Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2012, 14:50   #1
Politics.be
Redactie
 
 
Politics.be's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Berichten: 28.704
Standaard LDD: Gemeenteraadsverkiezingen Boortmeerbeek: Schepen Jo Buelens trekt lijst van LDD

Jo Buelens (43) die al 20 jaar politiek actief is in Boortmeerbeek kiest voor LDD. Jo is doctor in de chemie en werd in 1994 verkozen op een VLD lijst. In 2000 werd Buelens net geen burgemeester, al had hij hiervoor de nodige voorkeurstemmen. Als eerste schepen werd hij dan bevoegd voor Middenstand, Feestelijkheden en Leefmilieu. In 2006 bleef hij schepen, maar nu van Onderwijs, Bibliotheek, Middenstand en Feestelijkheden. In oktober 2011 kwam het tot een breuk met Open VLD en nu zetelt hij als onafhankelijke in het schepencollege van Boortmeerbeek.

Jo Buelens: “De stap naar LDD is voor mij een evidentie, naar een partij die staat voor gezond verstand. Een partij die trouw blijft aan haar duidelijk programma, en die ook bij tegenwind consequent blijft, met een heldere visie op de toekomst. In de afgelopen jaren heb ik als schepen mijn stempel kunnen drukken op een reeks dossiers, zoals het gemeenschappelijk busvervoer voor alle schoolkinderen, en haalde ik Vlaanderen Muziekland naar de gemeente. Ik zal mij onverminderd blijven inzetten voor zo’n initiatieven, die van Boortmeerbeek een bruisende gemeente maken waar altijd iets te beleven valt.”

Voorzitter Eddy Mertens, die al sedert 2008 aan LDD Boortmeerbeek bouwt: “Bij de verkiezingen van 14 oktober 2012 willen we onder eigen vlag opkomen, en daarvoor is de ervaring van Jo Buelens zeer welkom. Daarmee wordt de mix binnen het LDD-team in Boortmeerbeek nog verbeterd. Jo vindt hier mensen die positief zijn ingesteld, met dezelfde idealen die hij zelf had, toen hij in de politiek stapte.”

Jean-Marie Dedecker, voorzitter LDD: “ Het doet plezier dat mensen nog duidelijke keuzes durven maken, voor een vernieuwend programma zoals dat van LDD. Het komt er nu op aan om ons Gezond Verstand in plaatselijke programmapunten te vertalen. Net als in de nationale politiek moet LDD met haar gemeentelijk beleid de inwoners van Boortmeerbeek een degelijk alternatief kunnen bieden.”

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be