Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 16 februari 2014, 00:39   #1
knip
Gouverneur
 
knip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2011
Berichten: 1.109
Standaard Anti NVA verkiezingscampagne

Je krijgt het bijna dagelijks op je bord. NVA dit, NVA dat. Ik heb de indruk dat het gros van de verkiezingscampagne gewoon NVA bashen is.
Nu vraag ik mij af, gaat dit de NVA stemmer echt op andere gedachten brengen, gaan de mensen hun oordeel beïnvloed worden en zodoende hun stemgedrag bepalen.
Nu begrijp ik nog steeds niet dat mensen zoals Termont en de Gucht enz... nog steeds niet snappen dat dit alleen maar voordelig is voor NVA. Ik deel hun mening en politieke voorkeur niet maar ik verwacht toch dat deze mensen enig greintje verstand hebben.
knip is offline  
Oud 16 februari 2014, 01:07   #2
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Het wordt inderdaad eentonig.
Steeds horen we van vertegenwoordigers van de traditionele partijen wat de N-VA eventueel allemaal slecht zal doen indien ze mederegeren.
Nooit of zelden horen we ze zeggen wat ze zelf voorstellen om de zaken te verbeteren.
Een concrete discutie wordt daardoor een zeldzaamheid.
En dan kan men reacties lezen van hun supporters puur op veronderstellingen zoals een typisch voorbeeld uit HLN:
Citaat:
bollerke

We zullen eens zien hoe gelukkig jullie zullen zijn als (nva) de verkiezingen gaan winnen. Het enigste wat er in mijn gedachte komt is miserie en nog eens miserie mee den (nva) .Doe nekeer ulder oogkleppen af in de plaats van die (mesias ) te volgen ,das alleen maar 1 zaak dat wilt ze wensen dat is :dit land ten gronde brengen! Yep de verandering doe me nie lachen .
15/02/14 17u03
Zielig en lachwekkend tegelijkertijd.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 16 februari 2014 om 01:08.
Anselmo is offline  
Oud 16 februari 2014, 09:07   #3
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Je krijgt het bijna dagelijks op je bord. NVA dit, NVA dat. Ik heb de indruk dat het gros van de verkiezingscampagne gewoon NVA bashen is.
Nu vraag ik mij af, gaat dit de NVA stemmer echt op andere gedachten brengen, gaan de mensen hun oordeel beïnvloed worden en zodoende hun stemgedrag bepalen.
Nu begrijp ik nog steeds niet dat mensen zoals Termont en de Gucht enz... nog steeds niet snappen dat dit alleen maar voordelig is voor NVA. Ik deel hun mening en politieke voorkeur niet maar ik verwacht toch dat deze mensen enig greintje verstand hebben.
mocht ik DEwever zijn, ik zou tijdens aanvallen in debatten altijd zeggen : " zet die plaat af, ze raakt afgezaagd ".
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is nu online  
Oud 16 februari 2014, 09:35   #4
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Ze zijn gewoon bang voor hun postjes kwijt te spelen, daarom die vuilbekkerij richting N-VA, laat ze maar doen, ze kl*ten er alleen zichzelf mee!
Brakelaar is offline  
Oud 16 februari 2014, 09:57   #5
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Je krijgt het bijna dagelijks op je bord. NVA dit, NVA dat. Ik heb de indruk dat het gros van de verkiezingscampagne gewoon NVA bashen is.
Nu vraag ik mij af, gaat dit de NVA stemmer echt op andere gedachten brengen, gaan de mensen hun oordeel beïnvloed worden en zodoende hun stemgedrag bepalen.
Nu begrijp ik nog steeds niet dat mensen zoals Termont en de Gucht enz... nog steeds niet snappen dat dit alleen maar voordelig is voor NVA. Ik deel hun mening en politieke voorkeur niet maar ik verwacht toch dat deze mensen enig greintje verstand hebben.
N-VA bezondigd zich op dit moment aan YouTube bashen.

Niemand die dat heeft opgemerkt of wat ?
Henri1 is offline  
Oud 16 februari 2014, 10:05   #6
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
N-VA bezondigd zich op dit moment aan YouTube bashen.

Niemand die dat heeft opgemerkt of wat ?
Wie kijkt er nu nog naar youtube ...
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 16 februari 2014, 10:07   #7
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Zolang N-VA zijn campagne baseert op inhoud ipv vuilbekken naar andere partijen, (zoals de trados doen tov N-VA) gaat N-VA de verkiezingen winnen met de vingers in de neus.
giserke is offline  
Oud 16 februari 2014, 10:11   #8
graaf de bethune
Gouverneur
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 1.256
Standaard

Dat NVA-bashen doet mij denken aan een autoverkoper van vb het merk volkswagen. Stel je voor, je gaat de garage binnen om eventueel een VW te kopen en je vraagt aan de verkoper uitleg en ook waarom je een VW zou moeten kopen. En de verkoper begint af te steken, ja bij Renault is er dit en dat probleem, en koop zeker genen fiat want dan hebt ge dit en dat aan de hand, en dan die japanners, afblijven, en opel is maar zus en zo, en ford is brol, en kia en Hyundai zijn onbetrouwbaar enz enz enz....... denkt die verkoper dan dat ik overtuigd ben van het merk VW?????? Neen hoor, want hij heeft mij geen enkel argument aangebracht waarom ik zijnen VW zou moeten kopen. En zo is het inderdaad met de traditio's en linkiewinkies, er heeft nog geen enen gezegd waarom ik op een linkiewinkie of traditio partij zou moeten stemmen. NVA daarentegen heeft mij op een congres duidelijk uitgelegd wat de koers is, hun plannen zijn voorgelegd en berekend door externe experten die niet partijgebonden zijn. Dus voor mij wordt het NVA op 25 mei 2014.
graaf de bethune is offline  
Oud 16 februari 2014, 14:38   #9
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knip
Je krijgt het bijna dagelijks op je bord. NVA dit, NVA dat. Ik heb de indruk dat het gros van de verkiezingscampagne gewoon NVA bashen is.
Nu vraag ik mij af, gaat dit de NVA stemmer echt op andere gedachten brengen, gaan de mensen hun oordeel beïnvloed worden en zodoende hun stemgedrag bepalen.
De NVA stemmer zal niet echt op andere gedachten gebracht worden. Ik denk dat het er eerder om gaat diegenen die tot nu toe traditioneel stemmen voldoende angst in te boezemen voor de NVA, zodat ze hun stem niet veranderen. Veel respect tonen de traditionele partijen hier niet voor hun eigen kiespubliek. Het is een harde, koude strategie die de leugen niet schuwt. Maar angst kan wel werken, zeker in tijden van crisis.

Kortom. De doelgroep is hier m.i. niet in de eerste plaats degene die u denkt dat ze is.

Als tegenstrategie kan de NVA het economische benadrukken en niet zozeer het communautaire. In tijden van crisis wil men geen 'avonturen'.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 februari 2014 om 14:41.
Johan Bollen is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:17   #10
Stef007
Partijlid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2012
Berichten: 240
Standaard

N-VA brengt ook steeds hetzelfde liedje...
Stef007 is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:22   #11
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Als je een ernstige partij zoekt die nooit zitten te bashen op andere politieke partijen stem dan BUB.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:25   #12
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
mocht ik DEwever zijn, ik zou tijdens aanvallen in debatten altijd zeggen : " zet die plaat af, ze raakt afgezaagd ".
Wat zou je daarna zeggen ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:32   #13
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Diegene over wie gepraat wordt, wint altijd de verkiezingen. Dat die traditionele partijen dat nu nog altijd niet weten.
The Bold Revenger is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:42   #14
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Diegene over wie gepraat wordt, wint altijd de verkiezingen. Dat die traditionele partijen dat nu nog altijd niet weten.
N-VA zou beter wat meer over Maggie De Block praten. Of steunt N-VA het beleid Maggie De Block niet ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 17 februari 2014, 14:44   #15
R.Verhiest
Gouverneur
 
R.Verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2013
Berichten: 1.318
Standaard

Voor de hardwerkende autorijdende vlaming moet je N-VA stemmen.

Voor vakbondenbescherming en sociale zekerheid moet je Groen, Sp.a of PVDA stemmen

Voor Zelfstandigen, spaarders en renteniers stem je best op Open VLD

Voor Bekgisch-vaderlandslievenden stelm je BUB (of FDF waar mogelijk)

Voor Vlaams-Vaderlandslievenden en moslimtegenstand stem je best op Vlaams Blok

...

Dat is simpel en duidelijk : het is voor iedereen te hopen dat men krijgt voor wat men stemt : helaas lijkt het me dat het altijd ten koste van iemand zal gaan.
R.Verhiest is offline  
Oud 17 februari 2014, 15:24   #16
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Voor de hardwerkende autorijdende vlaming moet je N-VA stemmen.

Voor vakbondenbescherming en sociale zekerheid moet je Groen, Sp.a of PVDA stemmen

Voor Zelfstandigen, spaarders en renteniers stem je best op Open VLD

Voor Bekgisch-vaderlandslievenden stelm je BUB (of FDF waar mogelijk)

Voor Vlaams-Vaderlandslievenden en moslimtegenstand stem je best op Vlaams Blok

...

Dat is simpel en duidelijk : het is voor iedereen te hopen dat men krijgt voor wat men stemt : helaas lijkt het me dat het altijd ten koste van iemand zal gaan.
Dat van de VLD mag je schrappen en bij N-VA zetten.

VLD staat eigenlijk nergens meer voor.
giserke is offline  
Oud 17 februari 2014, 15:39   #17
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Dat van de VLD mag je schrappen en bij N-VA zetten.

VLD staat eigenlijk nergens meer voor.
Volgens Open VLD hebben mensen vleugels.

Nooit gedroomd dat je kon vliegen ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 17 februari 2014, 15:46   #18
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef007 Bekijk bericht
N-VA brengt ook steeds hetzelfde liedje...
Daarmee doet ze beter dan alle andere partijen. Die brengen al 25 jaar lang niets anders dan één grote kakafonie.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 17 februari 2014, 15:50   #19
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als je een ernstige partij zoekt die nooit zitten te bashen op andere politieke partijen stem dan BUB.
Je hebt gelijk jongen. Daar zouden de BUBbers zich nooit aan bezondigen.


SHARIA4 BELGIUM EN DE N-VA

DE JANUSKOP VAN DE N-VA
BUB : N-VA ontkent zelfs het eigen extremisme niet meer !
...
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 17 februari 2014, 15:52   #20
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
N-VA zou beter wat meer over Maggie De Block praten. Of steunt N-VA het beleid Maggie De Block niet ?
Nee, wat heeft Maggie anders gedaan dan de wetten uitgevoerd die dank zij de N-VA zijn tot stand gekomen? Maggie dankt haar populariteit 100% aan de N-VA.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be