Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 maart 2008, 13:57   #181
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Jullie zijn écht ongelofelijk!! Bende klungelaars, amateurs! Jullie zijn al zo klein, stellen amper iets voor, en nu dreigen jullie nog te splitsen ook. En jij en Hans zijn geheel dezelfden.
Men moet al echt naiëf, onwetend of radeloos zijn om op jullie te stemmen.
Nooit gedacht dat een separatist het in deze volmondig zou eens zijn met een volbloed Belgicist, maar het gaat hem dan ook over een bijzonder hilarische situatie.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2008, 20:25   #182
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

voor wie nog wat hilarische visies op de BUB wil
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31403
(tamelijk onbekend omdat gepost in het subforum Belgisch-natinaal.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 21:01   #183
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat Ruben een goede Belg is. In elk geval ken ik hem als een sociaal man. Rang of stand, Ruben is "immer freundlich".
Ik zeg niet dat Ruben een slechte kerel is, maar dat hij soms wel eens té "freundlich" kan zijn, kan een vriend van me, die geregeld het Lucifernum bezoekt, getuigen.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 21:43   #184
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Vééééél erger is dat Ruben zich voordoet als nobiljon!
'Ruben Cottenjé de Dauphin', hij moet toch wel wat naiëf zijn om net het woord 'Dauphin' als scharniernaam te gebruiken: men moet al écht onwetend zijn om dáár in te lopen.
Dat epitheton is schijnbaar gewettigd, daar z'n overgrootvader(?) Julien dat ook droeg naar ik me meen te herinneren (de vader van schrijfster Mireille Cottenjé). Z'n stamvader die al dan niet toevallig in het jaar der Franse Revolutie stierf, was de graaf de Cottignies de Dauphin. Dat maakt natuurlijk niet dat hij recht heeft op enig titel of predicaat. Het komt allemaal nogal narcistisch over, temeer omdat echte aristocraten zelden in de omgang gebruik zullen maken van hun titel en/of scharniernaam.

De stamboom is misschien nog te recupereren via google cache.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:01   #185
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

De link er naartoe heb ik niet bewaard maar dit is de stamboom:


Citaat:
°1719, Wasquehal (Royaume de France), Cte Louis de Cottignies de Dauphin +1789

°1745, Bruges (Les Pays-Bas d'Autriche), Louis jr. de Cottignies de Dauphin(Cottenjé) +1792 & Régina Vlaeminck

°1780, Bruges, Régina Cottenjé +1782

°1782, Sysele, Anna Cottenjé +1821

°1785, Sysele, Rosa Cottenjé +1792°1782, Sysele, Anna Cottenjé +1821 °1811, Bruges, (Empire de France), Joannes Cottenjé(de Cottignies)+1860 & Thérése Van Damme (°1816 +1882)

°1842, Bruges, Emma Cottenjé +1871 & Pierre Balbaert

°1848, Bruges, Maria-Louise Cottenjé +1894 & Alexandre Claeys

°1854, Bruges, (Royaume de Belgique), Louis Cottenjé(de Dauphin - 1867) +1931 & Sylvia Kerckhove (°1856 +1909)

°1813, Bruges, Coletta Cottenjé +1814

°1820, Bruges, Victoria Cottenjé +1829°1854, Bruges, (Royaume de Belgique), Louis Cottenjé(de Dauphin - 1867) +1931 & Sylvia Kerckhove (°1856 +1909)

°1876, Bruges, Léon-Louis Cottenjé +1876 °1879, Bruges, Arséne Cottenjé +1880

°1884, Bruges, Margueritte Cottenjé +1901

°1886, Bruges, Léopold(Paul) Cottenjé +1924

°1910, Bruges, Julien-Joseph Cottenjé +1989 & Albertine Sintobin (°1911 +2002)

°1931, Brugge, Julien jr.Cottenjé(de Dauphin) +2005

°1933, Brugge, Mireille Cottenjé(de Dauphin) +2006 & Robert Colombie

°1889, Bruges, Arthur Cottenjé +1892

°1891, Bruges, Philomenie Cottenjé +1891 °1892, Bruges, Firmin Cottenjé +1946 & Victorine-Rosalie Hernou (°1904 +1989)

°1893, Bruges, Achilles Cottenjé +1893

°1894, Bruges, Jean Cottenjé +1895

°1896, Bruges, Maria Cottenjé +1897

°1898, Bruges, Elvire Cottenjé +1898

°1900, Bruges, Emelie Cottenjé +1900

°1892, Brugge, Firmin Cottenjé +1946 & Victorine-Rosalie Hernou (°1904 +1989)

°1922, Brugge, Elisabeth Hernou +2004 & Albert Tas

°1924, Wattrelos, André Camille Cottenjé +1989 & Emma De Blaere (°1928)

°1949, Brugge, Marc Cottenjé +1949

°1950, Brugge, Fernand Cottenjé & Sonja De Prest

°1969, Brugge, Els Cottenjé

°1971, Brugge, Inge Cottenjé

°1973, Brugge, Yves Cottenjé & Sofie Van Walleghem

°2000, Brugge, Elisabeth Cottenjé

°2001, Brugge, Olivier Cottenjé

°1952, Brugge, Roger Cottenjé & Dornine De Wulf

°1973, Brugge, Sabrina Cottenjé

°1976, Brugge, Kurt Cottenjé & Liesbeth °2006, Brugge, Jack Cottenjé

°1952, Brugge, Rose-Anne Cottenjé & Norbert Van Hulle

°1972, Brugge, Petra Van Hulle

°1983, Brugge, Emmelie Van Hulle

°1954, Brugge, Martin Cottenjé & Darline Neyt

°1976, Bruges, Ruben Cottenjé(de Dauphin)
Enkel de voorvader uit het vroege 18de eeuwse royaume de France en diens zoon gebruikten 'De Dauphin'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 23:39   #186
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De link er naartoe heb ik niet bewaard maar dit is de stamboom:




Enkel de voorvader uit het vroege 18de eeuwse royaume de France en diens zoon gebruikten 'De Dauphin'.
Euhmm, mag ik je er wel op wijzen dat deze stamboom op ZIJN website stond, dus het zou me niets verwonderen dat één en ander werd bijgevoegd om het wat te verfraaien. (Denken we maar aan: "Cte", "de Dauphin" of zelfs: "Les Pays-Bas d'Autriche", "Royaume de France"; dit is helemaal niet relevant in zo'n beknopte stamboom: iedereen weet welke de perioden waren).

En als je goed kijkt (de opmaak van die stamboom is uitermate slordig) zie je dat Joannes Cottenjé °1811 de zoon is van Anna Cottenjé °1782, wat betekent dat de hele huidige familie afstamt van een bastaard en dus helemaal geen rechten heeft op predikcaten en titels..

Ik zal eens laten uitzoeken wat er wel van waar is en zal het hier laten weten. (Maar je zult wat geduld moeten hebben, want ik ga geen eurocent daarvoor uitgeven; ik doe beroep op werk van een vrijwilliger die dat voor mij zal doen)
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 01:10   #187
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Ik heb toch zelf wat gezocht, en ik heb genoeg gevonden:


http://arch.arch.be/component/option...55/lang,nl_BE/

dan: zoeken naar personen (uiterst links)-familienaam (gelijk aan): cottenjé. Je hebt maar 3 items.

Joannes Josephus Cottenjé, werkman, geboren in 1811 te Brugge, (de verste voorvader van Ruben, t'is niet ver éh) bastaardzoon van Anna Cottenjé, kantwerkster. Hij huwt in 1837 met Theresia Vamdamme dochter van Albertus Vandamme, werkman en Marie Pieters, werkvrouw. Alle bovengenoemden waren trouwens analfabeten.

Dus je ziet; het stelt allemaal niets voor éh. Helemaal niets adelijks. Maar dat kon je al zien aan de namen van de schoonkinderen. En de zogezegde scharniernaam 'Dauphin' is de titel dat de Kroonprins van Frankrijk droeg, en was uniek. Het is toch duidelijk dat geen enkele familie dat zou mogen gebruiken, en zeker niet als ze in onmin of in verval geraakt zijn.

We weten dat zij in de 20ste eeuw gewone lieden zijn, hier duidelijk ook in de 19de eeuw. En naar alle waarschijnlijkheid is dit ook zo voor de 18de eeuw en de jaren daarvoor. Maar de rechtstreekse voorvaders van Ruben van voor 1811 zijn dus onbekend.

Dus je ziet nogmaar eens dat Ruben graag iedereen betrekt in zn imaginaire wereld. Hij is een fantast die zn leven bouwt op en zich gedraagd naar zn fanasieën.

Ruben Cottenjé is helemaal géén nobiljon, stamt niet af van verarmde graven, en zn familie (die amper tot 1811 gaat) heeft nooit de scharniernaam "de Dauphin" gebruikt!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 12 maart 2008 om 01:12.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 06:59   #188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
'Dauphin' is de titel dat de Kroonprins van Frankrijk droeg, en was uniek. Het is toch duidelijk dat geen enkele familie dat zou mogen gebruiken
Dat is duidelijk, ja.
Monarchieën zijn ondemocratische ondingen die, terecht, stilaan worden opgedoekt. In Frankrijk IS ze verdwenen. De troonopvolger had dus evenveel, of even weinig, recht op een adelijke titel als een gewone timmerman of kantkloster. Philippe le dauphin de Belgique zit trouwens ook nog niet aan de nieuwe patatjes. Dan mag hij nog de edele kunst verstaan om royale nakomelingen te produceren.

Zoals Hans zegt. Ruben is een 'showman'. Hij is echter wél de man die door Hans én Patriot met vlag en wimpel werd binnengehaald en dankzij wie de grote doorbraak van de bub een feit zou worden. De draden die Patriot hierover opende spreken voor zich.

Na twee keer de deur te hebben dichtgegooid voor de neus van Hanske van de Cauter, de nationale voorzitter met het stralende ego (en vandaag hetzelfde één en ondeelbaar-spel te spelen met een zekere Guy Verhofstadt, Belgisch premier bij de gratie der Franstaligen, en verliezer van de verkiezingen) is het toch weer hetzelfde Hanske met het stralende ego waar Patriot het voor opneemt. Ruben, de 'showman uit Brugge' en gedoodverfde redder van De Partij, La Patria en Le Roi, is plots een ordinaire showman die niet in de bubclub thuishoort. De Belgische eenheid en loyaliteit wordt daarmee, niet alleen op 'hoog', maar ook op lager niveau, alle eer aangedaan.

Feit is dat noch Hans, noch Patriot ook maar de minste aanstoot nam aan de scharniernaam waar 'showman' Ruben Cottenjé mee pronkt. Geen enkele monarchist trouwens, ook jij niet Magnificat. Tot nu toch.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 21:12   #189
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Feit is dat noch Hans, noch Patriot ook maar de minste aanstoot nam aan de scharniernaam waar 'showman' Ruben Cottenjé mee pronkt. Geen enkele monarchist trouwens, ook jij niet Magnificat. Tot nu toch.
Betrek mij niet tot het zootje BUB'ers please. Trouwens, ik heb altijd gezegd dat Ruben een zelfverklaard 'edelman' was, en ik nam er wél aanstoot aan. Velen trouwens.

Het feit dat niemand er wat tegen ondernam was omdat we ervan uitgingen dat iedereen de leugen wel ging doorgronden want 'De Dauphin' als scharniernaam is gewoon onmogelijk, dus écht ongeloofwaardig!
Maar blijkbaar waren toch héél veel mensen die dit als waarheid aannamen, en is het feit dat hij edelman zou zijn een eigen leven gaan leiden. Ongelooflijk wat je mensen allemaal kan wijsmaken.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 12 maart 2008 om 21:13.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 21:27   #190
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Feit is dat noch Hans, noch Patriot ook maar de minste aanstoot nam aan de scharniernaam waar 'showman' Ruben Cottenjé mee pronkt. Geen enkele monarchist trouwens, ook jij niet Magnificat. Tot nu toch.
Blijkbaar namen de échte jonkheren rondom hem nl. Wolters en in Brugge Janssens de Bisthoven hier ook geen aanstoot aan?
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 22:26   #191
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Blijkbaar namen de échte jonkheren rondom hem nl. Wolters en in Brugge Janssens de Bisthoven hier ook geen aanstoot aan?
Ook wrsch vanuit de overtuiging dat iedereen wel beter zou weten.
Tja, een kindermond is gauw gevuld, men gunde hem dat pleziertje.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 23:07   #192
Preuße
Minister
 
Preuße's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: Königreich Belgien
Berichten: 3.008
Standaard

De laffe aanvallen van die "Bruno", geschreven in de meest platvloerse en vulgaire manier, zijn echt beneden alle peil. De jaloersheid en afgunst druipt er gewoon af. Ruben is zowat de enige drijfveer achter de BUB. Hoe hij door het slijk wordt gehaald is eveneens tekenend voor de compleet surrealistische werking van de BUB. Dat die halfgare voorzitter er een potje van maakt hebben vele mensen reeds vele jaren geleden gezegd- ad nauseam.
__________________
Mit Gott für König und Vaterland!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 07:48   #193
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Betrek mij niet tot het zootje BUB'ers please. Trouwens, ik heb altijd gezegd dat Ruben een zelfverklaard 'edelman' was, en ik nam er wél aanstoot aan. Velen trouwens.

Het feit dat niemand er wat tegen ondernam was omdat we ervan uitgingen dat iedereen de leugen wel ging doorgronden want 'De Dauphin' als scharniernaam is gewoon onmogelijk, dus écht ongeloofwaardig!
Maar blijkbaar waren toch héél veel mensen die dit als waarheid aannamen, en is het feit dat hij edelman zou zijn een eigen leven gaan leiden. Ongelooflijk wat je mensen allemaal kan wijsmaken.

Edelman zijn maakt een mens geen fluit meer of minder geloofwaardig. Kijk maar naar onze taaie van Laken. Daar hebben ook weinigen een hoge pet van op. Dat Ruben indruk denkt te kunnen maken met zijn 'knipoog naar de adel' wijst op de 'armoede' van die man. Hij kan zich niet waarmaken zonder datgene dat doorgaans aan een adelijke titel verbonden wordt: deuren die opengaan waar ze voor 'gewone' lui gesloten blijven.

Wat 'advokaat' Hans betreft, hij verliest zelfs zijn eigen rechtzaken. Wie zou er dan zo zot zijn om hem de zijne toe te vertrouwen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 07:51   #194
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
De laffe aanvallen van die "Bruno", geschreven in de meest platvloerse en vulgaire manier, zijn echt beneden alle peil. De jaloersheid en afgunst druipt er gewoon af. Ruben is zowat de enige drijfveer achter de BUB. Hoe hij door het slijk wordt gehaald is eveneens tekenend voor de compleet surrealistische werking van de BUB. Dat die halfgare voorzitter er een potje van maakt hebben vele mensen reeds vele jaren geleden gezegd- ad nauseam.
Dit kan ik alleen maar beamen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 08:21   #195
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Het feit dat niemand er wat tegen ondernam was omdat we ervan uitgingen dat iedereen de leugen wel ging doorgronden want 'De Dauphin' als scharniernaam is gewoon onmogelijk, dus écht ongeloofwaardig!
Nee hoor, de meesten reageren er niet op omdat ze het totaal irrelevant tot ongelooflijk potsierlijk vinden. Een bron van amusement, meer niet. Adel is iets uit lang vervlogen tijden en daar nu nog mee pronken is van een treurige zieligheid waar je alleen maar meewarig kan mee spotten. Bij persistentie voelt een normaal mens de plicht om de betreffende arme drommel het adres van de dichtst bijzijnde Broeders Alexianen te bezorgen.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 08:39   #196
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Feit is dat geen bubbel zich stoorde aan de zelf toegemeten titel van Ruben, integendeel! Ze doen niets liever dan adel en nep-adel de reet likken. Ze waren er bovendien rotsvast van overtuigd dat de grote doorbraak van hun club er zou komen dankzij de Brugse mister Belgian personality met het adelijk epitheton.

En zeggen dat niemand, buiten een paar losgeslagen flaminganten, eraan twijfelde dat de BUB in Brugge zou doorbreken.
Nietwaar, Patriot?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 maart 2008 om 08:39.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 10:24   #197
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ook wrsch vanuit de overtuiging dat iedereen wel beter zou weten.
Tja, een kindermond is gauw gevuld, men gunde hem dat pleziertje.


Van Yp was dan waarschijnlijk ook niet helemaal uitgeslapen dien dag?
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 14:24   #198
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Van Yp was dan waarschijnlijk ook niet helemaal uitgeslapen dien dag?
Heeft diene dat op zijne website gezet?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 18:26   #199
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Ongelooflijk maar ja

www.cottenje.be onder Politiek - Belgische Unie - Nationaal (ondervoorzitter van de BUB)

Die tekst is toch gewoon een standaardformule die naar iedereen gezonden wordt die een nieuwjaarskaartje naar de koninklijke familie stuurt?
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 01:06   #200
Kristof Vermassen
Lokaal Raadslid
 
Kristof Vermassen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 299
Standaard

Het plaatsen van teksten die uitgaan van het Hof is beslist een onkiese praktijk die die mijnheer niet meteen tot eer strekt...
Kristof Vermassen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be