Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i

 
 
Discussietools
Oud 3 april 2004, 17:47   #21
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Je moet ergens beginnen he..
Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen? Dat je Pol&soc MOET gestudeerd hebben om in de politiek te kunnen? Of rechten misschien? Of economie? Of dat je uberhaupt gestudeerd moet hebben om het waar te maken in de politiek? Dat is pas een antieke opvatting; dat getuigt van stagnatie in jou emancipatorisch proces.. Jammer..
Het zou inderdaad de kwaliteit van het bestuur ten goede komen indien de verkozenen eerst hogere studies succesvol zouden afronden. Anderzijds, windwetenschappers zoals Pol&soc'ers zouden zich beter onthouden.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 3 april 2004, 18:12   #22
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Je moet ergens beginnen he..
Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen? Dat je Pol&soc MOET gestudeerd hebben om in de politiek te kunnen? Of rechten misschien? Of economie? Of dat je uberhaupt gestudeerd moet hebben om het waar te maken in de politiek? Dat is pas een antieke opvatting; dat getuigt van stagnatie in jou emancipatorisch proces.. Jammer..
Het zou inderdaad de kwaliteit van het bestuur ten goede komen indien de verkozenen eerst hogere studies succesvol zouden afronden. Anderzijds, windwetenschappers zoals Pol&soc'ers zouden zich beter onthouden.
Nogmaals, het parlement bestuurt niet. Dat doen de ministers en de ambtenarij. Voor deze laatste functies is ervaring ongetwijfeld een vereiste, maar voor die van parlementair is dat toch niet zo? Je KAN voorstellen opstellen en als die goed zijn, worden ze aangenomen. Je kan toch helemaal niets verprutsen vanuit het parlement?
Beter een 18-jarige die zijn werk doet, dan een professor Pol&Soc met een absentiegraad van 90% zou ik zeggen...
zorroaster is offline  
Oud 3 april 2004, 18:14   #23
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Ik dacht nochtans dat je als politieker een verantwoordelijkheid draagt naar je volk en stemmers, dat jij je volk vertegenwoordigd. Nochtans, om je mening te spuien en bij te dragen aan het verbeteren van een sociaal of economisch klimaat, hoef je echt niet zwaar gestudeerd te hebben. Dat noemen ze communicatie, in de brede zin van het woord.
Wat jullie hier beweren dat politiek enkel toegankelijk zou mogen zijn voor gestudeerden, is oubollig en achterhaald. Of mag die kleine man misschien z'n stem niet laten horen?! Prima wat mij betreft; dan hoeven jullie ineens ook niet meer te gaan stemmen..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 3 april 2004, 18:16   #24
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Ik dacht nochtans dat je als politieker een verantwoordelijkheid draagt naar je volk en stemmers, dat jij je volk vertegenwoordigd. Nochtans, om je mening te spuien en bij te dragen aan het verbeteren van een sociaal of economisch klimaat, hoef je echt niet zwaar gestudeerd te hebben. Dat noemen ze communicatie, in de brede zin van het woord.
Wat jullie hier beweren dat politiek enkel toegankelijk zou mogen zijn voor gestudeerden, is oubollig en achterhaald. Of mag die kleine man misschien z'n stem niet laten horen?! Prima wat mij betreft; dan hoeven jullie ineens ook niet meer te gaan stemmen..
Waar kom jij toch aan het feit dat men gestudeerd moet hebben?
Het gaat hier over de zeer jeugdige leeftijd en het gebrek aan politieke ervaring van de genoemde personen.
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline  
Oud 3 april 2004, 18:20   #25
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

1. Lees de berichten hierboven..
2. Politieke ervaring kan je enkel opdoen in de politiek. En als jij ze niet waardig genoeg vindt om in de politiek te stappen, stem er dan niet op en stop met zeuren.. En wie weet, hebben die 'snotneuzen' wel goeie, uitvoerbare ideeën..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 3 april 2004, 18:22   #26
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
1. Lees de berichten hierboven..
2. Politieke ervaring kan je enkel opdoen in de politiek. En als jij ze niet waardig genoeg vindt om in de politiek te stappen, stem er dan niet op en stop met zeuren.. En wie weet, hebben die 'snotneuzen' wel goeie, uitvoerbare ideeën..
In de politiek stappen betekent meestal eerst in de gemeenteraad...
Direct naar het parlement will zorgt gegarandeerd voor scheefgroeiingen.
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline  
Oud 3 april 2004, 19:34   #27
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Dat kan jij niet op voorhand weten. Wacht eerst af tot de verkiezingen, als ze al in het parlement gestemd worden, en dan wat ze willen/kunnen/gaan presteren.. Het is niet omdat je jong bent en een grote stap zet, dat je daarom automatisch gedoemd bent te mislukken..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 3 april 2004, 19:35   #28
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Nogmaals, het parlement bestuurt niet. Dat doen de ministers en de ambtenarij. Voor deze laatste functies is ervaring ongetwijfeld een vereiste, maar voor die van parlementair is dat toch niet zo? Je KAN voorstellen opstellen en als die goed zijn, worden ze aangenomen. Je kan toch helemaal niets verprutsen vanuit het parlement?
Een parlement dat vol onbekwame jannekes en miekes zit kan men beter afschaffen omdat het zichzelf totaal overbodig maakt. De Wetgevende macht wordt dan gewoon overgenomen door de Uitvoerende macht (ministers), en gedirigeert vanuit de partijhoofdkwartieren. Particratie noemt men dat. Dit is nu het geval, vooral federaal dan, waarbij vooral de parlementaire onbekwaamheid van Spirit en SPA opvalt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Nochtans, om je mening te spuien en bij te dragen aan het verbeteren van een sociaal of economisch klimaat, hoef je echt niet zwaar gestudeerd te hebben. Dat noemen ze communicatie, in de brede zin van het woord.
Wat jullie hier beweren dat politiek enkel toegankelijk zou mogen zijn voor gestudeerden, is oubollig en achterhaald. Of mag die kleine man misschien z'n stem niet laten horen?! Prima wat mij betreft; dan hoeven jullie ineens ook niet meer te gaan stemmen..
Het resultaat moet in de eerste plaats een goed bestuur zijn: geen domme of onuitvoerbare wetten, en een bestuur dat inspeelt op de actuele maatschappelijke noden. Wetten maken en een land/regio besturen moet dus gebeuren door bekwame mensen, die ontwikkeld zijn, inzicht en een gezond boerenverstand hebben, en een goeie portie levenswijsheid.

Democratie betekent NIET dat het parlement een intellectuele afspiegeling moet zijn van de bevolking, maar WEL dat alle bevolkingsgroepen en politieke opinies evenredig vertegenwoordigd zijn. Het is niet omdat 17% van de bevolking analfabeet is, dat 17% van de parlementairen analfabeet moet zijn. Integendeel.

Politieke partijen in een goed werkende democratie zorgen ervoor dat de meest bekwame wettenmakers en regeerders verkozen worden. Partijen, zoals SPA, die het parlement volsteken met BV's, pubers en andere onbenullen, zijn populistisch bezig, hebben geen respect voor de democratie, en zijn een gevaar voor de maatschappij.

A propos: "Communicatie" behoort m.i. ook tot de overbodige windwetenschappen, zoals Pol&Soc of pintelieren.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 3 april 2004, 19:48   #29
Tarek Agliatelli
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Lieve Sufragette,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Wat jullie hier beweren dat politiek enkel toegankelijk zou mogen zijn voor gestudeerden, is oubollig en achterhaald. Of mag die kleine man misschien z'n stem niet laten horen?! Prima wat mij betreft; dan hoeven jullie ineens ook niet meer te gaan stemmen..
Zeer goed gesproken kameraad ! Meer nog, als ze niet gestudeerd hebben, dan is hun geest nog 'maagdelijk', en niet vervuild met verkeerde gedachtenkronkels. Bovendien weten we ook dat zotten en kinderen de meest pertinente vragen kunnen stellen. De eerste categorie is wschlk wettelijk verstoken gebleven van deelname aan de macht (hoewel we vragen kunnen stellen bij de selectieprocedure op dat vlak, in de politiek), maar de tweede heeft die beperkingen niet. We kunnen er alleen maar goed bij varen.
Maar toch een kleine opmerking ivm die kleine man. Hoe klein is klein ? De meeste mannen rondom mij lijken de 1.80 meter (lichaamslengte) voorbij te zijn gegroeid. Is 1,70 meter klein genoeg ? Uiteraard beginnen we allemaal te krimpen vanaf een bepaalde leeftijd, terug naar de bron, zodat ook de grote man op een bepaald moment riskeert terug klein te worden. In ieders voordeel dus.
En natuurlijk mogen we 'man' ook vervangen door 'zowel vrouw als man', OK ?
Tarek Agliatelli is offline  
Oud 3 april 2004, 19:55   #30
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
A propos: "Communicatie" behoort m.i. ook tot de overbodige windwetenschappen, zoals Pol&Soc of pintelieren.
Zover was ik al Dilbert; jij praat immers veel zonder iets te zeggen..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 3 april 2004, 19:56   #31
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarek Agliatelli
En natuurlijk mogen we 'man' ook vervangen door 'zowel vrouw als man', OK ?
Absoluut..anders was mijn naam niet Sufragette..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 3 april 2004, 20:13   #32
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert

Politieke partijen in een goed werkende democratie zorgen ervoor dat de meest bekwame wettenmakers en regeerders verkozen worden. Partijen, zoals SPA, die het parlement volsteken met BV's, pubers en andere onbenullen, zijn populistisch bezig, hebben geen respect voor de democratie, en zijn een gevaar voor de maatschappij.
Ik ben achttien. Noemt u mij bijgevolg onbekwaam, onwetend en ongeschikt?
zorroaster is offline  
Oud 3 april 2004, 22:10   #33
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert

Politieke partijen in een goed werkende democratie zorgen ervoor dat de meest bekwame wettenmakers en regeerders verkozen worden. Partijen, zoals SPA, die het parlement volsteken met BV's, pubers en andere onbenullen, zijn populistisch bezig, hebben geen respect voor de democratie, en zijn een gevaar voor de maatschappij.
Ik ben achttien. Noemt u mij bijgevolg onbekwaam, onwetend en ongeschikt?
Dat kan niemand weten.
Je hebt nog nooit gewerkt!
Het Skill Effect is offline  
Oud 3 april 2004, 22:14   #34
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Chill,
waar ga jij nog overal dit belachelijke topic starten? Wat is je probleem? Voel jij je tekort gedaan dat jij niet op de lijst van je geliefkoosde partij staat? Gun jij anderen wel eens iets? Ik zeg het nog eens:
die mensen hebben waarschijnlijk heel wat beters te doen dan een hele dag achter de pc zitten.. Ze nemen initiatief, en dat mijn beste, kan ik enkel toejuichen. Wat hun politieke ervaring betreft; je kan die enkel opdoen door in de politiek te stappen..laat hen dan die stappen zetten..

En in het geval jij het nog niet moest weten; je KAN op die mensen stemmen, je HOEFT NIET!
Ik ZAL ook niet!

Ik heb zelf geen ambitie om op een lijst te staan. Moest ik dat ooit hebben, dan zal ik er geleidelijk aan inwerken.
Ge hoeft niet meteen van leer te gaan als je iets hoort wat je niet aanstaat. Je zal dat in de politiek wel meemaken, maar elders is het ook zo.

Wil je echter als 18-jarige zo'n belangrijkeverantwoordelijkheid nemen, dan kan je best beginnen met diplomatischer te antwoorden en niet meteen in verdediging te schieten.
Als je dat in de jaren geleerd hebt, stem ik misschien wel voor je.
Dan pas.
Het Skill Effect is offline  
Oud 3 april 2004, 22:28   #35
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Ik ben achttien. Noemt u mij bijgevolg onbekwaam, onwetend en ongeschikt?
Dat kan niemand weten.
Je hebt nog nooit gewerkt!
Ik ben al drie jaar KSA-leider, vier jaar lid van de Lierse jeugdraad, twee jaar lid van de Agendacommissie, één jaar lid van de Gemeentelijke Commissie voor Ruimtelijke Ordening (GECORO)...

Als je werken beschouwt als geld verdienen, heb ik mezelf inderdaad aardig in de zak gezet want ik heb er nooit geld voor ontvangen.
Ik heb echter verantwoordelijkheid genomen, dossiers bestudeerd, voorstellen uitgewerkt, geleerd te luisteren naar verschillende meningen...

Ik heb meer ervaring met besturen dan de gemiddelde Vlaming, geloof me maar. Dat is uiteraard geen uiting van minachting voor die gemiddelde Vlaming, maar een vaststelling. Ik heb daar gewoon veel van mijn vrije tijd ingestoken en heb zo het klappen van de zweep geleerd...
zorroaster is offline  
Oud 4 april 2004, 12:34   #36
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Chill,
waar ga jij nog overal dit belachelijke topic starten? Wat is je probleem? Voel jij je tekort gedaan dat jij niet op de lijst van je geliefkoosde partij staat? Gun jij anderen wel eens iets? Ik zeg het nog eens:
die mensen hebben waarschijnlijk heel wat beters te doen dan een hele dag achter de pc zitten.. Ze nemen initiatief, en dat mijn beste, kan ik enkel toejuichen. Wat hun politieke ervaring betreft; je kan die enkel opdoen door in de politiek te stappen..laat hen dan die stappen zetten..

En in het geval jij het nog niet moest weten; je KAN op die mensen stemmen, je HOEFT NIET!
Ik ZAL ook niet!

Ik heb zelf geen ambitie om op een lijst te staan. Moest ik dat ooit hebben, dan zal ik er geleidelijk aan inwerken.
Ge hoeft niet meteen van leer te gaan als je iets hoort wat je niet aanstaat. Je zal dat in de politiek wel meemaken, maar elders is het ook zo.

Wil je echter als 18-jarige zo'n belangrijkeverantwoordelijkheid nemen, dan kan je best beginnen met diplomatischer te antwoorden en niet meteen in verdediging te schieten.
Als je dat in de jaren geleerd hebt, stem ik misschien wel voor je.
Dan pas.
Chill,
je hoeft niet voor mij te stemmen. In fact; je kan niet voor mij stemmen - ik sta immers op geen enkele lijst omdat ik dat zelf niet wil.
En de kaap van 18j ben ik trouwens al lang overschreden..
En wat betreft diplomatie; je zou eens moeten nachecken wat dat woord betekent; jij bent het immers dat dit belachelijk topic gestart heeft..heel erg diplomatisch..mensen afkraken omdat ze jong zijn..
Het grappige is dat je met een geschreven tekst nooit de ondertoon meekrijgt van wat er gezegd wordt en hoe het gezegd wordt.. mensen die op hun paard lijken te zitten, maar dat blijkbaar toch niet zo ervaren..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 4 april 2004, 12:53   #37
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
En wat betreft diplomatie; je zou eens moeten nachecken wat dat woord betekent; jij bent het immers dat dit belachelijk topic gestart heeft..heel erg diplomatisch..mensen afkraken omdat ze jong zijn..
Ik heb dan ook geen politieke ambitie.
Waardeloze vergelijking dus!

Ge zit zelf op uw paard, want ge lijkt serieus op uw tenen geptrapt. Onze ridder schiet graag in verdediging!
Het Skill Effect is offline  
Oud 4 april 2004, 12:56   #38
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect

Dat kan niemand weten.
Je hebt nog nooit gewerkt!
Ik ben al drie jaar KSA-leider, vier jaar lid van de Lierse jeugdraad, twee jaar lid van de Agendacommissie, één jaar lid van de Gemeentelijke Commissie voor Ruimtelijke Ordening (GECORO)...

Als je werken beschouwt als geld verdienen, heb ik mezelf inderdaad aardig in de zak gezet want ik heb er nooit geld voor ontvangen.
Ik heb echter verantwoordelijkheid genomen, dossiers bestudeerd, voorstellen uitgewerkt, geleerd te luisteren naar verschillende meningen...

Ik heb meer ervaring met besturen dan de gemiddelde Vlaming, geloof me maar. Dat is uiteraard geen uiting van minachting voor die gemiddelde Vlaming, maar een vaststelling. Ik heb daar gewoon veel van mijn vrije tijd ingestoken en heb zo het klappen van de zweep geleerd...
Uw CV kan dan wel vol staan met veschillende zetels in allerlei raadjes, dan weet ik nog niet wat je verwezelijkt hebt!
Het is niet waar ge zit, maar wat ge gedaan hebt, dat belangrijk is.

Werkervaring blijft voor mij primeren. Dat is bij vacatures voor minder belangrijke jobs ook zo.
Maar in de politiek kan alles blijkbaar. Endan vragen wij ons af waarom het geloof in de politiek afbrokkelt...
Het Skill Effect is offline  
Oud 4 april 2004, 13:17   #39
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
En wat betreft diplomatie; je zou eens moeten nachecken wat dat woord betekent; jij bent het immers dat dit belachelijk topic gestart heeft..heel erg diplomatisch..mensen afkraken omdat ze jong zijn..
Ik heb dan ook geen politieke ambitie.
Waardeloze vergelijking dus!
Wat heeft die opmerking daar nu weer mee te maken, alsof je enkel in de politiek diplomatisch hoeft te zijn.. Ongelooflijk Chill, but not..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Ge zit zelf op uw paard, want ge lijkt serieus op uw tenen geptrapt. Onze ridder schiet graag in verdediging!
Ik zit helemaal niet op mijn paard; ik heb engelengeduld..beroepsmisvorming.. (en niet vanuit de politiek!)
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 4 april 2004, 13:41   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
1. Lees de berichten hierboven..
2. Politieke ervaring kan je enkel opdoen in de politiek. En als jij ze niet waardig genoeg vindt om in de politiek te stappen, stem er dan niet op en stop met zeuren.. En wie weet, hebben die 'snotneuzen' wel goeie, uitvoerbare ideeën..
Dan zullen die snotneuzen die ideeën over twintig jaar nog wel hebben denk ik.
Maar misschien weten ze ondertussen wel dat die ideeën niet realistisch zijn.
Bobke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be