Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2013, 20:02   #1
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard gelegaliseerde misdadigers

Ongestraft, niets ontziend, Gelegaliseerd misdadig gespuis


Ik ben iets, maar wat? Een spelletje, en klaarblijkelijk nog niet eens een mens;
Zoals de manier waarop ik al zo vele jaren, zonder enige procesgang,
onmenselijk behandeld wordt.

Beroofd van m'n mens eigen basis rechten zoals recht op privacy,
een onbettutelt bestaan, m'n vrijheid of zelfs ongemoeid kunnen schijten.

Ik wordt al sedert de van themsche tragedie constant,
onophoudelijk zwaar gepest, opgejaagd, belaagd, uitgelokt en geprovoceerd;
Bespeeld, bespot, bespied, begluurd en vernederd, achtervolgd, gestalkt door scrupuleloze heimelijke flikken-gestapo's en al even onbeschaamde collaborateurs.
veelvoudig indirect en direct geïntimideerd en bedreigd.
Constant op de huid en hielen gezeten, zelfs boven m'n vroegere woonst en
in m’n directe en nabije omgeving gestationeerd, jaren lang,
meerdere keren in mijn woonst en occasionele onderdak binnengedrongen zonder
m'n medeweten of enige gerechtelijke document.

Bespioneerd via cctv en andere verdoken camera’s, computers, gsm, auto, post, rommelvliegtuigjes, etc..

Vernederd, afgeluisterd, begluurd tot op de meest indringerige,
walgelijke, aanrandende manier mogelijk.
Van een mens gereduceerd tot een marginale en vermakelijke ridicule freakshow.

Als vervaarlijke en zwakzinnige boeman zwartgemaakt, als zo zijnde
gestigmatiseerd en uitgemaakt, zo voorgesteld naar de onwetende buitenwereld toe.

Constant “met opzet” uitgedaagd, de iedere hele dag en nacht.
Complotteren; Pseudo-psychologische spelletjes en uitlokkingen beramen,
in scene zetten, uit te voeren;
Mij woorden in de mond te leggen; Verdraaien en uitlokken van situaties die
door mij niet zo bedoeld zijn en al zeker helemaal Niet waarheidsgetrouw zijn,
systematisch en specifiek gericht om mij maar te kunnen schaden.

Eigenlijk van alles om mij ook maar uit m'n voegen of me tot inzinking te proberen brengen;
Maar, en gelukkig maar, heb ik de mentaal van een Nepalese RotsBerg.
Als 1 iemand anders, minder sterk en veerkrachtig, opgejaagd en ingesloten zit in
het zelfde schuitje als ik! “slik” kruisje

Onteerd, onderdrukt, geterroriseerd door machtsrijk-zieke, wel degelijk
boven onze eigen wet gestelde, meedogenloze, grijnzende, walgelijke flikken, en
hun ingelijfde burgerwachten, ambtenaren, instellingen zoals bibliotheken,
ocmw, vdab, plaatselijke RVA, etc., wel heel gemakkelijk beïnvloede burgers;

Ook comité p heeft mede en volledig z'n hand hierin.
allerhande instanties en zelfs 4 advocaten (waarvan 1 rechter) die door mij gedurende die jaren aangesproken zijn geweest om
mijn probleem en zaak te behartigen,
maar die helemaal niet onder hun hoede hebben genomen, juist integendeel;
Op z'n minstens, hebben enkele van hen mijn gehele relaas en heel gevoelige informatie als
bv. mogelijke bewijslast gewoon integraal aan die zelfde flikken doorgegeven, en
de 1st advocaat en z'n ministerieel gelikte kantoor hebben daarbij zelfs
ten volle deelgenomen aan deze mens kapot makende terreur.

Dus nu. De Grote Misdaad waaraan ik dit zou moeten verdient hebben! Mijn Hobby.
Ik ben, of (door deze omstandigheden) was eigenlijk al voor heel lang
de legale schietsport beoefende, dit is altijd al een wens geweest van me sinds
ik nog klein was, en een speelgoed revolver en cowboy hoed had.

Verder ben ik wel niet zo sociaal, ik heb al zeer veel ongeluk gekend,
dit heeft me getekend en zowel verzwakt als versterkt;
Ik heb ook op heel jonge leeftijd verschillende medisch onbehandelde hersentrauma's opgelopen;
Spijtig genoeg heeft sindsdien ook dit mijn sociale vaardigheids vermogen beïnvloed en ook voor oncontroleerbare fysieke gelaat uitdrukkingen gezorgd;
niet dat ik het graag hierover heb.
Ik had ook een onschuldige, naïevere persoonlijkheid, een mentaal misschien iets wat jongere leeftijd, al is dit nu wel drastisch verandert.

Ook deze aan eeuwigheid durende jaren van absolute, nimmer aflatende, irreële,
waanzinnige horror en terreur hebben mij heel zwaar belast en
mijn persoon zeer ingrijpend veranderd.

Niet ieder mens is ook hetzelfde, superieur geboren of zodoende geëvolueerd,
zonder bagage zijnde, even volmaakt en succesvol.
Maar al dit alles, en ik verzeker u, maakt me absoluut,
onder geen enkel beding een gevaar voor deze, toch wel aan mensenrechten vreemde,
schijnheilige, hypocriete gestapo-stazie-overheersende, voor-den-domme-gehouden-
“democratische” maatschappij;
Ik zou dan bijgevolg ook nooit zo'n mensonwaardige behandeling mogelijks mogen kunnen krijgen; Toch!

Ik ben integer, ingetogen, soms timide; En heb nog andere unieke eigenschappen zoals hooggevoeligheid;
dit wel niet te verwarren met impulsieve daden van fysieke agressie en uitbarstingen gericht tegen mensen of zelfs tegen onmensen zoals
schandelijke, verachtelijke, wandadige, zonder enige fatsoen of positieve menselijke waarden, schaamte-, berouw- en gewetensloze, bemoeienis zieke, ongure, lelijke, weerzinwekkende, gnuivende, ongebreideld sadistische, perverse gluiperds, gestoorde, rotte pus.... kanker-flikken!

Ik kan zelf geen geweld zien zonder onbehaaglijk te voelen. ik ken deernis, empathie.
Geweld en slechtheid maken geen deel uit van mijn goed hart en zachtaardige passieve karakter, het zit gewoon niet in mij.
K'had trouwens Mohandas “Mahatma”Gandhi als screensaver op m'n notebook staan (tot ik die omwille van spyware en uit frustratie stuk geslagen heb);
In zijn sandalen, stapvoets in Engeland, in de regen, gekleed in zijn witte dhoti.
Een uitzonderlijke en heel gewone, onschuldige man met een groot hart op de juiste plaats. Alhoewel, ook hij had zijn tekortkomingen;


Maar dus niet zoals met de hier anders vermelde gelegaliseerde gespuis die
niets anders hebben dan een zielloos kwaadaardig versteend gezwel ergens
laags bij de grond, ver beneden in de hun gespleten hoef.

Geweld is een zwakte en samen met dit kwaad eindigt het bij mij,
gaat niet verder dan wanneer het bij mij terecht komt;
Anders had ik die flikkenbende al lang een onzachte dreun & een
flikkencombie-barbecue gepresenteerd,
maar dan zat ik nu wel in de bak, hè!
Ook Nooit zou ik mijn hobby in diskrediet brengen.
Jaren lang en echt wel heel begrijpelijk !
uit opgehoopte frustraties en onmacht niet meer dan m'n eigen vlees,
kostbare en onvervangbare bezittingen en deuren aan horten geslagen; Maar
ik ben toch in de mate van het menselijk mogelijke beheerst, volhoudend ondergaand,
vastberaden en ik toon Volhardendheid; IK STA, maar sta hierin alleen.

Beroofd van mijn leven, privacy-waardigheid-trots; Ben ik vooral in wezen
enorm verontwaardigd, verbitterd, gefrustreerd en tegelijkertijd furieus als
stelselmatig tergend moe gemaakt.. ik ben afgemat.

Terechte paranoïde redeneren, wantrouwen, achterdocht,
immense smart en ontgoocheling, gevoelens van misnoegen, machteloosheid, verslagenheid en uitzichtloosheid vergezellen, vullen m'n eenzame dagen.

Ik ben geen terrorist, crimineel, labiele psychotisch -schizofrene door de lont aangestoken, maniakale gek of als u zo wilt een
joviale, sociaalvaardige en charismatische ronald jansen.

Hoeveel (geen bedreiging vormende & geen wapen vasthoudende) mensen worden er
jaarlijks niet van op een zekere afstand koelbloedig afgeknald, frontaal of in de rug gefusilleerd door, immorele en onschendbare flikken ?
Goedgepraat door zogenaamde “onpartijdige”vaste comité p,- onderzoeks/rechters,- allerhande magistraten, substituten, procureurs, politiekers en
de in eigen belang stilzwijgende media.
Die willen natuurlijk op een goed blaadje blijven staan.

Procedurefouten zijn ook geen fouten;
Onderzoeksrechters geven systematisch ongetekende afluister en internet spionage-
goedkeuring documenten mee, en tekenen pas vanaf het iets oplevert;
Als het niets oplevert wordt het niet ingegeven in het systeem en is dit dan zogezegd ook nooit gebeurd, heeft het zo de aanzien als nooit plaatsgevonden!
Soms gebeurt het dan natuurlijk dat ze hebben vergeten achteraf de handtekening te plaatsen wanneer ze beslissen hun spionage officieel en kenbaar te maken.
in het systeem binnen te brengen.
Fabriceren, vervalsen, manipuleren van documenten en situaties.

Zij zijn het grote gevaar voor onze samenleving, voor de ganse weerloze bevolking; Zeker niet ik.
Flikken zijn in eer en geweten, rein en in vertrouwen, visie, missie, waarden; Wat een QUATSCH!



De job van flik is ook zo gevaarlijk en oververmoeiend he! (gelukkig rest er mij nog het sarcasme)
“ongelukjes” gebeuren ook af en toe hè! Herinner a.u.b. de versmachte, vermoorde armzalige Semira

Schijnheilige, onechte, eigengereide, onderlinge, onzuivere, perfide, tirannieke, zelfingenomen, ethiekloze, gladde ongewervelde politiekers, rechters, advocaten,
sjanterikken smerissen rot-flikken, en andere
bedenkelijke soortgelijke entiteiten, associaten.
Niets anders dan façade, bedrog, achterbakse onderkruiperij; Eén kliek van
“ik krab uw rug, hij de mijne”, nepotistische, perfect op elkaar afgestemde zeikerds;
Machtswelluste, naar eigen believen machtsmiddelen en machtspositie misbruikende,
voor Almachtige god figurerende, vindingrijke, subtiel manoeuvrerende en vooral zeer goed uitleggende, zever producerende, spraakvaardige, geletterde,
vooral zeer eerbaar en overtuigend overkomend;
Als onschuld en rechtschapene vermomde, gecamoufleerde valse gespuis.

Ik ben niet naïef en onwetend zoals vele Belgen dat nu juist wel zijn maar wel even lam en machteloos.
Deze zeikerds gespuis zijn altijd al een vaste bevriende kliek geweest.
Ik herinner me nog goed; meer dan een decennium geleden, de flikken massaal in Brussel zijn gaan betogen om nog meer mogelijkheden te verkrijgen voor mishandeling van onschuldige mensen en voor
nog meer vrij spel inzake machtsmisbruik en straffeloosheid.
Ze hebben toen die eisen wel heel snel verworven met dank aan hun beste vriendjes van de wetstraat, mede dankzij hun altijd onbeperkt-loyale en graag geziene
hypocriete valse minister/s van justitie.

Laten we ons toch een keer en liefst voorgoed de ogen openen en voortaan hierin eerlijk wezen.
Alles wat ze maar kunnen bedenken is zoals gewoonlijk snel en volledig voor hun geregeld.
Bij iedere gezellige wandeling in Brussel of wat simpel geklaag, steeds terug cadeaus a volanté;
Zelfs zonder de enige moeite, ook laatst terug weer een grote ingewilligde wensenlijst,
Zoals de hun volledig vrijlatende, nu alles overheersende BIM wetgeving;
Iedere gewone brave burger is nu nog meer dan voorheen mogelijks ten prooi en kunnen enkel lijdzaam ondergaan en toezien hoe hun
privacy en andere zogenaamde fundamentele rechten en vrijheden zijn
afgeschoten en vernietigd.
Niet eens beseffend wat dit voor hen eigenlijk betekend. Maar ik besef wel,
maar al te goed.
Vergeet nu niet, ik heb wel degelijk Niets noemenswaardig misdaan en ik heb een blanco strafblad.
Ik had me via internet ingeschreven om als zelfstandige te kunnen beginnen, maar aangezien al m'n internetverkeer en e-mails worden bespied hadden ze vervolgens, gewoon mij via diezelfde instantie op die lijst terug laten uitschrijven.

Ook interim bureaus beïnvloeden; Ondermeer om op ter tijde mij s'nachts op werk uit te sturen zodat men (heimelijk en met medewerking van de huurbaas) vrij de toegang kon verschaffen tot m’n vroegere woonst;
Iemand van hun eigen soort mee op de werkvloer te plaatsen. Of met opzet mij geen bepaald en specifiek werkregime te geven.

Ocmw's die evenzeer uitblinken in het collaboreren, pesterijen, spelletjes spelen,
misleiden, desinformeren, flagrant liegen, konkelarij, vertragingshandelingen,
continue terugkomen op eerdere gezegdes en beloftes, veelvoudig bedrog &
fraude met door mij ondergetekende allerhande papieren,
selectief ook geen copie's aan mij mee te geven,
achterbaksheid, dubbelzinnigheid, mijn vragen ontwijkend,
schending van beroepsgeheim.
gewoon de wereld rond een loopje te nemen met m'n rechten;
Opzettelijk, in opdracht van hun; Mij verdere kwaad toe te berokkenen, de
aangedane miserie nog verder te vergroten.

Net zoals eerder al geweest via de vdab consulente collaborateur,
proberen die flikken zich nogmaals op volgende manier hun eigen in te dekken, nu via de ocmw assistente collaborateur;
Mij toch maar een papier te proberen laten ondertekenen dat ik psychologische tests moet doen!
zodat ze zo op die manier kunnen regelen dat ik dit alles zomaar verzin of koekeloer ben, of ze pakken direct mijn leefloon af als ik het niet doe! (en nee,
ik ben geen profiteur!)

MAAR DAT ZAL NIET PAKKEN
Ik wil 1000 tests afleggen, tenminste als die objectief en door iemand
ONBEINVLOED EN ONAFHANKELIJK zouden afgelegd en beoordeeld worden.

Beste mensen, klink ik gek, mesjogge, zo zot als een achterdeur, van de pot gerukt,
klop van de molen gekregen.. this is a non rhetorical question.

Ik heb de overtuiging dat dit onrecht niet zal eindigen, dat al mijn beste bedoelingen om een gepaste job, een privé gelegen ordentelijke woonst te kunnen betrekken,
Privacy, een eigen Privé Leven, een ongemoeid bestaan te hebben, constant
verder zullen worden tegengewerkt en ongedaan worden gemaakt;

En mijn eigen onderneming uit te kunnen bouwen nu zelfs totaal onmogelijk is gemaakt.
Alles wat ik wou verwezenlijken mag ik nu per definitie volledig opbergen en vergeten; Dit alles door hun opzet.

Ik ben alleen, en dat weten ze heel goed; Ik ben voor hun een
gemakkelijke prooi en testobject voor hun macaber en sadistische leedvermaak;
speuren, inspecteren, surveilleren, heimelijk mega mindy & toby politie spelen.
Goed wetend dat ik nergens terecht kan, ze manipuleren, palmen gewoon systematisch iedereen in.
Ze spelen subliem en volledig hun rol van onschuldige, totaal verbaasde,
van niets wetende “rechtschapen politieagenten”.
Me doormiddel van verzinsels geseind plaatsen om hun zelf in te dekken.
Valselijk opgezette, georkestreerde, leugenachtige beteigingen van inbraken!, drugsfeiten!, en zelfs van ontucht met een minderjarige!?,,
die jongen wordt geconditioneerd, misbruikt door hun zelf en z'n ouders.

Ten ieder tijde perfect goed wetend waar ik ben; Geseind staan maar toch niet gearresteerd worden!
Ik ben gedwongen, lijdzaam hun onophoudelijk lelijk, verwerpelijk tijdverdrijf,
deze claustrofobische marteling en desolate isolement, blijvend te moeten ondergaan.
Ik moet enorm veel alcohol consumeren om nog in slaap te kunnen geraken,
Ik verafschuw dit zuipen, maar wat moet ik anders?
Deze, mijn precaire, penibele, erbarmelijke, onleefbare, dakloze
en nu financieel zwartgelijste, wetteloze en uitzichtloze situatie waarin ik me bevind;
Dit allemaal door hun grovelijke wangedrag en monsterlijke opzet en toedoen.

Vertrouwen, mijn rust en zo belangrijke gezondheid ben ik misschien wel voorgoed kwijt.
Niet dat ik ooit vertrouwen heb gehad in juten of justitie; ik ben nooit zo'n randdebiel, compleet achterlijk of zó enorm naïef en gemaksgelovig geweest.
(mijn fopspeen zuigende jaren niet meegerekend)

De verschillende en nog komende schijnheilige flikken ondervragingen,
uitvissen wat precies ik allemaal weet en denk, zodat ze vervolgens zich
nog meer kunnen gaan indekken en hun onschuldige verhaal verder
blijven verzinnen en opmaken.
Deze wanpraktijken en gruweldaden verder blijvend ontkennen en
zichzelf vergoelijken.

Evt. zelf ook nog ongewenst in onaangename publiekelijke bekendheid terecht komen,
vernederd worden in een schijnheilig rechtbank farceschouwspel en schertsvertoning
en een zogenaamd onpartijdig, correct en volledig uitgevoerd justitieel onderzoek en rechtsgang,. HA!
Waar toch zeker ook mijn privacy en onschuld niet gerespecteerd zou worden maar verder door het slijk zou worden gesleurd;
Mijn persoon verder benadeeld; Valselijk onder de gordel & onterecht in diskrediet gebracht en besmeurd.

Ik heb allerhande mens zijnde emoties en eigenschappen wat de hier door mij beschuldigden zeker niet bezitten.
Ik heb bv. een geweten, ik ken spijt en boetedoening.
Ik ken ook verlegenheid en schaamte, en wil hier niet mee publiekelijk gegeseld worden in een machtsongelijke, redetwistende verliezende juridische strijd en
kansloos zijnde tegenover een voorgelogen, gemanipuleerde, bedotte,
hersen gespoelde, onjuiste publiekelijke overtuiging en gedachtegang.

Het gegeven dat je in zo’n geval ook nooit bewijslast kan voorleggen,
en gemakkelijks halve volgens Hun partijdige patroonrechter
en de zijnen althans, grotendeels alles ingebeeld of een vergissing zou zijn, misperceptie, op misverstanden en toevalligheden berustend, gebaseerd op gissingen, verkeerdelijke interpretaties, ongefundeerde verdenkmakingen of zelfs
lasterlijke imputaties, innuendo, kwaadsprekerij!
Hij voornamelijk alles in twijfel zou nemen, me verongelijken, alles
minimaliseren en goedpraten,.
Schijn-eerbare rechters die zichzelf en hun zaak legitimeren alleen al door
de aanwezigheid van het eigenlijke slachtoffer, constant het zwijgen opleggend.
Tegelijkertijd het publiek bedotten, voor de gek houdend,
de schijnheiligheid als zijnde de waarheid voor te schotelen.
Dat er uiteindelijk zogezegd substantieel niets aan de hand zou zijn;
Dit bijgevolg, essentieel ongestraft zou laten.

Zoals altijd, blijvend misbruik makend met hun te iets gemakkelijke uitvlucht
“ik moet bewijs hebben, wat is uw bewijslast ?”; Alsof
de burger de mogelijkheid gegeven is zoiets te vergaren .

Heb ook helemaal niet de rijkdom om mezelf door een 5de nutteloze, onbetrouwbare, perfide, beduvelende, deontologie loze advocaat terug in de luren te laten leggen en voor de door mij gesponsorde, zelf voor opdraaiende kosten aan zo goed als meerdere rechtszaken en Top-Prestige-Hoge-loon-flik-advocaten.

Ik zie ook niet meteen de fameuze, iconische, misschien wel idealistische ?
raadsman Hans Rieder aan mijn zijde komen te staan.

Ook het medeplichtige vaste comité p is helemaal niet te vertrouwen.
Ieder jaar fabelen ze wel cijfertjes, percentages over welke klachten wel of niet gegrond waren,
afgewerkt met mooi geformuleerde eindbesluiten; Vervalste statistieken!
Heeft ooit iemand gehoord welk enorm percentage
(op eigen Selectief dan ook nog!) helemaal nooit onderzocht is geweest!
Die worden gewoon gemakelijkshalve, systematisch en geniepig gecijferd bij hun ongegronde klachten.
Hun geheimzinnige bestuur, anti-transparante handelingen en onderzoekjes worden
Nooit Onafhankelijk door burgers, de gemeenschap, met vrije openbare inzage, gestaafd naar correctheid en volledigheid toe;
En waarom is dat zo geregeld ?
De aloude doofpot. Zoveel mogelijk toegedekt houden en minimaliseren.

Hoeveel hebben er ooit al eens terecht klacht willen indienen maar het toch niet gedaan, waarom was dit?
Omdat je blindelings vertrouwen kan hebben in comite p, flikken en hun bijvallige patroonrechters !?
Niet dus. Sinds de oprichting ervan worden de top/postjes sluwwegs ingevuld door die
”mee controlerende” achterbakse flikken/top en valse politiekers.
Overzien door schijn-burgertrouwe en WOORD-Loze parlementariërs. Zelfprotectisme, handlangers van,..

Koekelberg via de media op voorhand waarschuwen dat ze-(comité p) zullen komen kijken op z’n bureau of die met belastinggeld betaalde Vuitton koffers, fotocamera, etc. zich ook wel daadwerkelijk op het bureau zullen bevinden en dus niet bij hem, of bij zijn maîtresse thuis liggen!
En iedereen die zo maar hiervoor valt en dit compleet normaal vind.
Dit nog maar een futiliteit zijnde.

Laat u ook niet misleiden door die vacature wat al jaren continue en onveranderd op de comité p site staat;
Die word niet alleen via die weg opgemerkt en ingevuld door een of andere verdwaalde, unieke, “oprechte gewetenszuivere politieagent”.
Take a Pause ,.. Think Twice !



Het had ook helemaal geen enkele indruk op die flikken toen men over een mogelijks bezoek aan het vaste comité p vernam; Ze dreven gewoon doodleuk, hun
ziekelijk macaber gestoord spelletje op.
Ook dat is voor mij dan meer dan genoeg zeggende.


Flikken worden ook niet gestraft wanneer zij hoogstens uit een “niet meer doen hè!”-schouderklopje,
een nihil, niets inhoudelijke berisping, vermaning of zelfs wat betaald verlof krijgen !
sorry, excuseer.. “schorsing met behoud van loon” goed verwoordt zo !?
of ze zijn al genoeg gestraft en geschaad door de opgedane gezichtsverlies tegenover de hun collega’s hé!, Hun carrière bedoezeld; Hoeft niet meer te zijn hé!
Tenminste tot wanneer in hun zoveelste beroep hun patroonrechter hen terug volledig van alle blaam gezuiverd.
( words as Two-Faced, Hypocrite, Clandestine, Down Rotten Underhand,
Unrightfully Exonerations come into my mind )

Geen schorsingen met loonverlies, oneervolle ontslagen, tenzij in die echt wel zeer unieke uitzonderingen;
Geen gepaste zware celstraffen evenredig vermeerderd met de toch wel meedragende voorbeeldfunctie.
Voor mij geen kans op herstel, Eerherstel, geen genoegendoening,
geen financiële schadevergoeding voor alle aangedane materiële, fysieke, psychologische schade en emotionele geweld en trauma;
De zo vele verloren levensjaren,
Voor de enorme levenstekende en alternerende, onuitwisbare, onherstelbare schade die ik wel degelijk hieraan opgelopen heb.
De zó omvangrijke miserie door hun veroorzaakt en opzettelijke toegebracht.. ;
Wel zelf moeten opdraaien voor hun misdaden te wegens mij!

Intussen ook nog geheel onterecht bestolen van m'n hobby & materieel, dat wel.
Ze moesten natuurlijk verder hun zaak tegen mij kunnen maken he!
Verder van mij & rond mij het probleem creëren.

Ook geen ordentelijke, waarheidsgetrouwe, reële hervormingen die deze kwaadaardige vrijmetselarij en dictatoriale, gewelddadige schrikbewind voorgoed uit de wereld zouden verhelpen.
Deze, schemerige beschermingspolitiek en hun gekustomnizeerde wetgeving naar
een ooit ver weg verleden zou verbannen.

Ik moet dus noodgedwongen, grootmoedig, vriendelijk en gedecideerd dit mensonwaardige gebeuren verder blijvend ondergaan, ontberen, gelaten en weerwillig mezelf onderwerpen; Tot ik misschien
m'n teer beminde, zo dierbare West-Vlaanderen zou ontvluchten, weliswaar de onschuld zijnde.
Misschien in noord Kivu gaan wonen, in de koolmijnen van China gaan wroeten,
zout gaan scheppen in India,
mezelf voor de rest van m'n dagen sober en asceet terugtrekken in een afgelegen Tibetaans klooster.
Alles van dit moet gewoon veel beter zijn dan deze morbide gruwel, tegen mij;
Wel degelijk een Onschuldige - Mens – Persoon.


Al moet ik toegeven, (ook ik als eenieder heb mijn fouten en begane verkeerdheden)
dat ik uit heel wat opgekropte frustratie, onzekerheid, machteloosheid en door
hopeloze pogingen van verwerking van deze constante,
deze nooit ophoudende verschrikking en onrecht,
de laatste jaren wat uitdagend ben geworden door bv. met de auto sportief,
“wettelijk te snel” en zelfs enkele keren door het rood gereden heb,
maar wel nooit op een, in gevaar brengende manier;
Maar Ik moet Wel hiervoor betalen hè!
Indirect uitbetalen aan die zelfde klootbende, stelletje onverlaten,“geregeld'heden” om mijn eigen pijniging en ondergang als het ware, te helpen financieren;
Dat is mooi hè!
Gesanctioneerd, bestraft, berecht worden, verrijkt met een strafblad voor verkeersovertredingen terwijl flikken met alles weg komen, zelfs Moord.
Geen strafblad voor hun, wel vette premies en promoties .

De grote oorlog; De tweede wereldoorlog; Zoveel Miljoenen Mensenlevens..
Heldhaftig gegeven en Brutaal ontnomen en verwoest, en wat voor !?
Ons bevrijdend van de ene monstrueuze tirannie om plaats te geven aan een andere.
Een schijnheiligere, mensonterende, onbevochten en
gelegaliseerde gestapo-stazie-staat !

Nu; Als de vriendelijke individu die ik toch wel ben; Uit beleefdheidsvorm;
Beste regeringsbendes van voorgaande decennium en heden en andere
via de muil kakkende maden, wormen, kakkerlaken, ellendige,
gecorrumpeerde, machtsbeluste politici, flikken, bevoorrechtende rechters & co;
aan eenieder van jullie schijnheilige totalitaire eenheidsmacht en heerschappij;
Een communautaire vrede houdende;

�* eux, je tournee mon dos .



PS: Deze open verweerbrief is voornamelijk mijn stilte doorbrekende beklag, vrije meningsuiting en is ten stelligste Geen bedreiging.
- Toch ook een terechte sneer naar de grootschalige media, de geschreven pers, weekbladen, kranten..
Ook allerhande andere onderzoeksorganen die betreffende deze toch wel algemene en ruim verspreide problematiek, dit automatisme van ongebreidelde machtsmisbruik en beschermingspolitiek door
flikken en hun beschermelingen, dit gehele valse justitieel, strafrechtelijke en politieke beleid;
Zich ontegensprekelijk, zich slechts zeer zelden en heel oppervlakkig hierover uitspreken.
Zich hieraan grotendeels afscheiding houden;
Zo'n zaken die vanuit enige en minimale. unieke media aandacht al snel terug in de vergetelheid geraken, geruisloos onder de radar verdwijnen help ook niet.
Jonathan Jacob is niet de enige, waarom legt de media nooit de link naar de ontelbare vele andere moorden gepleegd door flikken,
zoals die op de apothekers zoon, afgemaakt
in zijn eigen slaapkamer, bij zijn ouders thuis.

Het is eveneens Partijdigheid; Verloochening, schuldig Plichtsverzuim en
Verraad tegenover de Burger en Democratie. FOEI.
Democratie moet absoluut zijn, volledig gevrijwaard van elke vorm van
gelegaliseerde en oog toeluikende politieke, justitionele, politionele machtsmisbruik, nepotisme, bescherming politiek;
Of het is er zo waarlijk geen.
----------------------------
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2013, 22:22   #2
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik zou zeggen; gooi het eens in de groep waar je mee zit?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2013, 12:14   #3
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

K&K dit is niet je persoonlijke blog
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2013, 14:26   #4
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zou zeggen; gooi het eens in de groep waar je mee zit?
Zotte doos! Maar wel goed gezegd
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2013, 15:56   #5
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Wat is dit?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2013, 19:02   #6
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard

sorry voor de lange afwezigheid,
ik heb zelf geen computer, internet of een thuis;
En ik heb best wel iets aan de hand zoals je lezen kan .
sorry als ik wat alles in neem en het wat te persoonlijk is voor mij.

en mijn schrijfstijl is wat .. schrijverig.
melig, emotioneel, poëtisch, filosofisch, wat dan ook, maar wel de harde realiteit.

Er zijn ongetwijfeld nog vele andere eenzaten die slechts een gemakkelijk doelwit zijn,
laat staan een mens. Die nergens terecht kunnen, niet bij echte journalisten, echte advocaten, die misschien zo zwak zijn dat ze gemakkelijk zijn op te bergen in een of andere vergeetelput.

Comite P, federale, van welke soort dat ze ook mogen zijn, die me terug al vele maanden zitten te "officiëel" surveilleren"
(officiëel of niet, die keuze hebben ze volledig zelf te beslissen) als zij doen alsof iets niet is dan is dat ook meteen zo.

dit moet al de 4de keer zijn, dat ze terug hun show zitten te geven, hun gespeeld schijnheilig onderzoekje naar aanleiding van deze brief van me, die ik eingenlijk al een jaar lang afgeef aan bv.
pseudo journalisten;

of alles wat ze me zelf aandoen, zelf onderzoeken of het wel waar is of niet, of of.. ik
mischien wel een beetje gek ben of zo. 'copywright Samson en Gert"

Jonathan Jacob, Jeroen De Knijf, Nik Gils, Rapheäl Verhoeven, Amallah Hamza, Semira Adamu, en alle stil gezwegen, onder de mat geveegde moorden,
onbekend behalve bij de nabestaanden en de gelegaliseerde gewetensloze daders.

Ik wil een internetsite met forum-blog oprichten voor de slachtoffers en nabestaanden. Een plaats voor de "echte waarheid" en gedachtenwisseling, verdriet en woede, bezinning, etcetera..

daarvoor probeer ik al jaren lang weekendploeg te krijgen zodat ik tijdens de week zo'n internetsite zou kunnen oprichten en runnen.
maar daar steken ze een ferme Californische Mammouth boomstronk voor.

"Niet" werkgevers zoals interims die mee spelletjes zitten te spelen, zichzelf ook indekken samen met die ranzige, onaangename flikken,
mij geen weekendploeg te geven,
dan hebben die flikken nog veel meer controlle over mij, en als een flik iets graag heeft is het wel controle, neuzen in de privé van mensen, mensen aanvallen, aanranden ( u eens goed vastgrijpen bij uw klokkenspel, en hun ultime machtsmisbruik, het ongestraft moorden.

en hun collega ocmw dan mee spelen, zeggend dat ik werkonwillig ben, mooi hé;
vervolgens mijn leefloon afpakken en ik terug van m'n garage naar op straat,
alles kwijt,
ik laat me natuurlijk zo weinig mogelijk doen of sturen in de richting zoals zij dat wensen;
zowieso, ik verlies en blijf verliezen.

kan er iemand mij helpen met het oprichten van een volwaardige, profesionele, zelfstandige internetsite, ik heb natuurlijk ook een 24/7 toegankelijkheid computer en server nodig.

er verandert anders nooit iets,
er moet iets veranderen, niet alleen aan mijn situatie, maar ook met vrijgelijde machtsmisbruik, nepotisme, beschermingspolitiek, dat allerhande burgers, interims, ocmw, beinvloede pseudo journalisten zo graag eens van die gedeelde macht willen proeven, samen met de hun politie, verliefd, hand in hand, schijnheilig, achterbaks, mensen pesten en dirigeren.

kennen jullie nog andere namen van belgische slachtoffers, geterroriseerd, fysiek zwaar, aangevallen of vermoord door de flikken?
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2013, 19:02   #7
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard

sorry voor de lange afwezigheid,
ik heb zelf geen computer, internet of een thuis;
En ik heb best wel iets aan de hand zoals je lezen kan .
sorry als ik wat alles in neem en het wat te persoonlijk is voor mij.

en mijn schrijfstijl is wat .. schrijverig.
melig, emotioneel, poëtisch, filosofisch, wat dan ook, maar wel de harde realiteit.

Er zijn ongetwijfeld nog vele andere eenzaten die slechts een gemakkelijk doelwit zijn,
laat staan een mens. Die nergens terecht kunnen, niet bij echte journalisten, echte advocaten, die misschien zo zwak zijn dat ze gemakkelijk zijn op te bergen in een of andere vergeetelput.

Comite P, federale, van welke soort dat ze ook mogen zijn, die me terug al vele maanden zitten te "officiëel" surveilleren"
(officiëel of niet, die keuze hebben ze volledig zelf te beslissen) als zij doen alsof iets niet is dan is dat ook meteen zo.

dit moet al de 4de keer zijn, dat ze terug hun show zitten te geven, hun gespeeld schijnheilig onderzoekje naar aanleiding van deze brief van me, die ik eingenlijk al een jaar lang afgeef aan bv.
pseudo journalisten;

of alles wat ze me zelf aandoen, zelf onderzoeken of het wel waar is of niet, of of.. ik
mischien wel een beetje gek ben of zo. 'copywright Samson en Gert"

Jonathan Jacob, Jeroen De Knijf, Nik Gils, Rapheäl Verhoeven, Amallah Hamza, Semira Adamu, en alle stil gezwegen, onder de mat geveegde moorden,
onbekend behalve bij de nabestaanden en de gelegaliseerde gewetensloze daders.

Ik wil een internetsite met forum-blog oprichten voor de slachtoffers en nabestaanden. Een plaats voor de "echte waarheid" en gedachtenwisseling, verdriet en woede, bezinning, etcetera..

daarvoor probeer ik al jaren lang weekendploeg te krijgen zodat ik tijdens de week zo'n internetsite zou kunnen oprichten en runnen.
maar daar steken ze een ferme Californische Mammouth boomstronk voor.

"Niet" werkgevers zoals interims die mee spelletjes zitten te spelen, zichzelf ook indekken samen met die ranzige, onaangename flikken,
mij geen weekendploeg te geven,
dan hebben die flikken nog veel meer controlle over mij, en als een flik iets graag heeft is het wel controle, neuzen in de privé van mensen, mensen aanvallen, aanranden ( u eens goed vastgrijpen bij uw klokkenspel, en hun ultime machtsmisbruik, het ongestraft moorden.

en hun collega ocmw dan mee spelen, zeggend dat ik werkonwillig ben, mooi hé;
vervolgens mijn leefloon afpakken en ik terug van m'n garage naar op straat,
alles kwijt,
ik laat me natuurlijk zo weinig mogelijk doen of sturen in de richting zoals zij dat wensen;
zowieso, ik verlies en blijf verliezen.

kan er iemand mij helpen met het oprichten van een volwaardige, profesionele, zelfstandige internetsite, ik heb natuurlijk ook een 24/7 toegankelijkheid computer en server nodig.

er verandert anders nooit iets,
er moet iets veranderen, niet alleen aan mijn situatie, maar ook met vrijgelijde machtsmisbruik, nepotisme, beschermingspolitiek, dat allerhande burgers, interims, ocmw, beinvloede pseudo journalisten zo graag eens van die gedeelde macht willen proeven, samen met de hun politie, verliefd, hand in hand, schijnheilig, achterbaks, mensen pesten en dirigeren.

kennen jullie nog andere namen van belgische slachtoffers, geterroriseerd, fysiek zwaar, aangevallen of vermoord door de flikken?
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 13:59   #8
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard

ze hebben me intussen weten te schorsen, terwijl ik om meer dan 200vacatures heb gereageerd, maar die interimkantoren, ocmw, flikken, comite P, door mij bezochte advocaten, vandeurzen, landuyt, sauwens, dekken zich allemaal en konstant volledig in. nu sta ik met mijn inboedel op straat, hun opdracht is nu bijna volledig volbracht, probleem opgelost.

Laatst gewijzigd door jurgenvh : 10 april 2013 om 14:01.
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 15:47   #9
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Het soort vervolging dat je beschrijft, heeft veel weg van gang stalking.
Als je nog niet weet wat dat is, dan vind je hier een goede inleiding: www.stopos.info

Wat vind je van het idee dat je elektronische implantaten zou kunnen hebben?
Meestal komt dat er bij.
De implantaten worden bestraald met microgolven om ze te voorzien van stroom.
Meer uitleg vind je op mijn website: www.implant-victims.com
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 17:53   #10
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard

laat aub de onterende en kwetsende opmerkingen van bv. dat ik maar een therapeut of zoiets moet gaan opzoeken, achterwege.
ik ben u daarvoor erkentelijk en dankbaar.
de situatie is voor Mij al moeilijk genoeg.
deze harde Realiteit krijg ikzelf intussen wel te verduren.

ik ben geen basket case.
ook al zeg ik het zelf,
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 18:24   #11
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Het is niet kwetsend bedoeld.
Ik ga je ook niet naar een psychiater sturen.
Ze noemen mij hier trouwens de implantaatzot.
Maar het is inderdaad zo: ongeveer de helft van zij die klagen over dit soort vervolging, klaagt ook over electronic harassment.
En in dat geval is de kans op implantaten zeer groot.

Je hebt gevraagd naar andere Belgische slachtoffers van dit soort vervolging.
De volgenden zijn op internet verschenen als slachtoffer (in volgorde dat ik ze heb leren kennen):
- Monica Stoces,
- Danny Bonte,
- Rita Thomas (onlangs overleden),
- Tim De Graef,
- Melanie Vritschan,
- Andrea Laroche,
- Jean Verstraeten,
- Quam Porto-Rico (geboren in Togo),
- Dirck Storm (geboren in USA),
- Stefanie Vandevelde,
- Erika Dashdorj-Erdenetsetseg (geboren in Mongolië) en zoon,
- Corinne Mulumba.

De volgenden heb ik gecontroleerd met een RF detector:
- Tim De Graef,
- Melanie Vritschan,
- Jean Verstraeten,
- Quam Porto-Rico (op 2 plaatsen met verschillende detector maar zelfde resultaat),
- Marc Van Gasse (vindt zichzelf geen slachtoffer),
- Dirck Storm,
- Erika Dashdorj-Erdenetsetseg en zoon.
(Stefanie Vandevelde liet mij voor de deur staan en Corinne Mulumba heb ik geweigerd.)

Ik vond frequenties op gemiddeld 20 plaatsen.
Dat komt overeen met de verdeling van de implantaten van Petrit Demo, die zijn implantaten heeft opgelopen toen hij een "beter" leven ging zoeken in Amerika.

Ik heb nieuwe foto's ontvangen van Petrit Demo, waar je ook de knobbels ziet voor de operatie:

implantaatfoto's van Petrit Demo.

Zulke duidelijke gevallen heb ik hier niet gezien.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.

Laatst gewijzigd door Cliff Huylebroeck : 12 april 2013 om 18:39.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 18:39   #12
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

A nutcase
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 18:41   #13
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenvh Bekijk bericht
laat aub de onterende en kwetsende opmerkingen van bv. dat ik maar een therapeut of zoiets moet gaan opzoeken, achterwege.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 18:43   #14
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard



Ik zei toch niet dat hij zich moest laten behandelen?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 18:45   #15
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

De overheid is op weg om serieuze problemen te krijgen omdat ze tegen dit soort criminaliteit niets doen.
Hoe langer ze wachten om dit schandaal bekend te maken en op te lossen, hoe groter de schok zal zijn en hoe erger de reactie van de bevolking zal zijn.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 00:08   #16
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zou zeggen; gooi het eens in de groep waar je mee zit?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 06:17   #17
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Ik dacht : het zal hier weer over de banksters gaan. Maar het was gene waar voor één keer.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 10:55   #18
jurgenvh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2013
Locatie: dakloos
Berichten: 6
Standaard

hoe plezant dat zovele hier humor aan hebben.

als je later een zoon hebt die iets soortgelijks meemaakt of zoals jonathen jacob of rapheäl verhoeven ongestraft vermoord wordt door de flikken.
het zal wel niet zo gaan, wat een wreed noodlottig toeval dat het zou zijn moest het zich wel voordoen
zal ik toch zeker niet lachen of de humor ervan inzien.
ik kan me zo voorstellen jullie ook niet meer.

dit nutteloze forum en onderwerp mag voor mijn part opgedoekt worden PUNT

Laatst gewijzigd door jurgenvh : 13 april 2013 om 10:56.
jurgenvh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 11:32   #19
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Uniek voor dit forum: twee fruitcakes die mekaar niet goed begrijpen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 17:58   #20
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Dit is geen nutteloos forum en ook geen nutteloos onderwerp.
Maar, de overheid en haar lakeien vinden wat je overkomen is maar al te grappig.
Het is namelijk het brutaalste programma voor politieke onderdrukking dat er ooit is geweest.
Ze vinden het fantastisch.
Daarom is dit forum niet de juiste plaats om je over zoiets te beklagen.
Ik hoop dat je het wel goed hebt verstaan: het noemt gangstalking en het is een programma voor politieke onderdrukking.
Het is te vergelijken met de burgerbrigades in fascistische en communistische landen.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be