Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2006, 15:37   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Als dat geen argumentatie is! Je blies me helemaal van mijn sokken.Flupke zal het graag horen. Daar gaat je baronstitel. Trouwens, kansspelen zijn verboden in België, tenzij ze officieel zijn. Je kan je natuurlijk tot de Lotto richten. Belgium for life! Voor de rest van je leven tuinman van de koningin, hofleverancier worden van een cursus "Hoe leer ik de koningin min of meer behoorlijk Nederlands praten" en voor de echt roekelozen een vlucht per helicopter boven de koninlijke domeinen met Flupke aan het stuur.Dromen zijn toegelaten.
Schitterend Robert!

Je steekt Louis Paul Boon van Aalst naar de kroon!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 15:40   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Mocht dit een charter zijn, opgesteld uit idealisme, dan is dat een doorn in het oog van elke rechtgeaarde Belgicist.
Opportunisme kan je de chartermaker al helemaal niet toeschrijven, gezien hij ervoor geroyeerd werd, en dit zeker zal voorzien hebben.

Als iemand stappen zet om programmapunt 1 van de N-Va te realiseren (Vlaamse onafhankelijkheid) én de congrestekst inzake het CS in de praktijk brengt, en die beide acties maken de N-VA kapot, dan begrijp ik niet goed waarvoor de N-Va eigenlijk staat.
Dan dient de partij niet langer meer de zaken die ze op papier zette, maar één of andere verborgen agenda. Dan is ze de facto kapot, en wordt enkel de nutteloze en bedrieglijke façade gesloopt door mensen die het serieus menen en denken te moeten realiseren wat de partij officiëel naar voor schuift.
Als d�*t geen huldebetoon is aan Robert t!

En d�*t van een Belgicist die Belgique ten allen prijze wil behouden...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 15:42   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Okay, maar één van ons kippen legt eieren met dubbele dooiers. Twee voor de prijs van één, en een vriendenprijsje voor jou. Nog altijd niet geïnteresseerd?
Ik vrees dat je kip daarvoor gouden eieren moet leggen inplaats van tweedooierige.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:17   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als d�*t geen huldebetoon is aan Robert t!
Robert t's discours en wijze van handelen lijkt me heel konsekwent, eerlijk en recht-door-zee.
De inhoud van zijn charter is een andere kwestie: die staat mij voor geen centimeter aan, maar dat is persoonlijk. In een democratie behoort iedereen het recht te hebben om te streven naar het soort bestuur van zijn keuze, én deze voorkeur uit te drukken met de bedoeling anderen te overtuigen en achter zijn standpunt te scharen. Ook flaminganten, separatisten, independentisten, Vlaamsnationalisten,.........

Citaat:
En d�*t van een Belgicist die Belgique ten allen prijze wil behouden...
Yeah!
En 't schijnt redelijk te lukken.
De N-Va doet zelfs al mee, en smijt zijn hardste splitsers, die woorden in daden willen omzetten, buiten.
Misschien loopt eendeel ooit over naar VB, maar een ander deel blijft toch hangen in de buurt van de échte machtscentra. En zo ontmantelen we langzaamaan, beetje bij beetje de Vlaamsnationalistische groepen. Eerst laten we splitsen (VU) en dan lossen we de klodders (Spirit&N-Va) op.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 22:11   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

In je enthousiasme ben je wel de grootste Vlaams-nationalistische partij vergeten, Staafje...

En dat nèt nu het cordon het loodje aan het leggen is...

En nu het Charter voor Vlaams-nationale eenheid een vervolg krijgt...

Ik weet niet wat het precies waarom, maar wat je hierboven schrijft klinkt mij als muziek in de oren.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be