Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2008, 10:28   #21
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
tuttut, il liet de context erbij!!Geen valse beschuldigingen dus! Niet dat ik het niet gewoon ben van jou, maar ik blijf het maar herhalen, plichtbewust.
Van context gesproken, het gaat hier toch om één jongeman die ten minste 6 vrouwen verkracht? Dat is het onderwerp, het andere wat u aanhaalt is ook verschrikkelijk, maar ik begin nu toch een beetje nieuwsgierig te worden waarom u zo licht over die verkrachtingen van die Turkse jongen overgaat. Of beter gezegd, u gaat er zelfs niet licht over, u gaat er helemaal over, alsof er niets gebeurd is. Waarom geeft u dan commentaar in deze thread? Enkel om uw aantal postings omhoog te halen?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 10:33   #22
Pierette
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juli 2008
Berichten: 873
Standaard

*knip*

Racisme is niet toegestaan volgens de wet.

Laatst gewijzigd door Starfire : 25 november 2008 om 20:01.
Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 12:46   #23
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Dat ze het uit de media houden zolang de dader niet gesnapt is, versta ik wel. Men moet de kerel niet wantrouwig maken, anders verdwijnt hij mischien opeens, en dan word hij niet gepakt.
Maar eens dat hij gearresteerd is, moet dit van af alle daken geschreeuwd worden !
Dat noem ik toch een verdomd 'scheve' redenering' hoor.
Moest deze misdaad gepubliceerd geweest zijn dan hadden de mensen waakzaam kunnen zijn, inclusief de latere slachtoffers, en zo gezorgd hebben voor een oppakking -zonder- de bijkomende latere slachtoffers.

Om een vos te verschalken een paar kippen opofferen ja.
Maar mensen?
Met 50.000 man personeel bij de politie?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 23 november 2008 om 12:49.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 12:57   #24
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Van context gesproken, het gaat hier toch om één jongeman die ten minste 6 vrouwen verkracht? Dat is het onderwerp, het andere wat u aanhaalt is ook verschrikkelijk, maar ik begin nu toch een beetje nieuwsgierig te worden waarom u zo licht over die verkrachtingen van die Turkse jongen overgaat. Of beter gezegd, u gaat er zelfs niet licht over, u gaat er helemaal over, alsof er niets gebeurd is. Waarom geeft u dan commentaar in deze thread? Enkel om uw aantal postings omhoog te halen?
Volgens het protocol van de multicul van onze linkse farizeërs zijn de vrouwen de daders. in plaats van zich aan te passen en zich vleselijk oraal en anaal aan te bieden, hebben ze de cultuur van onze lieve Turk genegeerd ingegeven door Vlaamse genen die verdrongen zijn van racisme en discriminatie. Hierdoor had onze lieve Turk het recht vanwege de gekrenkte trots deze vrouwen vleselijk te nemen mits geweld en verkrachting.
Immers, is een blanke vrouw geen heidense hond die enkel voor vleselijke genot bestaat?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:14   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Al mijn medeleven met de vrouwelijke slachtoffers.

toch een zijdelings vraagje: waarom vinden Turken het noodzakelijk om "iemand op zijn huis te laten passen" midden in de stad Gent??? zouden zij iets weten wat wij noch mogen weten, noch mogen zeggen en zeker niet denken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:28   #26
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
D�*�*r zal je Filo niet over horen beginnen...


Neen want mensen als Filou streven naar zo'n vorm van maatschappij
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:29   #27
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Mijn woorden niet uit de context halen ! Da's vals spelen ! Niet dat ik het niet gewoon ben van jou, maar ik blijf het maar herhalen, plichtbewust.
let op de moderatie heeft duidelijk gemaakt dat dit mag !!! het is aan het slachtoffer zich keer op keer het tegendeel te bewijzen en men mag de dader op geen enkele manier persoonlijk aanvallen let op de truken van de foor van de doorsnee pocos
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:30   #28
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

de turk doet niet meer dan de koran hem toestemming heeft voor gegeven : ongelovige onbedekte vrouwen verkrachten. En natuurlijk vinden de pocos dit normaal ah ja islammiet en volgeling van mo !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:44   #29
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.250
Standaard

Als ge 6 keer op rij verkracht dan zijt ge uitschot van de zuiverste soort.
Verzachtende omstandigheden? Excuses? Ben benieuwd.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 13:51   #30
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Als ge 6 keer op rij verkracht dan zijt ge uitschot van de zuiverste soort.
Verzachtende omstandigheden? Excuses? Ben benieuwd.
het staat zo in de koran .... die wij in ons landje blijkbaar op handen dragen en pamperen
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:05   #31
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat noem ik toch een verdomd 'scheve' redenering' hoor.
Moest deze misdaad gepubliceerd geweest zijn dan hadden de mensen waakzaam kunnen zijn, inclusief de latere slachtoffers, en zo gezorgd hebben voor een oppakking -zonder- de bijkomende latere slachtoffers.

Om een vos te verschalken een paar kippen opofferen ja.
Maar mensen?
Met 50.000 man personeel bij de politie?
Die inspecteur was misschien bezig dat kind te verkrachten: dat ging voor naar zijn gevoel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Van context gesproken, het gaat hier toch om één jongeman die ten minste 6 vrouwen verkracht? Dat is het onderwerp, het andere wat u aanhaalt is ook verschrikkelijk, maar ik begin nu toch een beetje nieuwsgierig te worden waarom u zo licht over die verkrachtingen van die Turkse jongen overgaat. Of beter gezegd, u gaat er zelfs niet licht over, u gaat er helemaal over, alsof er niets gebeurd is. Waarom geeft u dan commentaar in deze thread? Enkel om uw aantal postings omhoog te halen?
En een politieman, (vertegenwoordiger van recht en orde!) die een kind verkracht, daar ga jij licht over?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:23   #32
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die inspecteur was misschien bezig dat kind te verkrachten: dat ging voor naar zijn gevoel.

En een politieman, (vertegenwoordiger van recht en orde!) die een kind verkracht, daar ga jij licht over?
Neen maar ons gerecht zal dit zeer zwaar bestraffen terwijl deze turk uiteindelijk de koran zeer mooi opvolgt en dus niet echt zal gestraft worden. wat nu filo onze democratie en de islam gaan blijkbaar niet langer samen !

Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 14:24.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:24   #33
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Als ge 6 keer op rij verkracht dan zijt ge uitschot van de zuiverste soort.
Verzachtende omstandigheden? Excuses? Ben benieuwd.
die kinderen wordt ginds gewoon aangeleerd dat de westerse vrouwen die normaal vinden. Regelmatig werd me verteld dat "blanke mannen er toch niks van kennen".

een hoop woessies zijn die poco's ja! volgens mij nog nooit als alleenstaande vrouw naar zulke landen geweest.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:26   #34
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
die kinderen wordt ginds gewoon aangeleerd dat de westerse vrouwen die normaal vinden. Regelmatig werd me verteld dat "blanke mannen er toch niks van kennen".

een hoop woessies zijn die poco's ja! volgens mij nog nooit als alleenstaande vrouw naar zulke landen geweest.
de pocos en de collaborateurs van de oorlog mooi hand in hand net zoals de nazis en de islam hand in hand gaan ...de haat tov andersdenkende (mensen die niet willen geassimileerd worden)straalt er gewoon af hoor eens naar de tekst van dit liedje

http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={805F832E-4BF6-49F7-ACBD-F1D73AABE35F}
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:43   #35
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Filo ge zijt echt walgelijk in je redenering; een jonge Turk, mogelijk uit een of ander dorp waar vrouwen vanaf pubertijd aan de ketting gaan omdat mannen je anders zo behandelen komt hier terecht; verkracht een aantal vrouwen.
Dat geneer je compleet, nergens inhoudelijk een reactie maar we hebben nog een politieman die ook over de schreef ging;niets aan de hand dus! Walgelijk voor vrouwen jou attitude ; en volslagen miskenning van het probleem wat hier aan de orde is;een Turkse jongen die hier is 'om op een huis te passen' en van de gelegenheid gebruikt maakt om de een na de andere aan te randen; op 17 jarige leeftijd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 14:54   #36
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
die kinderen wordt ginds gewoon aangeleerd dat de westerse vrouwen die normaal vinden. Regelmatig werd me verteld dat "blanke mannen er toch niks van kennen".

een hoop woessies zijn die poco's ja! volgens mij nog nooit als alleenstaande vrouw naar zulke landen geweest.
Aangeleerd of niet.

Als ge mensen in de rug benadert en voelt dat ze tegenwerken, dat ze pijn, angst en verdriet hebben, en toch uw ding doet, dan zijt ge in mijn ogen uitschot.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:06   #37
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
die kinderen wordt ginds gewoon aangeleerd dat de westerse vrouwen die normaal vinden. Regelmatig werd me verteld dat "blanke mannen er toch niks van kennen".

een hoop woessies zijn die poco's ja! volgens mij nog nooit als alleenstaande vrouw naar zulke landen geweest.
Aan die flik werd dan ook aangeleerd dat kleine meisjes graag verkracht worden?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:08   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Aan die flik werd dan ook aangeleerd dat kleine meisjes graag verkracht worden?
welke flik?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:09   #39
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Filo ge zijt echt walgelijk in je redenering; een jonge Turk, mogelijk uit een of ander dorp waar vrouwen vanaf pubertijd aan de ketting gaan omdat mannen je anders zo behandelen komt hier terecht; verkracht een aantal vrouwen.
Dat geneer je compleet, nergens inhoudelijk een reactie maar we hebben nog een politieman die ook over de schreef ging;niets aan de hand dus! Walgelijk voor vrouwen jou attitude ; en volslagen miskenning van het probleem wat hier aan de orde is;een Turkse jongen die hier is 'om op een huis te passen' en van de gelegenheid gebruikt maakt om de een na de andere aan te randen; op 17 jarige leeftijd!
En een flik die er is om "law and order te doen zegevieren: voor jou niets aan de hand als die een kind verkracht: een vergissinkje, in jouw ogen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 15:12.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:11   #40
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke flik?
deze
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be