Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2021, 07:44   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard Is het een strijd tegen het VB geworden?

Ik krijg meer -en meer de indruk dat de 'verdwijning' van de Jürgen C een politiek staartje aan het 'krijgen' is.

De viroloog blijft op dat vlak voor opschudding zorgen?

Voortgaande op wat er op sociale media geschreven geweest is is hij van mening dat:

Citaat:
Viroloog Marc Van Ranst wijst met een beschuldigende vinger richting Vlaams Belang en andere rechtse figuren. Ze zorgen op sociale media voor een actieve sfeerschepping tegen virologen, aldus Van Ranst.
Zijn sociale media FB/Twitter/andere dan geloofwaardig geworden?

Ondergedoken Marc Van Ranst: “Vlaams Belang zorgt voor actieve sfeerschepping tegen virologen”

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

De afscheidsbrief ...

Conings in afscheidsbrief aan vriendin: “Ik zal mijn laatste dagen leven zoals ik wil”
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2021 om 07:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 19:13   #2
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik krijg meer -en meer de indruk dat de 'verdwijning' van de Jürgen C een politiek staartje aan het 'krijgen' is.

De viroloog blijft op dat vlak voor opschudding zorgen?

Voortgaande op wat er op sociale media geschreven geweest is is hij van mening dat:



Zijn sociale media FB/Twitter/andere dan geloofwaardig geworden?

Ondergedoken Marc Van Ranst: “Vlaams Belang zorgt voor actieve sfeerschepping tegen virologen”

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

De afscheidsbrief ...

Conings in afscheidsbrief aan vriendin: “Ik zal mijn laatste dagen leven zoals ik wil”
Dat een mea Culpa slaan aan MVR niet besteed is, is duidelijk, de fout ligt altijd bij de anderen, een bekend discours bij (extreem)links en zijn volgelingen.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 19:35   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.325
Standaard

Die andere virologen lijken daar toch wel een pak minder last van te hebben dan Van Ranst.

En ik denk trouwens dat we het aan Van Grieken en het VB te danken hebben dat we hier geen Nederlandse toestanden hebben meegemaakt met bomaanslagen, brandstichtingen en dagelijkse betogingen. Ze hebben altijd de kerk in het midden gehouden tot die geldverbrander Vandenbroecke het voor het zeggen kreeg en de zweep er eens nog flinker ging opleggen. Sindsdien spreekt de regering van versoepelingen terwijl de maatregelen strenger zijn dan vorig jaar met veel slechtere cijfers.

Van Ranst is zo'n ongelooflijke cynische leugenaar. Het is echt van het slag dat in Duitsland in de jaren 1930 naar de macht greep. Toen waren ze gefrustreerd door de afloop en gevolgen van de Eerste Wereldoorlog en depressie van de jaren 1930. Van Ranst heeft gewoon 24 op 24 last van een indigestie. Een ongezonde geest in een ongezond lichaam.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 23 mei 2021 om 19:36.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 19:45   #4
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

De maatregelen zijn niet strenger dan die van vorig jaar, maar anders. Vorig jaar waren onze maatregelen in het begin zelfs superdraconisch (van maart tot mei? of hoe lang duurden die?). Zelfs op een bankje zitten was verboden en er werd op gehandhaafd. De grenzen waren dicht voor gemotoriseerde voertuigen met controleposten (enkel voor werk mocht je over). Op zondag mocht je niet het huis uit zonder echte reden (ik deed het en nam een risico, maar de straten waren vrij stil hoor, en de snelwegen leeg).

In Nederland ben ik ook een aantal keren aggressief bejegend geweest door bange Nederlanders die zich gek hebben laten maken. Dan vraag ik me af hoe Nederlanders in België bejegend werden. Dat is nu verleden tijd, gelukkig. Ook in Nederland, waar de niet-essentiële winkels open bleven (maar met veel lege rekken en geen goede toestroom van goederen en weinig klanten) waren ze soms overdreven streng. Bijvoorbeeld de Oesterdam afsluiten voor recreanten, alsof daar het besmettingsgevaar groot zou zijn. Of de Strandboulevard van Vlissingen afsluiten.

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 mei 2021 om 19:55.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 19:57   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De maatregelen zijn niet strenger dan die van vorig jaar, maar anders. Vorig jaar waren onze maatregelen in het begin zelfs superdraconisch (van maart tot mei? of hoe lang duurden die?). Zelfs op een bankje zitten was verboden en er werd op gehandhaafd. De grenzen waren dicht voor gemotoriseerde voertuigen met controleposten. Op zondag mocht je niet het huis uit zonder echte reden (ik deed het en nam een risico, maar de straten waren vrij stil hoor, en de snelwegen leeg).
De maatregelen rond dezelfde periode van het jaar bedoel ik. Vorig jaar in mei waren de versoepelingen soepeler dan dit jaar. De winkels gingen volledig open, je mocht naar de sportclub of naar de meisjes van plezier, je kon op café niet enkel op het terras, geen maskerplicht op school, thuiswerk werd minder aanbeveelt, ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 23 mei 2021 om 19:57.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 19:59   #6
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De maatregelen rond dezelfde periode van het jaar bedoel ik. Vorig jaar in mei waren de versoepelingen soepeler dan dit jaar. De winkels gingen volledig open, je mocht naar de sportclub of naar de meisjes van plezier, je kon op café niet enkel op het terras, geen maskerplicht op school, thuiswerk werd minder aanbeveelt, ...
Hmm, in mei al. Dan hield die waanzin aan tot ergens in april dus. De horeca, wanneer gingen die volledig open? Iets later?
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 20:00   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
In Nederland ben ik ook een aantal keren aggressief bejegend geweest door bange Nederlanders die zich gek hebben laten maken. Dan vraag ik me af hoe Nederlanders in België bejegend werden. Dat is nu verleden tijd, gelukkig. Ook in Nederland, waar de niet-essentiële winkels open bleven (maar met veel lege rekken en geen goede toestroom van goederen en weinig klanten) waren ze soms overdreven streng. Bijvoorbeeld de Oesterdam afsluiten voor recreanten, alsof daar het besmettingsgevaar groot zou zijn. Of de Strandboulevard van Vlissingen afsluiten.
Mijn ervaringen in Nederland waren anders. Niemand had daar een masker op. Nu al een meer dan jaar (zo goed als elke week) word ik daar bekeken alsof ik van een andere planeet kom.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 20:01   #8
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Mijn ervaringen in Nederland waren anders. Niemand had daar een masker op. Nu al een meer dan jaar (zo goed als elke week) word ik daar bekeken alsof ik van een andere planeet kom.
Dat was in maart zo, toen ik naar mijn werk reed tijdens een late shift. Mensen die gebaren maakten van 'keer terug' en een Brabantse Westhoeker die me aanmaande te stoppen en eruitzag alsof die op mijn smoel ging slaan en prompt zijn middelvinger opstak toen ik doorreed. Ik reed door en vroeg niet wat het te betekenen had omdat ik anders te laat op mijn werk kwam (ik reed met een papier rond dat me toestemming gaf de grens over te steken).
Maar zelfs in Roosendaal kreeg ik gebaren van passanten om terug te rijden. Plichtsbewuste Nederlanders die de Belg trachtten te informeren over 'de regels'.

Toen dat er een nieuw reisverbod kwam rond juni, geloof ik (vergeten wanneer) was het weer van dat. Boze gezichten en gebaren... De dag erna terug normaal gedrag. Erg bizar.

Enkel op de eerste dag waar België verstrengde wel, eerlijkheidshalve. Dan werden veel Nederlanders één dagje tijdelijk gek. Dan konden ze het verteren en keerde de redelijkheid weer.
Het idee dat een Belg in Nederland werkt kwam blijkbaar niet in hen op. Enkel Nederlanders werken in België, immers.

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 mei 2021 om 20:14.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 20:03   #9
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.304
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik krijg meer -en meer de indruk dat de 'verdwijning' van de Jürgen C een politiek staartje aan het 'krijgen' is.

De viroloog blijft op dat vlak voor opschudding zorgen?

Voortgaande op wat er op sociale media geschreven geweest is is hij van mening dat:



Zijn sociale media FB/Twitter/andere dan geloofwaardig geworden?

Ondergedoken Marc Van Ranst: “Vlaams Belang zorgt voor actieve sfeerschepping tegen virologen”

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

De afscheidsbrief ...

Conings in afscheidsbrief aan vriendin: “Ik zal mijn laatste dagen leven zoals ik wil”
Een strijd tegen het VB ?
dat kan niet ---> het is de schuld v.d. NVA.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 20:16   #10
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Mijn kapster vertelde me trouwens ook dat Nederlandse grenswerkers in België hetzelfde meemaakten. Eén zulke Zeeuws-Vlaamse kwam er zelfs in het nieuws mee en kreeg steunbetuigingen.

Ook op dit forum deden veel Hollanders gek en je ziet niet veel Hollandse activiteit meer. Valt enorm op.

Die komen terug. Veel identiteitscrises.

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 mei 2021 om 20:39.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 21:32   #11
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik krijg meer -en meer de indruk dat de 'verdwijning' van de Jürgen C een politiek staartje aan het 'krijgen' is.

De viroloog blijft op dat vlak voor opschudding zorgen?

Voortgaande op wat er op sociale media geschreven geweest is is hij van mening dat:



Zijn sociale media FB/Twitter/andere dan geloofwaardig geworden?

Ondergedoken Marc Van Ranst: “Vlaams Belang zorgt voor actieve sfeerschepping tegen virologen”

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

De afscheidsbrief ...

Conings in afscheidsbrief aan vriendin: “Ik zal mijn laatste dagen leven zoals ik wil”
T'is volgens mij de eerste keer dat Van Ranst niet buiten mag.

En hij kan niet werken ook nog.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 21:40   #12
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
T'is volgens mij de eerste keer dat Van Ranst niet buiten mag.

En hij kan niet werken ook nog.
En hij heeft misschien ook voor de eerste keer angst. Niet van het virus maar van iets anders. Gaat hij eigenlijk in zijn hol blijven zitten zolang ze de rambo niet hebben gevonden? Dat is dan misschien ook het zelfde zoals ze ons een jaar aan het lijntje hebben gehouden. Na kerstmis hebben we hem bij zen nekvel.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 21:44   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En hij heeft misschien ook voor de eerste keer angst. Niet van het virus maar van iets anders. Gaat hij eigenlijk in zijn hol blijven zitten zolang ze de rambo niet hebben gevonden? Dat is dan misschien ook het zelfde zoals ze ons een jaar aan het lijntje hebben gehouden. Na kerstmis hebben we hem bij zen nekvel.
Ik las dat die andere tv virologen ook een beetje schrik hebben.
Sindsdien vertellen ze zoveel slechte vooruitzichten niet meer.
Voor alle zekerheid gaat alles goed nu de komende tijd.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 23 mei 2021 om 21:45.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 21:50   #14
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik las dat die andere tv virologen ook een beetje schrik hebben.
Sindsdien vertellen ze zoveel slechte vooruitzichten niet meer.
Voor alle zekerheid gaat alles goed nu de komende tijd.
Misschien had hij ook een paar tv zenders en gazetten moeten bedreigen dan?
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 21:54   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Is het een strijd tegen het VB geworden?
Wat had je anders verwacht? Trouwens. Niet alleen Van Ranst zorgt voor de actieve sfeerschepping tegen het VB. Ook Lachaert en Dedonker deden een stevige duit in het zakje.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 08:32   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
T'is volgens mij de eerste keer dat Van Ranst niet buiten mag.

En hij kan niet werken ook nog.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 08:32   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat had je anders verwacht? Trouwens. Niet alleen Van Ranst zorgt voor de actieve sfeerschepping tegen het VB. Ook Lachaert en Dedonker deden een stevige duit in het zakje.
Inderdaad!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 08:34   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En hij heeft misschien ook voor de eerste keer angst. Niet van het virus maar van iets anders. Gaat hij eigenlijk in zijn hol blijven zitten zolang ze de rambo niet hebben gevonden? Dat is dan misschien ook het zelfde zoals ze ons een jaar aan het lijntje hebben gehouden. Na kerstmis hebben we hem bij zen nekvel.
Kerstmis in welk jaar?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be