Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 maart 2006, 07:55   #21
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Leg mij dan eens uit waarom iemand als Messiaen TWEE WEKEN voor hij naar het Belang overloopt zich kandidaat stelt om nationaal penningmeester te worden bij Jong-N-VA en zich zelfs in die functie laat verkiezen? Is dat het gedrag van iemand die zogenaamd gedegouteerd is en twee weken later overloopt?

Of het geval-Verlonje: Als N-VA'er een "Charter" doorspelen naar Dewinter, waar opeens namen als Demesmaeker op prijken die dat nooit getekend hebben... Om dan opeens naar het VB te verkassen!
Het geval Messiaen ken ik niet. Over het geval Verlonje (om het zo te noemen) weet ik wel dat wat jij hier komt verkondigen niet strookt met de waarheid. De naam van Demesmaeker heeft nooit op het Charter gestaan! Vanwaar haal je trouwens deze leugen? Demesmaeker was een van de namen die de initiatiefnemers van het "eerste Charter" er onder wilden hebben, maar M. Demesmaeker heeft dit charter nooit ondertekend, hij wist zelfs niet af van het bestaan ervan. Dus nogmaals, waar haal je deze foutieve informatie vandaan? Ach ja, laat me raden, de N-VA doet een beetje aan ex-N-VA'er-bashing...?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 11:45   #22
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat degenen die tijd hebben om hier meer dan drie berichtjes te posten, niets anders doen?
En daaraan denk jij iemand's 'nut' te kunnen afmeten?

Ik ben van geen enkele partij lid dus waar h�*�*l jij het recht vandaan om mij naar een welbepaald deelforum te sturen?

Om op dit deelforum te mogen posten heeft gelukkig niemand jouw toestemming nodig. Of wilde je van de PARTIJDISCUSSIES een privé forum maken waar een handjevol gelijkgestemden elkaar schouderklopjes komen geven?

Waar haal jij eigenlijk die autoritaire attidude vandaan? Van de N-VA-top geleerd?
Ha!

Wat een reactie! Waar precies (als ik dan ook maar iets vragen mag) was ik autoritair, waar sprak ik over toestemming, waar stuurde ik jou "enkel" naar een ander deelforum?
Ik had het over mijn oprechte mening dat ik vind dat VB'ers oververtegenwoordigd zijn op het CD&V/N-VA deelforum. VB'ers mogen gerust meer over zichzelf praten dan over andermans zaken.
En trouwens: als ik het ergens van zou kunnen leren is het van het VB: "terugsturen" is daar het meest in trek! Ik vermoed zelfs dat veel migranten jouw post gewoon kunnen kopiëren en gebruiken tegen het VB.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 11:57   #23
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Ha!

Wat een reactie! Waar precies (als ik dan ook maar iets vragen mag) was ik autoritair, waar sprak ik over toestemming, waar stuurde ik jou "enkel" naar een ander deelforum?
Ik had het over mijn oprechte mening dat ik vind dat VB'ers oververtegenwoordigd zijn op het CD&V/N-VA deelforum. VB'ers mogen gerust meer over zichzelf praten dan over andermans zaken.
En trouwens: als ik het ergens van zou kunnen leren is het van het VB: "terugsturen" is daar het meest in trek! Ik vermoed zelfs dat veel migranten jouw post gewoon kunnen kopiëren en gebruiken tegen het VB.
Uit uw reacties geeft u duidelijk blijk van een arrogante, kleinburgelijke ingesteldheid tov uw medeforumers. Misschien kan u ook een inhoudelijke reactie geven op de vele gefundeerde vragen over de dubbelzinnige houding van de nva? Of is dit teveel gevraagd?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 12:31   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Waar precies was ik autoritair,

waar stuurde ik jou naar een ander deelforum?

Citaat:
VB'ers hebben niets te doen in hun schutskring dus zoeken ze maar wat. Ik moet enorm veel moeite doen om hier af en toe eens een berichtje of drie te plaatsen. Maar blijkbaar hebben sommigen hier zo weinig nuttigs te doen... Kunnen ze niet eens wat meer over hun eigen partij praten in hun eigen deelforum?
Citaat:
Als ik het ergens van zou kunnen leren is het van het VB: terugsturen is daar het meest in trek!
Dat Robert t na 30 jaar trouwe dienst naar af gestuurd wordt door de N-VA, d�*�*r heb je dan weer niets uit geleerd, zeker?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 12:41   #25
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik ken de situatie niet echt, dus over het geheel wens ik me niet uit te spreken. Anderzijds is het veelzeggend dat die "17-jarige naïeve N-VA'er" die indertijd het Charter bij Dewinter bezorgde, ondertussen VB-lid is geworden. Dat versterkt mijn vermoeden dat het een bewuste VB-strategie is om N-VA'ers met overloopplannen eerst nog een tijdje mollenwerk te laten doen voor ze hun echte overstap doen. Het geval-Messiaen bijvoorbeeld, die nationaal penningmeester van Jong-N-VA werd en twee weken later met veel trommels en trompetten zijn overloperij naar het VB aankondigde. Dat ligt er wat te dik op...

Maar nogmaals, wat rober t betreft is het niet aan mij om een oordeel over hem uit te spreken zonder een duidelijk zicht te hebben op de situatie. Als hij als onafhankelijke opkomt of niet opkomt, heeft hij mijn respect en is hij inderdaad een rechtlijnig Vlaams-nationalist, maar als hij nu opeens het VB en de Welkomgroep gaat vervoegen kan hij in mijn schuif van goedkope opportunisten gaan zitten, bij Morel, Van Boxel, Messiaen et les autres...
Geef misschien eerst het woord aan die mensen, alvorens er met scherp op te schieten.
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:01   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Geef misschien eerst het woord aan die mensen, alvorens er met scherp op te schieten.
Liever een antwoord als het kan. Een antwoord op de vraag waarom geen enkele N-VA-er het voor Robert t opneemt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:22   #27
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Liever een antwoord als het kan. Een antwoord op de vraag waarom geen enkele N-VA-er het voor Robert t opneemt.
Wees gerust, mocht het 4 maand geleden zijn en ik mijn N-VA-lidkaart nog had, had je hier van mij een vurig pleidooi voor Robert gehoord. Als ik dit nu doe als niet-N-VA'er ben ik een N-VA-basher Maar Robert verdient het grootste respect van alle rechtsgeaarde nationalisten!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:31   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Voor zover ik het hier kan beoordelen HEEFT Robert het respect van 'alle rechtgeaarde Vlaams-nationalisten'...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:32   #29
tasmdevil
Burger
 
Geregistreerd: 17 november 2005
Berichten: 162
Standaard

Als N-VA lid moet ik toch wel zeggen dat ik teleurgesteld ben met de koers die de partij de laatste weken voert: het schorsen van beloftevolle, idealistische vlaams-nationalsiten, de bespottelijke lijstvorming in Antwerpen, hoewel dat wel door druk van de Cristen-democraten zal komen.

Vroeger ging ik er altijd tegen in als ze de top van de N-VA ondemocratisch noemden, nu moet ik dat enigzins bijstellen.

Gelukkig denken vele leden er anders over.
Alleszins, ik hoop dat de toekomst beterschap zal brengen, dat de partij een meer liberale en ideologische koers zal gaan varen.
tasmdevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:34   #30
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tasmdevil Bekijk bericht
Vroeger ging ik er altijd tegen in als ze de top van de N-VA ondemocratisch noemden, nu moet ik dat enigzins bijstellen.

Gelukkig denken vele leden er anders over.
Alleszins, ik hoop dat de toekomst beterschap zal brengen, dat de partij een meer liberale en ideologische koers zal gaan varen.
Ik heb vroeger hetzelfde gehoord van VU-leden!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 15:39   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Wat is er zo gelukkig aan dat 'vele anderen er anders over denken'?

Voor de rest beaam je hier vierkant wat 'elke rechtgeaarde Vlaams-nationalist allang weet: 'dat het door druk van de CD&V zal komen'.

Om het met de woorden van mezelf te zeggen: 'de N-VA heeft zichzelf, door in het Vlaams Kartel te stappen, gedoemd om te blijven geven en toegeven'.

Om het met de woorden van een belgicist te zeggen: 'de N-VA is geschiltzt'.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 19:33   #32
tasmdevil
Burger
 
Geregistreerd: 17 november 2005
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat is er zo gelukkig aan dat 'vele anderen er anders over denken'?
als al de leden waren zoals de partij, dan zou ik niet op N-VA kunnen stemme, nu kan ik dat nog wel: de leden zijn nog wel zeer idealistisch, en plaatsen het Vlaams-nationalisme boven de machtspositie.

Citaat:
Om het met de woorden van mezelf te zeggen: 'de N-VA heeft zichzelf, door in het Vlaams Kartel te stappen, gedoemd om te blijven geven en toegeven'.

Om het met de woorden van een belgicist te zeggen: 'de N-VA is geschiltzt'.
ik pleit er dan ook voor dat de N-VA volgende verkiezingen als een onafhankelijke partij naar de kiezer trekt.
tasmdevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 19:47   #33
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Er waren tijden dat je nog geloofwaardig was als "neutraal Vlaams-nationaliste", maar ondertussen ben je in zurigheid een beroepsvuilspuiter als Hyoens al voorbijgestoken. Nooit een woord van kritiek op het VB, maar een half leugentje over de N-VA volstaat bij jou gewoonlijk om een tirade af te steken van heb ik jou daar. Ga een ander wat wijsmaken, Knuppeltje...

Je zal van mij waarschijnlijk wel hetzelfde vinden als van Knuppel, maar imo is niet zij degene die veranderd is maar jij.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 03:01   #34
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Het geval Messiaen ken ik niet. Over het geval Verlonje (om het zo te noemen) weet ik wel dat wat jij hier komt verkondigen niet strookt met de waarheid. De naam van Demesmaeker heeft nooit op het Charter gestaan! Vanwaar haal je trouwens deze leugen? Demesmaeker was een van de namen die de initiatiefnemers van het "eerste Charter" er onder wilden hebben, maar M. Demesmaeker heeft dit charter nooit ondertekend, hij wist zelfs niet af van het bestaan ervan. Dus nogmaals, waar haal je deze foutieve informatie vandaan? Ach ja, laat me raden, de N-VA doet een beetje aan ex-N-VA'er-bashing...?
Is het niet duidelijk wat ik schrijf? Het charter werd aan Dewinter bezorgd en het volgende wat die deed was verklaren dat Loones en Demesmaeker getekend hadden. Waar denk je dat die namen opeens vandaan kwamen? Voor het geval je nog het lef zou hebben te ontkennen, hier het artikel uit De Standaard van toen:

Standaard 13 september:
"De petitie haalde uitgerekend gisteren het partijbestuur van het Belang. De partij besloot om de petitie te ondertekenen. Filip Dewinter: ,,En ik moet toegeven dat er in de tekst een aantal sneren in onze richting worden uitgedeeld.'' Volgens Vlaams Belang hadden ook N-VA-parlementsleden Mark Demesmaeker en Jan Loones de tekst onderschreven. Kortom, De Wever mocht dan wel een samenwerking dwarsbomen, zijn eigen partijleden leken een andere mening toegedaan.

N-VA was niet onder de indruk. De partij ontkende prompt dat N-VA-parlementsleden de tekst hadden ondertekend. Tevens werd betwijfeld dat de tekst afkomstig was van de 17-jarige Verlonje. Het leek de partij meer waarschijnlijk dat Vlaams Belang zelf een eerste versie had geschreven die vervolgens door de jonge N-VA was aangepast."

Duidelijk genoeg zeker? Ook het feit dat Rober T duidelijk afstand nam van dit misbruik van het Charter door het VB en de acties van Verlonje, is veelzeggend. Ik zal de conclusie voor u trekken:

A) Ofwel liegt het VB glashard en stonden die namen er nooit op

B) Ofwel heeft iemand (en dat is niet Rober T, want die nam duidelijk afstand en heeft de lijst nooit aan Dewinter bezorgd) die namen erop gezet voor hij die aan het VB gaf

Aan u de keuze, welke versie is de juiste?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 9 maart 2006 om 03:04.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 03:05   #35
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Geef misschien eerst het woord aan die mensen, alvorens er met scherp op te schieten.
Hier ligt het, ze mogen het altijd nemen...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 03:10   #36
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat heeft dat begot met het het wippen door de N-VA van Robert t te maken?! Nogmaals, de twee hogergenoemden hadden NIKS met het uiteindelijke charter van Robert t te maken. Robert heeft er bovendien Piet De Bruyn en Bart de Wever in betrokken. Volgens Piet moest Robert 'toch maar voorzichtig zijn' en BDW was vierkant tegen het charter. De leugens komen dus niet van Robert maar van hogergenoemden.

Mocht ook Robert t gedegouteerd overstappen na wat er gebeurde (wat ik nooit geloof dat hij zal doen! Volgens mij stopt Robert dan gewoon met politiek) ga je hem dan ook verwijten dat hij om andere reden dan gedegouteerdheid de N-VA de rug toekeerde?

Ga het hem dan ook van mollenwerk betichten, goed wetende dat jullie hem zelf de deur wezen en dat deze keer d�*�*r en d�*�*r alleen de degou uit voortvloeit?
Wees verdorie eens intellectueel eerlijk in plaats van mijn teksten altijd uit verband te trekken! Aangezien Rober T niet naar het VB is overgestapt, beticht ik hem op geen enkele manier van mollenwerk, dat is toch duidelijk uit mijn tekst? Als dat het geval zou zijn, zou hij immers met véél meer kabaal zijn overgestapt, in plaats van de waardige discretie die hij momenteel neemt.

Opmerkelijk vind ik dat je, net als de anderen hier, mijn voorbeelden van Verlonje en Messiaen als "mollen" compleet negeert. Messiaen die nationaal penningmeester wordt twee weken voor zijn overstap, Verlonje die het initiatief van Rober T misbruikte (woorden van Rober T!) door het door te sturen aan Dewinter en er al dan niet letterlijk namen aan toe te voegen, is dat zo koosjer? Kunnen we d�*�*r eens over babbelen, in plaats van mijn stellingen ongeoorloofd te verbreden?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 07:36   #37
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Is het niet duidelijk wat ik schrijf? Het charter werd aan Dewinter bezorgd en het volgende wat die deed was verklaren dat Loones en Demesmaeker getekend hadden. Waar denk je dat die namen opeens vandaan kwamen? Voor het geval je nog het lef zou hebben te ontkennen, hier het artikel uit De Standaard van toen:

Standaard 13 september:
"De petitie haalde uitgerekend gisteren het partijbestuur van het Belang. De partij besloot om de petitie te ondertekenen. Filip Dewinter: ,,En ik moet toegeven dat er in de tekst een aantal sneren in onze richting worden uitgedeeld.'' Volgens Vlaams Belang hadden ook N-VA-parlementsleden Mark Demesmaeker en Jan Loones de tekst onderschreven. Kortom, De Wever mocht dan wel een samenwerking dwarsbomen, zijn eigen partijleden leken een andere mening toegedaan.

N-VA was niet onder de indruk. De partij ontkende prompt dat N-VA-parlementsleden de tekst hadden ondertekend. Tevens werd betwijfeld dat de tekst afkomstig was van de 17-jarige Verlonje. Het leek de partij meer waarschijnlijk dat Vlaams Belang zelf een eerste versie had geschreven die vervolgens door de jonge N-VA was aangepast."

Duidelijk genoeg zeker? Ook het feit dat Rober T duidelijk afstand nam van dit misbruik van het Charter door het VB en de acties van Verlonje, is veelzeggend. Ik zal de conclusie voor u trekken:

A) Ofwel liegt het VB glashard en stonden die namen er nooit op

B) Ofwel heeft iemand (en dat is niet Rober T, want die nam duidelijk afstand en heeft de lijst nooit aan Dewinter bezorgd) die namen erop gezet voor hij die aan het VB gaf

Aan u de keuze, welke versie is de juiste?
Het is zeer duidelijk wat u schrijft, maar het is nog duidelijker wat ik zeg: u liegt. U vertelt zaken die niet kloppen. Het is niet omdat het in DS staat dat dit correct is (remember het interview in DeTijd afgenomen van Jong-N-VA voorzitter S.Luyten waar er ook dingen staan die hij beweert niet gezegd te hebben).
Ik kan u zeggen dat onder het Charter NOOIT de namen van Demesmaeker of Loones hebben geprijkt! Deze mensen wisten zelfs niets af van het initiatief. Duidelijk genoeg?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 07:39   #38
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Opmerkelijk vind ik dat je, net als de anderen hier, mijn voorbeelden van Verlonje en Messiaen als "mollen" compleet negeert. Messiaen die nationaal penningmeester wordt twee weken voor zijn overstap, Verlonje die het initiatief van Rober T misbruikte (woorden van Rober T!) door het door te sturen aan Dewinter en er al dan niet letterlijk namen aan toe te voegen, is dat zo koosjer? Kunnen we d�*�*r eens over babbelen, in plaats van mijn stellingen ongeoorloofd te verbreden?
Dit is pure laster! Schandalig!
Geef bewijzen voor zogezegd mollenwerk of hou in godsnaam op met deze degoutante zwartmakerij. U kent de personen in kwestie niet eens!
Dit is zeer laag bij de grond hoe u zich hier gedraagt, onaanvaardbaar en het zegt genoeg over de mentaliteit die er in de N-VA heerst om mensen die het niet meer eens zijn met de N-VA-koers na te trappen en zwart te maken: ZUM KOTSEN!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 08:38   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Ik heb het Pallieterke van 1maart op de kop kunnen tikken.

Voor wie wil weten waarom Robert t precies wordt gewipt in de N-VA, hier is de uitleg:


Citaat:
ERUIT!

Bart de Wever houdt woord.
En dus werden voorzitter Guy Clinkckaert, secretaris Robert Tondeleir en PR_verantwoordelijke Luc Eeckhout van de Wetterse afdeling uit de partij gezet. De drie hadden namelijk per brief aan de plaatselijke partijleden gevraagd of ze samenwerking met het Vlaams Belang op gemeentelijk vlak zagen zitten.
Ze hadden het alleen gevraagd, dus niet eens voorgesteld om het cordon sanitaire te doorbreken. Maar dat is voor Bart de Wever al een stap te ver. Bart had gedecreteerd: géén samenwerking met het VB. NERGENS!
Om niet al superhypocriet over te komen kan de N-VA dus maar beter in vliegende vaart het onderdeel over het 'onproductieve' cordon sanitaire schrappen....
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2006, 10:49   #40
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb het Pallieterke van 1maart op de kop kunnen tikken.

Voor wie wil weten waarom Robert t precies wordt gewipt in de N-VA, hier is de uitleg:




Om niet al superhypocriet over te komen kan de N-VA dus maar beter in vliegende vaart het onderdeel over het 'onproductieve' cordon sanitaire schrappen....
niveanen lezen het pallieterke niet. Ze hebben liever Humo en De Morgen.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be