Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2020, 09:44   #24721
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Dan ben je echt wel een heel kleine minderheid. De overgrote meerderheid van de Vlamingen/Belgen heeft minstens 1 buitenlandse voorouder binnen de 3 tot 4 generaties. Zelfs de overgrote meerderheid van de Vlaamsbelangers. Hoe ga jij die in je eentje allemaal buitensmijten?
Kan je dat hard maken?

Mijn kleinkinderen, mijn kinderen, ik, mijn ouders, dit zijn al vier generaties, zitten we rond 1925.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 09:59   #24722
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Dan ben je echt wel een heel kleine minderheid. De overgrote meerderheid van de Vlamingen/Belgen heeft minstens 1 buitenlandse voorouder binnen de 3 tot 4 generaties. Zelfs de overgrote meerderheid van de Vlaamsbelangers. Hoe ga jij die in je eentje allemaal buitensmijten?
In Nederland kun je het effect zien van te lang te kweken binnen een te kleine groep op de eilanden. Men noemt dat dat in Nederland de 'eilandmongolen'.

Die zijn ook fier op hun stamboom, 7 generaties ver.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 10:54   #24723
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Verkeerd gegokt. Het ging wel degelijk om "bruine" snotneuzen van migranten en vluchtelingen. Die hebben ook al de weg naar mijn buurt in de Westhoek gevonden.

En ja, in die kulturen van mediterrane oorsprong heeft men wel degelijk ontzag voor zijn/haar moeder omdat hun moeder hen het leven heeft geschonken. Idem voor de bomma omdat die het leven aan de vader of moeder heeft geschonken. En dit ondanks (of misschien net door?) die machokultuur. Het heeft zelfs niets met islam te maken. Als je de moeder van een katolieke Italiaan of ortodokse Griek beledigt is de kans groot dat je bril ook niet meer op je neus zal staan. In die mediterrane kulturen is het not done om iemand moeder te beledigen en is een vent die zijn moeder niet verdedigt geen echte vent.

Wat de situatie in Brussel betreft: ooit eens ergens een interview gelezen met Brusselse politieagenten. Die zeiden zelf dat die uit de hand lopende kriminaliteit voor een stuk ook onze eigen schuld was. Als die politieagenten met de ouders van een ambetante snotneus gingen praten namen de ouders hun verantwoordelijkheid, wat erop neer kwam dat de snotneus in kwestie ferm kletsen kreeg van de ouders. Probleem opgelost, zou je denken? Maar toen werden die ouders vervolgd wegens mishandeling van hun eigen kroost. Resultaat: toen de politie nog een volgende keer bij de ouders kwam omdat hun snotneus weer iets had mispeuterd zeiden die ouders aan de politieagenten dat ze het maar zelf moesten oplossen als ze hun ouderlijk gezag niet mochten laten gelden. Het was misschien beter geweest om de ouders het op hun manier te laten oplossen, ook al is dit niet de onze?
Het is inderdaad voor een stuk onze schuld. Er ontbreekt namelijk een lik-op-stuk-beleid. Er heerst nu straffeloosheid en dat weten die gasten goed. Dat krapuul in Anderlecht en Molenbeek enz. is het stadium van praten met de ouders al lang voorbij. Die zijn totaal losgeslagen, daar hebben de ouders of zelfs de lokale imams geen vat meer op. Wie iets mispeutert moet gestraft worden en liefst zo snel mogelijk.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 11:02   #24724
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In Nederland kun je het effect zien van te lang te kweken binnen een te kleine groep op de eilanden. Men noemt dat dat in Nederland de 'eilandmongolen'.

Die zijn ook fier op hun stamboom, 7 generaties ver.
Bedoel je nu dat onze genenpoel een gezondere mix zal gaan vertonen door de vermenging met de genen van onze moslimbroeders? Dat gebeurt dus zelden en de hoofdoorzaak daarvoor is de islam.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 11:05   #24725
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Bedoel je nu dat onze genenpoel een gezondere mix zal gaan vertonen door de vermenging met de genen van onze moslimbroeders? Dat gebeurt dus zelden en de hoofdoorzaak daarvoor is de islam.
Yep, want die islamieten zijn allemaal en stuk voor stuk mensen met een IQ van +120....wacht....inteelt was daar toch schering en inslag?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 06:03   #24726
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Goed, je bent dus sportief. Maar je doet ook niets om samenlevingsproblemen te helpen oplossen. Je verkoopt er alleen maar goedkope kaffeepraat over. Het blijft bij gekanker op sociale media. Hoe wil je dan ernstig worden genomen?
Spijtig genoeg blijft het bij wat praat ja. Het enige wat ik kan hopen is dat de jongere generatie het niet zal laten gebeuren en de wapens zal nemen. Gewoon elke allochtoon ofwel deporteren ofwel voor het vuurpeloton. En deporteren mag gerust zoals in de 20e eeuw eens een Duister heeft gedaan. Maar helaas dat is en zal een natte droom blijven. Maar ik mag wel mijn eigen mening verdedigen. Voor mij is en blijft een allochtoon iets dat duizend maal erger is dan een Corona virus. Of het nu de 1e, 2e of 3e generatie is. En die moeten van mij geen greintje respect of empathie hebben. Die weiger ik zelfs verder te helpen. Al liggen ze voor mijn voeten te creperen dan zal ik er nog liever eens tegen stampen dan hulp te bieden.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 06:22   #24727
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Spijtig genoeg blijft het bij wat praat ja. Het enige wat ik kan hopen is dat de jongere generatie het niet zal laten gebeuren en de wapens zal nemen. Gewoon elke allochtoon ofwel deporteren ofwel voor het vuurpeloton. En deporteren mag gerust zoals in de 20e eeuw eens een Duister heeft gedaan. Maar helaas dat is en zal een natte droom blijven. Maar ik mag wel mijn eigen mening verdedigen. Voor mij is en blijft een allochtoon iets dat duizend maal erger is dan een Corona virus. Of het nu de 1e, 2e of 3e generatie is. En die moeten van mij geen greintje respect of empathie hebben. Die weiger ik zelfs verder te helpen. Al liggen ze voor mijn voeten te creperen dan zal ik er nog liever eens tegen stampen dan hulp te bieden.
Sta jij ook stil bij wat je etaleert? Laten we zelf even de ziekelijke waanzin ervan aan kant schuiven, en ons voorstellen dat jouw natte droom bewaarheid wordt.
Geloof jij echt dat jouw leven er nog hetzelfde zal uitzien, laat staan er beter van zal worden?
U mag gerust met argumenten antwoorden. U hoeft zich niet te beperken tot 'ja' of 'neen'.

P.S. De man die u schijnbaar adoreert, was geen Duitser.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 06:51   #24728
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Bedoel je nu dat onze genenpoel een gezondere mix zal gaan vertonen door de vermenging met de genen van onze moslimbroeders? Dat gebeurt dus zelden en de hoofdoorzaak daarvoor is de islam.
Voor iedereen die in staat is om een beetje terug te scrollen in dit draadje zou het moeten duidelijk zijn dat dit niets met moslims te maken heeft.
Morele en/of intellectuele degeneratie KAN een gevolg zijn van vele generaties lang kweken in te kleine groep. Kapot genen materiaal zet zich dan op de chromosomen, en dat zorgt dan voor recessieve fenomenen door het fout kweken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 08:34   #24729
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Voor iedereen die in staat is om een beetje terug te scrollen in dit draadje zou het moeten duidelijk zijn dat dit niets met moslims te maken heeft.
Morele en/of intellectuele degeneratie KAN een gevolg zijn van vele generaties lang kweken in te kleine groep. Kapot genen materiaal zet zich dan op de chromosomen, en dat zorgt dan voor recessieve fenomenen door het fout kweken.
Mislims doen toch aan inteelt, waarom zou het dan niets te maken hebben met moslims?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 08:56   #24730
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Sta jij ook stil bij wat je etaleert? Laten we zelf even de ziekelijke waanzin ervan aan kant schuiven, en ons voorstellen dat jouw natte droom bewaarheid wordt.
Geloof jij echt dat jouw leven er nog hetzelfde zal uitzien, laat staan er beter van zal worden?
U mag gerust met argumenten antwoorden. U hoeft zich niet te beperken tot 'ja' of 'neen'.

P.S. De man die u schijnbaar adoreert, was geen Duitser.
Vindt jij zoals het er nu aan toe gaat dan normaal? Twee profs doen een wat ongelukkige maar onschuldige uitspraak en er start direct een onderzoek door het Parket. Ze worden door een linkse rector geschorst en nemen zelf (?) ontslag. Een bende allochtonen breken Anderlecht af, steken wagens in brand, lopend met een gestolen dienstpistool schietend door de straten en ... Randdebielen zoals Pascal Smedt stellen zich vragen over het politie optreden. Ze hadden godverdomme het leger moeten inzetten en met scherp schieten. Schieten om te doden zonder enige compassie.

En zo zijn er duizenden zaken waar allcohtonen alles mogen en doen en de autochtonen slaaf in hun eigen land zijn geworden.

MAAR U VINDT DIT DUIDELIJK NORMAAL
Ik lach met veel en word niet snel kwaad maar zo'n mensen zou ik direct ...
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 09:36   #24731
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Vind jij zoals het er nu aan toe gaat dan normaal? Twee profs doen een wat ongelukkige maar onschuldige uitspraak en er start direct een onderzoek door het Parket. Ze worden door een linkse rector geschorst en nemen zelf (?) ontslag. Een bende allochtonen breken Anderlecht af, steken wagens in brand, lopend met een gestolen dienstpistool schietend door de straten en ... Randdebielen zoals Pascal Smedt stellen zich vragen over het politie optreden. Ze hadden godverdomme het leger moeten inzetten en met scherp schieten. Schieten om te doden zonder enige compassie.

En zo zijn er duizenden zaken waar allcohtonen alles mogen en doen en de autochtonen slaaf in hun eigen land zijn geworden.
Neen, dat is zeker niet normaal. Met dank aan figuren zoals inderdaad Pascal Smet. (En Kristof Calvo ... Bart Somers ... Wouter De Vriendt ...)
Er is wat dat betreft werk aan de winkel. Uitzettingen en/of intrekken (dubbele) nationaliteit zijn heilige huisjes, die gerust gesloopt mogen worden.

Wat u echter zegt is onzin. Met "we sturen ze tot de derde generatie allemaal terug", "we schieten ze allemaal af", ... en meer van dat soort toogpraat komen we nergens. Meer nog, met uw uitspraken, geeft u voorstanders van het cordon gewoon gelijk. Gelukkig (en neem dat maar van me aan) keert Vlaams Belang u zonder verpinken de rug toe, zou u dit soort uitspraken aan hen voorleggen. En terecht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
MAAR U VINDT DIT DUIDELIJK NORMAAL
Ik lach met veel en word niet snel kwaad maar zo'n mensen zou ik direct ...
Oh, ik wist niet dat u mij een vraag zou stellen en die meteen zelf van antwoord zou (pogen te) voorzien ...

P.S. ik heb een flagrante schrijffout gezien. Het type schrijffout die een rasechte (trotse) Vlaming niet zou mogen maken.

Met genegen groeten,
Een Vlaming,
Een Vlaams-Belang stemmer.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 16 april 2020 om 09:38.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 10:55   #24732
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Voor iedereen die in staat is om een beetje terug te scrollen in dit draadje zou het moeten duidelijk zijn dat dit niets met moslims te maken heeft.
Morele en/of intellectuele degeneratie KAN een gevolg zijn van vele generaties lang kweken in te kleine groep. Kapot genen materiaal zet zich dan op de chromosomen, en dat zorgt dan voor recessieve fenomenen door het fout kweken.
Deze draad 'Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen' heeft niets met moslims te maken? Kun je dat eens uitleggen?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 22:35   #24733
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Spijtig genoeg blijft het bij wat praat ja. Het enige wat ik kan hopen is dat de jongere generatie het niet zal laten gebeuren en de wapens zal nemen. Gewoon elke allochtoon ofwel deporteren ofwel voor het vuurpeloton. En deporteren mag gerust zoals in de 20e eeuw eens een Duister heeft gedaan. Maar helaas dat is en zal een natte droom blijven. Maar ik mag wel mijn eigen mening verdedigen. Voor mij is en blijft een allochtoon iets dat duizend maal erger is dan een Corona virus. Of het nu de 1e, 2e of 3e generatie is. En die moeten van mij geen greintje respect of empathie hebben. Die weiger ik zelfs verder te helpen. Al liggen ze voor mijn voeten te creperen dan zal ik er nog liever eens tegen stampen dan hulp te bieden.
Anderen in het gat steken om het vuile werk te laten opknappen. Iemand die al uitgeteld op de grond ligt natrappen. Typisch het gedrag van een achterbakse lafaard. Zelfs hooligans vinden dit beneden hun waardigheid en eergevoel.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 01:21   #24734
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Anderen in het gat steken om het vuile werk te laten opknappen. Iemand die al uitgeteld op de grond ligt natrappen. Typisch het gedrag van een achterbakse lafaard. Zelfs hooligans vinden dit beneden hun waardigheid en eergevoel.
Hier geef je autochtonehooligans te veel krediet hoor.
Die staan wel boven de straatschoffies die dhimmiegrietjes loverboyiaans inzetten om te zelfverrijken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 07:13   #24735
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Neen, dat is zeker niet normaal. Met dank aan figuren zoals inderdaad Pascal Smet. (En Kristof Calvo ... Bart Somers ... Wouter De Vriendt ...)
Er is wat dat betreft werk aan de winkel. Uitzettingen en/of intrekken (dubbele) nationaliteit zijn heilige huisjes, die gerust gesloopt mogen worden.

Wat u echter zegt is onzin. Met "we sturen ze tot de derde generatie allemaal terug", "we schieten ze allemaal af", ... en meer van dat soort toogpraat komen we nergens. Meer nog, met uw uitspraken, geeft u voorstanders van het cordon gewoon gelijk. Gelukkig (en neem dat maar van me aan) keert Vlaams Belang u zonder verpinken de rug toe, zou u dit soort uitspraken aan hen voorleggen. En terecht.



Oh, ik wist niet dat u mij een vraag zou stellen en die meteen zelf van antwoord zou (pogen te) voorzien ...

P.S. ik heb een flagrante schrijffout gezien. Het type schrijffout die een rasechte (trotse) Vlaming niet zou mogen maken.

Met genegen groeten,
Een Vlaming,
Een Vlaams-Belang stemmer.

Nu ook weer niet gaan overdrijven in de reactie hee... hij stelt gewoon voor wat letterlijk te lezen staat in het originele 70 punten plan van het Blok. Namelijk alle allochtonen + hun ascendenten en descendenten tot de tweede graad expulseren. Waarbij alle sinds 1974 toegestane naturalisaties ongedaan worden gemaakt.

PhDW gaat dat dus zeker een leuk voorstel vinden. Tenslotte weigert hij tot op vandaag om dat plan als historische en morele fout te bestempelen.

Voor het vuurpeleton zal er vermoedelijk minder politieke approval komen bij het VB, toch zeker niet luidop. Misschien wel in de chatgroepjes van Driesje van Pis & Vrienden ?

Je oogst als partij wat je eerder zaaide hee...
Nu gaan beweren dat dit niet is waar het Blok voor staat is huichelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 07:50   #24736
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nu ook weer niet gaan overdrijven in de reactie hee... hij stelt gewoon voor wat letterlijk te lezen staat in het originele 70 punten plan van het Blok. Namelijk alle allochtonen + hun ascendenten en descendenten tot de tweede graad expulseren. Waarbij alle sinds 1974 toegestane naturalisaties ongedaan worden gemaakt.

PhDW gaat dat dus zeker een leuk voorstel vinden. Tenslotte weigert hij tot op vandaag om dat plan als historische en morele fout te bestempelen.

Voor het vuurpeleton zal er vermoedelijk minder politieke approval komen bij het VB, toch zeker niet luidop. Misschien wel in de chatgroepjes van Driesje van Pis & Vrienden ?

Je oogst als partij wat je eerder zaaide hee...
Nu gaan beweren dat dit niet is waar het Blok voor staat is huichelen.
Een paar bemerkingen:

Dewinter is niet het Vlaams Belang. De man doet en zegt soms zaken, waarvan ik denk: 'Jongen toch, waar ben je toch mee bezig?'
En ik kan me voorstellen dat Van Grieken zijn keukentafel hier en daar al wat barstjes vertoont; zo niet er intussen een nieuwe staat.

Wat betreft de naturalisaties sinds 1974, ... Dat wilde het Vlaams 'Blok' toen evalueren. En daar lijkt mij helemaal niets mis mee. Integendeel. Toen die punten werden opgelijst, was '1974' niet meer dan 20 jaar terug. We spreken dus op dat moment over één generatie. Met evalueren is nooit iets mis. Het zou niet verkeerd zijn dat daadwerkelijk te doen. En een resultaat van een evaluatie kan legio zijn. Dat weet u zelf ook.

Over de laatste punten:
Citaat:
De terugkeer van de eerste generatie vreemdelingen (69)
De terugkeer van de tweede en derde generaties vreemdelingen (70)
Ja, wat wil je dat ik daar over zeg? Geen zinnig mens staat hier vandaag nog voor te springen. Het is gewoon ook onzin.

En dan is er nog Dries(je) ... Ja. De jongen heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn clubje.

Volgens mij zijn er intussen trouwens een achttal punten effetief ingevoerd.
Daarnaast vinden andere punten (weliswaar anders verwoord; maar in de essentie en geest krak hetzelfde) steeds meer bijval bij andere partijen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 10:17   #24737
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Een paar bemerkingen:

Dewinter is niet het Vlaams Belang. De man doet en zegt soms zaken, waarvan ik denk: 'Jongen toch, waar ben je toch mee bezig?'
En ik kan me voorstellen dat Van Grieken zijn keukentafel hier en daar al wat barstjes vertoont; zo niet er intussen een nieuwe staat.

Wat betreft de naturalisaties sinds 1974, ... Dat wilde het Vlaams 'Blok' toen evalueren. En daar lijkt mij helemaal niets mis mee. Integendeel. Toen die punten werden opgelijst, was '1974' niet meer dan 20 jaar terug. We spreken dus op dat moment over één generatie. Met evalueren is nooit iets mis. Het zou niet verkeerd zijn dat daadwerkelijk te doen. En een resultaat van een evaluatie kan legio zijn. Dat weet u zelf ook.

Over de laatste punten:


Ja, wat wil je dat ik daar over zeg? Geen zinnig mens staat hier vandaag nog voor te springen. Het is gewoon ook onzin.

En dan is er nog Dries(je) ... Ja. De jongen heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn clubje.

Volgens mij zijn er intussen trouwens een achttal punten effetief ingevoerd.
Daarnaast vinden andere punten (weliswaar anders verwoord; maar in de essentie en geest krak hetzelfde) steeds meer bijval bij andere partijen.

Sorry, maar je kent noch de historiek en al zeker niet de geschriften van je eigen partij.
Fuhrer Philip schreef nooit dat hij iets wou 'evalueren'. Wel dat hij alle naturalisaties gedaan vanaf 1974 wou herzien (= terugdraaien dus...) en dat iedereen die geen Belg is en niet van europese origine moest gedeporteerd worden.

Ik som de belangrijkste artikelen op in de openingspost van dit draadje uit 2016 : https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie

En wijs je erop dat PhDW steeds is blijven weigeren om dat plan af te zweren. Heb je de uitzending op televisie gezien waar hij trots het boek uit zijn kast haalt, en het al lachende tegen de journalisten terug opbergt 'voor later gebruik' ?

Ooit stelde moraalfilosoof Vermeersch voor om het Blok uit het cordon te laten mits PhDW publiek het 70 puntenplan zou betitelen als een morele fout en een historische vergissing. PhDW weigerde.
Het resultaat : 16 jaar later zit het Blok nog altijd in zijn cordon sanitaire.
En hij lacht zich daar een breuk mee, zit nog wat uit te dagen in de pers dat het 70 puntenplan nog veel te braaf was...

Men mag dan al PhDW om tactische redenen wat minder visibiliteit gegeven hebben, zijn machtsbasis in die partij is nog altijd onaantastbaar. Het coiffeurke zit daar omdat hij een wat 'deftiger' voorkomen heeft en minder vuil gebekt is maar ook hij durfde het niet aan om PhDW aan de deur te zetten.
Ook heeft de partij zonder probleem toegelaten dat PhDW een even harde kloon van hemzelf mocht politiek lanceren in antwerpen. Sam van Rooy, een kernracist dus is nu de nieuwe fractieleider van het Blok in de gemeenteraad van Antwerpen.
So much dus voor de fictie dat het VB meer is dan wat PhDW wil dat ze zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 10:40   #24738
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sorry, maar je kent noch de historiek en al zeker niet de geschriften van je eigen partij.
Fuhrer Philip schreef nooit dat hij iets wou 'evalueren'. Wel dat hij alle naturalisaties gedaan vanaf 1974 wou herzien (= terugdraaien dus...) en dat iedereen die geen Belg is en niet van europese origine moest gedeporteerd worden.

Ik som de belangrijkste artikelen op in de openingspost van dit draadje uit 2016 : https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie

En wijs je erop dat PhDW steeds is blijven weigeren om dat plan af te zweren. Heb je de uitzending op televisie gezien waar hij trots het boek uit zijn kast haalt, en het al lachende tegen de journalisten terug opbergt 'voor later gebruik' ?

Ooit stelde moraalfilosoof Vermeersch voor om het Blok uit het cordon te laten mits PhDW publiek het 70 puntenplan zou betitelen als een morele fout en een historische vergissing. PhDW weigerde.
Het resultaat : 16 jaar later zit het Blok nog altijd in zijn cordon sanitaire.
En hij lacht zich daar een breuk mee, zit nog wat uit te dagen in de pers dat het 70 puntenplan nog veel te braaf was...

Men mag dan al PhDW om tactische redenen wat minder visibiliteit gegeven hebben, zijn machtsbasis in die partij is nog altijd onaantastbaar. Het coiffeurke zit daar omdat hij een wat 'deftiger' voorkomen heeft en minder vuil gebekt is maar ook hij durfde het niet aan om PhDW aan de deur te zetten.
Ook heeft de partij zonder probleem toegelaten dat PhDW een even harde kloon van hemzelf mocht politiek lanceren in antwerpen. Sam van Rooy, een kernracist dus is nu de nieuwe fractieleider van het Blok in de gemeenteraad van Antwerpen.
So much dus voor de fictie dat het VB meer is dan wat PhDW wil dat ze zijn...
U blijft zich maar focussen op het figuur van Filip Dewinter, een man waarbij ik (zoals reeds gezegd) mijn twijfels heb, wat betreft meerwaarde voor het goed van de partij en visie op een gezond migratiebeleid.



Wat Sam Van Rooy betreft. U omschrijft hem als een kernracist. Straf, dat een kernracist samen is (of gehuwd?) met een Iraanse.

Vraag: heeft u het programma van vandaag al eens gelezen? Waarom blijft u in het verleden hangen? Ik lees met betrekking op andere onderwerpen regelmatig iets over 'voortschrijdend inzicht'. Denk maar aan het orakel Van Ranst en de mondmaskers. Mag ik aannemen, dat niet iedereen de inzichten mag bijstellen?

Het 70 puntenplan in haar geheel was niet wenselijk. Daar stonden zaken in, die je vandaag (en terecht) niet verkocht krijgt. We bevinden ons echter niet langer in 1992. Tijden veranderen; ook inzichten. En maar goed ook.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 10:50   #24739
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sorry, maar je kent noch de historiek en al zeker niet de geschriften van je eigen partij.
Fuhrer Philip schreef nooit dat hij iets wou 'evalueren'. Wel dat hij alle naturalisaties gedaan vanaf 1974 wou herzien (= terugdraaien dus...) en dat iedereen die geen Belg is en niet van europese origine moest gedeporteerd worden.

Ik som de belangrijkste artikelen op in de openingspost van dit draadje uit 2016 : https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie

En wijs je erop dat PhDW steeds is blijven weigeren om dat plan af te zweren. Heb je de uitzending op televisie gezien waar hij trots het boek uit zijn kast haalt, en het al lachende tegen de journalisten terug opbergt 'voor later gebruik' ?

Ooit stelde moraalfilosoof Vermeersch voor om het Blok uit het cordon te laten mits PhDW publiek het 70 puntenplan zou betitelen als een morele fout en een historische vergissing. PhDW weigerde.
Het resultaat : 16 jaar later zit het Blok nog altijd in zijn cordon sanitaire.
En hij lacht zich daar een breuk mee, zit nog wat uit te dagen in de pers dat het 70 puntenplan nog veel te braaf was...

Men mag dan al PhDW om tactische redenen wat minder visibiliteit gegeven hebben, zijn machtsbasis in die partij is nog altijd onaantastbaar. Het coiffeurke zit daar omdat hij een wat 'deftiger' voorkomen heeft en minder vuil gebekt is maar ook hij durfde het niet aan om PhDW aan de deur te zetten.
Ook heeft de partij zonder probleem toegelaten dat PhDW een even harde kloon van hemzelf mocht politiek lanceren in antwerpen. Sam van Rooy, een kernracist dus is nu de nieuwe fractieleider van het Blok in de gemeenteraad van Antwerpen.
So much dus voor de fictie dat het VB meer is dan wat PhDW wil dat ze zijn...
Een kernracist met een allochtone vriendin. Sire, er zijn geen racisten meer.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2020, 15:27   #24740
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Het lezen waard?

Over racisme en sociaal-realisme in Los.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be