Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2012, 22:10   #261
Spreken is zilver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 januari 2012
Berichten: 70
Standaard

De solidariteit van de vakbonden beperkt zich kennelijk tot het eigenbelang van de leden.

Ze kunnen wel niet verdragen dat vele Vlamingen de onbeperkte solidariteit van het zuiden van dit land in vraag stellen.
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 22:23   #262
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
De zon schijnt voor iedereen, gratis.
NIET waar !!
Dankzij ons groot licht Freya Van den Bossche. Zij mag worden voorgedragen voor een Nobelprijs omdat ze er als eerste in de geschiedenis is in geslaagd om de zon niet meer gratis te laten schijnen
De ganse bevolking betaalt nu nog duurdere energieprijzen !! -> andere discussie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
Uw verhaal is te onduidelijk om het verder te kunnen bespreken.
Zoals ik heb gezegd, enkel jaren geleden... Ben na het voorval met spijt gestopt, en vele contacten (= namen) sindsdien verloren.
Jammer, voor allen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
Gelukkig zijn er vakbonden om wantoestanden zoals in de tijd van Daens te voorkomen.
Maar eerst betalen ! (want dit was de reden waarom ik een 'neen' kreeg).
Ga je dit ook zeggen tegen de mensen die op de rand van de maatschappij leven Ik meende dat Daens een iets beter zicht had op mensen...


Ik begrijp wat je wil zeggen neutron, maar dit kon beter worden aangepakt. Enige openheid en gehoor, en het zal zeker hebben geloond voor allen, en de wantoestand = tussenpersoon zou eruit zijn geweest.

See you around.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 8 januari 2012 om 22:31.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 14:44   #263
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
NIET waar !!
Dankzij ons groot licht Freya Van den Bossche. Zij mag worden voorgedragen voor een Nobelprijs omdat ze er als eerste in de geschiedenis is in geslaagd om de zon niet meer gratis te laten schijnen
De ganse bevolking betaalt nu nog duurdere energieprijzen !! -> andere discussie


Zoals ik heb gezegd, enkel jaren geleden... Ben na het voorval met spijt gestopt, en vele contacten (= namen) sindsdien verloren.
Jammer, voor allen.


Maar eerst betalen ! (want dit was de reden waarom ik een 'neen' kreeg).
Ga je dit ook zeggen tegen de mensen die op de rand van de maatschappij leven Ik meende dat Daens een iets beter zicht had op mensen...


Ik begrijp wat je wil zeggen neutron, maar dit kon beter worden aangepakt. Enige openheid en gehoor, en het zal zeker hebben geloond voor allen, en de wantoestand = tussenpersoon zou eruit zijn geweest.

See you around.
als u zich nog zaken herinnert kan u altijd een lezersbrief sturen, via internet.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 17:24   #264
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lplp Bekijk bericht
dag, ik ben een student aan de kul.
Ik vind het ongehoord wat hier gebeurd! Deze mensen van de vakbond + de mensen die gaan staken zijn dikke egoïsten. Zij maken het onmogelijk voor de jeugd om ooit nog iets moois voor hun eigen op te starten want door hun toedoen zullen wij tot over onze oren in belastingen zitten later.
Ik wil de jeugd dan ook massaal oproepen om hun ongenoegen te uitten tov deze dikke egoïsten!

Het is crisis voor iedereen in binnen en buitenland, iedereen gaat langer moeten werken DUS OOK HIER. Wat denken die mensen die voor de overheid werken wel niet, dat zij zo een zwaar beroep hebben dat ze extra's moeten krijgen... NIET DUS. Iedereen gelijk voor de wet dus zij moeten ook langer werken. Laat ons eerst maar eens die hoge schuldenberg weg zien te krijgen en dit zal zeker niet gaan door te staken, jullie werken het land gewoonweg tegen en dit alles voor jullie eigen gewin: EGOISTEN dat zijn jullie!

WAAR gaat dit toch over... Omdat je als conducteur ocharme 2 jaartjes langer moet werken, of als buschauffeur 2 jaartjes langer in de bus moet zitten... Mensen als je dit op je 60e kan, dan zal je dit ook nog o pje 62e kunnen! Die 2 jaar zullen het niet maken voor jullie, maar voor ons wel! Dat is 2 jaar minder dat wij jullie moeten betalen en 2 jaar extra die jullie zelf aan pensioenen betalen. Dat als al een behoorlijk bedrag!
dus wees nu is solidair met de jeugd en medemens en doe dit soort zaken niet.
Als jullie dit wel willen doordrijven dan hoop ik dat de jeugd later zegt: het is genoeg, wij betalen de brassers ,die toen hebben gestaakt of die toen vertikten om 2 jaar extra te werken, NIET MEER!

ik hoop dat jullie op tijd inzien dat staken niet werkt!
Beste,

alle begrip voor uw jeugdig enthousiasme en uw interesse voor dit panel.

maar het is aan onze leiders om een gezond beleid te voeren,
niet om de bevolking te bestelen, uit te buiten, de banken te beroven, de staatskas te plunderen, de beleggers op te lichten de pensioenkassen leeg te maken, enz.

Als er economische problemen zijn in een land ligt dat meestal aan de onbekwame, corrupte politici. Als er dan niet vlug een oplossing gevonden wordt krijg je sociale onrust.

Dat begint met betogingen en stakingen.

Sommigen vinden dat niet goed genoeg en dan wordt er geweld gepleegd.

Neutr-On keurt dat niet goed, maar zo is het nu eenmaal.

Als dan de signalen van de bevolking genegeerd worden kan het tot een revolutie leiden.
Cf. de Arabische Lente, de anjerrevolutie, de Franse Revolutie waar de hoofden van het koningshuis er af gingen, de Oktoberrevolutie.
Meestal hebben die te maken met schatrijke corrupte leiders, dictators, en een uitgebuite bevolking die in armoede leeft.

Sommige corrupte leiders laten dan op de bevolking schieten om ze te onderwerpen. Cf. Kaddafi, Moebarak, ...
Bij de verkiezingen, als die er al zijn, wordt er meestal op grote schaal gesjoemeld.
Voorbeelden daarvan zijn legio: Congo, Egypte, Libie, Zimbabwe, ...

Hier is het gelukkig nog niet zo erg en we mogen nog blij zijn dat het hier nog redelijk goed draait.
De staatskas is wel geplunderd maar zolang je werk hebt valt het nog mee.

Maar er zijn voorbeelden genoeg te geven dat er dringend verandering nodig is.

PS: u studeert toch geen economie om bonussen te trekken voor gebakken lucht te verkopen? of de bevolking op te lichten met dieetpillen die niet werken? secondenlijm te verkopen die niet plakt? met de boekhouding te knoeien?

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 02:24   #265
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Was het nu echt je bedoeling om mijn punt nog maar eens te illustreren?

Kort gezegd valt je bericht immers samen te vatten tot: "nee hoor, wij denken heus niet zo en we zoeken de schuld echt niet bij anderen, maar toch zijn het anderen die het gedaan hebben".
U mag zich gelukkig prijzen van de relatieve onbekendheid op het internet hier want in het echt lag je al lang bij de visjes te zwemmen.
De arrogantie van uw soort is gewoon misselijkmakend. Meer heb ik niet meer tot u te zeggen.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 08:41   #266
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
U mag zich gelukkig prijzen van de relatieve onbekendheid op het internet hier want in het echt lag je al lang bij de visjes te zwemmen.
De arrogantie van uw soort is gewoon misselijkmakend. Meer heb ik niet meer tot u te zeggen.
Als je al moet vervallen in dergelijke "dreigementjes", dan is het maar best dat je verder niets meer te zeggen hebt. Inhoudelijk heb je niets in te brengen, al was dat al langer duidelijk ook.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:39   #267
Spreken is zilver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 januari 2012
Berichten: 70
Standaard

Soms is zwijgen goud.
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 12:04   #268
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
de vakbonden zijn een schande
En studentenvakbonden zijn de grootste schande
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 12:04   #269
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreken is zilver Bekijk bericht
Soms is zwijgen goud.
Altijd soms
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 20:26   #270
Spreken is zilver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 januari 2012
Berichten: 70
Standaard

In Italië zijn de vakbonden nog socialer.

Daar kan men geen werknemers afdanken, zelfs als de bedrijven ze niet meer kunnen betalen. Gebrek aan werk enz. is geen reden tot ontslag. Enkel fouten van de werknemer.

En dan verschiet men ervan dat men daar een jeugdwerkloosheid heeft van meer dan 30%.

Welke baas is zo gek om in die omstandigheden personeel aan te nemen?
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:10   #271
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.949
Standaard

[quote=lplp;5878007]dag, ik ben een student aan de kul.
Ik vind het ongehoord wat hier gebeurd! Deze mensen van de vakbond + de mensen die gaan staken zijn dikke egoïsten. Zij maken het onmogelijk voor de jeugd om ooit nog iets moois voor hun eigen op te starten want door hun toedoen zullen wij tot over onze oren in belastingen zitten later.
Ik wil de jeugd dan ook massaal oproepen om hun ongenoegen te uitten tov deze dikke egoïsten!
....
[quote]
__________________________________________________ __________
Eerstejaars ?
Er staan nogal wat taal- en spellingsfouten in je tekstje.
Schaf de vakbonden af en in 1,2,3 zijn we terug in het tijdperk van Daens en Eylenbosch. D�*t zou interessant zijn voor jongeren die willen studeren aan de kul...


Laatst gewijzigd door Boduo : 10 januari 2012 om 23:11.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 08:20   #272
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Allicht had jij de mogelijkheid niet gehad om over een computer te beschikken indien er geen sociale en syndicale strijd was geweest. En gelet op de onzin die je uitkraamt, ware dit mischien wel beter geweest.
Met lompen aan van 's morgens 6u tot 's avonds 22u werken in een vervuilend en gevaarlijk bedrijf, ter glorie van den baas voor 3 euro per dag.
Weet je wat we als vakbond zouden moeten doen: de verworvenheden enkel geldig maken voor mensen die syndicaal aangesloten zijn en actief. Degene die tegen de vakbond zijn mogen gerust op hun 75ste met pensioen, of gewoon geen pensioen meer, als dat is wat ze willen, werken tot ze te kreupel zijn om nog te kunnen werken. En dan liefst een spuitje want gezondheidszorg zullen ze niet kunnen betalen. Ook betaalbare gezondheidszorg is een verwezenlijking van de vakbonden.


Ze krijgen uiteraard ook geen uitkering of gouden handdruk als ze ontslagen worden, en niemand zal zich maken om te protesteren tegen onterech ontslag van zulke mensen. Hun kinderen mogen dan ook vele duizenden euro's betalen per jaar voor hoger ondrwijs, zoals in de VS, want ook betaalbaar onderwijs is iets waar de vakbond altijd voor gestreden heeft.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 januari 2012 om 08:24.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 11:16   #273
frank1234
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 1.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Weet je wat we als vakbond zouden moeten doen: de verworvenheden enkel geldig maken voor mensen die syndicaal aangesloten zijn en actief. Degene die tegen de vakbond zijn mogen gerust op hun 75ste met pensioen, of gewoon geen pensioen meer, als dat is wat ze willen, werken tot ze te kreupel zijn om nog te kunnen werken. En dan liefst een spuitje want gezondheidszorg zullen ze niet kunnen betalen. Ook betaalbare gezondheidszorg is een verwezenlijking van de vakbonden.


Ze krijgen uiteraard ook geen uitkering of gouden handdruk als ze ontslagen worden, en niemand zal zich maken om te protesteren tegen onterech ontslag van zulke mensen. Hun kinderen mogen dan ook vele duizenden euro's betalen per jaar voor hoger ondrwijs, zoals in de VS, want ook betaalbaar onderwijs is iets waar de vakbond altijd voor gestreden heeft.
pensioen , niet nodig, maar dan ook niet ervoor betalen he
ziekenkas hetzelfde
uitkering ook niet nodig

dit zijn allemaal zaken die prive kunnen, en goedkoper

ook die gouden handdruk kan ik met mijn baas afspreken, daar heb ik geen vakbond voor nodig.
Onderwijs kan ook prive, ken die kosten niet maar een heel groot deel van de belastingen die ik en mijn werkgever betalen gaat naar het onderwijs. trouwens onderwijs bestaat al veeeeeeeeel langer dan vakbonden hoor

Laatst gewijzigd door frank1234 : 12 januari 2012 om 11:18.
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 15:21   #274
Spreken is zilver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 januari 2012
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Weet je wat we als vakbond zouden moeten doen: de verworvenheden enkel geldig maken voor mensen die syndicaal aangesloten zijn en actief. Degene die tegen de vakbond zijn mogen gerust op hun 75ste met pensioen, of gewoon geen pensioen meer, als dat is wat ze willen, werken tot ze te kreupel zijn om nog te kunnen werken. En dan liefst een spuitje want gezondheidszorg zullen ze niet kunnen betalen. Ook betaalbare gezondheidszorg is een verwezenlijking van de vakbonden.


Ze krijgen uiteraard ook geen uitkering of gouden handdruk als ze ontslagen worden, en niemand zal zich maken om te protesteren tegen onterech ontslag van zulke mensen. Hun kinderen mogen dan ook vele duizenden euro's betalen per jaar voor hoger ondrwijs, zoals in de VS, want ook betaalbaar onderwijs is iets waar de vakbond altijd voor gestreden heeft.
Denk jij eerlijk dat er met 'onze' vakbonden er binnen enkele jaren nog pensioenen te betalen vallen?
Dat er nog veel werkgelegenheid zal zijn?
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 19:20   #275
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Weet je wat we als vakbond zouden moeten doen: de verworvenheden enkel geldig maken voor mensen die syndicaal aangesloten zijn en actief. Degene die tegen de vakbond zijn mogen gerust op hun 75ste met pensioen, of gewoon geen pensioen meer, als dat is wat ze willen, werken tot ze te kreupel zijn om nog te kunnen werken. En dan liefst een spuitje want gezondheidszorg zullen ze niet kunnen betalen. Ook betaalbare gezondheidszorg is een verwezenlijking van de vakbonden.


Ze krijgen uiteraard ook geen uitkering of gouden handdruk als ze ontslagen worden, en niemand zal zich maken om te protesteren tegen onterech ontslag van zulke mensen. Hun kinderen mogen dan ook vele duizenden euro's betalen per jaar voor hoger ondrwijs, zoals in de VS, want ook betaalbaar onderwijs is iets waar de vakbond altijd voor gestreden heeft.
Ik ben 100% voorstander op voorwaarde dat bedrijven meer rechten krijgen tegenover vakbonden. Lidmaatschap van een vakbond moet bijv. aanzien kunnen worden als een ontslag met dringende reden, net zoals seksuele intimiditeiten of geweld op de werkvloer.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 20:03   #276
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Weet je wat we als vakbond zouden moeten doen: de verworvenheden enkel geldig maken voor mensen die syndicaal aangesloten zijn en actief. Degene die tegen de vakbond zijn mogen gerust op hun 75ste met pensioen, of gewoon geen pensioen meer, als dat is wat ze willen, werken tot ze te kreupel zijn om nog te kunnen werken. En dan liefst een spuitje want gezondheidszorg zullen ze niet kunnen betalen. Ook betaalbare gezondheidszorg is een verwezenlijking van de vakbonden.


Ze krijgen uiteraard ook geen uitkering of gouden handdruk als ze ontslagen worden, en niemand zal zich maken om te protesteren tegen onterech ontslag van zulke mensen. Hun kinderen mogen dan ook vele duizenden euro's betalen per jaar voor hoger ondrwijs, zoals in de VS, want ook betaalbaar onderwijs is iets waar de vakbond altijd voor gestreden heeft.
Volledig akkoord,
maar de huidige crisis is ook gedeeltelijk aan de traditionele vakbonden te wijten.
Door de verstrengeling met de politieke partijen en het gebrek aan degelijke controle op de staatsuitgaven, Dexia, Arco, Gemeentelijke Holding, Etias hebben ze ook boter op hun hoofd.
Een select corupt clubje graait het geld binnen,
de bevolking kan de putten vullen.

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 22:35   #277
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 Bekijk bericht
pensioen , niet nodig, maar dan ook niet ervoor betalen he
ziekenkas hetzelfde
uitkering ook niet nodig

dit zijn allemaal zaken die prive kunnen, en goedkoper

ook die gouden handdruk kan ik met mijn baas afspreken, daar heb ik geen vakbond voor nodig.
Onderwijs kan ook prive, ken die kosten niet maar een heel groot deel van de belastingen die ik en mijn werkgever betalen gaat naar het onderwijs. trouwens onderwijs bestaat al veeeeeeeeel langer dan vakbonden hoor
Goed, U krijgt uw bruto loon, maar uw ziekteverzekering kost 5000 euro per jaar zoals in de VS, een bezoekje aan de tandarts 400 euro(meesta niet inbegrepen in normale ziekteverzekeringen), zoals in de VS.
Als U uw kind goed onderwijs wil geven, kost dat minstens 400 euro per maand. (zoals in de goede scholen in de VS). Universiteit natuurlijk nog veel meer. En wie spreekt er van gouden handdruk? Als het bedrijf U niet meer nodig heeft sta je op straat, en dat is het dan. Hopelijk heb je dan een goede erfenis of een huis dat je kunt verkopen, anders sta je letterlijk op straat of moet je in een campingpark gaan wonen. (zie je overal in de VS)





Als dat uw keuze is, ok, maar het is alleszins mijn keuze niet, en iets zegt me dat het ook niet de keuze is van de meerderheid der Vlamingen...

Laatst gewijzigd door tomm : 12 januari 2012 om 22:36.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 22:39   #278
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
Volledig akkoord,
maar de huidige crisis is ook gedeeltelijk aan de traditionele vakbonden te wijten.
Door de verstrengeling met de politieke partijen en het gebrek aan degelijke controle op de staatsuitgaven, Dexia, Arco, Gemeentelijke Holding, Etias hebben ze ook boter op hun hoofd.
Een select corupt clubje graait het geld binnen,
de bevolking kan de putten vullen.

www.neutr-on.be
Daar hebt U gelijk in, vakbonden moeten zich terug richten op hun corebusiness, namelijk de bescherming van arbeidsrechten. Ze moeten niet in de raad van bestuur zitten van bedrijven bvb.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 22:41   #279
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik ben 100% voorstander op voorwaarde dat bedrijven meer rechten krijgen tegenover vakbonden. Lidmaatschap van een vakbond moet bijv. aanzien kunnen worden als een ontslag met dringende reden, net zoals seksuele intimiditeiten of geweld op de werkvloer.
Of nog beter: ze krijgen de doodstraf en worden neergekogeld. Ik ben zeker dat U zich helemaal thuis zult voelen in landen als Kenya, Honduras, enzovoort.

tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 22:43   #280
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreken is zilver Bekijk bericht
Denk jij eerlijk dat er met 'onze' vakbonden er binnen enkele jaren nog pensioenen te betalen vallen?
Dat er nog veel werkgelegenheid zal zijn?
ja, dat denk ik. Overigens de VS lijdt net zo erg onder de crisis als West-Europa, dus de crisis kun je onmogelijk wijten aan de vakbonden of "teveel" arbeidsrechten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be