Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2014, 21:40   #21
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Met een rechtse regering kunnen we misschien een paar linkse, doorflippende rechters op pensioen sturen. Lijkt me dat die soort nogal oververtegenwoordigd is op machtsposities. Niet alleen daar, sommige profs lijken me ook extreem links te zijn. Joepie, grote kuis.
Er is absoluut niets rechts aan de N-VA. Neoliberalisme is anti-volks.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2014, 21:40   #22
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Dubbel
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 juli 2014 om 21:40.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2014, 00:08   #23
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
VB aat zich vooral kenmerken door het achterlijke toogvolk dat de 'harde ideologische kern' ouitmaakt. Krapuul van het soort dan zich bezuipt aan de toog en dan thuis de vrouw een pak rammel gaat geven. Vaak niet erg hoog opgeleid ook.

Dat soort types staat dan zelfs bovenaan de kieslijst bij de gemeenteraadsverkiezingen. Niet gelogen.
Ge ukkig benjij daar om je soeperieure vsie te gave. Kben zeker dat je hoogopgeleide vrouw kwispelend op je zit te wachten. Alléz, laat da beest is buiten. Twil geen burgemeester worden, tmoet juist maar effe plassen,en kakken,en overal gaan rieken.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2014, 00:13   #24
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Er is absoluut niets rechts aan de N-VA. Neoliberalisme is anti-volks.
Dat vind ik ook. Helemaal niet rechts. Gewoon dezelfde wetten voor iedereen.
Sommigen hebben het daar moeilijk mee, maar da's omdat ze al te lang gepamperd zijn.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2014, 20:38   #25
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Toestanden van nu simpelweg vergelijken met bewegingen van de jaren '20 en 30' gaat niet. Er zijn overeenkomsten maar daarmee houd het op. Er moest toen om te beginnen niet afgerekend worden met moslims. Nu zijn die niet alleen een grote last voor de samenleving maar willen ze bovendien onze Westerse samenleving nog wijzigen naar die van hun: een sharia samenleving. De geschiedenis zal uitwijzen of links of rechts het deze keer bij het goede einde hadden.
In de jaren '20 en '30 ging het over het Joods-vrijmetselaarscomplot die ook als eens "onze normen en waarden" zou bedreigen... Ook ging het toen over "minderwaardige" "zwarte" (Sub-Saharaans Afrika) en "bruine" (Noord-Afrika, Indië, Midden-Oosten, Centraal-Azië, ...) rassen met "minderwaardige" "barbaarse" culturen zoals islam of hindoeïsme.

Citaat:
Maar Kallikles, mogen ik en de andere zogenaamde rechtsen u de afrekening presenteren ? Waarschijnlijk niet, want juist als de collabo's van de jaren '40 zullen jullie wel lullen van "wir haben es nicht .." en jullie trachten te verbergen.
Het nazisme, de Holocaust en het kolonialisme zijn Europese projecten. Alleen neo-nazistische negationisten als jezelf proberen de verantwoordelijkheid daarvan af te schuiven op andere continenten.

Citaat:
Angela M. heeft het al gezegd dat multikul een mislukking is en toch blijven mensen als jij maar die multikul door onze strot rammen. Hoelang nog ? Denk je nu echt dat wij jullie tegen dan vergeten zullen zijn ?
Niet ik, maar God heeft beslist om de mensheid multicultureel te maken, zodat we elkaar leren kennen. Domineedochter Merkel zou dit heel goed moeten weten. Vermits haar partij, de CDU, de holding was voor de recyclage van zovele ex-nazi's tot belangrijke postjes, zou ze ook zeer goed moeten weten waartoe de weigering van deze Goddelijke genade in de naam van allerlei Herrenvolkfantasiën kan leiden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2014, 22:30   #26
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In de jaren '20 en '30 ging het over het Joods-vrijmetselaarscomplot die ook als eens "onze normen en waarden" zou bedreigen... Ook ging het toen over "minderwaardige" "zwarte" (Sub-Saharaans Afrika) en "bruine" (Noord-Afrika, Indië, Midden-Oosten, Centraal-Azië, ...) rassen met "minderwaardige" "barbaarse" culturen zoals islam of hindoeïsme.



Het nazisme, de Holocaust en het kolonialisme zijn Europese projecten. Alleen neo-nazistische negationisten als jezelf proberen de verantwoordelijkheid daarvan af te schuiven op andere continenten.



Niet ik, maar God heeft beslist om de mensheid multicultureel te maken, zodat we elkaar leren kennen. Domineedochter Merkel zou dit heel goed moeten weten. Vermits haar partij, de CDU, de holding was voor de recyclage van zovele ex-nazi's tot belangrijke postjes, zou ze ook zeer goed moeten weten waartoe de weigering van deze Goddelijke genade in de naam van allerlei Herrenvolkfantasiën kan leiden.
Wij hebben in Europa onze les geleerd.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 06:56   #27
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Een partij waar de leden om de haverklap worden veroordeeld, als is het voor pedofilie, plagiaat of racisme (VZW's) is niet extreem????

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...verboden.dhtml

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...van-dermeersch

http://aff.skynetblogs.be/archive/20...eret-weer.html

De volledige lijst van veroordelingen publiceren zou een aanslag zijn op de server van politics..... vandaar de beperking tot deze 3 voorbeelden!
eeeuhm, ik heb ze allemaal even doorgenomen , en ik moet zeggen dat ik daar niet zo veel extreem aan vind... Als u dit al extreem noemt weet ik niet wat men bij u al verkeerd moet doen om niet meer bij 'de normale groep' te horen.

Maar u heeft het bijna altijd over rechters die een veroordeling uitspreken.
Dan is het wel heel gemakkelijk om u daarop te baseren als die rechter anti-VB is.
Laten we ook eens mijn veroordelingen als rechter t.o.v. de sp.a eens serieus nemen (moest ik rechter zijn).

eigenlijk lach ik met zulke dingen!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 12:22   #28
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wij hebben in Europa onze les geleerd.
Blijkbaar niet, want de haat voor de ander is er nog steeds en extreem-rechts is terug van nooit weggeweest. En Leopold II, die 10 miljoen Congolezen liet vermoorden, wordt nog steeds geëerd met standbeelden. Er is dus geen enkele les geleerd.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 12:37   #29
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Blijkbaar niet, want de haat voor de ander is er nog steeds en extreem-rechts is terug van nooit weggeweest. En Leopold II, die 10 miljoen Congolezen liet vermoorden, wordt nog steeds geëerd met standbeelden. Er is dus geen enkele les geleerd.
Kallikles,
Kijk eens naar het Middenoosten: daar is pas haat, niet alleen in woorden maar vooral in daden.

Wij leven hier al meer dan vijftig jaren in vrede en ik wil dat zo houden. Die paar extremisten die hier af en toe show verkopen zijn een marginaal fenomeen.
In welke mate standbeelden van Leopold II die vrede bedreigen is mij nog altijd niet duidelijk.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 augustus 2014 om 12:39.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 12:41   #30
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kallikles,
Kijk eens naar het Middenoosten: daar is pas haat, niet alleen in woorden maar vooral in daden.

Wij leven hier al meer dan vijftig jaren in vrede en ik wil dat zo houden. Die paar extremisten die hier af en toe show verkopen zijn een marginaal fenomeen.
Je moet maar durven om zulke racistische, nazistische onzin te verkopen!

Wie heeft Irak decennialang gebombardeerd en geboycot, met miljoenen doden tot gevolg? Juist, ja, jouw geliefde NAVO-imperialisten!

En dan durf jij te beweren dat het de Irakezen zijn die haatdragend zijn? Zo zie je maar, van imperialisme tot nazisme, de stap is klein.

Je bent in niets verschillend van een neo-nazi die Hitler verheerlijkt, omdat je zelf niets doet aan de Leopold II-verheerlijking. Hitler doodde 6 miljoen Joden, Leopold II doodde 10 miljoen Congolezen. Dat je dit niet stoort, is onomstotelijk en onweerlegbaar bewijs dat je deze laatsten als Untermenschen beschouwt.

Nu, de neo-nazi heeft ten minste de eerlijkheid om dat toe te geven, terwijl jij hypocriete leugens moet spuien over mensenrechten. In die zin is de neo-nazi moreel superieur aan jou.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 augustus 2014 om 12:44.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 13:00   #31
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In de jaren '20 en '30 ging het over het Joods-vrijmetselaarscomplot die ook als eens "onze normen en waarden" zou bedreigen... Ook ging het toen over "minderwaardige" "zwarte" (Sub-Saharaans Afrika) en "bruine" (Noord-Afrika, Indië, Midden-Oosten, Centraal-Azië, ...) rassen met "minderwaardige" "barbaarse" culturen zoals islam of hindoeïsme.



Het nazisme, de Holocaust en het kolonialisme zijn Europese projecten. Alleen neo-nazistische negationisten als jezelf proberen de verantwoordelijkheid daarvan af te schuiven op andere continenten.



Niet ik, maar God heeft beslist om de mensheid multicultureel te maken, zodat we elkaar leren kennen. Domineedochter Merkel zou dit heel goed moeten weten. Vermits haar partij, de CDU, de holding was voor de recyclage van zovele ex-nazi's tot belangrijke postjes, zou ze ook zeer goed moeten weten waartoe de weigering van deze Goddelijke genade in de naam van allerlei Herrenvolkfantasiën kan leiden.
We hebben het hier niet zo voor "goddelijke genades" en aanverwanten
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 13:02   #32
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je moet maar durven om zulke racistische, nazistische onzin te verkopen!

Wie heeft Irak decennialang gebombardeerd en geboycot, met miljoenen doden tot gevolg? Juist, ja, jouw geliefde NAVO-imperialisten!

En dan durf jij te beweren dat het de Irakezen zijn die haatdragend zijn? Zo zie je maar, van imperialisme tot nazisme, de stap is klein.

Je bent in niets verschillend van een neo-nazi die Hitler verheerlijkt, omdat je zelf niets doet aan de Leopold II-verheerlijking. Hitler doodde 6 miljoen Joden, Leopold II doodde 10 miljoen Congolezen. Dat je dit niet stoort, is onomstotelijk en onweerlegbaar bewijs dat je deze laatsten als Untermenschen beschouwt.

Nu, de neo-nazi heeft ten minste de eerlijkheid om dat toe te geven, terwijl jij hypocriete leugens moet spuien over mensenrechten. In die zin is de neo-nazi moreel superieur aan jou.
Geen NATO meer in Irak, Kallikles.
De haat in Irak lijkt me op dit moment ook niet op de NATO gericht, maar vooral onderling.

Uw neo-nazi gebral is potsierlijk.
Maar laten we een deal sluiten: de dag dat er één standbeeld één Congolees aanraakt schiet ik persoonlijk in actie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 13:40   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Geen NATO meer in Irak, Kallikles.
En dus moeten we alles wat daar is gebeurd is, ogenblikkelijk vergeten? Maar omgekeerd mogen we de Holocaust nooit vergeten, of liever de ideologische karikatuur die ervan is gemaakt waarbij de Holocaust door Europa begaan Europa geen enkele schuld of verantwoordelijkheid bezorgt maar omgekeerd het recht en de morele superioriteit om andere continenten aan te vallen om het Europese antisemitismeprobleem op te lossen?

Citaat:
De haat in Irak lijkt me op dit moment ook niet op de NATO gericht, maar vooral onderling.
Het is raar, maar overal waar de VS of één van haar poedels optreedt, zie je meteen burgeroorlog en ellende: Congo tijdens de Katanga-oorlog, Vietnam, Afghanistan, Irak, Libië, Oekraïne, ... Het is toch raar, hé. Zovele goede intenties, en zoveel slechte gevolgen.

Citaat:
Uw neo-nazi gebral is potsierlijk.
Maar laten we een deal sluiten: de dag dat er één standbeeld één Congolees aanraakt schiet ik persoonlijk in actie.
Je vindt de 10 miljoen Congolezen die vemoord worden door Leopold II dus Untermenschen en je lacht ze zelf uit door te stellen dat een standbeeld geen mensen vermoord. Ik neem aan dat je hetzelfde zou zeggen als in Berlijn voor het Reichstagsgebouw een beeld van Hitler zou geplaatst worden?

Zo ja, ben je een neo-nazi. Zo neen, maak je een racistisch onderscheid tussen de Europese slachtoffers van Hitler en de Afrikaanse slachtoffers van Leopold II en in dat geval ben je nog racistischer dan een neo-nazi, die dat onderscheid niet maakt.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 13:41   #34
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
We hebben het hier niet zo voor "goddelijke genades" en aanverwanten
Ja, dat was al duidelijk. Jullie hebben het meer voor moord en plundering en Satanisme...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:11   #35
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En dus moeten we alles wat daar is gebeurd is, ogenblikkelijk vergeten? Maar omgekeerd mogen we de Holocaust nooit vergeten, of liever de ideologische karikatuur die ervan is gemaakt waarbij de Holocaust door Europa begaan Europa geen enkele schuld of verantwoordelijkheid bezorgt maar omgekeerd het recht en de morele superioriteit om andere continenten aan te vallen om het Europese antisemitismeprobleem op te lossen?



Het is raar, maar overal waar de VS of één van haar poedels optreedt, zie je meteen burgeroorlog en ellende: Congo tijdens de Katanga-oorlog, Vietnam, Afghanistan, Irak, Libië, Oekraïne, ... Het is toch raar, hé. Zovele goede intenties, en zoveel slechte gevolgen.



Je vindt de 10 miljoen Congolezen die vemoord worden door Leopold II dus Untermenschen en je lacht ze zelf uit door te stellen dat een standbeeld geen mensen vermoord. Ik neem aan dat je hetzelfde zou zeggen als in Berlijn voor het Reichstagsgebouw een beeld van Hitler zou geplaatst worden?

Zo ja, ben je een neo-nazi. Zo neen, maak je een racistisch onderscheid tussen de Europese slachtoffers van Hitler en de Afrikaanse slachtoffers van Leopold II en in dat geval ben je nog racistischer dan een neo-nazi, die dat onderscheid niet maakt.
Ik wil gerust voor al wat er in het verleden gebeurd is nog honderden herdenkingsplaten, monumenten, concerten en bloemenkransen sponsoren.

Feit blijft dat het Europees project na WOII een vredesproject is gebleken dat werkt.

Al uw VS, Congo- en Hitlerverhalen ten spijt.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 augustus 2014 om 14:13.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:14   #36
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ja, dat was al duidelijk. Jullie hebben het meer voor moord en plundering en Satanisme...
De brandhaarden in de wereld zitten nochtans elders...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:16   #37
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

De discussie begint off-topic te gaan!!
We hebben het hier enkel en alleen over de vraag of het VB racistisch is!!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:21   #38
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
De discussie begint off-topic te gaan!!
We hebben het hier enkel en alleen over de vraag of het VB racistisch is!!
Is een kikker zijn gat waterdicht?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 19:03   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ja, dat was al duidelijk. Jullie hebben het meer voor moord en plundering en Satanisme...
religies zorgen alleen maar voor miserie, dat is ook duidelijk.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 19:12   #40
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Het VB is een karikatuur geworden.

Anti-Islam kan ik begrijpen maar doet het met argumenten in plaats van "ludieke" acties die compleet van de pot gerukt zijn.

Anti-vreemdeling, de leuze "vremd boate" is voorbij. realistische oplossingen zijn nodig.

Economie, ultraliberaal gezwans wil ik niet.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be