Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2021, 11:22   #321
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.384
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik dacht dat je met uw "minimum 80 kg reuzen" en uw 4 volwassenen nog altijd over die Lada bezig waart.
Ik gaf die Lada maar als voorbeeld. Ik stel voor dat u garage 54 eens bekijkt op Youtube. Wat die Vodkaknutselaars uitvreten met oude Lada's is gewoon krankzinnig.
Citaat:
Nee, een nieuwe wagen zonder de voorgeschreven minimum veiligheidsnormen wordt ook niet meer gehomologeerd moest je dat onder toeters en bellen verstaan.
Dat besef ik maar al te goed, en als het even kan, ga ik voor een autonome wagen.
Maar dan nog, ik heb weinig behoefte aan een verwarmd stuur, of een massagevloermat met 17 extra motoren. Ik kan zelfs leven zonder elektrische ramen of centrale deurvergrendeling. Kofferdeksels die opengaan omdat mijn voet onder het nummerbord wuift, meh. Beeldschermen waar er plaats voor is, ook zo overroepen. En we kunnen blijven doorgaan over alle foefjes en snufjes.
Citaat:
Soit, Musk had in het verleden al geopperd dat hij graag een Duitse monovolume wilde helpen met het leveren van een groot accupack.
Ik moet eerlijk toegeven, Musk is een zakenman die ook de gave heeft goeie technische teams samen te brengen en die goeie sturing te geven.
Maar ook hij is gebonden aan de natuurwetten en de menselijke natuur.
Citaat:
Nu dat je toch de Tesla model X noemde en wslk even niet meer dacht aan de Cybertruck die maar de helft van de model X kost.En ze hebben alvast een 200 kWh (4680) liggen in het schap (ook die voor de echt goedkope Cybertruck)
Van Model 3 was ook beloofd dat het een betaalbare middenklasser ging worden. Niet echt gelukt zou ik durven schrijven.
En ja, een Cybertruck van €60K zou bij mij wel in de mogelijkheden vallen -zeker als lichte vracht 3 zitter, maar helaas, dat monster is niet echt gewenst op de Europese wegen. (ik weet het, de andere autoliefhebbers verketteren me nu, maar ik heb nu eenmaal een afectie voor de jaren 60-70 Wigvormige ontwerpen èn Cyberpunk)
Citaat:
Zelfs een samenwerking met Mercedes voor een nieuwe van (van 0)
Ben benieuwd.
Citaat:
Als je de 4680-discussie wat gevolgd hebt weer je dat de "4680 cell to body" 65% goedkoper worden - in massaproductie - dan de huidige 2170-packs.
Zoals ik in de 4680 draad schreef. Ik wil die gerust aankopen. Of soortgelijke cellen met LFP chemie.

Citaat:
Maar uw glazen bol zal wslk beter zijn dan de mijne.
Ik denk dat we in dezelfde kijken, maar dat het licht anders valt.
Uw lichtbron is het (g)heilige aura van Musk, dat van mij het eeuwige pessimisme gekweekt door een gecombineerde Bourgondische/Calvinistische/sociocommunistische opvoeding getemperd met praktijktechniekervaring.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be