Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2004, 23:08   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af, aldus het Nieuwsblad. Er dreigt een ramp volgens de wetenschappers ter plekke voor de toestand van ons gebit. Rudy Demotte ziet echter geen probleem, er is niets aan de hand.

De toestand wordt echter duidelijk als je verder in gaat op de problematiek. De franstaligen hebben immers hun instroom niet beperkt, zij houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar.

Wallonië zal dus niet direct een probleem hebben, Vlaanderen wel.

Vlaanderen zou de studie interessanter kunnen maken door gezondheidszorg en SZ helemaal bij zich te krijgen, en toch via een toelatingsexamen enige kwaliteit kunnen garanderen waar de patient recht op heeft.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 09:42   #2
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af, aldus het Nieuwsblad. Er dreigt een ramp volgens de wetenschappers ter plekke voor de toestand van ons gebit. Rudy Demotte ziet echter geen probleem, er is niets aan de hand.

De toestand wordt echter duidelijk als je verder in gaat op de problematiek. De franstaligen hebben immers hun instroom niet beperkt, zij houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar.

Wallonië zal dus niet direct een probleem hebben, Vlaanderen wel.

Vlaanderen zou de studie interessanter kunnen maken door gezondheidszorg en SZ helemaal bij zich te krijgen, en toch via een toelatingsexamen enige kwaliteit kunnen garanderen waar de patient recht op heeft.
Ik stel voor dat onze tanden Onafhankelijk worden.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 10:28   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af, aldus het Nieuwsblad. Er dreigt een ramp volgens de wetenschappers ter plekke voor de toestand van ons gebit. Rudy Demotte ziet echter geen probleem, er is niets aan de hand.

De toestand wordt echter duidelijk als je verder in gaat op de problematiek. De franstaligen hebben immers hun instroom niet beperkt, zij houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar.

Wallonië zal dus niet direct een probleem hebben, Vlaanderen wel.

Vlaanderen zou de studie interessanter kunnen maken door gezondheidszorg en SZ helemaal bij zich te krijgen, en toch via een toelatingsexamen enige kwaliteit kunnen garanderen waar de patient recht op heeft.
Ik stel voor dat onze tanden Onafhankelijk worden.
Veel te zeggen heeft u niet.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 16:14   #4
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

En den Tantist kan het weten
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2004, 21:30   #5
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af, aldus het Nieuwsblad. Er dreigt een ramp volgens de wetenschappers ter plekke voor de toestand van ons gebit. Rudy Demotte ziet echter geen probleem, er is niets aan de hand.

De toestand wordt echter duidelijk als je verder in gaat op de problematiek. De franstaligen hebben immers hun instroom niet beperkt, zij houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar.

Wallonië zal dus niet direct een probleem hebben, Vlaanderen wel.

Vlaanderen zou de studie interessanter kunnen maken door gezondheidszorg en SZ helemaal bij zich te krijgen, en toch via een toelatingsexamen enige kwaliteit kunnen garanderen waar de patient recht op heeft.
U verzwijgt een aantal feiten die een compleet ander zicht op de zaak werpen. U zegt: "In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af", en daarbij: "De franstaligen houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar."

In Vlaanderen mochten dit jaar 86 RIZIV nummers toegekend worden voor tandartsen. U hoort het: 86. Iedereen die geslaagd is kreeg er dus een. Er was een tekort aan tandartsen om alle beschikbare RIZIV nummers kwijt te kunnen. Ligt dat aan de Franstaligen?

Vlaanderen heeft een probleem van kandidaten: alle beschikbare plaatsen raken zelfs niet gevuld. Van de 84 mensen die mogen afstuderen, zijn er maar 78 die uberhaupt aan de studie beginnen, van de 858 kandidaten die in het toelatingsexamen zijn geslaagd (van 1750). Voor 420 plaatsen voor afgestudeerde artsen zijn 663 inschrijvingen aan universiteiten geteld.

Het beroep van tandarts kampt meer met een imagoprobleem dan met wat anders. En afschaffing of versoepeling van toelatingsexamen zal daar niet veel aan veranderen: het aantal gebuisden zal dan toenemen en het resultaat zou slechts licht stijgen (het aantal gebuisden in de richtingen arts en tandarts ligt, net door die toegangsexamens, momenteel uitzonderlijk laag).

http://www.tandarts.be/index.php?sub...rticle=relance

Uiteraard is het de schuld van de Franstaligen dat hier in Vlaanderen geen kandidaten worden gevonden...

Ook even het volledige artikel van het Nieuwsblad posten:

Gebrek aan tandartsen bedreigt ons gebit - 12/07/2004

Dit jaar nauwelijks 46 afgestudeerden

Als het aantal afgestudeerde tandartsen niet snel stijgt, zullen er over enkele jaren te weinig tandartsen zijn om het gebit van de Vlamingen gezond te houden. De Leuvense hoogleraar Geneeskunde Daniël van Steenberghe pleit voor een mediacampagne die het ,,prestige van het beroep verhoogt.''

Aan de Vlaamse universiteiten zwaaiden dit jaar maar 46 tandartsen af. Dat is iets meer dan de helft van de 86 die de numerus clausus toelaat. De trend is al langer dalend, maar dit jaar vormt het aantal een nieuw dieptepunt.

Van Steenberghe, die in opdracht van de vorige minister van Sociale Zaken Frank Vandenbroucke (SP.A) het probleem onderzocht, maakt zich in zijn rapport over de ,,mondzorg in België'' ongerust over een omvangrijke generatie tandartsen die over 10 tot 15 jaar met pensioen gaat. ,,Daardoor zullen er 30 procent minder tandartsen zijn dan nu. En het aantal tandartsen dat nu afstudeert, is niet voldoende om die kloof te dichten.''

,,Mensen worden bovendien steeds ouder en willen hun tanden langer houden, waardoor we zeker evenveel tandartsen nodig hebben.''

Van Steenberghe pleit voor een mediacampagne die de studies tandheelkunde aantrekkelijker maakt. De toelatingsproef, die in zijn ogen niet de boosdoener is, wil hij behouden.

Minister van Sociale Zaken Rudy Demotte (PS) is het niet eens met het doemscenario van de hoogleraar. Zijn woordvoerster laat weten dat er in de toekomst minder tandartsen nodig zijn, omdat de kwaliteit van ons gebit erop vooruit gaat en er proefprojecten op stapel staan om de functie van mondhygiënist te creëren, een soort tandartsassistent. Maar volgens van Steenberghe komt er in de praktijk weinig schot in dat proefproject.


En tenslotte: Uw bewering, tantist, dat Vlaanderen de studie een stuk interessanter zou kunnen maken mits gesplitste SZ, slaat werkelijk nergens op. Enig causaal verband mag u me tonen. Niets houdt het VVT tegen zelf een campagnetje te beginnen ter versterking van haar rangen, niets houdt hen tegen de alarmbel te luiden.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 16:50   #6
Dr. Bos. Herz.
Partijlid
 
Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Locatie: Westhoek
Berichten: 257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af, aldus het Nieuwsblad. Er dreigt een ramp volgens de wetenschappers ter plekke voor de toestand van ons gebit. Rudy Demotte ziet echter geen probleem, er is niets aan de hand.

De toestand wordt echter duidelijk als je verder in gaat op de problematiek. De franstaligen hebben immers hun instroom niet beperkt, zij houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar.

Wallonië zal dus niet direct een probleem hebben, Vlaanderen wel.

Vlaanderen zou de studie interessanter kunnen maken door gezondheidszorg en SZ helemaal bij zich te krijgen, en toch via een toelatingsexamen enige kwaliteit kunnen garanderen waar de patient recht op heeft.
Wedden dat er binnen nog geen 10 jaar er te veel gaan zijn?
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 23:48   #7
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Opeens is de tandartsenij een pak minder communautair...
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 23:51   #8
Olivier
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Berichten: 453
Standaard

Ik denk dat ie gepakt is....in zijn eigen vakgebied.

Maar zo niets posten...nee dat is niet op zijn Tantists.....hij zal wel op verlof zijn?
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:12   #9
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

hmm, heb dan toch de indruk dat hij terug is...
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:48   #10
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
U verzwijgt een aantal feiten die een compleet ander zicht op de zaak werpen. U zegt: "In Vlaanderen studeerden in 2004 slechts 46 tandartsen af", en daarbij: "De franstaligen houden zich niet aan de federale beslissing om een beperkt aantal RIZIV nummers toe te kennen per jaar."

In Vlaanderen mochten dit jaar 86 RIZIV nummers toegekend worden voor tandartsen. U hoort het: 86. Iedereen die geslaagd is kreeg er dus een. Er was een tekort aan tandartsen om alle beschikbare RIZIV nummers kwijt te kunnen. Ligt dat aan de Franstaligen?
Heb ik dat beweerd? U moet leren lezen. Of misschien: u moet eerlijk leren zijn.

Volksgezondheid is nog altijd een federale materie, juist of niet?

De opleiding is echter gemeenschapsmaterie. Vlaanderen en de Franse Gemeenschap hebben geen directe nood om dit aantal tandarten op te krikken, volksgezondheid is immers toch hun bevoegdheid niet.

In Wallonië en Franstalig Brussel is geen probleem: daar heeft men immers genoeg kandidaten. Men heeft de instroom immers niet beperkt. Men is zelfs over dit quotum heen. Men doet een welgemeende fuck you naar deze quota. Zie http://www.contingentering.be

Wallonië heeft geen enkele behoefte om het aantal tandartsen op te krikken. En rara, Rudy Demotte... Is dat een Vlaming of een Franstalige? Rudy Demotte ziet dan ook geen probleem. U geeft in alle geuren en kleuren de details over Vlaanderen en bevestigt enkel wat ik zeg (waarvoor dank): er zijn er te weinig in Vlaanderen. (u vergist zich trouwens, het is geen 86 maar 84 voor Vlaanderen (en 56 voor de FG))

U zwijgt echter als vermoord over de toestand in Wallonië. Begrijpelijk, want daar is geen probleem met een tekort. Dat er een tekort is in Vlaanderen is niet de schuld van Wallonië, en dat heeft ook niemand beweerd. Wat een mens die kan lezen heeft kunnen opmaken uit mijn tekst is dat het wel de schuld is van de Franstalige minister Rudy Demotte dat er aan dat tekort niets gedaan wordt.

En ook bedankt om het volledige artikel te posten, ik heb even voor u alles in vet gedaan, omdat u niet kan lezen...

Citaat:
Gebrek aan tandartsen bedreigt ons gebit - 12/07/2004
Dit jaar nauwelijks 46 afgestudeerden

Als het aantal afgestudeerde tandartsen niet snel stijgt, zullen er over enkele jaren te weinig tandartsen zijn om het gebit van de Vlamingen gezond te houden. De Leuvense hoogleraar Geneeskunde Daniël van Steenberghe pleit voor een mediacampagne die het ,,prestige van het beroep verhoogt.''

Aan de Vlaamse universiteiten zwaaiden dit jaar maar 46 tandartsen af. Dat is iets meer dan de helft van de 86 die de numerus clausus toelaat. De trend is al langer dalend, maar dit jaar vormt het aantal een nieuw dieptepunt.

Van Steenberghe, die in opdracht van de vorige minister van Sociale Zaken Frank Vandenbroucke (SP.A) het probleem onderzocht, maakt zich in zijn rapport over de ,,mondzorg in België'' ongerust over een omvangrijke generatie tandartsen die over 10 tot 15 jaar met pensioen gaat. ,,Daardoor zullen er 30 procent minder tandartsen zijn dan nu. En het aantal tandartsen dat nu afstudeert, is niet voldoende om die kloof te dichten.''

,,Mensen worden bovendien steeds ouder en willen hun tanden langer houden, waardoor we zeker evenveel tandartsen nodig hebben.''

Van Steenberghe pleit voor een mediacampagne die de studies tandheelkunde aantrekkelijker maakt. De toelatingsproef, die in zijn ogen niet de boosdoener is, wil hij behouden.

Minister van Sociale Zaken Rudy Demotte (PS) is het niet eens met het doemscenario van de hoogleraar. Zijn woordvoerster laat weten dat er in de toekomst minder tandartsen nodig zijn, omdat de kwaliteit van ons gebit erop vooruit gaat en er proefprojecten op stapel staan om de functie van mondhygiënist te creëren, een soort tandartsassistent. Maar volgens van Steenberghe komt er in de praktijk weinig schot in dat proefproject.


In Vlaanderen ziet men een probleem, de Waalse federale minister (die dus ook in Vlaanderen zijn gezag kan laten gelden) ziet echter geen probleem. Als de mondgezondheid in Vlaanderen een ramp is, kunnen die Vlaamse kiezers hem immers niet daar op afrekenen. De Waalse wel, maar in Wallonië is er geen tekort, dus geen probleem.

Er is wel een overschot, maar dat is ook geen probleem. Via de SZ zullen die nog wel door Vlaanderen bekostigd worden.

Kortom: u heeft er andermaal niets van begrepen. Ik raad u een cursus begrijpend lezen aan.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:50   #11
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Ik denk dat ie gepakt is....in zijn eigen vakgebied.

Maar zo niets posten...nee dat is niet op zijn Tantists.....hij zal wel op verlof zijn?
Inderdaad, naar Schotland. En gepakt? Foundation zat naast de kwestie te babbelen. Ik heb hem net keihard in de ballen geshot daarmee... BUB kneusjes naar af...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:51   #12
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
hmm, heb dan toch de indruk dat hij terug is...
Inderdaad, pech he? Uw droom om mij te pakken die andermaal niet in vervulling gaat
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:52   #13
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Go tantist go!
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:52   #14
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

meer nieuws op www.contingentering.be
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:02   #15
Malcolm X
Burger
 
Malcolm X's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard

Tantist en de dentisten ! (what's in a name) ha ha dat rijmt goed !

Als tantist zich beklaagt over het tekort aan dentisten dan is er één oplossing die echt voor de hand ligt : ZO GAUW MOGELIJK AFSCHAFFEN die numerus clausus !
Maar dan moet hij niet afkomen met reclame die aartsreactionaire site van contigentering.be, die nu juist fanatiek die numerus clausus wil afdwingen.
En manneke, wat heeft Frank VDB gedaan ? Zou hij iets gedaan hebben wat DEMOTTE niet doet of zou doen ?
Malcolm X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:04   #16
Malcolm X
Burger
 
Malcolm X's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
meer nieuws op www.contingentering.be
Ook nog iemand die er niets van begrepen heeft.
Malcolm X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:13   #17
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malcolm X
Tantist en de dentisten ! (what's in a name) ha ha dat rijmt goed !
Heb je dat zelf gevonden, genie? Of heeft iemand je ingefluisterd waar mijn nickname vandaan kwam, Einstein?

Citaat:
Als tantist zich beklaagt over het tekort aan dentisten dan is er één oplossing die echt voor de hand ligt : ZO GAUW MOGELIJK AFSCHAFFEN die numerus clausus !
Lees eerst eens een beetje lectuur over het hoe en het waarom van die numerus clausus. Het staat je vrij daar anders over te denken, maar informeer je eerst voor je je belachelijk maakt...

Citaat:
Maar dan moet hij niet afkomen met reclame die aartsreactionaire site van contigentering.be, die nu juist fanatiek die numerus clausus wil afdwingen.
En manneke, wat heeft Frank VDB gedaan ? Zou hij iets gedaan hebben wat DEMOTTE niet doet of zou doen ?
How about de nationale volksgezondheid niet in gevaar brengen omdat het in zijn gebied goed gaat?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:27   #18
Malcolm X
Burger
 
Malcolm X's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard A

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Heb je dat zelf gevonden, genie? Of heeft iemand je ingefluisterd waar mijn nickname vandaan kwam, Einstein?
Mogen wij niet meer lachen ? Wat heeft Einstein hiermee te maken ?
Leg dan eens uit waar je je nickname haalt !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Lees eerst eens een beetje lectuur over het hoe en het waarom van die numerus clausus. Het staat je vrij daar anders over te denken, maar informeer je eerst voor je je belachelijk maakt...
Ik heb al veel daarover gelezen en ik denk er inderdaad het mijne over.
Sinds mijn studententijd ben ik en blijf ik tegen numerus clausus voor ALLE STUDIERICHTINGEN want het is fundamenteel ondemocratisch en oneerlijk, BASTA !
Doe niet zo flauw door er van uit te gaan dat al degenen die mening niet delen per se "belachelijk" zijn !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
How about de nationale volksgezondheid niet in gevaar brengen omdat het in zijn gebied goed gaat?
Is dat een citaat van een engelstalige die Nederlands leert ?

Laatst gewijzigd door Malcolm X : 8 augustus 2004 om 11:28.
Malcolm X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:34   #19
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malcolm X
Mogen wij niet meer lachen ? Wat heeft Einstein hiermee te maken ?
Leg dan eens uit waar je je nickname haalt !


We hebben er een forumnar bij... Hilarisch!!!
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:45   #20
Malcolm X
Burger
 
Malcolm X's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist


We hebben er een forumnar bij... Hilarisch!!!
En dan ? Vraag eens aan de gemiddelde Vlaming aan wat hij zou denken bij het uitspreken van jouw nickname !
Zeg nu zelf, wie is hier nu werkelijk de forumnar ?
Malcolm X is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be