Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 16:17   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard Hongerstakers-chantage

BRUSSEL - De gezondheid van de 31 hongerstakers die het gemeentelijk stadion in Evere bezetten gaat zienderogen achteruit. De Afrikanen zijn vrijdag begonnen aan hun 38e dag van protest.
'De cognitieve functies van de hongerstakers gaan zichtbaar achteruit', stelt dokter Michel Roland. 'Ze vertonen tekenen van depressie, waardoor ze nog extremere posities innemen. De groep heeft me verzekerd bereid te zijn om door te gaan tot het einde.'

De arts vreest dat de vastberadenheid van de hongerstakers zal leiden tot onomkeerbare gevolgen voor hun gezondheid en mogelijk tot de dood. 'Geen enkele hongerstaker heeft het ooit langer dan 70 dagen volgehouden', zegt Roland. 'De meerderheid moet ermee ophouden na 50 tot 60 dagen. Bovendien was de gezondheid van de stakers in Evere niet optimaal toen ze hun actie aanvatten. Voor sommigen is dit al de derde hongerstaking.'

De Liga voor de Rechten van de Mens heeft intussen haar bezorgdheid geuit en vraagt de overheid om een snel en menselijk antwoord. De hongerstakers in Evere zijn vooral asielzoekers uit Noord-Afrika. Ze vragen de regularisatie van alle mensen zonder papieren.

uit DS online

Deze mensen mag men niet "laten sterven van de honger" ook al zijn ze er zelf verantwoordelijk voor! Maar men moet dringend stoppen met deze lieden ook maar enige toegevingen te doen: het loopt de spuigaten uit met al die wereldburgers die zich hier komen neerpoten en hun eisen stellen!
Regularisatie, niet enkel voor zichzelf blijkbaar maar "voor alle sans papiers!" Die mensen zullen van niet beter weten maar men moet hen maar eens aan hun verstand brengen dat dat onmogelijk en onzinnig is!
Eventueel verplicht voeding toedienen en terug naar afzender! Hier in hongerstaking gaan en denken dat ze steeds maar hun zin gaan krijgen: daar moet maar eens een einde aan komen.
Waartoe het binnenlaten van om het even wie en om het even waarom als resultaat heeft(ellende in de wereld, die is er: maar hier allemaal binnenwaaien en eisen stellen kan de oplossing niet zijn) dat zien we in onze Europese landen meer en meer, en het bestaat vooral uit problemen en zelfs van de ergste soort...
De oorzaken van die ellende ligt in hun eigen land, meestal door hun eigen corrupte leiders en de eventuele vroegere kolonisatie enz heeft daar niets mee te maken en is helemaal geen reden om dat goed te praten!
Indien de Europese landen menen daar iets aan te moeten doen (en datmoeten ze) dan moeten ze daar ter plaatse gaan ingrijpen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:22   #2
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Ik spreek de taal (beter dan sommige vlamingen), ik studeer, ik ben niet-crimineel, ik leef volgens deze normen en waarden.
Ik heb nog altijd moeite met nationaliteit te verkrijgen.

Dus deze mensen zouden zeker niet moeten krijgen!
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:38   #3
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Ik spreek de taal (beter dan sommige vlamingen), ik studeer, ik ben niet-crimineel, ik leef volgens deze normen en waarden.
Ik heb nog altijd moeite met nationaliteit te verkrijgen.

Dus deze mensen zouden zeker niet moeten krijgen!
Welkom in Vlaanderen zou ik zo zeggen.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:40   #4
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Welkom in Vlaanderen zou ik zo zeggen.
In November aanvraag volgens snel-belg-wet. Om een of andere reden verloopt het voor ons Russen trager, omdat wij minder rijk aan cultuur zijn en daarom minder waardevol zijn voor de maatschappij wat culturele verrijking betreft, maar mijn papieren zijn in orde, dus hopelijk ben ik binnen een zestal maanden een Vlaming.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:46   #5
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
In November aanvraag volgens snel-belg-wet. Om een of andere reden verloopt het voor ons Russen trager, omdat wij minder rijk aan cultuur zijn en daarom minder waardevol zijn voor de maatschappij wat culturele verrijking betreft, maar mijn papieren zijn in orde, dus hopelijk ben ik binnen een zestal maanden een Vlaming.
Succes. (En als het niet direct lukt ga je gewoon in hongerstaking hè.)

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 26 oktober 2007 om 17:47.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:13   #6
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
In November aanvraag volgens snel-belg-wet. Om een of andere reden verloopt het voor ons Russen trager, omdat wij minder rijk aan cultuur zijn en daarom minder waardevol zijn voor de maatschappij wat culturele verrijking betreft, maar mijn papieren zijn in orde, dus hopelijk ben ik binnen een zestal maanden een Vlaming.
We kunnen je enkel maar welkom heten. Iedere maatschappij moet burgers uit andere landstreken aanvaarden en verwelkomen, daar kan niets op tegen zijn! Kleur, taal ea is geen probleem... tenzij bepaalde problemen teveel overeenkomen met een bepaald kleurtje of de regio vanwaar die personen komen...
Dat belet niet dat alle "wereldburgers" hier niet zomaar moeten opgevangen worden! Wie niet past in onze maatschappij wegens godsdienstfanatieker, profiteur, kandidaat-bajesklant enz niet!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:19   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik begrijp dit niet:

hongerstakers mag met blijkbaar niet verplicht voedsel toedienen
indien men geen voedsel toedient gaan ze dood
en dan is het de schuld van degenen die ze niet verplicht mogen voederen???

Elke andere redenering is een zuivere vorm van chantage, en volgens mij is chantage even onwettig als verplicht voederen van een hongerstaker.

Het is nog steeds HUN EIGEN BESLISSING! Niét die van iemand anders.


-----------------
Als ik mijn volgende belastingbrief in de bus krijg dan eis ik een moskee voor mij alleen (en mijn medehongerstakers) op en dan ga ik hongerstaken tot ze me die belastingen kwijtschelden.

Zien hoever ik ga geraken sé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 oktober 2007 om 18:21.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:38   #8
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begrijp dit niet:
hongerstakers mag met blijkbaar niet verplicht voedsel toedienen
indien men geen voedsel toedient gaan ze dood
en dan is het de schuld van degenen die ze niet verplicht mogen voederen???
.
Circe ...
We mogen hier niet eens luidop stellen dat men ze gedwongen moet voederen ... Dwingen = geweld .....
Als je 1 keer oproept tot gedwongen voederen kunnen ze op het knopke drukken wegens oproepen tot geweld ....Erger nog , het centrum zou zich wel eens kunnen moeien omdat jij de persoonlijke vrijheid van die stervenden afneemt ... Nog erger ... GAIA zou dan ook nog eens dreigen met een rechtzaak omdat gedwongen voederen hen teveel doet denken aan de arme "fois gras"-ganzen ...
Wil je dat echt wel allemaal op je dak krijgen ???
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 20:16   #9
Einzelkämpfer
Burger
 
Einzelkämpfer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

Geeft ze hun goesting. Als ze dood wille gaan van den honger, is het hun zaak en moete wij da met al da multidinges respectere.
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 20:37   #10
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Nach laat ze dood gaan
In eigen land waren ze meschien al dood
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 22:28   #11
Einzelkämpfer
Burger
 
Einzelkämpfer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

Anderzijds kunne we ze ook gewoon hun papiere geve. Dan verhongere ze ni. We moete ze toch een kans geve. Alleen ... as ze echt dood wille ...
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 23:15   #12
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einzelkämpfer Bekijk bericht
Anderzijds kunne we ze ook gewoon hun papiere geve. Dan verhongere ze ni. We moete ze toch een kans geve. Alleen ... as ze echt dood wille ...
Zouden ze die papieren dan willen opeten denk je?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:17   #13
Einzelkämpfer
Burger
 
Einzelkämpfer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zouden ze die papieren dan willen opeten denk je?
Ze moge er mee doen wa ze wille. 'k peins eerder da ze er ulle gat me goan afkuise.
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:29   #14
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einzelkämpfer Bekijk bericht
Ze moge er mee doen wa ze wille. 'k peins eerder da ze er ulle gat me goan afkuise.
Als ze al een maand niet hebben gegeten zullen ze niet veel moeten schijten ook ni ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:33   #15
Einzelkämpfer
Burger
 
Einzelkämpfer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Als ze al een maand niet hebben gegeten zullen ze niet veel moeten schijten ook ni ...
As t juste briefkes zijn, kunne ze er ete mee goan kupe.
__________________
De juste, da zijn de verkeerde en de Marokkanen!
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:35   #16
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Dat ze verhongeren.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:39   #17
Einzelkämpfer
Burger
 
Einzelkämpfer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat ze verhongeren.
Rasistische beul! Ge kunt ze er ni toe dwinge! Geef ze hun papierkes en als ze dan nog wille verhongere, dan moete we da respectere!

En ik stem op dan SP A, dus heb ik altijd gelijk! Ik kom op veur de verkeerde en da zijn de juste, begrepe!
__________________
De juste, da zijn de verkeerde en de Marokkanen!
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be