Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2019, 09:32   #921
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Helaas, no go.



Impeachment van de president is een legitimate legaslitive purpose. Biden Jr, private citizen, oproepen voor verhoor omtrent een "vermeende" corruptiezaak in Oekraine, is geen taak van het congres.
Het is wel een taak van het congres vast te stellen in hoeverre Trump's acties (ook) de national interests van de VS dienden. Nepotisme van Biden ontmaskeren bijvoorbeeld.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:38   #922
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Stel dat ge meedoet aan een paardenrace en de maffia contacteert u om te zeggen dat ze een dikke laserpen hebben waarmee ze de jockey van de tegenstander kunnen verblinden

En in plaats van, zoals het reglement van de paardenbond verplicht, ge die gaat aangeven aan de commissaris zegt ge: "Bangelijk idee! Ik zal nog laten weten wanneer ge die moet gebruiken"
Het zou straf zijn als ge verplicht zou zijn die maffiozen aan te geven terwijl die dingen doen die U goed uitkomen he. Zolang ge dat maar zelf niet vraagt, of zolang ge daar maar geen deal over maakt met tegenprestaties, is gewoon het WETEN dat de maffiosen uit eigen initiatief uw tegenstander zullen fnuiken, goeie informatie om te gebruiken he. Dan weet ge op welk moment ge zult kunnen inhalen bijvoorbeeld.

Lijkt mij normaal. Iedereen doet dat toch.

Citaat:
Zo zijn er ook wetten die verbieden dat men uw kinderen mag verkrachten en vermoorden, zélfs als de wind goed staat.
Ik zie het verband niet. Stel dat ik mijn vrouw omzeep wil helpen. En stel dat ik verneem dat haar rivale op haar job dat ook wil. Stel dat ik te weten kom dat ze haar gaat omzeep helpen als ze de volgende keer naar de bouwwerf gaat. Ik zou goed zot moeten zijn om speciaal die dag haar een paar lappen rond haar oren te geven zodat ze haar advokaat gaat opzoeken, en niet naar de werf gaat, zodat de aanslag mislukt he. Het is die rivale die ze omzeep helpt he. Ik heb gewoon het gunstige lot voor mij niet *tegengewerkt*. Maar ik zit in niks in die aanslag he. Men kan mij toch niet verplichten mijn eigen ongeluk te organiseren he. Als ik chance heb mag ik dat ten volle gebruiken zou ik denken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2019 om 09:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:42   #923
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Hebben die klimaatmeisjes dan de mailservers van andere partijen gehackt en in het geniep met Groen afgesproken wanneer ze die zouden verspreiden?
Dat ze in 't geniep dingen hebben afgesproken met Groen, ja dat zal wel. De daden waren hier niet "mails vrijgeven", maar wel illegale spijbelakties op poten zetten. Maar daar gaat het zelfs niet om. Het gaat erom dat Groen "op de hoogte was" van wat die klimaatsmeisjes zouden doen, en daar hun campagne konden op tunen. Je gaat mij toch niet zeggen dat het (verboden) spijbelen niet ingegeven was door een buitenlandse, he.

Het equivalente zou zijn dat men hier aan Groen! verwijt van niet met alle macht tegen die spijbelakties in te gaan, en op te roepen om de wet te respecteren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2019 om 09:45.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:42   #924
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het zou straf zijn als ge verplicht zou zijn die maffiozen aan te geven terwijl die dingen doen die U goed uitkomen he. Zolang ge dat maar zelf niet vraagt, of zolang ge daar maar geen deal over maakt met tegenprestaties, is gewoon het WETEN dat de maffiosen uit eigen initiatief uw tegenstander zullen fnuiken, goeie informatie om te gebruiken he. Dan weet ge op welk moment ge zult kunnen inhalen bijvoorbeeld.

Lijkt mij normaal. Iedereen doet dat toch.



Ik zie het verband niet. Stel dat ik mijn vrouw omzeep wil helpen. En stel dat ik verneem dat haar rivale op haar job dat ook wil. Stel dat ik te weten kom dat ze haar gaat omzeep helpen als ze de volgende keer naar de bouwwerf gaat. Ik zou goed zot moeten zijn om speciaal die dag haar een paar lappen rond haar oren te geven zodat ze haar advokaat gaat opzoeken, en niet naar de werf gaat, zodat de aanslag mislukt he. Het is die rivale die ze omzeep helpt he. Ik heb gewoon het gunstige lot voor mij niet *tegengewerkt*. Maar ik zit in niks in die aanslag he. Men kan mij toch niet verplichten mijn eigen ongeluk te organiseren he. Als ik chance heb mag ik dat ten volle gebruiken zou ik denken.
Hoe u het hier omschrijft krijgt u ook 20 jaar om er 'voor niets tussen te zitten'.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:43   #925
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Hoe u het hier omschrijft krijgt u ook 20 jaar om er 'voor niets tussen te zitten'.
Dat is er dan verkeerd aan he. Ik heb niks MISdaan. Ik heb gewoon de misdaden van anderen mij goed laten uitkomen. Maar ik heb die niet georganiseerd. Het idee dat je misdaden moet melden, als die U goed uitkomen, is gewoon belachelijk als wet. Het enige wat ik gedaan heb, is mijn mond gehouden als het mij goed uitkwam. Meer niet.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2019 om 09:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:45   #926
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is er dan verkeerd aan he. Ik heb niks MISdaan. Ik heb gewoon de misdaden van anderen mij goed laten uitkomen. Maar ik heb die niet georganiseerd. Het idee dat je misdaden moet melden, als die U goed uitkomen, is gewoon belachelijk als wet.
Ik zie u al voor de rechtbank afkomen met die vermoorde onschuld houding. Ge gaat met uw voeten op de grond terecht komen.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:46   #927
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik zie u al voor de rechtbank afkomen met die vermoorde onschuld houding. Ge gaat met uw voeten op de grond terecht komen.
Ik WEET dat de wet mij zou veroordelen, maar die wet is absurd. Het is volgens mij een fundamenteel recht om "niet tussen te komen" als de dingen die gebeuren, in uw zin gaan he. En als je daarvan op de hoogte bent, om dat voordeel te maximaliseren.

Dat is een beetje als niet willen zeggen dat je weet waar er zich Joden verbergen he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2019 om 09:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:47   #928
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik WEET dat de wet mij zou veroordelen, maar die wet is absurd. Het is volgens mij een fundamenteel recht om "niet tussen te komen" als de dingen die gebeuren, in uw zin gaan he.
Ik zou er dat bijzeggen in uw verdediging.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:48   #929
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik zou er dat bijzeggen in uw verdediging.
Soms moet men zijn overtuigingen volgen he. Zoals ik al zegde, soms kan men kiezen om niet te klikken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 09:56   #930
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Soms moet men zijn overtuigingen volgen he. Zoals ik al zegde, soms kan men kiezen om niet te klikken.
U begrijpt dat een rechtbank u waarschijnlijk als een psychopatische moordenaar of medeplichtige zal veroordelen. U kan kiezen uw ware houding verborgen te houden maar dat zou wel eens gemakkelijk kunnen doorprikt worden.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 10:32   #931
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is wel een taak van het congres vast te stellen in hoeverre Trump's acties (ook) de national interests van de VS dienden. Nepotisme van Biden ontmaskeren bijvoorbeeld.
Neen, dat is een taak van een federal prosecutor. Biden is namelijk geen vice president meer, en zijn zoon heeft nooit een ambt bekleed. Ik zie geen legaslative purpose hier.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 10:37   #932
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U begrijpt dat een rechtbank u waarschijnlijk als een psychopatische moordenaar of medeplichtige zal veroordelen.
Ja, zoals men mensen die Joden verborgen kon veroordelen voor medeplichtigheid.

Het is ergens begrijpelijk dat de staat van U een handlanger wil maken van de wet. Maar dat is iets anders dan U gewoon passief aan de wet houden, wat volgens mij het enige is dat redelijk is. Het dwingen van mensen van actief de wet door anderen hun strot te rammen - zeker als het hen niet eens uitkomt - is er voor mij over.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 12:03   #933
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is wel een taak van het congres vast te stellen in hoeverre Trump's acties (ook) de national interests van de VS dienden. Nepotisme van Biden ontmaskeren bijvoorbeeld.
Het is grappig dat dit reeds ter sprake is gekomen, maar dat de Fox-zuigers dat natuurlijk weer niet weten.


Trump was er totaal niet in geïnteresseerd dat Oekraïne acties zou ondernemen om corruptie tegen te gaan.

Het deed er zelfs niet toe dat men effectief de Bidens zou onderzoeken.

Het was enkel belangrijk dat men op tv zou aankondigen dat men de Bidens ging onderzoeken.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 12:05   #934
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Het is grappig dat dit reeds ter sprake is gekomen, maar dat de Fox-zuigers dat natuurlijk weer niet weten.


Trump was er totaal niet in geïnteresseerd dat Oekraïne acties zou ondernemen om corruptie tegen te gaan.

Het deed er zelfs niet toe dat men effectief de Bidens zou onderzoeken.

Het was enkel belangrijk dat men op tv zou aankondigen dat men de Bidens ging onderzoeken.
Correct.

Want er was vanuit Oekraine reeds meermaals aangegeven dat er daar geen vuur noch rook is rond de Bidens. Een onderzoek zou dat aantonen, en dat wou Trump nu ook weer niet.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 12:21   #935
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Tja, zelfs als zo'n nieuw onderzoek de twee vorige zou bevestigen, zou dat natuurlijk nog geen probleem hoeven te zijn voor Trump

Zijn kiezers kijken en horen toch enkel de geijkte kanalen als ze even niet in hun mijnen zijn aan het werken. Dus dan kan men de boodschap wel zo vormen dat het duidelijk was dat Soros er weer eens is tussengekomen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 12:32   #936
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat ze in 't geniep dingen hebben afgesproken met Groen, ja dat zal wel. De daden waren hier niet "mails vrijgeven", maar wel illegale spijbelakties op poten zetten. Maar daar gaat het zelfs niet om. Het gaat erom dat Groen "op de hoogte was" van wat die klimaatsmeisjes zouden doen, en daar hun campagne konden op tunen. Je gaat mij toch niet zeggen dat het (verboden) spijbelen niet ingegeven was door een buitenlandse, he.

Het equivalente zou zijn dat men hier aan Groen! verwijt van niet met alle macht tegen die spijbelakties in te gaan, en op te roepen om de wet te respecteren.
Hm, dus Groen heeft buitenlandse inmenging gebruikt om een politiek electoraal voordeel te halen zonder dat dit werd aangegeven als donatie en dus illegale financiering? Dit is zonder te overdrijven nog erger dan waar Trump voor beschuldigd wordt, letterlijk.

Het toont nog maar eens aan hoe belachelijk de aanklacht tegen Trump is.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 13:09   #937
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Het is grappig dat dit reeds ter sprake is gekomen, maar dat de Fox-zuigers dat natuurlijk weer niet weten.


Trump was er totaal niet in geïnteresseerd dat Oekraïne acties zou ondernemen om corruptie tegen te gaan.

Het deed er zelfs niet toe dat men effectief de Bidens zou onderzoeken.

Het was enkel belangrijk dat men op tv zou aankondigen dat men de Bidens ging onderzoeken.
Ga dat maar eens bewijzen.

En dan nog. Voor de democraten doet het er uiteindelijk ook niet toe of Trump zich schuldig maakte aan machtsmisbruik in Oekraïne. Het gaat hen er ook om de verkiezingen te winnen. Daarvoor dient het hele 'impeachment' gebruik (misbruik) van het systeem. Pot verwijt de ketel dus.

En het kiespubliek weet dat.

De veronderstelling dat ik Fox zou volgen is ridicuul. Deze veronderstelling doet me wel denken dat u een 'CNN-zuiger' bent, om uw woorden te gebruiken.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 december 2019 om 13:10.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 20:44   #938
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hm, dus Groen heeft buitenlandse inmenging gebruikt om een politiek electoraal voordeel te halen zonder dat dit werd aangegeven als donatie en dus illegale financiering? Dit is zonder te overdrijven nog erger dan waar Trump voor beschuldigd wordt, letterlijk.

Het toont nog maar eens aan hoe belachelijk de aanklacht tegen Trump is.
Die aanklacht "steunt" op drijfzand.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 20:49   #939
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Die aanklacht "steunt" op drijfzand.
Niet echt, bewijs ten overvloede, als je de hearings hebt gevolgd. Onder ede.

Niks dubbelzinnigs aan.

Maargoed, dit zijn culture wars.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2019, 23:14   #940
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Niet echt, bewijs ten overvloede, als je de hearings hebt gevolgd. Onder ede.

Niks dubbelzinnigs aan.

Maargoed, dit zijn culture wars.
Vwala, we zijn er.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be