ijzeren gordijn en andere verwerpelijke totalitaire regimes. Niet verwonderlijk dus gezien de huidige politieke evolutie (sic).
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 14:23   #11
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Overgewaaid van achter het (vroegere) ijzeren gordijn en andere verwerpelijke totalitaire regimes. Niet verwonderlijk dus gezien de huidige politieke evolutie (sic).
Ironisch genoeg komt dit verschijnsel nu vanuit de Angelsaksische wereld. Overgekomen met de westenwind dus.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 19:07   #12
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.720
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Heerlijk toch, mensen met een mening, die bekend zijn maar met niets of niemand rekening moeten houden.

Het was te peinzen dat hem de toorn van het feminisme over zich ging krijgen; en nu correctionele acties riskeert van vrouwen die door seksisme hun positie verkregen.
Vrouwen die door "seksisme hun positie verkregen" ??

Nou ja laat maar, als dat jouw mening is over de vrouw, heeft debatteren totaal geen zin.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 21:14   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.966
Standaard

Wie verschiet er nu van dat zo een plastisch chirurg een vertekend vrouwbeeld heeft. Die man moet in zijn leven toch wel wat over de vloer gehad hebben. 't Zullen echt niet enkel brave vrouwen met borstkanker of brandwonden geweest zijn.

Maar meer on topic. Ik heb wel eens gelezen dat de bedoelde 'lezing' zo over de top was en eerder ervaren werd en misschien zelfs deels zo bedoeld was als standup comedie. Ik heb zelf dikwijls het gevoel dat ik het verschil tussen lachen en huilen niet meer ken; of dat ik denk, meen ik dit nu of is dit een overdrijving, ironisch, sarcastisch ... en ik kan iets de ene dag menen en de volgende dag voor de grap zeggen.

Hoe kan een rechter daar nu in godsnaam over oordelen. In wat voor een wereld zijn we terecht gekomen als je al niet meer mag zeggen wat je wilt of als iemand anders gaat vertellen wat je bedoelde. De neoracisten zijn al veel te lang aan de macht en zijn stilaan veel te ver aan het gaan. De hele regering en al hun acolieten in de magistratuur, de ngo-wereld, de subsidiesector, de culturele sector, ... horen stilaan in een cordon sanitair.

Als ik zo'n Hoeyberghs bezig hoor (maar ik heb nog maar hooguit een minuut of vijf gehoord denk ik) dan lach ik harder met zijn typetje dan met dat wat hij zegt. Er is toch niets verkeerd met zo iemand die debiel staat te doen ? Het enige dat ik daar bij denk als ik die bezig zie is zo wil ik zeker nooit zijn, worden of overkomen.

Zelfde nu met die mensen van Voorpost. De procureur eist zes maanden cel en een dikke boete omdat ze een verboden betoging hielden en een spandoek met daarop 'stop de islamisering' lieten zien. Op veel plaatsen zijn al dan niet verboden betogingen met veel meer mensen door gegaan en dan nog dikwijls uit de hand gelopen. En dan de beschuldiging van racisme en aanzetten tot haat ... die mensen veroordelen dat zal pas aanzetten tot haat. En gaan ze alle ex-moslims die zich tegen de islam uitspreken dan ook aanpakken ? Kunnen we terug redelijk worden aub. De neoracisten van groen en co moeten zich eens dringend gaan bezinnen. Ze hebben met een minderheid de macht gegrepen en zijn alle stemmen die hun niet aanstaan aan het stillen. Dit begint verdacht veel op de jaren 30 te lijken.

Ik las laatst een blaadje van een kunstenaarscollectief. Het kwam erop neer dat mensen die niet woke zijn moeite hebben met ambiguïteit. Ik wist niet waar ik het had. Als er nu in deze tijd mensen zijn die last hebben met ambiguïteit dan zijn het toch wel de woke zou ik denken. Maar het is zoals wanneer ze rechts beschuldigden van onverdraagzaamheid en veralgemening (jaren 90), gebrek aan empathie (jaren 2000), racisme (jaren 2010), ... het bleek telkens dat de balk die ze in het oog van de ander meenden te ontwaren de splinter in hun eigen oog was.

woke = erwache

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 22:11   #14
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Vrouwen die door "seksisme hun positie verkregen" ??

Nou ja laat maar, als dat jouw mening is over de vrouw, heeft debatteren totaal geen zin.
Het is ook zo. Wat hoor jij in de eerste plaats via de pers, als het bijvoorbeeld voer K. Harris gaat, 1) Het is een vrouw. 2) Ze is zwart.
Heb jij iets gehoord over haar kwaliteiten? Heb jij iets gehoord over haar verdiensten? En als daar al iets wordt over gezegd; dan is het pas nadat men heeft vermeld dat het een vrouw is (alsof we dat niet zelf zien); en twee wat haar kleur is (alsof ook dat wat uitmaakt). Het belangrijkste, de kwaliteiten en verdiensten aldus, ... dat lijkt maat een detail.

En dat was maar één voorbeeld ...
Vergeet ook de quota niet. Door dat soort zaken in te voeren, zeg je bijna letterlijk dat vrouwen het niet kunnen halen op basis van hun eigen kunnen en verdiensten. Ze hebben hulp nodig. Ze hebben quota nodig, anders halen ze het niet. Als je dan graag de moraalridder wil spelen en wil opkomen voor 'de vrouwen', bekritiseer dn dit soort maatregelen. Want dat is m.i. zowat de meest 'vrouwonvriendelijke' constructie ooit.

Dus niet zo verwonderlijk de opmerking die Cufi maakt ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2021, 22:39   #15
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.739
Standaard

Ook voor klimaatverandering verkoopt hij krankzinnige praat, en we herinneren ook nog zijn corona-proces waarbij de rechter tot volgende harde conclusie kwam "Intellectuele armoede van argumentatie is verbijsterend"

Het spreekt niet voor het LVSV dat ze die gek hebben uitgenodigd.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 00:14   #16
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Ook voor klimaatverandering verkoopt hij krankzinnige praat, en we herinneren ook nog zijn corona-proces waarbij de rechter tot volgende harde conclusie kwam "Intellectuele armoede van argumentatie is verbijsterend"

Het spreekt niet voor het LVSV dat ze die gek hebben uitgenodigd.
Maar is dat allemaal vervolging waard?
Waar gaat dit eindigen? Dat iedereen mooi gaat zwijgen, uit angst iets verkeerd te zeggen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 00:22   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wie verschiet er nu van dat zo een plastisch chirurg een vertekend vrouwbeeld heeft. Die man moet in zijn leven toch wel wat over de vloer gehad hebben. 't Zullen echt niet enkel brave vrouwen met borstkanker of brandwonden geweest zijn.

Maar meer on topic. Ik heb wel eens gelezen dat de bedoelde 'lezing' zo over de top was en eerder ervaren werd en misschien zelfs deels zo bedoeld was als standup comedie. Ik heb zelf dikwijls het gevoel dat ik het verschil tussen lachen en huilen niet meer ken; of dat ik denk, meen ik dit nu of is dit een overdrijving, ironisch, sarcastisch ... en ik kan iets de ene dag menen en de volgende dag voor de grap zeggen.

Hoe kan een rechter daar nu in godsnaam over oordelen. In wat voor een wereld zijn we terecht gekomen als je al niet meer mag zeggen wat je wilt of als iemand anders gaat vertellen wat je bedoelde. De neoracisten zijn al veel te lang aan de macht en zijn stilaan veel te ver aan het gaan. De hele regering en al hun acolieten in de magistratuur, de ngo-wereld, de subsidiesector, de culturele sector, ... horen stilaan in een cordon sanitair.

Als ik zo'n Hoeyberghs bezig hoor (maar ik heb nog maar hooguit een minuut of vijf gehoord denk ik) dan lach ik harder met zijn typetje dan met dat wat hij zegt. Er is toch niets verkeerd met zo iemand die debiel staat te doen ? Het enige dat ik daar bij denk als ik die bezig zie is zo wil ik zeker nooit zijn, worden of overkomen.

Zelfde nu met die mensen van Voorpost. De procureur eist zes maanden cel en een dikke boete omdat ze een verboden betoging hielden en een spandoek met daarop 'stop de islamisering' lieten zien. Op veel plaatsen zijn al dan niet verboden betogingen met veel meer mensen door gegaan en dan nog dikwijls uit de hand gelopen. En dan de beschuldiging van racisme en aanzetten tot haat ... die mensen veroordelen dat zal pas aanzetten tot haat. En gaan ze alle ex-moslims die zich tegen de islam uitspreken dan ook aanpakken ? Kunnen we terug redelijk worden aub. De neoracisten van groen en co moeten zich eens dringend gaan bezinnen. Ze hebben met een minderheid de macht gegrepen en zijn alle stemmen die hun niet aanstaan aan het stillen. Dit begint verdacht veel op de jaren 30 te lijken.

Ik las laatst een blaadje van een kunstenaarscollectief. Het kwam erop neer dat mensen die niet woke zijn moeite hebben met ambiguïteit. Ik wist niet waar ik het had. Als er nu in deze tijd mensen zijn die last hebben met ambiguïteit dan zijn het toch wel de woke zou ik denken. Maar het is zoals wanneer ze rechts beschuldigden van onverdraagzaamheid en veralgemening (jaren 90), gebrek aan empathie (jaren 2000), racisme (jaren 2010), ... het bleek telkens dat de balk die ze in het oog van de ander meenden te ontwaren de splinter in hun eigen oog was.

woke = erwache

Knappe analyse.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 01:05   #18
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Maar is dat allemaal vervolging waard?
Waar gaat dit eindigen? Dat iedereen mooi gaat zwijgen, uit angst iets verkeerd te zeggen.
In het geval van Hoeyberghs lijkt een psychiater meer aangewezen dan een rechter
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 01:11   #19
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
In het geval van Hoeyberghs lijkt een psychiater meer aangewezen dan een rechter
Ja en neen. Want uit uw insteek (verbeter me als ik fout zit) lijkt het erop dat hij geen keuze zou hebben; en daartoe verplicht zou worden. Wat op zich is dan het verschil met iemand te vervolgen? Het blijft erop neerkomen, dat iemand moet zien wat hij/zij zegt om niet het risico te lopen op ...

Dat wanneer hij nu zelf zou beseffen dat hij hulp nodig heeft, dan steun ik hem daar volledig in. Een gesprek met een psychiater zou hem inderdaad goed doen... Echter puur op basis van wat ik gehoord heb, blijft die keuze wat mij betreft bij hem en is het niet aan de Gestapo om dat voor hem te bepalen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 01:12   #20
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.520
Standaard

"Vrouwen willen niet meer hun benen opendoen." Met een glas trappist in zijn hand en op de tafel kloppende KVHV-studenten. Hilarisch, maar ook pijnlijk om te zien. Hoe kan iemand zo laag vallen? Op televisie kwam hij een vijftien(?) jaar eerder ook raar over met zijn woede-uitbarsting, maar Vlaanderen had toen nog sympathie voor hem (iedereen is mens uiteindelijk) en hij kreeg zelfs een televisieprogramma dat hem sensatiebelust maakte, maar ook gerespecteerd als professioneel. Dan volgde een (v)echtscheiding en werd hij gekraakt met gekend resultaat.

Toch is een rechtzaak overdreven, mijns insziens. Dat zijn de tijden inderdaad.

Laatst gewijzigd door Weyland : 12 februari 2021 om 01:38.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be