Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2023, 08:19   #21
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Misschien is er nóg een ander gender. Een gender waarbij je geïdentificeerd wil worden met een gender dat je niet bent.

Zoek niet te veel logica in de transideologie indien met niet wil erkennen dat bedrog er een inherent deel van uitmaakt.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2023, 08:50   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Misschien is er nóg een ander gender. Een gender waarbij je geïdentificeerd wil worden met een gender dat je niet bent.

Zoek niet te veel logica in de transideologie indien met niet wil erkennen dat bedrog er een inherent deel van uitmaakt.
Als de overheid mannen tot vrouw ombouwt, moet ze wel zorgen dat er voor dat gender aparte diensten bestaan. Transgenders bij vrouwen plaatsen is in de praktijk vrouwonvriendelijk gebleken. Het brengt ook de safe spaces van women only in gedrang.

Dus er is juridisch en maatschappelijk een aanpassing nodig om de diverse genders in de diversiteit te plaatsen. Ze op 1 hoop smijten en dwingen tot gemeenschap is geen diversiteit.

Dwang door geen aparte diensten te voorzien, indoctrinatie en brainwashing van ouders hun kinderen, cancel culture en stigma. Wordt de vrouw en man gecanceled?

Overheden die pseudowetenschappen handhaven en censuur om op massaschaal invloed uit te oefenen en 1 narratief te duwen: is een rode vlag.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 september 2023 om 09:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2023, 08:28   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Waarom is er ook zoveel inlepelen, cancel culture en andere dictatoriale praktijken nodig om iemands identiteit te vormen? Is die mens dan zijn/haar identiteit of een construct van het narratief?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2023, 20:13   #24
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hold your horses! Ik heb geen transformatie, MAAR...

Als we meer dan 2 genders erkennen, dan kunnen de transseksuelen wel uit de kleedkamers en toiletten van onze dochters. Eveneens professionele sporten verdienen dan categorieën op maat van gender. Gevangenissen op maat van gender etc.

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.


Vrouwenrechten, safe spaces en priveleges werden nooit zo aan de voeten getreden als door lgbqt -> https://m.youtube.com/watch?v=UEb4kt...ture=emb_title
Het woord gender heeft geen enkele wetenschappelijke relevantie. Er is alleen geslacht.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be