Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2018, 20:40   #101
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Als je een trutje op het werk met strakke rok, buik en strakke vooruitpuilende tieten (blousje net iets te veel open) ziet. Mag je dan zeggen dat ze er goed uitziet; of moet je dan ook maatregelen vrezen ??

Of verschilt dit ook weer per staat of stad ?
Doen of u het niet gezien heeft lijkt mij de beste optie.

Of u zegt beleefd: "Ga u even fatsoeneren and talk to the hand!"

p.s.

Ooit meegemaakt, een vrouwelijke collega die een dagje verlof wilde en tegen mij zei: ik ga even tot bij de baas, ik zet alvast mijn blouse wat verder open.

Ze was ook van het type vrouw die kon wenen wanneer ze maar wilde.

Om een lang verhaal kort te maken: Ze heeft haar dag gekregen is al lachende doorgegaan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2018 om 20:41.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 20:42   #102
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Als je een trutje op het werk met strakke rok, buik en strakke vooruitpuilende tieten (blousje net iets te veel open) ziet. Mag je dan zeggen dat ze er goed uitziet; of moet je dan ook maatregelen vrezen ??

Of verschilt dit ook weer per staat of stad ?
In uw geval zou ik niks zeggen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 21:12   #103
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het was duidelijk op voorhand dat we met T de laagste toppen van sexual harassment zouden scheren. Zijn er geen 80 zulke klachten tegen hem? Dat is precies wat gebeurt met zijn steun voor Kavanaugh.
Trump mocks Christine Blasey Ford at Mississippi rally: dat is toch wel het laagste van het laagste…Walgelijk.
Niet alleen dat maar het slaagt zelfs op niks.
Met dat ( ze herinnert detail X maar niet de grotere zaken A,B,C ) wilt hij ergens aantonen dat Ford getuigenis niets waard zou zijn wat betreft X.
Da's complete onzin natuurlijk ...waarmee Trump alleen maar zijn eigen dommigheid over de werking van een geheugen in de verf zet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 22:01   #104
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Nee, het onderwerp leeft hier niet echt.
Toch vreemd moet ik nageven; de media roept moord en brand en mensen storen er zich niet aan.

Ik kan er gewoon niet bij..

Maar goed, misschien woon ik te lang in een 'apenland' ; na een recente korte vakantie thuis ben ik weer blij om in Suriname te zijn.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 22:21   #105
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ford deed een leugendetector test. Succesvol. Maar wat met Kavanagh?...

Vroeger vond hij leugendetectors nuttig, maar nu heeft hij precies toch liever niet zo'n test op zichzelf toegepast. hiermee twijfel over zichzelf afroepend.


"As a judge on the D.C. circuit, Judge Kavanagh ruled they are in fact meaningful," Sen. Richard Blumenthal, a Democrat from Connecticut, said Friday. "By refusing to take a polygraph, Judge Kavanaugh has failed that test."
Game over lijkt me.


__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 23:42   #106
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Game over lijkt me.


Het zootje is inderdaad aan het ineenstorten.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:22   #107
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

misschien dubbelpost

Citaat:
The New York Times berichtte eerder deze week over een bargevecht na een concert van UB40 waar Kavanaugh volgens een studiegenoot bij betrokken is geweest. Hij zou een emmer met ijs over een andere man hebben gegooid. Het slachtoffer was mogelijk de zanger van UB40. Maar dit gerucht ontkracht de band dus.
https://www.telegraaf.nl/entertainme...echt-kavanaugh


Deze flauwekul is toch van een andere planeet !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 oktober 2018 om 00:23.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:27   #108
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Als je een trutje op het werk met strakke rok, buik en strakke vooruitpuilende tieten (blousje net iets te veel open) ziet. Mag je dan zeggen dat ze er goed uitziet; of moet je dan ook maatregelen vrezen ??

Of verschilt dit ook weer per staat of stad ?
Vooral niet op reageren. Best ook nog dekking zoeken onder uw bureau tot ze weg is .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:47   #109
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
misschien dubbelpost



https://www.telegraaf.nl/entertainme...echt-kavanaugh


Deze flauwekul is toch van een andere planeet !

ICB! Ice Bucket Challange time!!!



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 4 oktober 2018 om 00:48.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:51   #110
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja in de media wel. Maar wat maakt het uit? Als je argumenten pro Kavanaugh wil horen dan kijk je naar Fox en wil je argumenten contra horen dan zap je best naar CNN pf MSNBC. Hun media zijn een grap.

Kalb report; Brian Stelter VS Ted Koppel, National Press Club

The Kalb Report - Truth Be Told: Journalism in the Age of Trump

https://youtu.be/DzQZsudzLao?t=1510
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 4 oktober 2018 om 00:51.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:56   #111
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vooral niet op reageren. Best ook nog dekking zoeken onder uw bureau tot ze weg is .
Blijkbaar zitten er hier veel kapitaalkrachtigen en/of hebben sommigen heel wat te verbergen, zoveel honeypotvrees.







Mevrouw Ford:

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 4 oktober 2018 om 01:03.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 06:12   #112
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb ooit een paar weken met de unief in de VS gezeten.

Er waren behoorlijk wat topics "taboe" als je met de locals sprak. Religie & politiek waren er twee van. Maar ook kritiek hebben op de USA is "not done". In belgie kan je volop schijten op de overheid, niemand kijkt u daar vreemd voor aan.

Ik zat toen in een buitenwijk van DC. In Californie merkte ik wel een veel grotere openheid. In Alabama daar sprak ik niet met de locals. Xenofobie ten top.
Tja, ik zit in Oklahoma. In het hartje van de Bible Belt dus. Best om te zwijgen in alle talen over religie tenzij je graag naar born again Christian gezwets wil luisteren. Er zijn hier wel andersdenkenden maar vooraleer je dat te weten komt is er heel wat aftasten aan voorafgegaan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 06:15   #113
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Breaking news op cnn gisteren: Kavanaugh had in 1985 ijsblokjes naar iemand gesmeten en was daarvoor ondervraagd door de flikken
Ik heb soms de indruk dat CNN meer doet voor de Republikeinse zaak dan Fox News.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 06:23   #114
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Toch vreemd moet ik nageven; de media roept moord en brand en mensen storen er zich niet aan.

Ik kan er gewoon niet bij..

Maar goed, misschien woon ik te lang in een 'apenland' ; na een recente korte vakantie thuis ben ik weer blij om in Suriname te zijn.
Ofwel zijn ze apathisch ofwel zit de schrik er te diep in om openlijk over politiek te praten. In Belgie hoorde ik vaker mensen praten over politiek tijdens het boodschappen doen, in de krantenwinkel of de bakker. Amerika lijkt op het eerste zicht wat gemoedelijker maar na een tijdje besef je ook wel dat die gemoedelijkheid eerder oppervlakkigheid is en dat velen zich verschuilen achter een façade. Enkel in hun kerkgemeenschap, als ze zeker zijn van de gezindheid van de anderen durven ze mss al eens wat meer laten zien wat hun gedachtenwereld betreft.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 07:40   #115
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ford deed een leugendetector test. Succesvol. Maar wat met Kavanagh?...

Vroeger vond hij leugendetectors nuttig, maar nu heeft hij precies toch liever niet zo'n test op zichzelf toegepast. hiermee twijfel over zichzelf afroepend.


"As a judge on the D.C. circuit, Judge Kavanagh ruled they are in fact meaningful," Sen. Richard Blumenthal, a Democrat from Connecticut, said Friday. "By refusing to take a polygraph, Judge Kavanaugh has failed that test."
Verbeter me als ik verkeerd ben, maar de leugendetector test is toch niet sluitend? Bij mijn weten kan deze mits training beïnvloed worden.
Als we de getuigenis van een vorig vriendje moeten geloven, was Ford iemand die mensen traint om leugendetector testen te ondergaan.

Waarom zouden we het vriendje niet moeten geloven en Ford wel terwijl beiden onder ede verklaringen hebben afgelegd?

Sommige forumleden hebben overvloedige bewijzen, maar spijtig genoeg worden die niet openbaar gemaakt. Anders zou ik misschien een beter oordeel kunnen vellen.

Ik geloof BK niet voor de 100% maar die Ford al helemaal niet.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 08:09   #116
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Doen of u het niet gezien heeft lijkt mij de beste optie.

Of u zegt beleefd: "Ga u even fatsoeneren and talk to the hand!"

p.s.

Ooit meegemaakt, een vrouwelijke collega die een dagje verlof wilde en tegen mij zei: ik ga even tot bij de baas, ik zet alvast mijn blouse wat verder open.

Ze was ook van het type vrouw die kon wenen wanneer ze maar wilde.

Om een lang verhaal kort te maken: Ze heeft haar dag gekregen is al lachende doorgegaan.
Kerels die geen respect hebben voor vrouwen en hen als sexobjecten zien verdienen niet beter als zo gemanipuleerd te worden.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 09:37   #117
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kerels die geen respect hebben voor vrouwen en hen als sexobjecten zien verdienen niet beter als zo gemanipuleerd te worden.
Niet akkoord, met een vrouw te zien als sexobject doe je ook niemand kwaad. Als je hier naar gaat handelen is een ander verhaal. Dit is natuurlijk ook geldig voor vrouwen die mannen als sexobject zien.

Heb jij sluitend bewijs dat BK echt handelde als een predator?
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 09:43   #118
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.727
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kerels die geen respect hebben voor vrouwen en hen als sexobjecten zien verdienen niet beter als zo gemanipuleerd te worden.
zo, en hoe ver mag je daarin gaan?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 10:01   #119
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Verbeter me als ik verkeerd ben, maar de leugendetector test is toch niet sluitend? Bij mijn weten kan deze mits training beïnvloed worden.
Als we de getuigenis van een vorig vriendje moeten geloven, was Ford iemand die mensen traint om leugendetector testen te ondergaan.

Waarom zouden we het vriendje niet moeten geloven en Ford wel terwijl beiden onder ede verklaringen hebben afgelegd?

Sommige forumleden hebben overvloedige bewijzen, maar spijtig genoeg worden die niet openbaar gemaakt. Anders zou ik misschien een beter oordeel kunnen vellen.

Ik geloof BK niet voor de 100% maar die Ford al helemaal niet.
Dat ex vriendje van Ford kennen we slechts via een anonieme brief als ik me niet vergis. Hij schrijft dat Ford ooit eens iemand advies gaf over leugendetectors. Hij overhoorde een gesprek over leugendetectors met andere woorden. Nergens wordt beweerd dat Ford een expert terzake zou zijn. Het is niets wereldschokkend dat iemand aan een psycholoog vraagt hoe te relaxeren tijdens een polygraph test. Je kan een valse positieve reactie krijgen als je zenuwachtig bent. De test wordt regelmatig gebruikt in de VS.

Interessanter vind ik dat Kavanagh niet zelf vraagt voor een leugendetector test. Zeker aangezien hij als rechter het nut ervan verdedigde. Maar nu wil hij zo'n test niet ondergaan.

De vraag is ook of Kavanagh geen meineed pleegde. Hij komt over als een iemand die wel eens een drankprobleem zou kunnen hebben of gehad hebben (30 keer het woord 'beer' vernoemend in de senaat hearing).

Persoonlijk krijg ik argwaan bij zijn agressieve gelaatsuitdrukkingen.

Maar goed. Ik heb de indruk dat Ford geloofwaardig is maar Ik verwacht nog steeds dat Kavanagh benoemd gaat worden. It's a cruel and unjust world.

Laatst gewijzigd door Bach : 4 oktober 2018 om 10:03.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 10:06   #120
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
zo, en hoe ver mag je daarin gaan?
De vrouw die naar haar chef stapt wetend dat een knoopje meer open haar een vrije dag kan opleveren en daar triomfantelijk over doet als het gelukt is, dwingt bij mij nog net iets meer respect af dan die chef waarvan geweten is dat hij privileges geeft aan vrouwen die zich ontbloten.

Vergelijk het met Weinstein.

Laatst gewijzigd door Bach : 4 oktober 2018 om 10:08.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be