Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 11 mei 2014, 20:47   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik geef u op een briefje dat BDW eerst eigenhandig de N-VA kapotmaakt of zichzelf aldoende, voor hij een Vlaamse regering vormt met het VB.

Ik denk dat weinig mensen beseffen met wat voor fanatieke neuroot we hier te maken hebben. Zijn drijfveer is de strijd tegen het Vb in plaats van tegen belgie.
Ik vind jouw briefje niets waard.
En dat slaat dan vooral op de tweede alinea van jouw post die ik hier quoot.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 11 mei 2014, 20:50   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vrees voor u dat de CD&V dit keer niet zo dom zal zijn een vlaams akkoord te sluiten alvorens de Federale regering geregeld is.
Ik ga dit niet onthouden en ik ga deze post niet terug boven halen na 25 mei, als de tsjeven toch een Vlaams akkoord gesloten zouden hebben.

De reden waarom ik dit niet zal doen, ligt uitsluitend in het minabele karakter van jouw politieke visie.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 11 mei 2014, 21:25   #23
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Veel straffe voorspellingen hier, de mijne is nog straffer.

Er gebeurt geen bal, er verandert niks en de huidige Vlaamse en Federale regeringen gaan gewoon verder. De verkiezingsuitslag zal dat namelijk perfect mogelijk maken en geen van de partijen - ook N-VA niet - wil een politieke crisis in gang steken.
Bolleke Wol is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be