Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 september 2023, 05:51   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard Toch meer dan 2 genders?

Hold your horses! Ik heb geen transformatie, MAAR...

Als we meer dan 2 genders erkennen, dan kunnen de transseksuelen wel uit de kleedkamers en toiletten van onze dochters. Eveneens professionele sporten verdienen dan categorieën op maat van gender. Gevangenissen op maat van gender etc.

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.


Vrouwenrechten, safe spaces en priveleges werden nooit zo aan de voeten getreden als door lgbqt -> https://m.youtube.com/watch?v=UEb4kt...ture=emb_title
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 07:50   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

waarom zo moeilijk doen

heeft het ne piet dan is het ne vent

heeft het een foef dan is het een vrouw.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:08   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
waarom zo moeilijk doen

heeft het ne piet dan is het ne vent

heeft het een foef dan is het een vrouw.
Ik doe niet moeilijk. Maar ze wonnen reeds veel teveel terrein en in Amerika moeten ze dat nu met man en macht terugduwen.

Dus als mensen dan toch moeilijk willen doen, zorg dan dat de priveleges en safe spaces van de natuurlijke vrouw niet geschonden worden. Safe spaces (zoals toiletten en kleedkamers) aanpassen op gender. Vrouwen voelen zich steeds minder veilig door mannen die denken vrouw te zijn. Noem ze dan transmannen of transvrouwen en geef ze sporten, een toilet en kleedkamer op maat.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:19   #4
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
waarom zo moeilijk doen

heeft het ne piet dan is het ne vent

heeft het een foef dan is het een vrouw.
Gij stiekemerd. AI ontduikende codetaal gebruiken om strafbare feiten te kunnen plegen. Als het westers 'gidsland' u in de gaten krijgt zult gij gebannen worden naar de niet virtuele wereld.

Naam: FB_IMG_1693719646665.jpg
Bekeken: 92
Grootte: 54,1 KB

In feite zou men ook niet meer mogen zeggen dat een woestijn een droge plaats is, want het regent er af en toe. Blijkbaar dienen tegenwoordig de uitzonderingen de regel te bepalen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:52   #5
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.685
Standaard

Op de Filipijnen maken ze daar geen probleem rond, het loopt daar vol van shemale's en tomboys. Het is wel zo dat die in hun eigen kring blijven.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 09:06   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Op de Filipijnen maken ze daar geen probleem rond, het loopt daar vol van shemale's en tomboys. Het is wel zo dat die in hun eigen kring blijven.
In het westen zijn er voldoende vrouwen, kinderen en ouders die zich niet meer safe voelen in en bij de safe spaces. In de sportwereld moeten prestaties ook ongedaan gemaakt worden om de gelijkwaardigheid van de vrouw in haar eer te herstellen.
Dus ze moeten nog veel aanpassen op de diversiteit.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 09:48   #7
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
waarom zo moeilijk doen

heeft het ne piet dan is het ne vent

heeft het een foef dan is het een vrouw.
Meer moet dat niet zijn en wie anders beweert is een leugenaar, enkele uitzonderingen door afwijkingen daargelaten.
Want over zeldzame afwijkingen leuteren ze dan om de bewijzen dat er meer dan 2 geslachten zouden zijn.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 09:49   #8
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
waarom zo moeilijk doen

heeft het ne piet dan is het ne vent

heeft het een foef dan is het een vrouw.
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 09:56   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
Zelfs de blinde ziet dat...
Een imitatie is geen transformatie tot wat je imiteert.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2023, 20:20   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
Maar hoewel ik in 2 genders geloof, is het idd nuttiger meerdere genders te erkennen.
Plaats Mina niet bij de vrouw of man meer, plaats Mina bij transgender vrouw. En daarvoor dienen dan aparte gevangenissen, toiletten, kleedkamers, safe spaces enz te komen. Iedereen tevreden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2023, 21:01   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik doe niet moeilijk. Maar ze wonnen reeds veel teveel terrein en in Amerika moeten ze dat nu met man en macht terugduwen.

Dus als mensen dan toch moeilijk willen doen, zorg dan dat de priveleges en safe spaces van de natuurlijke vrouw niet geschonden worden. Safe spaces (zoals toiletten en kleedkamers) aanpassen op gender. Vrouwen voelen zich steeds minder veilig door mannen die denken vrouw te zijn. Noem ze dan transmannen of transvrouwen en geef ze sporten, een toilet en kleedkamer op maat.
En met safe spaces bedoelde ik eigenlijk een breder concept, zoals vluchthuizen, praatgroepen (women only), groeptherapie (women only), etc.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 5 september 2023 om 21:02.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2023, 21:49   #12
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
Die opmerking is amper te onderscheiden van intimidatie. Nu durven er velen al niet voor hun mening uit komen dat ze eigenlijk denken dat het een man is.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2023, 22:26   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
kijk dat iemand daar zelf een ander idee over heeft, en zich wil laten herprogrameren, of laten opereren om zijn / haar eigen ideaal beeld te geven dat is hun probleem.

Van mij mogen al die verklede venten ook gerust vrouwenkleren dragen of doen waar ze goesting mee hebben, maar val er mij niet mee lastig.

Vraag mij niet van den Erik nu Erika te noemen omdat hij vindt dat hij een vrouw is, en laat ook niet toe dat hij gaat meevechten in het vrouwenboxen .

Kom jongens dat zot gedoe heeft nu al lang genoeg geduurd. Ik wil best aanvaarden dat mensen anders zijn. Maar als elk subgroepje met zijn eigen regeltjes en voornaamwoorden en andere shit wil afkomen dan zeg ik gewoon nee hier stopt het.

Erik heeft een fluit dus is het Erik als hij er geen meer heeft ok dan is het Erika maar op zijn pas staat nog altijd M van Male dus moet hij hem niet in de vrouwentennis inschrijven. Dat is gewoon een kwestie van ethiek en gezond verstand.

Allee dat is nu toch normaal dat ge als man u misschien wel moogt voordoen als vrouw, of u zelf moogt laten ombouwen maar dat het feestje daar ergens stopt .

Ik heb niks tegen die mensen he, ook niet tegen hun levenswijze maar wel tegen al dat achterlijk gedoe dat ze er rond verzinnen.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 5 september 2023 om 22:28.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2023, 22:44   #14
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Erik heeft een fluit dus is het Erik als hij er geen meer heeft ok dan is het Erika maar op zijn pas staat nog altijd M van Male dus moet hij hem niet in de vrouwentennis inschrijven. Dat is gewoon een kwestie van ethiek en gezond verstand.
Van het andere geslacht worden op uw pas is 5min administratief werk. Ge moet niet eens in kledij van het andere geslacht komen. Zedendeliquenten zullen nu rechtstreeks naar de vrouwengevangenis kunnen? Of hoe is dat hier geregeld?

Sinds 2018 moet je daar niet meer medisch aan voldoen.
https://www.vlaanderen.be/aanpassing...htsregistratie

Sinds 1 januari 2018 moet een transgender persoon niet meer voldoen aan bepaalde medische voorwaarden om het geslacht en de voornaam officieel te laten aanpassen op de akten van de burgerlijke stand en in het bevolkingsregister.

Vanaf de leeftijd van 16 jaar kunnen minderjarigen ook de geslachtsregistratie in de geboorteakte laten aanpassen als zij daarbij zijn bijgestaan door hun ouders of wettelijke vertegenwoordiger. Zij moeten dan ook een verklaring kunnen afgeven van een kinder- en jeugdpsychiater die bevestigt dat het gaat om een vrije en bewuste keuze.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 5 september 2023 om 23:13.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 05:24   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Vrouwenrechten, safe spaces en priveleges werden nooit zo aan de voeten getreden als door lgbqt -> https://m.youtube.com/watch?v=UEb4kt...ture=emb_title
Dat is dan ook de onderliggende bedoeling van dat trans gedoe he: het is niks anders dan de uiting van de frustratie van zekere mannen dat ze niet in de vrouwen WC mogen gaan piepen. Meer is daar niet aan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 05:26   #16
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Laat gij effe Mina weten dat ze ne vent is?
Het is dan ook een "enorm goed vermomde" vent he

Vergelijkbaar met een gast die een pluim in zijn gat steekt, een bek laat inplanten in zijn lippen, en beweert een kieken te zijn he.

Maar die wiki pagina geeft meteen een grammaticaal probleem aan.

Moet je van "haar" grootvader spreken in een zin die verwijst naar de tijd dat het nog "zijn" grootvader was ?

"Caputo's upbringing was difficult, and her grandfather physically abused her and her grandmother. "

Dat verwijst naar een tijd dat Mina niet bestond, en Keith was. Moet men schrijven: her grandfather physically abused Keith, of her grandfather physically abused Mina die niet bestond ?

En is het dan her grandfather of his grandfather ?

Dat je, als je met de gender verandering rekening wil houden, het vandaag "her grandfather" is als ze over die persoon wil praten, is OK. Maar we verwijzen naar een tijd toen Mina niet bestond, en er enkel Keith was. Mina kon niet misbruikt worden, want die was er niet. En de voornaamwoorden die te maken hebben met Keith zijn eerder "his" en "him".

Stel dat je verkracht werd door de persoon die 10 jaar later president was. Ga je zeggen "de president heeft mij verkracht ?". Want die was toen geen president. Het is eerder: ik werd door meneer X, die nu president geworden is, destijds verkracht, nee ?

Stel dat je praat over je ex-man, toen die nog je man was. Ga je zeggen: toen ik op vakantie was met mijn ex-man ? Nee, je was toen op vakantie met je echtgenoot. Dat die nadien je echtgenoot niet meer was, speelt geen rol ten aanzien van het feit waar je naar verwijst.

Als je als kind verwijst naar de meneer die toen nog alles behalve je schoonvader was, omdat je ma nog getrouwd was met je pa, ga je toch niet zeggen: ik zag mijn schoonpa rondrijden in zijn sportwagen toen ik kind was. Nee, je zag een meneer rondrijden in zijn sportwagen, en jaren later is die meneer je schoonvader geworden toen die met uw ma hertrouwde.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2023 om 05:36.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 06:12   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.433
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Eigenlijk, heel dat gezever rond geslachten. Ik zou niet liever hebben dat niemand er moeilijk over doet.
Is het nu natuurlijk, of al dan niet geslaagde ingreep, we mogen blij zijn dat we in deze moderne tijd al zelf mogen beslissen. Maar dan wel als volwassene.

WC's, unisex, zoals thuis.
Horeca...Vervang in het damestoilet 1 WC stalleke met 2 urinoirs, en bij de herentoilletten 2 urinoirs door een WS pot. Haal de bordjes die verwijzen naar geslacht van de deur, en doe het met WC.
En niet gluren. Ik ben niet happig op toeschouwers als ik een nummer 2 aan't produceren ben. (gluurders/luisteraars/snuffelaars zijn meestal ook niet blij met me)

Sport, genetisch zeer simpel eigenlijk. X en Y, mannekes en vrouwkes. Pieten en/of tieten zijn optioneel.
Figuren die een uitzondering willen, awel, die mogen meedoen in de competitie die "zwaarder" is. Sommige sporten zijn nu eenmaal "gemakkelijker" dan andere, naar geslacht.
Wedden dat er plots een hoop minder uitzonderingen opgeëist worden....
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 07:43   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenlijk, heel dat gezever rond geslachten. Ik zou niet liever hebben dat niemand er moeilijk over doet.
Is het nu natuurlijk, of al dan niet geslaagde ingreep, we mogen blij zijn dat we in deze moderne tijd al zelf mogen beslissen. Maar dan wel als volwassene.

WC's, unisex, zoals thuis.
Horeca...Vervang in het damestoilet 1 WC stalleke met 2 urinoirs, en bij de herentoilletten 2 urinoirs door een WS pot. Haal de bordjes die verwijzen naar geslacht van de deur, en doe het met WC.
En niet gluren. Ik ben niet happig op toeschouwers als ik een nummer 2 aan't produceren ben. (gluurders/luisteraars/snuffelaars zijn meestal ook niet blij met me)

Sport, genetisch zeer simpel eigenlijk. X en Y, mannekes en vrouwkes. Pieten en/of tieten zijn optioneel.
Figuren die een uitzondering willen, awel, die mogen meedoen in de competitie die "zwaarder" is. Sommige sporten zijn nu eenmaal "gemakkelijker" dan andere, naar geslacht.
Wedden dat er plots een hoop minder uitzonderingen opgeëist worden....
Ge maakt het weer veel te simpel voor de heren, euh dames euh, ... ja wat dan ook gekwetsten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 07:55   #19
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is dan ook de onderliggende bedoeling van dat trans gedoe he: het is niks anders dan de uiting van de frustratie van zekere mannen dat ze niet in de vrouwen WC mogen gaan piepen. Meer is daar niet aan.
Hebben zij ooit stilgestaan wat er met hen gebeurt als die fascisten ze nimeer nodig hebben, en op een nieuwe minderheid beleid uitbouwen voor occulte wetenschappen?
Ze hebben daarvan al een glimp ontvangen rond vrouwenrechten. Trans is het nieuwe feminisme.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 september 2023 om 07:58.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 08:00   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenlijk, heel dat gezever rond geslachten. Ik zou niet liever hebben dat niemand er moeilijk over doet.
Is het nu natuurlijk, of al dan niet geslaagde ingreep, we mogen blij zijn dat we in deze moderne tijd al zelf mogen beslissen. Maar dan wel als volwassene.

WC's, unisex, zoals thuis.
Horeca...Vervang in het damestoilet 1 WC stalleke met 2 urinoirs, en bij de herentoilletten 2 urinoirs door een WS pot. Haal de bordjes die verwijzen naar geslacht van de deur, en doe het met WC.
En niet gluren. Ik ben niet happig op toeschouwers als ik een nummer 2 aan't produceren ben. (gluurders/luisteraars/snuffelaars zijn meestal ook niet blij met me)

Sport, genetisch zeer simpel eigenlijk. X en Y, mannekes en vrouwkes. Pieten en/of tieten zijn optioneel.
Figuren die een uitzondering willen, awel, die mogen meedoen in de competitie die "zwaarder" is. Sommige sporten zijn nu eenmaal "gemakkelijker" dan andere, naar geslacht.
Wedden dat er plots een hoop minder uitzonderingen opgeëist worden....
Gewoon man, vrouw, transgender, andere genders...
En dat niet samen op 1 hoop smijten, dat is geen diversiteit.
Diversiteit betekent dat de transmensen erkend worden in hun gender als trans en niet het geslacht dat ze pogen te imiteren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be