Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2005, 23:32   #241
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Maingain = De Wever. Twee zotten bijeen. Wat heeft de B.U.B. of wat hebben de Belgen daarmee te maken? Niets.
En begin ook eens te antwoorden op mijn voorgaande vraag.

Vindt uw partij de oproep van FDF-voorman Mangain tot verfransing van Vlaams-Brabant normaal of niet?

En waarom dient uw partij WEL klacht in tegen een Vlaamse partij die enkel respect vraagt voor de Nederlandse taal in Vlaanderen en NIET tegen een Franstalige partij die haar taal eenzijdig wil opdringen in het Nederlandstalige Vlaanderen?
groene flamingant is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:45   #242
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Ik heb hier al meermaals verkondigd dat wij geen schriftelijk bezwarend materiaal tegen het FDF vinden. Dus kunnen we ook niets tegen hen doen.

Misschien kan u ons helpen i.p.v. wat te zeveren?
Hans1 is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:49   #243
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Misschien kan u ons helpen i.p.v. wat te zeveren?
Juist, inderdaad, doorluchtige Leider, u moet niet zeveren. Er wacht in deze nog altijd een vraag op u, nl. u moet ons eens vertellen hoe het nu eigenlijk zit met die klacht tegen de N-VA. Een klacht die zogezegd door jullie werden ingediend, maar waarvan het Centrum op de vraag van de N-VA liet weten dat ze niets van zoiets afwisten...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:59   #244
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb hier al meermaals verkondigd dat wij geen schriftelijk bezwarend materiaal tegen het FDF vinden. Dus kunnen we ook niets tegen hen doen.
Misschien kan u ons helpen i.p.v. wat te zeveren?
Maar ik geef u een concreet voorbeeld! Hebt u dat dan echt niet gelezen in de media?
groene flamingant is offline  
Oud 22 augustus 2005, 00:01   #245
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Maar ik geef u een concreet voorbeeld! Hebt u dat dan echt niet gelezen in de media?
Neen, uw pogingen zijn tevergeefs. Hans I le Grand laat zich omringen door FDF'ers (wat niet van mij komt, maar informatie gegeven door Patriot! toen hij op een bepaald moment rebelleerde tegen de dictatuur van de Voorzitter-Leider, Hans I le Grand).
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 augustus 2005, 08:20   #246
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Neen, uw pogingen zijn tevergeefs. Hans I le Grand laat zich omringen door FDF'ers (wat niet van mij komt, maar informatie gegeven door Patriot! toen hij op een bepaald moment rebelleerde tegen de dictatuur van de Voorzitter-Leider, Hans I le Grand).
Is er dan nog mer bezwarend materiaal tegen Hans1.

Hans1: u moet hier niet afkomen met uw smoesjes van 'jamaar, we vonden niets', uw heeft op basis van Telvisiebeelden (dat gedoe in Strepy) een klacht ingediend. U bent hyporciet.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline  
Oud 22 augustus 2005, 17:16   #247
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Neen, uw pogingen zijn tevergeefs. Hans I le Grand laat zich omringen door FDF'ers (wat niet van mij komt, maar informatie gegeven door Patriot! toen hij op een bepaald moment rebelleerde tegen de dictatuur van de Voorzitter-Leider, Hans I le Grand).
Ja, dat heb ik hier meermaals gelezen maar desondanks wou ik hem een kans geven het weinig consequente BUB-standpunt bij te sturen. Tevergeefs, blijkt nu inderdaad. De BUB kan het inderdaad maar niet. Ik kan nogmaals niet anders dan concluderen dat de BUB een hopeloos amateuristische partij is.
groene flamingant is offline  
Oud 22 augustus 2005, 17:21   #248
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wat heeft de B.U.B. daarmee te maken? Niets
Toch wel! Alles! Uw partij zegt te streven voor het behoud van België. Als uw partij inderdaad mensen wil overtuigen dat België dient te blijven bestaan, dient het ook te bewijzen dat België werkt, zónder taalproblemen.

Aangezien die taalproblemen blijven aanslepen, vermindert de geloofwaardigheid van uw Belgisch project met de dag.
groene flamingant is offline  
Oud 22 augustus 2005, 17:22   #249
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb hier al meermaals verkondigd dat wij geen schriftelijk bezwarend materiaal tegen het FDF vinden. Dus kunnen we ook niets tegen hen doen.

Misschien kan u ons helpen i.p.v. wat te zeveren?
Moet ik u echt die folderkes opsturen . die hier van tijd tot tijd in de bus vallen
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 22 augustus 2005, 18:06   #250
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Moet ik u echt die folderkes opsturen . die hier van tijd tot tijd in de bus vallen
U krijgt die folders, wij niet (ik woon in Antwerpen). Ze eens inscannen kan misschien geen kwaad want ik heb nog geen folder van het FDF onder ogen gezien. Pas op, niet dat ik niet kan inbeelden wat erin staat... Ze zijn berucht om hun denigrerend gedrag jegens Nederlandstaligen.
Kim is offline  
Oud 22 augustus 2005, 18:15   #251
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
U krijgt die folders, wij niet (ik woon in Antwerpen). Ze eens inscannen kan misschien geen kwaad want ik heb nog geen folder van het FDF onder ogen gezien. Pas op, niet dat ik niet kan inbeelden wat erin staat... Ze zijn berucht om hun denigrerend gedrag jegens Nederlandstaligen.
Uw doorluchtige Voorzitter-Leider is met die laatste stellingname het niet eens. Hij heeft al verklaard dat er niets storend is te vinden in de teksten van het FDF.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 augustus 2005, 18:23   #252
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Ja, dat heb ik hier meermaals gelezen maar desondanks wou ik hem een kans geven het weinig consequente BUB-standpunt bij te sturen. Tevergeefs, blijkt nu inderdaad. De BUB kan het inderdaad maar niet. Ik kan nogmaals niet anders dan concluderen dat de BUB een hopeloos amateuristische partij is.
Maar houd dan wel op er voortdurend over te spreken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 22-08-2005 at 19:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Ja, dat heb ik hier meermaals gelezen maar desondanks wou ik hem een kans geven het weinig consequente BUB-standpunt bij te sturen. Tevergeefs, blijkt nu inderdaad. De BUB kan het inderdaad maar niet. Ik kan nogmaals niet anders dan concluderen dat de BUB een hopeloos amateuristische partij is.
Maar houd dan wel op er voortdurend over te spreken.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Ja, dat heb ik hier meermaals gelezen maar desondanks wou ik hem een kans geven het weinig consequente BUB-standpunt bij te sturen. Tevergeefs, blijkt nu inderdaad. De BUB kan het inderdaad maar niet. Ik kan nogmaals niet anders dan concluderen dat de BUB een hopeloos amateuristische partij is.
Maar houdt dan wel op er voortdurend over te spreken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 22 augustus 2005 om 18:24.
Hans1 is offline  
Oud 22 augustus 2005, 18:25   #253
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
zou hij niet beter beginnen de patatten uit te doen in zijn hof?
Wat is dat nu voor een argument? U lanceert een zinloze, persoonlijke aanval. Uit frustratie? Wat er ook van zij: ik geloof, om de profeet Mohammed te citeren, dat de inkt van de student heiliger is als het bloed van de martelaar en zal mij er dus voor hoeden om te lachen met andermans studies. Dat laat ik over aan, al dan niet totalitaire, nationalisten.

Voor vrijheid, rechtstaat en een federale Europese staat,
JVDB

PS: Als overtuigd federalist vind ik het programma van BUB ook maar niets, maar dat is een andere zaak.
__________________
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber
jjohanvdb is offline  
Oud 22 augustus 2005, 18:25   #254
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Uw doorluchtige Voorzitter-Leider is met die laatste stellingname het niet eens. Hij heeft al verklaard dat er niets storend is te vinden in de teksten van het FDF.
Ik zou het niet weten, ik krijg die folders namelijk niet omdat het FDF in Antwerpen niet actief is.

Maar goed, het FDF is nu eenmaal bekend omwille van de hatelijke houdingen tegenover Nederlandstaligen.
Kim is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:51   #255
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik wacht nog steeds op de veronschuldiging van Dewever ivm zijn foute beschuldiging naar onze partij toe in de krant.
Welke?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:53   #256
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Ja hallo! Lees de media misschien eens!

Eén voorbeeld: de oproep van Olivier Mangain aan de Franstalige partijen om een strategie te ontwerpen om het aantal Franstaligen in Vlaams-Brabant zo snel mogelijk te laten toenemen.

Of vindt u dat zoiets getuigt van verdraagzaamheid, misschien?
Maingain heeft teveel 'Mein Kampf' gelezen
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:56   #257
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Wat is dat nu voor een argument? U lanceert een zinloze, persoonlijke aanval. Uit frustratie? Wat er ook van zij: ik geloof, om de profeet Mohammed te citeren, dat de inkt van de student heiliger is als het bloed van de martelaar en zal mij er dus voor hoeden om te lachen met andermans studies. Dat laat ik over aan, al dan niet totalitaire, nationalisten.

Voor vrijheid, rechtstaat en een federale Europese staat,
JVDB

PS: Als overtuigd federalist vind ik het programma van BUB ook maar niets, maar dat is een andere zaak.
Een federaal Europa? Dat is totaal onrealistisch.
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:56   #258
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb hier al meermaals verkondigd dat wij geen schriftelijk bezwarend materiaal tegen het FDF vinden. Dus kunnen we ook niets tegen hen doen.

Misschien kan u ons helpen i.p.v. wat te zeveren?
Och komaan zeg, het heeft in zowel de Vlaamse als Waalse kranten gestaan! Als het over VB of N-VA gaat, dan vinden jullie alles altijd direct terug, maar als het over het FDF gaat, dan vinden jullie plots niets! Dat is wel ZEER raar!
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:58   #259
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Juist, inderdaad, doorluchtige Leider, u moet niet zeveren. Er wacht in deze nog altijd een vraag op u, nl. u moet ons eens vertellen hoe het nu eigenlijk zit met die klacht tegen de N-VA. Een klacht die zogezegd door jullie werden ingediend, maar waarvan het Centrum op de vraag van de N-VA liet weten dat ze niets van zoiets afwisten...
Gek, Kim zei me vorige week dat ze laatst nog extra's hadden toegevoegd aan het dossier, en nu blijkt plots dat ze bij het CGKR van niets afweten.
Waarom verbaast mij dit eigenlijk niet...
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 22 augustus 2005, 19:59   #260
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Wat is dat nu voor een argument? U lanceert een zinloze, persoonlijke aanval. Uit frustratie? Wat er ook van zij: ik geloof, om de profeet Mohammed te citeren, dat de inkt van de student heiliger is als het bloed van de martelaar en zal mij er dus voor hoeden om te lachen met andermans studies. Dat laat ik over aan, al dan niet totalitaire, nationalisten.

Voor vrijheid, rechtstaat en een federale Europese staat,
JVDB

PS: Als overtuigd federalist vind ik het programma van BUB ook maar niets, maar dat is een andere zaak.
En wat heeft die onozele Mohammed er nu weer mee te maken?
Ik zie het al: weer zo een blinde progressieveling waarvan ik hoop dat hij zelf erbij ligt als zijn vriendjes hier iets opblazen.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be