Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2010, 10:46   #4521
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Bij moord kan zelfs het superras er niet meer onderuit.
Mar voor andere delicten lukt dat toch heel aardig.

Vijf miljoen witte Vlamingen. 600 van hen (mijn schating) vast in de gevangenis met en veroordeling.

Dat moet dan het braafste volkje van de wereld zijn. Of er gaat iets verschrikkelijk mis bij de magistratuur.
Kiest u maar.
Uw schatting kennen we ondertussen. Kortom leugens en natte vingerwerk.

Ik hoef niet te kiezen, het gaat mis bij het gerecht en uitvoering ervan. Vandaar dat er dagdagelijks allochtone criminelen de straat terug opgestuurd worden.

Hoeveel miljoen vlamingen er zijn doet er niet toe. Als jij je bewering wil staven zul je het aantal criminele witte Belgen moeten voorleggen samen met het cijfer van het aantal dat daarvan niet hoeft te zitten. Zolang je dat niet doet zijn het zoals ik al zei leugens, of flauwekul. Kies maar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 4 november 2010 om 10:47.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 20:45   #4522
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Uw schatting kennen we ondertussen. Kortom leugens en natte vingerwerk.

Ik hoef niet te kiezen, het gaat mis bij het gerecht en uitvoering ervan. Vandaar dat er dagdagelijks allochtone criminelen de straat terug opgestuurd worden.

Hoeveel miljoen vlamingen er zijn doet er niet toe. Als jij je bewering wil staven zul je het aantal criminele witte Belgen moeten voorleggen samen met het cijfer van het aantal dat daarvan niet hoeft te zitten. Zolang je dat niet doet zijn het zoals ik al zei leugens, of flauwekul. Kies maar.
Jij hebt zelfs geen schatting.
Enkel lijstjes.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 20:50   #4523
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Bij moord kan zelfs het superras er niet meer onderuit.
Mar voor andere delicten lukt dat toch heel aardig.

Vijf miljoen witte Vlamingen. 600 van hen (mijn schating) vast in de gevangenis met en veroordeling.

Dat moet dan het braafste volkje van de wereld zijn. Of er gaat iets verschrikkelijk mis bij de magistratuur.Kiest u maar.
Vandaag is net bekend geworden dan er een gevangenisrecord is verboken..11.000 tevreden klanten zijn er nu..

11.000 - 600 witte vlamingen = 10.400 bruine vlamingen ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 20:50   #4524
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij hebt zelfs geen schatting.
Enkel lijstjes.
een oneindig lijstje, lijkt het wel.
Ging U eens geen tegen-draad organiseren?
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 20:52   #4525
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Vandaag is net bekend geworden dan er een gevangenisrecord is verboken..11.000 tevreden klanten zijn er nu..

11.000 - 600 witte vlamingen = 10.400 bruine vlamingen ?
idd. Maar de slachtoffers, flikken en magistraten zijn racisten, daarom sluiten ze enkel de bruinen op. Vandaar dit vertekend beeld....
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 22:03   #4526
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
een oneindig lijstje, lijkt het wel.
Ging U eens geen tegen-draad organiseren?
Neen, waarom denk je dat?
Die lijstjes bewijzen niets.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 01:30   #4527
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Vandaag is net bekend geworden dan er een gevangenisrecord is verboken..11.000 tevreden klanten zijn er nu..

11.000 - 600 witte vlamingen = 10.400 bruine vlamingen ?
10.450 mannen ...dat staat al vast ... misschien toch eens denken aan een verplichte hormonenkuur 't schijnt volgens den dinges dat ge daar perfect een man in een vrouw mee kunt toveren.
Dan heb ik nog zoiets als tussen de 4840 en in het beste (slechtste) geval 7260 (da's echt wel het uiterste uit de kan gehaald en alles wat niet echt bekend is erbij gegooid ) van dat bruin gespuis dat jij dus bedoelt.
Er moet toch een zekere waarheid in schuilen dat elke bruine voor twee telt omdat die tweemaal zo hard opvalt
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 03:06   #4528
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Ik heb nog altijd niks 'tegen allochtonen'.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 11:07   #4529
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij hebt zelfs geen schatting.
Enkel lijstjes.
Ja en?

Wil jij een schatting welke nergens op slaat? Ok dan, 99% van alle criminele feiten worden gepleegd door allochtonen. Nu tevreden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 11:08   #4530
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, waarom denk je dat?
Die lijstjes bewijzen niets.
Nee, maar ik zeg dat dit redenen zijn waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 15:22   #4531
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
..., flikken en magistraten zijn racisten, daarom sluiten ze enkel de bruinen op. ....

Flikken = witte onderklasse
Magistratuur = witte bovenklasse

Daar zullen best wel racisten tussen zitten.

Het mechanisme dat er toe leidt dat vooral 'bepaalde groepen' worden opgesloten in Belgie is onder meer door mij uitvoerig besproken in deze draad.

De selectie van crimaliteitsbestrijding vindt vooral plaats op het politieke vlak. De witte onderklasse (politiemannen) valt dus weinig te verwijten. Al krijgen zij vaak wel de schuld. Maar goed daarom is het ook onderklasse nietwaar.
De boven hen gestelden maken de keuzes. Zi stellen de prioriteiten. Zij hebben besloten de cellencapaciteit niet uit te breiden. Hun vrienden zijn de rechters. Zij bepalen de gevangenispopulatie uiteindelijk.
Veel mensen zullen snappen dat je je met het massaal opsluiten van allerlei fraudeurs niet populair maakt bij het eigen volk. Politici noemen dit in de achterkamers 'electorale zelfmoord'.

Zelfs het klootjesvolk heeft kunnen zien dat 'eigen kinderverkrachters of doodrijders' op vrije voeten blijven.

Een politieke keuze.

Een keuze die , zoals ook in deze draad door ondergetekende vaker betoogd, verklaart waarom 'er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen'.

Buiten het simpele statistische feit dat het aandeel van de autochtonen snel afneemt ten gunste van de 'vreemdelingen'.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 november 2010 om 15:25.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 15:35   #4532
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Flikken = witte onderklasse
Magistratuur = witte bovenklasse

Daar zullen best wel racisten tussen zitten.

Het mechanisme dat er toe leidt dat vooral 'bepaalde groepen' worden opgesloten in Belgie is onder meer door mij uitvoerig besproken in deze draad.

De selectie van crimaliteitsbestrijding vindt vooral plaats op het politieke vlak. De witte onderklasse (politiemannen) valt dus weinig te verwijten. Al krijgen zij vaak wel de schuld. Maar goed daarom is het ook onderklasse nietwaar.
De boven hen gestelden maken de keuzes. Zi stellen de prioriteiten. Zij hebben besloten de cellencapaciteit niet uit te breiden. Hun vrienden zijn de rechters. Zij bepalen de gevangenispopulatie uiteindelijk.
Veel mensen zullen snappen dat je je met het massaal opsluiten van allerlei fraudeurs niet populair maakt bij het eigen volk. Politici noemen dit in de achterkamers 'electorale zelfmoord'.

Zelfs het klootjesvolk heeft kunnen zien dat 'eigen kinderverkrachters of doodrijders' op vrije voeten blijven.
Een politieke keuze.

Een keuze die , zoals ook in deze draad door ondergetekende vaker betoogd, verklaart waarom 'er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen'.

Buiten het simpele statistische feit dat het aandeel van de autochtonen snel afneemt ten gunste van de 'vreemdelingen'.
Dat mag je wel eens extra duiden, vind ik.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 16:38   #4533
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Flikken = witte onderklasse
Magistratuur = witte bovenklasse

Daar zullen best wel racisten tussen zitten.

Het mechanisme dat er toe leidt dat vooral 'bepaalde groepen' worden opgesloten in Belgie is onder meer door mij uitvoerig besproken in deze draad.

De selectie van crimaliteitsbestrijding vindt vooral plaats op het politieke vlak. De witte onderklasse (politiemannen) valt dus weinig te verwijten. Al krijgen zij vaak wel de schuld. Maar goed daarom is het ook onderklasse nietwaar.
De boven hen gestelden maken de keuzes. Zi stellen de prioriteiten. Zij hebben besloten de cellencapaciteit niet uit te breiden. Hun vrienden zijn de rechters. Zij bepalen de gevangenispopulatie uiteindelijk.
Veel mensen zullen snappen dat je je met het massaal opsluiten van allerlei fraudeurs niet populair maakt bij het eigen volk. Politici noemen dit in de achterkamers 'electorale zelfmoord'.

Zelfs het klootjesvolk heeft kunnen zien dat 'eigen kinderverkrachters of doodrijders' op vrije voeten blijven.

Een politieke keuze.

Een keuze die , zoals ook in deze draad door ondergetekende vaker betoogd, verklaart waarom 'er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen'.

Buiten het simpele statistische feit dat het aandeel van de autochtonen snel afneemt ten gunste van de 'vreemdelingen'.
Och God, hier gaan we weer. Alle doden in het verkeer zijn met opzet veroorzaakt door moordenaars.

Jaja, jouw statistieken kennen we al ja. Leugens en natte vinger werk is jouw synoniem voor statistieken en feiten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 november 2010 om 16:40.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 16:43   #4534
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ldpartij.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 17:08   #4535
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

1) Overval minderjarigen
2) Dealers
3) 5 jonge rotte appels
4) Dealer met zakgeld van 15000
5) Quelle surprise: eerste openbare halal slachting.
4) Man slacht vrouw ala halal op straat
6) Groep jongeren slaat chiro in mekaar.

7) Romeense roversbende 20-tal inbraken

http://www.hbvl.be/limburg/beringen/...lstraffen.aspx

8) Aanranding journaliste

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=FB31R1S1
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 november 2010 om 17:10.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 18:34   #4536
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja en?

Wil jij een schatting welke nergens op slaat? Ok dan, 99% van alle criminele feiten worden gepleegd door allochtonen. Nu tevreden?
Ik geef je een andere schatting ( of beter de resultaten van een onderzoek ) ....

Allochtonen maken het overgrote deel uit van voornamelijk voorarrest ( waar dan een aanzienlijk deel weer zal worden berecht ) omwille van een selectieve justitie die bepaalde (etnische) groepen viseert en ze makkelijker in dat voorarrest plaatst.
Dit is onderzocht en staat alvast als een feitelijk gegeven.

Hoe zit het nu met een uitspraak als x % ( 99 ? ) van alle criminele feiten worden gepleegd door allochtonen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 20:26   #4537
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, maar ik zeg dat dit redenen zijn waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Jij geeft daarbij niet de reden waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Je geeft helemaal geen uitleg. Je maakt enkel lijstjes.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 20:36   #4538
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik geef je een andere schatting ( of beter de resultaten van een onderzoek ) ....

Allochtonen maken het overgrote deel uit van voornamelijk voorarrest ( waar dan een aanzienlijk deel weer zal worden berecht ) omwille van een selectieve justitie die bepaalde (etnische) groepen viseert en ze makkelijker in dat voorarrest plaatst.
Dit is onderzocht en staat alvast als een feitelijk gegeven.

Hoe zit het nu met een uitspraak als x % ( 99 ? ) van alle criminele feiten worden gepleegd door allochtonen ?
Voorarrest heeft ook te maken met vluchtgevaar wat bij mensen met dubbel paspoort niet denkbeeldig is, uw geleuter over selectieve justitie kan dus ook door meer logische redenering behoorlijk in vraag gesteld worden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2010, 00:16   #4539
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Voorarrest heeft ook te maken met vluchtgevaar wat bij mensen met dubbel paspoort niet denkbeeldig is, uw geleuter over selectieve justitie kan dus ook door meer logische redenering behoorlijk in vraag gesteld worden.
En waar stond precies dat dat voorarrest uitgeschreven zou worden omwille van louter selectieve justitie ?

Maar ik ben blij, dat net als ik, jij akkoord bent dat er andere redenen, dan louter de criminele aard, aan de orde zijn en die mede dat hoge percentage kunnen opleveren.

Dus laten we beide factoren los dan hebben we dus een selectieve justitie die heel vaak allochtonen in voorarrest zal plaatsen.

Laatst gewijzigd door praha : 6 november 2010 om 00:20.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2010, 00:41   #4540
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
En waar stond precies dat dat voorarrest uitgeschreven zou worden omwille van louter selectieve justitie ?

Maar ik ben blij, dat net als ik, jij akkoord bent dat er andere redenen, dan louter de criminele aard, aan de orde zijn en die mede dat hoge percentage kunnen opleveren.

Dus laten we beide factoren los dan hebben we dus een selectieve justitie die heel vaak allochtonen in voorarrest zal plaatsen.
Leuk geprobeerd, maar fout.
Het gaat niet over andere redenen dan louter criminaliteit, wel over het risico je te onttrekken aan de rechtstaat, een risico wat hoger ligt bij mensen met een dubbel paspoort wat perfect kan verklaren waarom meer mensen die aan dit profiel beantwoorden in voorarrest zitten.
Dat heeft niets te maken met selectiviteit van justitie, wel met risicofactoren die de rechtsgang kunnen verhinderen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be