Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2005, 17:53   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
En dan zit je daar met je DNA, begin maar eens te zoeken onder 6 miljoen Vlamingen.
Normale mensen kunt ge al uitsluiten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:01   #42
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Langs de andere kant vind ik al die media-aandacht en politieke tralala vanuit Brussel wel goed: zo gaat de briefschrijver aangemoedigd worden, en je weet, het zijn hoogmoedige mensen die iets op de spits drijven en om de media-honger te verzadigen met grotere en spectaculaire acties afkomen. Maar hierdoor zal hij ongetwijfeld door de mand vallen...hij zal verraden worden door zijn eigen psychose.

Dit is tenminste waar als de briefschrijver op zijn ééntje handelt. Als er echter iets meer achter steekt...wel ja, in België zijn er wel meerdere zaken die niet opgelost worden.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:09   #43
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Langs de andere kant vind ik al die media-aandacht en politieke tralala vanuit Brussel wel goed: zo gaat de briefschrijver aangemoedigd worden, en je weet, het zijn hoogmoedige mensen die iets op de spits drijven en om de media-honger te verzadigen met grotere en spectaculaire acties afkomen. Maar hierdoor zal hij ongetwijfeld door de mand vallen...hij zal verraden worden door zijn eigen psychose.

Dit is tenminste waar als de briefschrijver op zijn ééntje handelt. Als er echter iets meer achter steekt...wel ja, in België zijn er wel meerdere zaken die niet opgelost worden.
Of hij zal er mee stoppen omdat hij het omgekeerde bereikt van wat hij beoogde.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:18   #44
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Of hij zal er mee stoppen omdat hij het omgekeerde bereikt van wat hij beoogde.
dan zou hij al lang gestopt zijn, denk je niet?
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:25   #45
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Alleen vind ik het ferm verdacht dat de dader nog altijd niet gevat is.
Wat ik nog véél en véél verdachter vind is dat de Rwa (zogezegd) zonder te weten uit welke hoek deze bedreigingen komen reeds partij heeft gekozen.

Dat sterkt mij enorm in mijn verdenking dat hij (het hof) reeds weet dat de briefschrijver ofwel van (ex?-)rechtse hoek komt ofwel zeker niet zal worden gevonden.

Dit laatste doet mij denken aan zoiets als een ondetekteerbare en zwaar professionele cel/fraktie/splintergroepje (�* la Opus Dei met een absolute omerta als basispricipe) die noch door de staatsveiligheid, noch door andere politiediensten kan/mag worden ontmaskerd.

Als je daarenbuiten even afstand neemt van dit gegeven en eens rustig de puzzelstukjes zoals de "totalen Krieg" van de media, de wetsvoorstellen voor het monddood maken van de VB mandatarissen, het niets ontziende gebeuk op alles wat Vlaamsgezind is... het ophemelen van alles wat vreemd is...

Paranoia zeg je?
Ik persoonlijk denk van niet...
Volgens mij maakt het establishment de fout om te veel sporen kriskras verkeerd te leggen...zo veel zelfs dat het opvalt...

Daarenboven vergeten ze dat als ze de koekendozenmiddenveld willen misleiden er steeds een minderheid is die deze intellectuele fraude weet te ontmaskeren als amechtig machtsgeknoei.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 maart 2005 om 18:27.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:27   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
dan zou hij al lang gestopt zijn, denk je niet?
Dat denk ik ook.
Hij was trouwens gestopt...... tot Remmery niet meer in het nieuws kwam.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:34   #47
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Ik begin stilaan toch wel te twijfelen aan de echtheid van de brieven.
Dit verhaal wordt toch wel overmatig uitgespeeld in de media, dan de weinige vooruitgang die tot nu toe is geboekt, dan ook nog getekend met de naam vrij vlaanderen (dubieus, misschien een tegenstander van Vlaanderen), en dan vooral de reacties van de betrokkenen lijken mij geweldig gefaked (al lachend je verdriet komen vetellen). ik wil/wou het niet geloven maar aan deze zaak lijkt mij iets mis.
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 18:37   #48
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Inderdaad en waarom net die persoon, ...

als het iemand zou zijn die bv, alle moslimwerknemers van bedrijf X of Y viseert zou ik nog zeggen, maar dit is te persoonlijk, dit is iemand die die twee of in elk geval 1 ervan goed kent en zijn persoonlijke vendetta uitvecht.

Wat ik verder nog zo bizar vindt is dat heel dat zaakje zo geweldig goed in beeld wordt gebracht, ik zou dat als bedrijfsleider stil houden en intern regelen, het zeker niet aan de klok hangen want dan geef je die idioot nog maar een platform, ...

Bovendien duurt dit al te lang, elke amateur had al lang fouten gemaakt, een beetje speeksel onder de postzegel of een huidschilfer in de enveloppe zijn genoeg om u te doen hangen...
ik zeg het, er is iet ni just
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 20:20   #49
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik zeg het, er is iet ni just
In de VS duiken regelmatig UFO's boven militaire basisen op, in België duiken geheimzinnige brieven op...

Het spijt mij voor mijn wangedrag maar uiteindelijk moet ik toch maar lachen met de ganse zaak...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 21:13   #50
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
In de VS duiken regelmatig UFO's boven militaire basisen op, in België duiken geheimzinnige brieven op...

Het spijt mij voor mijn wangedrag maar uiteindelijk moet ik toch maar lachen met de ganse zaak...
De enige verdachte die opgepakt werd eiste zelfs schadeloostelling en vroeg rechtvanantwoord.
De show was dus al gestart van bij de eerste brief.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2005, 21:19   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik zeg het, er is iet ni just
idd.
Hoe langer die media show duurt des te meer mensen beginnen te twijfelen aan die brieven. Het is iet TE.....
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be