Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Wie verandert zijn stemgedrag nu t.o.v. het Vlaams Blok
Ik heb reeds VB gestemd en ik blijf het nieuwe VB trouw 90 48,91%
Ik heb nooit VB gestemd maar ga dat nu zeker doen. 26 14,13%
Ik heb VB gestemd maar doe dit nu niet meer 6 3,26%
Ik heb nooit VB gestemd en doe dat nu ook niet. 55 29,89%
Ik weet het nog niet 7 3,80%
Aantal stemmers: 184. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 23:19   #41
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Prachtig,

Het feit dat U aantoont dat je voor Vlaanderen kiest stemt me héél gelukkig.
Hierbij kunnen we ook concluderen dat je je volledig volgens de westerse (lees: Vlaamse) normen gedraagt,

Het nieuwe VB kan zéér goed mensen gebruiken van vreemde origini op voorwaarde dat deze zich volledig hebben geïntegreerd. Dat zou ook een mooie stap vooruit zijn.

Maar geef toe, de linksen mogen er trots op zijn, "slecht" 5 wetswijzigingen en 1 grondwetswijziging waren maar nodig.
Dank je, ik vind dat ik al vrij goed geintegreerd ben ( sorry als het onbescheiden klikt). Ik heb vast werk, heb nooit gedopt etc heb bijna geen russische vrienden etc..

Ik vind gewoon dat jullie land van jullie "ontnomen wordt", wel zonder geweld voorlopig, thanks god. Door corrupte, incompetente politici aan de macht, die ons het recht niet willen geven om daar iets tegen te zeggen door. Door moslims die schaamteloos gebruik maken van SZ etc en kweken sneller dan Belgen. Als ik op straat een zwangere vrouw zie heeft die zeer vaak een hoofddoek of is een afrikaanse.
Dit is een beetje triest.
Vandaag heb ik naar de begraffenis van Van Gogh gekeken, ik zag die intelligente gezichten van de aanwezige mensen daar en dacht : die mensen verdienen het niet om hun land zo te verliezen..

En waarom ik nog op het Blok ga stemmen is omdat ik tegen alle vormen van profiteren ben. Ik profiteer van niemand, maar wil ook niet geprofiteert worden door iemand anders en dat is wat de Walen in dit land doen, ze zuigen Vlaanderen leeg, niet enkel door rechstreekse geldtransfers maar ook bv door domme politieke uitspraken door bepaalde ministers die ons jobs kosten etc etc etc etc..
Shizie is offline  
Oud 9 november 2004, 23:20   #42
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.
om nog maar te zwijgen van het feit dat hij in zijn blootje over de grote markt van leuven loopt! echt een decadent creatuur!
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 9 november 2004, 23:21   #43
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard


Laatst gewijzigd door Shizie : 9 november 2004 om 23:21.
Shizie is offline  
Oud 10 november 2004, 03:18   #44
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Ik kan als Nederlander uiteraard niet op VB stemmen dus klik ik ook geen hokje in deze poll aan.

Ik vermoed dat het VB (ongeacht onder welke naam) door de "veroordeling" extra stemmen gaat krijgen.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline  
Oud 10 november 2004, 05:13   #45
veerleke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timor
Ik ben na deze veroordeling absoluut gesterkt om volgende keer weer VB (of andere naam) te stemmen, ik vind dergelijke gedachtenpolitie verachtelijk en zal dan ook niet nalaten weer hetzelfde te stemmen. Ik heb altijd gezegd dat vanaf er een onafhankelijk Vlaanderen en een strenger migrantenbeleid komt, ik zou overwegen om op een andere partij (of zelfs helemaal niet meer) te stemmen, maar zolang er dergelijke praktijken kunnen plaatsvinden in dit apenland is dat absoluut niet het geval.
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait
veerleke is offline  
Oud 10 november 2004, 05:24   #46
veerleke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De volgende keer stem ik zeker op het VB of opvolger.
Maar vanaf ze aan de vetpotten zitten ga ik de volgende underdog steunen.

Oftewel, die poll is weer niet iets waar ik kan antwoorden
Er zullen er wel meer denken zoals jij, en de meesten zullen daar dik spijt van krijgen als ze merken wat die idioten in 4 jaar kapot kunnen krijgen.
Ik vrees dat de ze eerst aan de macht zullen moeten komen voordat mensen zullen inzien hoe slecht het VB voor Vlaanderen is...
veerleke is offline  
Oud 10 november 2004, 06:39   #47
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerleke
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait
Angst en onverdraagzaamheid zaaien doen de moslims zelf wel, daar hebben ze het VB niet voor nodig.

Alleen is het VB blijkbaar de enige partij dat er iets aan wil doen. De anderen hebben al 15 jaar tijd gehad en niks gedaan. Snel-belgwet, regularisatie en migrantenstemrecht hebben we gekregen. Wat is er gebeurd voor de gewone vlaming? Die is nu veroordeeld als 'racist'.
Rr00ttt is offline  
Oud 10 november 2004, 07:36   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerleke
Er zullen er wel meer denken zoals jij, en de meesten zullen daar dik spijt van krijgen als ze merken wat die idioten in 4 jaar kapot kunnen krijgen.
Ik vrees dat de ze eerst aan de macht zullen moeten komen voordat mensen zullen inzien hoe slecht het VB voor Vlaanderen is...
De huidige idiooten doen het toch zo geweldig goed niet waar, ...
Herr Flick is offline  
Oud 10 november 2004, 07:39   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
En uiteraard stemde ik nog nooit Blok en ben ik niet van plan daar de eerste 400 jaar iets aan te veranderen.
Ik wens u een bijzonder lang leven, ... (ah ja wie weet ben je binnen 400 jaar toch overtuigd. )
Herr Flick is offline  
Oud 10 november 2004, 08:26   #50
jef
Gouverneur
 
Geregistreerd: 10 april 2003
Berichten: 1.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerleke
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait
Wat is verdraagzaamheid? kunnen verdragen dat al meerdere mensen van mijn familie en kennissen overvallen zijn, beroofd zijn of gehomejackt door ingevoerd crapuul, dan ben ik onverdraagzaam.
jef is offline  
Oud 10 november 2004, 09:07   #51
lenca
Partijlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.
Awel dat hoor ik graag. Want het zijn niet de mensen van vreemde orgine die niet welkom zijn. Criminelen, terroristen,........die moeten enkel terug naar land van herkomst.(En daar bedoel ik niet alleen moslims mee.) Vrijheid van meningsuiting heeft met deze veroordeling een zware klap gekregen.
lenca is offline  
Oud 10 november 2004, 15:38   #52
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Ik heb toen ik tot voor enige jaren nog werkte, op het bedrijf voldoende Belgische collega's gehad; beslist geen fanaten of rassenhaters maar verscheidenen staken hun sympathie voor het Blok ook niet onder stoelen of banken.

Dat Belgen gemiddeld xenofoob zouden zijn geloof ik net zo min als van Nederlanders en ook in mijn eigen omgeving heb ik tamelijk veel contact met BESCHAAFDE exoten van allerlei herkomst en ik koop al sinds de 60-er jaren, eerst in de randstad maar ook in mijn nieuwe provincie sinds 1980, graag in buitenlandse winkeltjes.

Maar ik denk dat het Nederlandse nieuws over omsingeld geboefte in Den Haag en reeds 3 politie-mensen zwaargewond, terwijl ook wel in België doordringt.

In de politiek hier waagt geen enkele partij het om moedwillig nog weg te kijken van onraad/onheil; er wordt toegegeven dat men van de aanwezigheid en gangen van ca. 150 notoire terroristen op de hoogte is en maatregelen worden eindelijk gestart.

Dit is erg voor iedereen maar het tuig moet geëlimineerd worden; de maat is vol en de tijd is om.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 november 2004 om 15:40.
willem1940NLD is offline  
Oud 10 november 2004, 15:45   #53
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Ĉriminelen en terroristen moeten naar hun eigen land : er zijn immers geen criminele
Vlamingen. Wij kunnen gerust ons gevangeniswezen afschaffen vanaf het moment dat we eindelijk deze waarheid onder ogen zien en alle criminelen over de grens zetten,
met inbegrip van hen die de snelheidslimieten niet respecteren, door het rood licht rijden, zwart rijden op het openbaar vervoer e.d.

Als overgangsmaatregel verdient het Californisch systeem 3x & youre out misschien aanbeveling (of bewijs van goed gedrag en zeden met punten).
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 10 november 2004, 16:14   #54
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Ĉriminelen en terroristen moeten naar hun eigen land : er zijn immers geen criminele
Vlamingen. Wij kunnen gerust ons gevangeniswezen afschaffen vanaf het moment dat we eindelijk deze waarheid onder ogen zien en alle criminelen over de grens zetten,
met inbegrip van hen die de snelheidslimieten niet respecteren, door het rood licht rijden, zwart rijden op het openbaar vervoer e.d.
Merk op dat 1handclapping wijselijk besloten heeft het niet over terroristische Vlamingen te hebben.

Voor de rest is hij natuurlijk lekker karikaturaal bezig. Neen, niemand gelooft dat er geen Vlaamse criminelen zijn. Maar wil het feit dat we zelf niet zonder zonde zijn dan zeggen dat we maar moeten opdraaien voor alle criminele elementen van andere landen ook?
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 10 november 2004, 16:26   #55
Joris_Meys
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Je weet niet wat je mist.

Op het Vb stemmen is minstens zo lekker als klaarkomen.
Dat verklaart dan meteen waar uw frustratie juist vandaan komt

__________________
[font=Franklin Gothic Medium]There are only two things infinite in this world : the universe and stupidity of mankind. And I'm not sure about the universe... (Albert Einstein)[/font]
Joris_Meys is offline  
Oud 10 november 2004, 16:28   #56
Joris_Meys
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef
Wat is verdraagzaamheid? kunnen verdragen dat al meerdere mensen van mijn familie en kennissen overvallen zijn, beroofd zijn of gehomejackt door ingevoerd crapuul, dan ben ik onverdraagzaam.
Tja, ik woon op't Kiel en heb eigenlijk meer last van de Beerput-supporters, en die kan je niet echt ingevoerd noemen. zelfs niet links. crapuul daarentegen...
__________________
[font=Franklin Gothic Medium]There are only two things infinite in this world : the universe and stupidity of mankind. And I'm not sure about the universe... (Albert Einstein)[/font]
Joris_Meys is offline  
Oud 10 november 2004, 16:30   #57
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.
Nooit zal ik voor het Blok stemmen.
Everytime is offline  
Oud 10 november 2004, 16:34   #58
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.
En meer en meer nieuwe belgen (Vlamingen) zullen Vlaams Belang stemmen.
Vele mensen van vreemde origine zoals ikzelf die zich wel assimileren beginnen het kotsbeu te worden dat een deel het verbrodt voor hen.
MT is offline  
Oud 10 november 2004, 16:38   #59
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Al sinds 1991 stemmer (was eerste keer) en ik blijf stemmen, wat ook de naam is. De essentie moet blijven.
De Garde is offline  
Oud 10 november 2004, 16:47   #60
MT
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: Vlaams vluchtelingengebied
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.
MT is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be