Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2013, 16:31   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard Zwart racisme, ja ja het bestaat hoor, no joke

Namaste zeer geeerde forum tijgers met scherp geslepen Rechtse hoektandjes,

'Ik ben het zat hoor, om maar steeds weer mijn kop in het zand te steken. Met mijn kop in het zand hakt men mijn poten en kop er zo makkelijk vanaf en ik ben dan lekker opgeruimd als autochtoon chemisch afval.'
Beeld Citaat uit een publicatie van een bekende extreem rechtse activist uit Denemarken

Nou:
vandaag zat een hindoeman mij uit te leggen dat hij het goed vindt als Bouterse alle blanken wegjaagt uit Suriname en ik werd toch kwaad toen tijdens dit telefonisch gesprek, omdat ik dit principeloos gedrag vind van deze hindoestaanse profiteur die nu in Rijswijk woont en al een jaar in de WW zit te profiteren op kosten van 97,6 procent van de hardwerkende blanke hollanders. Zijn uitspraak is dus gewoon zwart racisme.

Ik ben zelf een kleine, zwakke, zieke hindoestaans kutventje he, 47 jaar, goudbruin apenkleurtje dat ik helaas nog niet weg kon wassen, zelfs dikke chloor of toiletreiniger hielpen mij niet. Wat ben ik toch vervloekt door de miljoenen hindoe goden en geile, blote, bruine, natte hindoe godinnen om zo een vieze, bruine apenkleur te hebben. Mijn moeder en vader haatten mij hierom en overal vond mem mij maar een ziek lelijk koelieaapje, een mislukt produkt van de evolutie.

Maar goed, zie onder, oude teksten van mij over zwart racisme: dus als een niet blanke discriminerend is tov een blanke. Meestal geloven de linkse blanken er heilig in dat alle zwartjoekels lieve, zielige, domme koekjes zijn en dus niet zelf kunnen discrimineren, alleen die blanken kunnen zo slim en intelligent zijn om te discrimineren. Nou, mooi lekker niet, geloof niet langer in deze linkse leugen, open je ogen als je op de pot zit deze week.

Ik hoop dat een ieder hier hsijn eigen verhaal neerzet, vertel of je ooit gediscrimineerd, bedreigd of msihandeld bent door een niet blanke in je eigen land, mag ook een andere soort buitenlander zijn met een vreemd geloof. IK heb het zo vaak gezien en gehoord hoe die buitenlanders de blanken haten en soms zelfs willen beroven, verkrachten of in elkaar willen slaan in groepen op straat. Het is toch hopeloos gewoon om het te zien voor je neus op straat.

IK wil een serieuze discussie hier om informatie te verkrijgen voor mijn wetenschappelijke analyses van rassenhaat, xenofobie, blankenhaat, enz. Vertel aub ook details hier. Dit is een serieuze topic en ik hoop dat iedereen het leuk vind.

dewanand

zie deze twee oudere teksten over zwart racisme:

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 49 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
SECTIE: 3.0. Heilige theorieen
3.5.3. (3) Zwart racisme bestaat

http://www.dewanand.com/kampf49.htm


WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 27 of 43
Analyse legaliseren rassendiscriminatie
(met onderzoek etnische registratie)
26. Zwart racisme

http://www.dewanand.com/discriminatie27.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 2 oktober 2013 om 16:58. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 18:11   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard

he forum tijgertjes met lange, scherp geslepen rechtse hoektandjes,

denk aan het thema, rara wie was hier op het forum een perfect voorbeeld van een zwarte racist, effe drie keer raden, ja:

Ene Afro fundamentalist: Egmond Codfried, banneling status.

Wie vindt hem zielig? Rassenhaters zijn zielig he, kijk naar onze forum racist, Egmond Codfried, hij heeft iets van een zwarte Hitler met kroezig koppie en een klein kroezIg snorretje.

Wie kent andere zwarte racisten? Maak een lijstje hier, ik schrijf alvast wat namen op:

1. Idi Amin die alle indiers het land uitgooide, hindoe meiden die toch bleven werden genadeloos verkracht door negers om geafrikaniseerd te worden met seksueel geweld.

2. Forbes Burnham, liet honderdduizenden hindoemeiden in Guyana verplicht seksen in leger kampen als dienstplichtigen om hen te afrikaniseren, vooral als deze meisjes net getrouwd waren en zwanger geneukt moesten worden door de negers dus die de macht hadden, jaren 1970 was dit. Hindoe mannen werden massaal vermoord en gemarteld in concentratie kampen in Guyana. Hele genocide en hindoe holocaust daar in voormalig britse kolonie.

de rassen oorlog tussen de hindoes, oftewel bruine europide rassen en de negers is iets wat voor veel mensen onvoorstelbaar is. Maar geloof mij het is erger dan men zou denken en er wordt echt veel geleden door deze twee zwarte rassen die elkaar hartgrondig haten en verafschuwen. Erger dan de haat vanuit de zijde van blanken voor hen als zwarten.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2013, 17:17   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard

effe kort hier iets,

Het is erg naief als een politiek correcte linkse blanke er heilig in gelooft dat een zwarte of een niet blanke niet kan discrimineren, en altijd zo heilig is (incl die moslims stam soorten, slogan islam is vrede, dat zijn de foute moslims bla bla bla). Dit is een erg racistische denkwijze: het geloven dat een zwarte zo heilig is, poeslief, knuffel allochtoontje, dom ding, enz. Nee hoor, ik zie het logischer, ik zeg die zwarten, of niet blanken zijn ook erg intelligent en dus denk ik door en zeg, kijk omdat die niet blanken ook intelligente mensapen zijn is het erg logisch dat zij ook radicaal en beestachtig kunnen discrimineren en even hard racistisch kunnen blaten in hun eigen buitenlandse apen taaltjes. Zo wil ik die domme linkse blanken maar genezen van hun linkse syndromen mbt niet blanken, incl mij en andere gekleurde hindoe aapjes. Racistisch denken bij mijn koelie soort met kleurtjes is extreem, wreed, suicidaal, pijnlijk, dus geloof mij die zwartjes, koelies, enz enz zijn niet heilig, en ook Wieroe weet hier alles over.

Door zo te denken over niet blanken, die zwartjes wordt je juist realist en je krijgt meer respect voor deze andere mensapen rassen, en je bent geen linkse fantast meer, nee je begrijpt dat die gasten, gekleurde trojaanse paarden gewoon gelijkwaardig zijn aan elke gewone witmens of blanke he en dat zij ook intelligent genoeg zijn om het kwaad te zijn en slecht te zijn, en zo ben je dan eerlijker tegenover jezelf, je Heimat, je vlag, je volk, je natie enz.

Geloof mij jonges en meiskes, ik ben wreed en pijnlijk gediscrimineerd door vele negers en hindoestanen sinds mijn prille jeugd daar in suriname. De haat van surinaamse negers naar ons HIndoestanen is echt bizar en extreem, voor een blanke bijna onvoorstelbaar, ja toch is het echt zo, hele rassenoorlog tussen hindoes (indiers met glad haar) en de vele Afro soorten en mixen. Ik wil dom eerlijk zijn, en moet zeggen: hele hindoeisme is extreem racistisch, hatelijk, wreed, bijna satanisch man, en suicidaal en voor mij is het allemaal zo onvoorstelbaar banaal om mee te maken, keer op keer. Hindoes zijn echte rassenhaters, en ze haten blanken ook erg extreem op hypocriete manier notabene.

er komt nooit wereldvrede, is totale utopie.

dewanand en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 7 oktober 2013 om 17:21.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2013, 18:10   #4
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Hallo

Maar je kunt toch geen hele bevolkingsgroepering over een kam scheren.

Groet,
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2013, 18:17   #5
allspark
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 oktober 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Hallo

Maar je kunt toch geen hele bevolkingsgroepering over een kam scheren.

Groet,
Bam alle posts omtrent immigratie en bevolkingsgroepen ontkracht!
allspark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 22:57   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard ben je pro white? ja of nee vriendje GZ

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Hallo

Maar je kunt toch geen hele bevolkingsgroepering over een kam scheren.

Groet,
namaste,
tot wie richt je deze vraag? Ben je pro white race of anti white race? Ben je een linkse fantast en uiterst politiek correct, ook op het toilet he en je peeshokjes?

Wieroe en ik zien het erg gecompliceerd he, en Wieroe is al vanaf zijn jeugd een bhaktie en hij deed altijd al katten yoga in zijn mandje om een hoger bewustzijnsniveau te realiseren.

Maar goed:
juist die politieke correctheid, het knuffel geloof tov die zielige zwartjes en allochtoontjes, dat is alles over een kam scheren, het linkse fantasten geloof he. HIerom is alles nu een puinzooi geworden in de mutikukelukuu naties EU. En kijk alles is al 70 procent verloederd, zwarten zijn lief he, ze kunnen niet discrimineren bla bla bla, lieve negers he heilige moslims, lief zijn ze zeker, dit is pas racistisch denken meneertje GZ.

De neger leider Forbes Burnham in Guyana had twintig jaar lang een neger dictatuur daar gevestigd en hij had een fascistische wet gemaakt: elke pas getrouwde hindoemeisje moest verplicht mee op kamp in het binnenland met een heel leger negermannen en die kregen het bevel om haar zwanger te neuken samen, zo wilden deze negers het hindoeras in Guyana uitroeien. Hele hindoe dorpen in Guyana werden aangevallen door de negers van Burnham en uitgemoord, massaal verkracht, jaren 60 en 70 he was dit, pure neger fascisme en ik zal er niet over zwijgen meer. OOk negers zijn radicale fascisten en rassenhaters, niet allemaal uiteraard, maar verdomd veel.

Rassenhaat is triest, en wij denken nu dat het natuurlijk is in een multi raciale samenleving, en het is een utopie om te geloven dat het nooit meer zal bestaan. Erg moeilijke zaak, vervloekt karma van ons mensapen gewoon. Ons vervloekt lot of eigen keus? Vraag het aan je goden en godinnen.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be