![]() |
Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in België ? Ik moet nog altijd het eerste huis zien dat wordt verkocht opdat mensen het niet zouden kunnen afbetalen. Ik zie de beurswaarden helemaal niet kelderen. Ik lees dat de spaarboeken op de banken dit jaar nog ferm zijn aangedikt. Ik zie geen mensen die hun Audi moeten verkopen en nu met de bus gaan. De coiffeuses rijden nog steeds met hun cabrio en nemen geen tram. Ik zie de file vrachtwagens maar aanzwellen. Ik zie alles groter hoger en langer worden. Ik zie de haven van Antwerpen nog niet verkleinen noch die van Zeebrugge. En ik heb zelfs een vermoeden dat de luchthaven eerder zal uitbreiden dan krimpen. In onze contreien ravage ? Die vraag stelde Supertram zich al de seventies. Lekkere muziek trouwens ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : Vandaag om 07:01. |
|
![]() |
![]() |