Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2021, 20:59   #101
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Erh ik zei al dat ik geen zin meer heb om op dat level te debatteren.
Eerlijk zeggen waarvoor je staat is inderdaad uw niveau niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het oosten is mijn vendetta niet.
Het Westen wel dus...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als ge daarom denkt de feiten te hebben, then you got me pegged. Don’t care.
Ik sta aan geen enkele kant, ik weet gewoon de afloop al en waarnaartoe we gaan. Ieder het zijn, ik het mijn.
Hoe kun je nu aan geen enkele kant staan?
Ik sta aan de kant van de democratie, van de vrijheid.
Aan welke kant sta jij, want wat je zegt klinkt soms erg als een bedreiging, hetzelfde soort dreigende taal als IS'ers spreken, die het Westen willen vernietigen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 november 2021 om 21:00.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2021, 21:00   #102
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het westen heeft het terrorisme tegen zichzelf georganiseerd met behulp van domme interventies !
Leugens.
Islam is gewelddadig van bij het begin.
Bovendien, het zijn de Afghanen die nu een hongersnood tegemoet zien, veroorzaakt door andere moslims...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 november 2021 om 21:01.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2021, 22:35   #103
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Eerlijk zeggen waarvoor je staat is inderdaad uw niveau niet.


Het Westen wel dus...


Hoe kun je nu aan geen enkele kant staan?
Ik sta aan de kant van de democratie, van de vrijheid.
Aan welke kant sta jij, want wat je zegt klinkt soms erg als een bedreiging, hetzelfde soort dreigende taal als IS'ers spreken, die het Westen willen vernietigen.
Maar jawel, ik heb mij gewoon niet te verantwoorden.
Wie levert de wapens aldaar peist ge?
Uw democratie is dood, morsdood, er is reeds een agenda lopende waar ge niet voor of tegen kunt stemmen.
Het is altijd een aristocratie geweest die zich weldra ontpopt tot een technocratie (ook in handen van de aristocraten) waar ze zich komen moeien tot in uw frigo, zover uw vrijheid.
Als gij dees gedrocht voor vrijheid neemt, dan denk ik dat ge vergeten zijt hoe het hier was voor “de democratie” aan alles en iedereen haar willetje opdrong.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 01:31   #104
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het was toch allemaal de schuld van de Amerikanen?
Maar die rebellen zijn toch gewoon Afghanen, en MOSLIMS...
De Amerikanen zijn verantwoordelijk voor het leed dat zij zelf veroorzaken

Citaat:
Het feit is dat de mensen, en vooral de vrouwen het BETER hadden met die interventie.
Ook dat is zeker zeer discutabel !

Citaat:
Maar je hebt je zin, ze zijn weg nu.
En NU is het hongersnood, terwijl ze daar 20 jaar geweest zijn, maar nu zijn ze weg en het is direct prijs...
Al voor het tweede jaar op rij kampt het land met extreme droogte, waardoor oogsten mislukken, dat vergeet u even .

En misschien kan jouw brein toch op een dag reflecteren over het feit dat het ISLAM is die al die miserie veroorzaakt, niet de Amerikanen, niet het Westen.[/quote] De grootst mogelijke nonsense , alleen al omdat de Islam zelf niet kan handelen.

Citaat:
De Amerikanen zijn ons komen bevrijden.
Jij bent van het allooi dat de Amerikanen dan de schuld gaat geven.
Dat er in een ver verleden ooit een interventie geweest is die wel goed uitpakte zegt niets over de huidige interventies. Bovendien was interventie door de VS hier toen gewenst.
Wat zou u vinden als u ongevraagd buitenlandse troepen op bezoek krijgt om de boel te gaan regelen om er zelf beter van te worden, en ondertussen de boel bombarderen en landgenoten de dood injaagt. Dus ja de Amerikanen dragen zeker schuld als het om Afghanistan gaat. Om de Taliban weg te krijgen hadden ze veel beter wat hulp kunnen geven aan de partijen die oppositie voerde tegen de Taliban want toen was de Taliban nog helemaal niet zo populair.

Ook gaven de Amerikanen geen humanitaire hulp gedurende die 20 jaar .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 03:54   #105
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De Amerikanen zijn verantwoordelijk voor het leed dat zij zelf veroorzaken.
Alle leed op de wereld dus.

Citaat:
Ook dat is zeker zeer discutabel !
Het staat buiten kijf dat Afghaanse vrouwen niet bepaald een leedvrij leven hebben nu, zonder VS bemoeienis.

Citaat:
Al voor het tweede jaar op rij kampt het land met extreme droogte, waardoor oogsten mislukken, dat vergeet u even .
En daarom dat het nu pas een probleem is, nu de Amerikanen zich niet meer moeien.
Citaat:
De grootst mogelijke nonsense , alleen al omdat de Islam zelf niet kan handelen.
De Belgische grondwet kan ook niet handelen.
Citaat:
Om de Taliban weg te krijgen hadden ze veel beter wat hulp kunnen geven aan de partijen die oppositie voerde tegen de Taliban want toen was de Taliban nog helemaal niet zo populair.
Het is gewoon een naam. Toen de Sovjets zich moeiden in Afghanistan stuurde de VS Rambo om de Mujahedin te steunen...
Citaat:
Ook gaven de Amerikanen geen humanitaire hulp gedurende die 20 jaar .
Moest blijkbaar ook niet. We krijgen nu pas het gezeik over hongersnood en "geld nu" van de nieuwe , verse en onbesproken leiders van Afghanistan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 04:32   #106
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Het is door de bemoeienissen dat die Taliban net is kunnen floreren. Zoek de geschiedenis maar eens op, Amerika steunde Taliban tegen Rusland.

Ook na het regime change in Iran door het westen verdwenen mensenrechten daar en nam het extremisme toe. Zelfde verhaal voor Irak en Libië.
Waarom doen ze regime changes? Voor de vrouwen of voor hun economie?

Het is allemaal pure moedwil. De tragische waarheid is dat terroristen in onze politiek onschendbaarheid genieten en die westerse politici het oosten zélf in lichterlaaie staken.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 november 2021 om 04:41.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 08:22   #107
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is door de bemoeienissen dat die Taliban net is kunnen floreren. Zoek de geschiedenis maar eens op, Amerika steunde Taliban tegen Rusland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is gewoon een naam. Toen de Sovjets zich moeiden in Afghanistan stuurde de VS Rambo om de Mujahedin te steunen...
Citaat:
Ook na het regime change in Iran door het westen verdwenen mensenrechten daar en nam het extremisme toe.
Ik weet niet welke geschiedenisboeken u leest, maar ze zijn duidelijk anders dan de mijne.
Citaat:
Zelfde verhaal voor Irak en Libië.
Daar zijn kemels geschoten. Irak had een regime-verandering nodig, maar niet eentje opgedrongen door een hoop politici die de lokale geplogenheden gewoon negeerden.
Lybië was al helemaal van't zotte. Dat land begon eindelijk uit de middeleeuwen te kruipen onder leiding van een redelijk gematigde dictator.
Citaat:
Waarom doen ze regime changes? Voor de vrouwen of voor hun economie?
Onze huidige politieke elite. Voor hun eigen zakken, niks anders meer.

Citaat:
Het is allemaal pure moedwil. De tragische waarheid is dat terroristen in onze politiek onschendbaarheid genieten en die westerse politici het oosten zélf in lichterlaaie staken.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.
Niet alle terroristen in België zijn onschendbaar. Kijk maar naar de recentelijke acties binnen het Belgische leger.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 08:33   #108
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik weet niet welke geschiedenisboeken u leest, maar ze zijn duidelijk anders dan de mijne.

Daar zijn kemels geschoten. Irak had een regime-verandering nodig, maar niet eentje opgedrongen door een hoop politici die de lokale geplogenheden gewoon negeerden.
Lybië was al helemaal van't zotte. Dat land begon eindelijk uit de middeleeuwen te kruipen onder leiding van een redelijk gematigde dictator.

Onze huidige politieke elite. Voor hun eigen zakken, niks anders meer.


Niet alle terroristen in België zijn onschendbaar. Kijk maar naar de recentelijke acties binnen het Belgische leger.
Als de connectie u ontgaat is het niet mijn schuld dat u zich daar vergist, of vergis ik mij?

The role of America in the Cold War has been a closely guarded secret where it supported the Afghan warlords or better known as Mujahideens to form the Taliban in December 1979. At the peak of the Cold War, the Soviet Union decided to invade Afghanistan under the pretext of upholding the Soviet-Afghan Friendship Treaty of 1978.
https://www.dnaindia.com/analysis/re...attack-2907260

Libië kwam niet alleen uit haar assen, ze hield de toestroom aan migranten tegen en gaf die mensen aldaar te eten. Nu is dat in handen van Turkije en worden we politiek uitgespeeld.

De Jurgen was nu eens echt een verwarde man. Dat is materiaal om als complotdenker compleet nuts op te gaan, het ei broedt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 18:37   #109
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Alle leed op de wereld dus.
nee , maar wel veel.

Citaat:
Het staat buiten kijf dat Afghaanse vrouwen niet bepaald een leedvrij leven hebben nu, zonder VS bemoeienis.
Met ook niet !

Citaat:
En daarom dat het nu pas een probleem is, nu de Amerikanen zich niet meer moeien.
Dat staat daar los van , door droogte is er dit jaar simpelweg niet genoeg voedsel.
Citaat:
De Belgische grondwet kan ook niet handelen.
Daar spreken we dan ook iet over alsof het een persoon is.

Citaat:
Het is gewoon een naam. Toen de Sovjets zich moeiden in Afghanistan stuurde de VS Rambo om de Mujahedin te steunen...
Mudjahedin is toch iets heel anders als de Taliban.

Citaat:
Moest blijkbaar ook niet. We krijgen nu pas het gezeik over hongersnood en "geld nu" van de nieuwe , verse en onbesproken leiders van Afghanistan.
En niet geheel onterecht . Nogmaals , een dergelijke interventie , en zeker zo'n langdurige, gaat ook nadien nog langdurig negatieve gevolgen hebben.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 18:46   #110
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Eerlijk zeggen waarvoor je staat is inderdaad uw niveau niet.


Het Westen wel dus...


Hoe kun je nu aan geen enkele kant staan?
Ik sta aan de kant van de democratie, van de vrijheid.
En dat geeft het recht zo maar landen binnen te vallen?? Wat heeft dat met democratie te maken??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 03:45   #111
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
nee , maar wel veel.
Citaat:
Daar spreken we dan ook niet over alsof het een persoon is.
Eigenaardig "De Amerikanen" zijn de schuld van veel leed. Maar de "Islam", uitgeoefend door "Moslims" kan nooit schuld treffen.
Citaat:
Met ook niet !
Maar nu kunnen ze toch lekker lijden zonder "De Amerikanen". Joepie, het leed is al een stuk minder.
Citaat:
Dat staat daar los van , door droogte is er dit jaar simpelweg niet genoeg voedsel.
Je zou kunnen stellen dat er teveel mensen zijn in verhouding tot het beschikbare voedsel.
Citaat:
Mudjahedin is toch iets heel anders als de Taliban.
Ja en neen. De Taliban is de naam voor een kleiner stammenverbond.
Citaat:
En niet geheel onterecht . Nogmaals , een dergelijke interventie , en zeker zo'n langdurige, gaat ook nadien nog langdurig negatieve gevolgen hebben.
Goed om te weten dat U de Taliban een even groot hart toedraagt dan Hamas.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:27   #112
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenaardig "De Amerikanen" zijn de schuld van veel leed. Maar de "Islam", uitgeoefend door "Moslims" kan nooit schuld treffen.
Mensen kunnen handelen , een idee niet .
Moeilijk blijkbaar.

Citaat:
Maar nu kunnen ze toch lekker lijden zonder "De Amerikanen". Joepie, het leed is al een stuk minder.
De Amerikanen hebben er een puinzooi van gemaakt , dat blijft u natuurlijk ontkennen als voorstander van militaire interventies.
Citaat:
Je zou kunnen stellen dat er teveel mensen zijn in verhouding tot het beschikbare voedsel.
Bij ons is het andersom.
Citaat:
Ja en neen. De Taliban is de naam voor een kleiner stammenverbond.
Taliban komen uit Pakistan.
Citaat:
Goed om te weten dat U de Taliban een even groot hart toedraagt dan Hamas.
Goed om te weten dat u elke verantwoordelijkheid van het westen opzij schuift door te gaan wijzen naar anderen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:30   #113
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mensen kunnen handelen , een idee niet .
Moeilijk blijkbaar.


De Amerikanen hebben er een puinzooi van gemaakt , dat blijft u natuurlijk ontkennen als voorstander van militaire interventies.
Bij ons is het andersom.
Taliban komen uit Pakistan.


Goed om te weten dat u elke verantwoordelijkheid van het westen opzij schuift door te gaan wijzen naar anderen.
moslims eten, drinken, handelen, pissen en kakken volgens de islam, en overal waar ze komen dringen ze hun perfide ideeën en levensstijl op, en zoeken ze ambras. Dus stop ermee dat die klote-religie er niks mee te maken heeft.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 13 november 2021 om 12:32.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:37   #114
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
moslims eten, drinken, handelen, pissen en kakken volgens de islam, en overal waar ze komen dringen ze hun perfide ideeën en levensstijl op, en zoeken ze ambras. Dus stop ermee dat die klote-religie er niks mee te maken heeft.
Verander moslims naar democraten
Verander islam naar tv
En
Verander klote religie naar het westen

Een oog voor een oog laat ons allen blind achter, keer de linkerwang en laat ieder in diens waarde leven. Dat heeft niets met opdringen te maken.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 19:50   #115
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mensen kunnen handelen , een idee niet .
Moeilijk blijkbaar.
Mensen die handelen naar een idee tellen dus niet?
Of het idee telt niet, de menselijke acties alleen wel?
Maakt weinig uit. Ik ga u er blijven op wijzen, net als op uw ontkennen van de geschiedenis.
Citaat:
De Amerikanen hebben er een puinzooi van gemaakt , dat blijft u natuurlijk ontkennen als voorstander van militaire interventies.
De Amerikaanse politici hebben een militaire interventie gecastreerd en tot een mislukte humanitaire operatie omgevormd.
Citaat:
Bij ons is het andersom.
Technologie gebruiken om eten te maken bedoelt u?
Of denkt u dat we zonder de omzetting van fossiele brandstof in Europa geen hongersnood zouden hebben??
Citaat:
Taliban komen uit Pakistan.
En de Afghanen bejubelen de rotzooi uit Pakistan? Tof. Goed om te weten dat we van beide landen beter geen import krijgen dan.
Citaat:
Goed om te weten dat u elke verantwoordelijkheid van het westen opzij schuift door te gaan wijzen naar anderen.
U geeft verantwoordelijkheden weg alsof het zoete broodjes zijn die u zelf niet wil.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2021 om 19:50.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 11:47   #116
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mensen die handelen naar een idee tellen dus niet?
verschillende mensen handelen verschillend , en hebben verschillende ideeën, ook wanneer ze dezelfde godsdienst aanhangen . Dat gelul over de islam doet dit of dat, is nonsense, daar zal ik u op blijven wijzen.
Citaat:
Of het idee telt niet, de menselijke acties alleen wel?
Maakt weinig uit. Ik ga u er blijven op wijzen, net als op uw ontkennen van de geschiedenis.
u zet de geschiedenis in als excuus voor geweld in het heden , een bekende valse truck van Israel propagandisten. En dan krijg je weer de eeuwige discussies over wie er wat deed in 48, 67 enz in plaats van het bestaande probleem te bespreken.
Citaat:
De Amerikaanse politici hebben een militaire interventie gecastreerd en tot een mislukte humanitaire operatie omgevormd.
vertel eens , welk onderdeel van de Amerikaanse interventie was er dan humanitair? In hun propaganda deden ze alsof het humaitaire redenen had , en Europa trapte daar in .
Volgens heeft het humanitaire deel van de interventie de boel juist verpest, het was onvoldoende gruwelijk.

Citaat:

U geeft verantwoordelijkheden weg alsof het zoete broodjes zijn die u zelf niet wil.
Wie zo nodig militair wil interveniëren draagt een enorme verantwoordelijkheid, en is altijd schuldig als het misgaat en niet de bevolking die aangevallen werd.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 november 2021 om 11:52.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:06   #117
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En dat geeft het recht zo maar landen binnen te vallen?? Wat heeft dat met democratie te maken??
Bleef IS braafjes binnen de grenzen van één Staat?
Voor moslimlanden bent u precies veel toleranter...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:09   #118
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mensen kunnen handelen , een idee niet .
Moeilijk blijkbaar.
U heeft dan ook geen probleem met zionisme, zeker?
Dat is ook maar een idee, hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Taliban komen uit Pakistan.
Ah, voil?*, u verwijt het Westen dat ze binnenvallen.
Maar de Taliban, die Afghanistan veroverden, komen uit Pakistan.
Binnenvallen is precies alleen een probleem als het niet in uw kraam past.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:11   #119
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Een oog voor een oog laat ons allen blind achter, keer de linkerwang en laat ieder in diens waarde leven. Dat heeft niets met opdringen te maken.
Yep, dat laatste komt uit de bijbel, moslims zijn zo verdraagzaam niet...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:16   #120
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
verschillende mensen handelen verschillend , en hebben verschillende ideeën, ook wanneer ze dezelfde godsdienst aanhangen .
En overal waar er islam is, is het dikke miserie met de mensenrechten.
Uw stelling is even leugenachtig als iemand die zegt dat bij de grote slangen ze niet allemaal wurgslangen zijn.
Er zijn inderdaad ook gifslangen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat gelul over de islam doet dit of dat, is nonsense, daar zal ik u op blijven wijzen. u zet de geschiedenis in als excuus voor geweld in het heden
Dat is een goeie dat, de geschiedenis is een excuus.
De geschiedenis, dat zijn wel de feiten.
Het is een beetje als een verdachte tegen de rechter zou zeggen dat het niet eerlijk is dat zijn strafblad ter sprake komt.
Islam doet trouwens niet anders dan oude geschiedenis oprakelen als excuus voor hun wreedheden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
vertel eens , welk onderdeel van de Amerikaanse interventie was er dan humanitair?
Voedselvoorziening op gang brengen, meisjes naar school laten gaan, afschaffen van de sluierplicht, ...
Met de Taliban : hongersnood, meisjes verknechten, ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Volgens heeft het humanitaire deel van de interventie de boel juist verpest, het was onvoldoende gruwelijk.

U kickt op gruwelijk?
Het zegt iets over de verwrongen psyche van islam aanbidders.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be