Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juni 2020, 09:41   #1381
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Als Waalse zou ik beter twee keer nadenken in plaats van de politieke zever van de francofonie nog te geloven... Men zegt toch dat een ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot, maar blijkbaar hebben de gefrancofoniseerde Walen er nooit genoeg van om zich tegen dezelfde steen aan te schurken...
Inderdaad, zelfs drie keer mag, want als ge niet van plan zijt om naar Vlaanderen te verhuizen zijt ge als Waalse in uw eigen voeten aan het schieten wat de sociale zekerheid betreft.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 09:50   #1382
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Inderdaad, zelfs drie keer mag, want als ge niet van plan zijt om naar Vlaanderen te verhuizen zijt ge als Waalse in uw eigen voeten aan het schieten wat de sociale zekerheid betreft.
Maar ik denk aan mijn kinderen en ik vrees dat voor hun de Belgische afgrond in het vooruitzicht ligt wanneer de Walen zich blijvend en eeuwig dom laten afpersen door de sprookjes van de grote francofonie waartoe ze zichzelf rekenen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 juni 2020 om 09:53.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 09:53   #1383
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
zou het kunnen dat ik op het droge zit???
Dat is overduidelijk iets voor demper zijn topics in K & K.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 15:05   #1384
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Sebiet is hij nog kandidaat voorzitter...
Wanneer je even in deze deze draad grasduint is het duidelijk dat het jachtseizoen open is. De N-VA is deze keer het slachtoffer en jij bent de grootste schutter. Ik beweer niet dat de N-VA geen fouten maakt maar wat jij ervan maakt is ongezien. Het is ver gekomen als hier de N-VA moet verdedigd worden door een VB'er en een Nederlander waarvoor hulde.

Van Panda en zijn meelopers kan ik het nog begrijpen. Er komt al stoom uit zijn oren bij het lezen van de naam "Vlaams-nationalist". Vroeger was het beperkt tot het VB maar dat is verleden tijd. Ik verheug me wel in het feit hoe meer hij er tegen fulmineert hoe groter de partij wordt.

Maar ja, wat wil je van iemand die hier ooit voorstelde het geraamte van een colloborateur op te graven om hem alsnog te onthoofden. De waanzin ver voorbij. Panda is totaal verontmenselijkt maar toch geef je hem geregeld gelijk. Maar ook hij heeft het niet meer. De koning van de overlopende toiletten en al wat vies is begint moet nu al een niet gevleide foto van Ben Weyts copiëren om te trachten de minister van onderwijs belachelijk te maken.

Hoe dan ook, de waarheid heeft haar rechten. Bob Dylan weet het al lang. "The times they are a changin" Nu de belgicisten nog en we zijn er. Stap voor stap, we hebben geduld.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 15:29   #1385
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.612
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ja als Waalse mag je dus blij zijn dat die sociale zekerheid er is.
Hangt er gewoon vanaf wat uw inkomen is. Trouwens zo uitzonderlijk is de sociale zekerheid in Belgie ook niet. We zijn nog zopas gelauwerd met de titel als het land dat heel het coronagebeuren het slechtst heeft aangepakt. Titel die we misschien wel niet verdiend hebben, maar die ons toch moet laten nadenken of we inderdaad wel veel terugkrijgen voor de zeer vele belastingen en sociale bijdragen die we voor dat alles betalen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 15:39   #1386
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer je even in deze deze draad grasduint is het duidelijk dat het jachtseizoen open is. De N-VA is deze keer het slachtoffer en jij bent de grootste schutter. Ik beweer niet dat de N-VA geen fouten maakt maar wat jij ervan maakt is ongezien. Het is ver gekomen als hier de N-VA moet verdedigd worden door een VB'er en een Nederlander waarvoor hulde.

Van Panda en zijn meelopers kan ik het nog begrijpen. Er komt al stoom uit zijn oren bij het lezen van de naam "Vlaams-nationalist". Vroeger was het beperkt tot het VB maar dat is verleden tijd. Ik verheug me wel in het feit hoe meer hij er tegen fulmineert hoe groter de partij wordt.

Maar ja, wat wil je van iemand die hier ooit voorstelde het geraamte van een colloborateur op te graven om hem alsnog te onthoofden. De waanzin ver voorbij. Panda is totaal verontmenselijkt maar toch geef je hem geregeld gelijk. Maar ook hij heeft het niet meer. De koning van de overlopende toiletten en al wat vies is begint moet nu al een niet gevleide foto van Ben Weyts copiëren om te trachten de minister van onderwijs belachelijk te maken.

Hoe dan ook, de waarheid heeft haar rechten. Bob Dylan weet het al lang. "The times they are a changin" Nu de belgicisten nog en we zijn er. Stap voor stap, we hebben geduld.
Nu het duidelijk is geworden dat een confederatie niet mogelijk, is door de blokkade van Wallonië ,
zal N-VA radicaler moeten worden voor de komende verkiezingen.
Ze worden nu gedongen om op te schuiven richting het VB en een onafhankelijk Vlaanderen.
Dit is nog de enige mogelijkheid om stappen verder te zetten voor Vlaanderen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 17:01   #1387
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Nu het duidelijk is geworden dat een confederatie niet mogelijk, is door de blokkade van Wallonië ,
zal N-VA radicaler moeten worden voor de komende verkiezingen.
Ze worden nu gedongen om op te schuiven richting het VB en een onafhankelijk Vlaanderen.
Dit is nog de enige mogelijkheid om stappen verder te zetten voor Vlaanderen.
Dat is de enige oplossing voor Vlaanderen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 17:18   #1388
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.583
Standaard

Citaat:
zal N-VA radicaler moeten worden voor de komende verkiezingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dat is de enige oplossing voor Vlaanderen.
Zelfs als ze dat doen, we weten dat Vlaams zijn goed is voor tijdens de verkiezingen, daarna is het terug regeren met het ACV en de OVLD en gaan alle zaken communautair de vriezer in.

Hoe dikwijls wil je nog belogen worden?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 17:24   #1389
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Haar op de tong, Marie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Die zal heel vlug in elkaar storten moet het niet meer van de gekke Floamingen komen... La Belgique is heel veel zever, vooral en als het kan liefst alleen francofone zever en heel weinig boemboemboem, want dat laatste moet van de Vlamingen komen en die geven er meer en meer de brui aan...
Goede sociale zekerheid zolang Vlaanderen er borg voor staat... vergeet vooral dat niet...
Best even wachten met communiceren, je bent na de waxbeurt van de tong niet zo goed te begrijpen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 17:28   #1390
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer je even in deze deze draad grasduint is het duidelijk dat het jachtseizoen open is. De N-VA is deze keer het slachtoffer en jij bent de grootste schutter. Ik beweer niet dat de N-VA geen fouten maakt maar wat jij ervan maakt is ongezien. Het is ver gekomen als hier de N-VA moet verdedigd worden door een VB'er en een Nederlander waarvoor hulde.

Van Panda en zijn meelopers kan ik het nog begrijpen. Er komt al stoom uit zijn oren bij het lezen van de naam "Vlaams-nationalist". Vroeger was het beperkt tot het VB maar dat is verleden tijd. Ik verheug me wel in het feit hoe meer hij er tegen fulmineert hoe groter de partij wordt.

Maar ja, wat wil je van iemand die hier ooit voorstelde het geraamte van een colloborateur op te graven om hem alsnog te onthoofden. De waanzin ver voorbij. Panda is totaal verontmenselijkt maar toch geef je hem geregeld gelijk. Maar ook hij heeft het niet meer. De koning van de overlopende toiletten en al wat vies is begint moet nu al een niet gevleide foto van Ben Weyts copiëren om te trachten de minister van onderwijs belachelijk te maken.

Hoe dan ook, de waarheid heeft haar rechten. Bob Dylan weet het al lang. "The times they are a changin" Nu de belgicisten nog en we zijn er. Stap voor stap, we hebben geduld.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 17:32   #1391
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Best even wachten met communiceren, je bent na de waxbeurt van de tong niet zo goed te begrijpen...
Een steuntje in de rug nodig???

Citaat:
Oversterfte in Wallonië en Brussel

https://doorbraak.be/uitspraken-tuss...-en-lippen-17/

en dan zijn er hier dwazen die voor de herfederalisering van de gezondheidszorg durven pleiten.


Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 juni 2020 om 17:32.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 18:06   #1392
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer je even in deze deze draad grasduint is het duidelijk dat het jachtseizoen open is. De N-VA is deze keer het slachtoffer en jij bent de grootste schutter. Ik beweer niet dat de N-VA geen fouten maakt maar wat jij ervan maakt is ongezien. Het is ver gekomen als hier de N-VA moet verdedigd worden door een VB'er en een Nederlander waarvoor hulde.
redelijk grotesk, eigenlijk...

Citaat:
Van Panda en zijn meelopers kan ik het nog begrijpen. Er komt al stoom uit zijn oren bij het lezen van de naam "Vlaams-nationalist". Vroeger was het beperkt tot het VB maar dat is verleden tijd. Ik verheug me wel in het feit hoe meer hij er tegen fulmineert hoe groter de partij wordt.
Geen leugens vertellen hee... Ik schijt op het Vlaams Blok omdat het een racistische en fascistische partij is. Dat is hun core business, het dunne laagje nationalistisch vernis is gewoon voor de show. Het Blok is een anti-makakkenpartij.
Zeer jammer dat je dergelijk rapaille in dezelfde hoek zet als nationalisten die democratisch zijn : n-va. Die laatsten zijn gewoon een politieke tegenstander zoals er vele zijn in een politiek landschap met heel veel opinies en partijen. Te vergelijken met de CVP van vroeger : toen was dat de tegenstander. In de conservatieve hoek heeft N-VA nu die rol overgenomen.

Het Blok is uitschot. Ik krijg buikpijn van al die eindeloze herhalingen van al die eindeloos mislukte pogingen van de fanboy's om het Blok als een 'normale' partij voor te stellen. Al die schreeuwen voor aandacht... beuââârk...


Citaat:
Maar ja, wat wil je van iemand die hier ooit voorstelde het geraamte van een colloborateur op te graven om hem alsnog te onthoofden.
Correctie : ik stelde voor om de twee Belgische bloedsbroeders van de collaboratie met de nazi's (het duo Cyriel Verschaeve en Leon Degrelle) die door een paar spelingen van het noodlot jammer genoeg nooit voor het gerecht en het executiepeloton zijn verschenen op te graven en postuum te fusilleren. (niet : onthoofden...) Een late maar niet symbolisch niet onbelangrijke afrekening met de zwartste periode van onze geschiedenis en de ergste misdadigers die er ooit rondgelopen hebben. En ze dan broederlijk samen te begraven. Zulke trouwe volgelingen van Hitler verdienen dat. Ze dienden dezelfde meester, ze hadden dezelfde idealen en ze volgden dezelfde infecte ideologie. Mein Ehre heist Treue.

Citaat:
De waanzin ver voorbij. Panda is totaal verontmenselijkt maar toch geef je hem geregeld gelijk. Maar ook hij heeft het niet meer. De koning van de overlopende toiletten en al wat vies is begint moet nu al een niet gevleide foto van Ben Weyts copiëren om te trachten de minister van onderwijs belachelijk te maken.
Alsof die schlemiel ook maar enige hulp nodig heeft om hem belachelijk te maken, het is verdomme een fulltime job bij hem. De Eddy Wally van het Vlaams-nationalisme, de Juul Kabas van de Vlaamse regering, de hofnar van de N-VA.

Citaat:
Hoe dan ook, de waarheid heeft haar rechten. Bob Dylan weet het al lang. "The times they are a changin" Nu de belgicisten nog en we zijn er. Stap voor stap, we hebben geduld.
Ja, wachten doen we nu al heeel lang. Tijd voor een witte Kaproen te kopen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 18:23   #1393
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zelfs als ze dat doen, we weten dat Vlaams zijn goed is voor tijdens de verkiezingen, daarna is het terug regeren met het ACV en de OVLD en gaan alle zaken communautair de vriezer in.

Hoe dikwijls wil je nog belogen worden?
Wait & see...
Nieuwe peiling: 20 % voor Nva
Bijna 28 % voor VB.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 19:03   #1394
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
redelijk grotesk, eigenlijk...



Geen leugens vertellen hee... Ik schijt op het Vlaams Blok omdat het een racistische en fascistische partij is. Dat is hun core business, het dunne laagje nationalistisch vernis is gewoon voor de show. Het Blok is een anti-makakkenpartij.
Zeer jammer dat je dergelijk rapaille in dezelfde hoek zet als nationalisten die democratisch zijn : n-va. Die laatsten zijn gewoon een politieke tegenstander zoals er vele zijn in een politiek landschap met heel veel opinies en partijen. Te vergelijken met de CVP van vroeger : toen was dat de tegenstander. In de conservatieve hoek heeft N-VA nu die rol overgenomen.

Het Blok is uitschot. Ik krijg buikpijn van al die eindeloze herhalingen van al die eindeloos mislukte pogingen van de fanboy's om het Blok als een 'normale' partij voor te stellen. Al die schreeuwen voor aandacht... beuââârk...




Correctie : ik stelde voor om de twee Belgische bloedsbroeders van de collaboratie met de nazi's (het duo Cyriel Verschaeve en Leon Degrelle) die door een paar spelingen van het noodlot jammer genoeg nooit voor het gerecht en het executiepeloton zijn verschenen op te graven en postuum te fusilleren. (niet : onthoofden...) Een late maar niet symbolisch niet onbelangrijke afrekening met de zwartste periode van onze geschiedenis en de ergste misdadigers die er ooit rondgelopen hebben. En ze dan broederlijk samen te begraven. Zulke trouwe volgelingen van Hitler verdienen dat. Ze dienden dezelfde meester, ze hadden dezelfde idealen en ze volgden dezelfde infecte ideologie. Mein Ehre heist Treue.



Alsof die schlemiel ook maar enige hulp nodig heeft om hem belachelijk te maken, het is verdomme een fulltime job bij hem. De Eddy Wally van het Vlaams-nationalisme, de Juul Kabas van de Vlaamse regering, de hofnar van de N-VA.



Ja, wachten doen we nu al heeel lang. Tijd voor een witte Kaproen te kopen ?
Wees eens wat minder schijnheilig Panda. Er hangt al evenveel schuim rond uw mondhoeken en uw ogen puilen evenveel uit wanneer je het hebt over figuren uit de N-VA als wanneer het over het Vlaams Belang gaat. En uw woordkeuze is in beide gevallen even smerig en vulgair.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 19:34   #1395
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wees eens wat minder schijnheilig Panda. Er hangt al evenveel schuim rond uw mondhoeken en uw ogen puilen evenveel uit wanneer je het hebt over figuren uit de N-VA als wanneer het over het Vlaams Belang gaat. En uw woordkeuze is in beide gevallen even smerig en vulgair.
Als het over het vlaams Blok gaat is vulgariteit de normale omgangsvorm, dat is tenslotte hun habitat.

Er is volgens mij ook niets mis met het publiek uiten van de walging die men voor fascisten voelt...

N-VA ? Dat zijn gewoon de tsjeven anno 2020 daar waar we enkele decennia geleden met de CVP-staat zaten te lachen.

Je zoekt een parallel die er niet is : n-va is een politieke tegenstrever, het Blok is vuiligheid.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 juni 2020 om 19:35.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 19:48   #1396
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als het over het vlaams Blok gaat is vulgariteit de normale omgangsvorm, dat is tenslotte hun habitat.

Er is volgens mij ook niets mis met het publiek uiten van de walging die men voor fascisten voelt...

N-VA ? Dat zijn gewoon de tsjeven anno 2020 daar waar we enkele decennia geleden met de CVP-staat zaten te lachen.

Je zoekt een parallel die er niet is : n-va is een politieke tegenstrever, het Blok is vuiligheid.
2
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 19:51   #1397
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als het over het vlaams Blok gaat is vulgariteit de normale omgangsvorm, dat is tenslotte hun habitat.

Er is volgens mij ook niets mis met het publiek uiten van de walging die men voor fascisten voelt...

N-VA ? Dat zijn gewoon de tsjeven anno 2020 daar waar we enkele decennia geleden met de CVP-staat zaten te lachen.

Je zoekt een parallel die er niet is : n-va is een politieke tegenstrever, het Blok is vuiligheid.
Die vuiligheid haalt nu wel 28% v.d. stemmen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 20:09   #1398
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als het over het vlaams Blok gaat is vulgariteit de normale omgangsvorm, dat is tenslotte hun habitat.

Er is volgens mij ook niets mis met het publiek uiten van de walging die men voor fascisten voelt...

N-VA ? Dat zijn gewoon de tsjeven anno 2020 daar waar we enkele decennia geleden met de CVP-staat zaten te lachen.

Je zoekt een parallel die er niet is : n-va is een politieke tegenstrever, het Blok is vuiligheid.
Het is uitgerekend dat soort fanatisme en haat dat iedereen op dit forum opvalt. Het soort schuttingtaal dat je uitbraakt wanneer het over bepaalde mandatarissen van N-VA gaat is al te grof om daarna jezelf te kunnen permitteren te beweren dat het gewoon om een politiek tegenstrever gaat.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 21:00   #1399
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is uitgerekend dat soort fanatisme en haat dat iedereen op dit forum opvalt. Het soort schuttingtaal dat je uitbraakt wanneer het over bepaalde mandatarissen van N-VA gaat is al te grof om daarna jezelf te kunnen permitteren te beweren dat het gewoon om een politiek tegenstrever gaat.
Denk erover wat je wil quercus, dat vormt voor mij geen probleem.

Ik heb hier al dozijnen keren geschreven dat de GL een politiek supertalent is. Gruwelijk intelligent ook. Jambon is ook een politiek talent, meer type manager. Maar dat neemt niet weg dat er in zijn partij sullige figuren rondlopen van het ergste soort. Hoe schlemielen zoals Weyts, of een minus habens zoals Loones tot op dat niveau kunnen opklimmen in een partij is met woorden niet uit te leggen. (vroeger had ik daar ook nog Elke Sleurs moeten bij vernoemen, maar die hebben ze zelf in de vuilbak gesmeten)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2020, 21:19   #1400
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Denk erover wat je wil quercus, dat vormt voor mij geen probleem.

Ik heb hier al dozijnen keren geschreven dat de GL een politiek supertalent is. Gruwelijk intelligent ook. Jambon is ook een politiek talent, meer type manager. Maar dat neemt niet weg dat er in zijn partij sullige figuren rondlopen van het ergste soort. Hoe schlemielen zoals Weyts, of een minus habens zoals Loones tot op dat niveau kunnen opklimmen in een partij is met woorden niet uit te leggen. (vroeger had ik daar ook nog Elke Sleurs moeten bij vernoemen, maar die hebben ze zelf in de vuilbak gesmeten)
Is dat in andere politieke partijen dan ooit anders geweest ?

Jij doet precies of de politieke talenten maar voor het rapen zijn...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be